Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
Foorum Kodulehek�lg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehek�lje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehek�lgi:  1  2  3  ..  8
Autor:
Pealkiri: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja (Vastuseid: 177 | Vaatamisi: 83976)
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 06.01.15 15:01 Tsiteeri
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja



Tervitus klubilised! Uuel aastal uue hooga.
Tundub ,et huvi on olemas auto k�ek�igu kohta siis teen teema l�ppuks �ra.

Ostetud sai 2013 aasta novembris hobiautoks eesm�rgiga proovida drifti s�ita ja k�iki v�istlusi mis veel p�he tulevad.

Algne auto seisukord:
http://www.upload.ee/image/4448860/audi.jpg

� Audi
� Mudel:S4
� Keret��p: universaal
� Mootor: 2.7 Bi-turbo 195kw + chip
� K�tus: bensiin
� Vedav sild: nelikvedu
� K�igukast: 6 k�iguline manuaal
� V�rvus: hall metallik

Mugavusvarustus:
� elektriline katuseluuk,klaasist
� kliimaautomaatik
� 4x elektrilised akende t�stukid
� elektrilised v�lispeeglid (soojendusega)
� toonitud klaasid
� peeglid p�ikesesirmides
� kohtvalgustid

Sisustus:
� nahkpolster, elektriga liigutav
� 2x istmesoojendused
� tagaistme seljatugi allaklapitav
� reguleeritav roolisammas (k�rgus ja s�gavus)
� k�etugi ees (laekaga)
� k�etugi taga (laekaga)
� iluliistud salongis
� sportrool

Audio, video, kommunikatsioon:
� stereo (BOSE, originaal)
� ees ja taga originaal BOSE k�larid
� kompuuter
� subwoofer
� CD Box
� autotelefon

Tuled:
� Xenon (l�hituled)
� esitulede pesurid
� udutuled (eesmised, tagumised)

V�tan kokku l�hidalt ka eelmise aasta tegemised ja auto suuremad muudatused.

Esimene v�istlus:GoPro Up-hill Snow Drag 2014
II Koht
http://www.upload.ee/thumb/4448887/DSC_0034.JPG
https://www.youtube.com/watch?v=OKPmMgoo2I4
https://www.youtube.com/watch?v=w9L1DfsImVI

Kevadel sai tehtud tagaveoliseks.
Muudatused:
Torson kinni keevitatud
http://www.upload.ee/thumb/4448917/DSC_0111.JPG
Taga differ kinni keevitatud
http://www.upload.ee/thumb/4448923/DSC_0148.JPG
Esimesed veov�llid eemaldatud
http://www.upload.ee/thumb/4448927/DSC_0114.JPG

Esimene t�sisem trenn ja proovimine KW vedrustusega Haapsalus
http://www.upload.ee/thumb/4448931/Driftitrennkiltsi1904-19.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4448932/IMG_2304-800x535.jpg

Streetrace foorum poolt korraldatud kiirendus v�istlusel sai proovitud tagaveo v�imeid 400m peal.
Chipitud ja vaba v�ljalase �lej��nu stock.
Tulemus:
ET 14.7742
SPEED 157.2 kmh
http://www.upload.ee/thumb/4448965/10287058_621547564596794_1845891516_n.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=B5tRsn550YY&feature=youtu.be

Vahepeal l�ks p�ris mittu veov�lli otsa katki taga. Mida odavam oli seda kiiremin l�ks.
http://www.upload.ee/thumb/4448980/DSC_0133.JPG


V�istlused saku suurhalli taga.Street klassis.
Tulemus kiita polnud,hinnatavas s�idus ei tulunud s�idud v�lja nii ,et 0 punkti.
http://www.upload.ee/thumb/4448998/DSC_0163.JPG

V�istlused �drift all paremas nurgas� Misso
4. koht Street klassis ja selgus t�sis asi ,et KW t�nava vedrustus ei sobi.
http://www.upload.ee/thumb/4449042/l.php.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=29KhlT4khw0http://

KW vedrustus sai v�lja vahetatud BC vastu kus on reguleermis v�imalused suuremad.
http://www.upload.ee/thumb/4449053/DSC_0236.JPG

Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.
http://www.upload.ee/thumb/4449170/DSC_0237.JPG


P�rnu Audru Auto24Ring Drift
3. koht Street klassis.
https://www.youtube.com/watch?v=BHMpG4p9FpI


AC drag 2014 , Audi S4 Rwd bracket klassi III
Parim:
ET 14.309
159 kmh
http://www.upload.ee/thumb/4449086/IMG_7521.jpg

Drifti superfinaalid Rapla kardirajal.
Eba�nnestumine taaskord 0 punkti. Rohkem Trenni tuleks teha.


One Mile Challenge 2014 - 16. August - Haapsalu lennuv�li
Audi S4 RWD: 228 kmh
Chipitud ja vaba v�ljalase �lej��nu stock.
http://www.upload.ee/thumb/4449122/IMG_4799_0.jpg

Loodan,et keegi pole pahane m�nede kasutatud fotode ja videote suhtes.
Edasipidi proovin jooksvalt uudistega kursis hoida kui miskit uut juhtuma hakkab.
Vahepeal auto seisnud ja pole midagi v�ga suurt teinud.

J�rgmine hooaeg prooviks s�ita drifti j�rgmises klassis mis aga eeldab auto t�sisemat �mber ehitust.
Eks aeg n�itab kas finants lubab ja kas aega j�tkub.
Igasugune sponsorlus ja abi on alati teretulnud :D

Suur t�nu k�igile neile kes on abiks olnud n�u ja j�uga ning kaasa elasid! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: V�ru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 06.01.15 15:10 Tsiteeri


Tagumine KW vedrustus on veel alles v�i oled �ram��nud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 06.01.15 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tagumine KW vedrustus on veel alles v�i oled �ram��nud?

M��dud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: �07 BMW 335xi E91

postitati 06.01.15 16:18 Tsiteeri


M��davate varuosade j�rgi tundub, et suurem dieet/�mberehitus on juba k�sil :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 06.01.15 16:38 Tsiteeri


Need olid FK street coiloverid, mitte KW.

Praegu on selle autoga ikka p�ris fun s�ita. V��net on piisavalt, et tagumine osa iga v�ikese gaasi vajutuse peale pidamise kaotaks.
�llatavalt h�sti k�itub tagaveolisena �ldse.

Erkki sul on �igus, esiistmetest taha poole j��v on juba v�lja r�nnanud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 06.01.15 16:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
M��davate varuosade j�rgi tundub, et suurem dieet/�mberehitus on juba k�sil :)

Vaikselt on algust tehtud jah, nii �elda taga salongi osa on t�hi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 06.01.15 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Need olid FK street coiloverid, mitte KW.

Praegu on selle autoga ikka p�ris fun s�ita. V��net on piisavalt, et tagumine osa iga v�ikese gaasi vajutuse peale pidamise kaotaks.
�llatavalt h�sti k�itub tagaveolisena �ldse.

Erkki sul on �igus, esiistmetest taha poole j��v on juba v�lja r�nnanud:P


Vabandust! Olid jah FK street coiloverid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami t�it.

postitati 06.01.15 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wampiiroja


Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.



1630kg, mis komplektsus siis oli?

Kui endal sama aastak�igi S4 oli, siis tavakaal natuke �le 1700 ja v�istluskaal 1620, mingi lisakaalu tava S4 v�rreldes andsid ka lisahobused.
Eemaldatud siis istmed ja pagasniku matid ning muu lahtine kola.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/m��k, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars O�
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 06.01.15 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: wampiiroja


Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.



1630kg, mis komplektsus siis oli?

Kui endal sama aastak�igi S4 oli, siis tavakaal natuke �le 1700 ja v�istluskaal 1620, mingi lisakaalu tava S4 v�rreldes andsid ka lisahobused.
Eemaldatud siis istmed ja pagasniku matid ning muu lahtine kola.

Auto k�ljest oli siis eemaltatud:pagasikatte, pakkiv�rk, tagavararattas, esimesed veov�llid ja vist esimene k�etugi. �lej��nud asjad k�lljes nagu peab, Paagis oli k�ttust umbes 15l

Hetkel kui taga osa salongi on t�itsa t�hi pole rohkem kaalunud.Tulevikus annan tead kui kaalumiseks l�heb uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 v�itja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 06.01.15 18:47 Tsiteeri


V�hemalt on erinev masin drifti"E36"maailmas :)

Kuna j�id Audi juurde siis on kaalulangetamine su ainuke v�imalus t�esti. Mis ootused-lootused on kaalu suhtes?


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 06.01.15 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wampiiroja
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: wampiiroja


Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.



1630kg, mis komplektsus siis oli?

Kui endal sama aastak�igi S4 oli, siis tavakaal natuke �le 1700 ja v�istluskaal 1620, mingi lisakaalu tava S4 v�rreldes andsid ka lisahobused.
Eemaldatud siis istmed ja pagasniku matid ning muu lahtine kola.

Auto k�ljest oli siis eemaltatud:pagasikatte, pakkiv�rk, tagavararattas, esimesed veov�llid ja vist esimene k�etugi. �lej��nud asjad k�lljes nagu peab, Paagis oli k�ttust umbes 15l

Hetkel kui taga osa salongi on t�itsa t�hi pole rohkem kaalunud.Tulevikus annan tead kui kaalumiseks l�heb uuesti.


Yanekk, su S oli siis �lekaaluline. :P Minu S4 kaalus ca 1620kg varurattata ja ca poole paagi k�tusega. Samas minu auto oli tekstiilsisuga ja puudusid mitmed essile omased lisad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 06.01.15 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
V�hemalt on erinev masin drifti"E36"maailmas :)

Kuna j�id Audi juurde siis on kaalulangetamine su ainuke v�imalus t�esti. Mis ootused-lootused on kaalu suhtes?

Kunagi Riias bikernieki rajal n�gin Audi A4 Sedaani 1.8TQ mis omanike v�idel kaalus 1200kg t�ispuuriga ja plast k�lje klaasidega. Eks suund sinna poole ole mida v�hem seda parem :)
Seal auto k�ljes on seda lisavarustust oma jagu veel ,katuseluuk ,katusereelingud, p�hjamatt+pigimatti, ac s�steem, airbagid ja nii edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 23.01.15 12:35 Tsiteeri


Auto sai n��d m�ned head t�kid k�lge ja mite vajalikud asjad �ra v�etud.:)

K�lge l�ksid:
K04 turbod (Ait�h foorumi kasutajale S4BiT)
Bosch ev14 pihustid (Ait�h foorumi kasutajale Uk_)
Bosch 044 pump
K��nlad (Beru) + Uued piibud (Bosch)
2x s��tepooli (Originaal) Vanadel olid m�rad sees.
Klapikambrikaane tihendid
Alumiiniumist �hemassiline hooratas
Spec-i labadega siduriketas
RS4 sidurikorv

https://www.upload.ee/thumb/4479599/DSC_0619.JPG

https://www.upload.ee/thumb/4479601/DSC_0620.JPG

https://www.upload.ee/thumb/4479611/DSC_0622.JPG

https://www.upload.ee/thumb/4479618/DSC_0633.JPG

Originaal hooratas
https://www.upload.ee/thumb/4479626/DSC_0630.JPG

034 motorsport (peaks olema v�ideltavalt, kirjasid midagi peal pole aga tuntub �ige) :)
https://www.upload.ee/thumb/4479628/DSC_0631.JPG

Bosch ev14 pihustid
https://www.upload.ee/thumb/4479638/DSC_0635.JPG

Klapikambrikaane tihendi vahetus.
https://www.upload.ee/thumb/4479642/DSC_0642.JPG

Mootoripadjad (Hokki Litrid v�ikesed)
https://www.upload.ee/thumb/4479650/DSC_0646.JPG

Bosch 044 pump
https://www.upload.ee/thumb/4479660/DSC_0661.JPG

Peale pesu
https://www.upload.ee/thumb/4479663/DSC_0649.JPG

K�ljest tulid �ra AC s�steem, salongi p�hjamatt , lagi ja �lej��nud polstrid (v�ja arvatud uksed), Airbagid , k�sipiduri s�steem, ABS juhtmestik koos ajuga, katusereelingud
https://www.upload.ee/thumb/4479671/DSC_0673.JPG

https://www.upload.ee/thumb/4479672/DSC_0670.JPG

1630kg oli , N��d 1473kg ekh -157kg. Pole �ltse paha, arvestades seda ,et esi istmed on sees ~ 20kg x2, katuseluuk on k�ljes , uksepolstrid , bose subwoofer, pigimatt, ja all on avuse rasked veljed mis rehviga koos kaalusid 20kg tk, ja muud niped n�ped asju veel.
https://www.upload.ee/thumb/4479677/DSC_0690.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 23.01.15 12:39 Tsiteeri


Kas n��d mul v�imalus ka puuduolev konsoolit�kk osta? :D Ainus asi mis veel puudu :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 23.01.15 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Kas n��d mul v�imalus ka puuduolev konsoolit�kk osta? :D Ainus asi mis veel puudu :(

Oleneb mida vaja? Kirjuta privase ja m��davate osade kuulutus on ka �leval.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: �07 BMW 335xi E91

postitati 23.01.15 15:02 Tsiteeri


�ra sa �tle, kaalukaotus ikka v�ga hea juba :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 23.01.15 17:14 Tsiteeri


Palju siis j�udu ka juurde tuli?


P�hiline on see, et piit j�uaks k�larist rullnokani.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 23.01.15 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Palju siis j�udu ka juurde tuli?

M�ne n�dalajooksul saab teada, soft on tegemata veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
T�nts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.01.15 13:57 Tsiteeri


V�ga lahe, et Puhmasele audi ridadest seltsi tuleb! See bemmide - nissanite maav�istlus kakubki juba igavaks. Aga keep going, good work! :cool:


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.01.15 18:41 Tsiteeri


Kas keskmise torseni kinnikeevitamine vibratsiooni tekitab, seoses sellega, et l�heb tasakaalust v�lja? Ma keevitasin oma A4 keskmise torseni kinni, kuna sel l�ksid hambad maha ja oli vaja autot liigutada, aga t�naval ehk siis kiiresti pole sellega praegu s�itnud. Lisaks tunnen huvi, kas proovisid s�ita ka ainult keevitatud kesktorseniga ja kas auto l�ks alajuhitavamaks?
Lahe projekt, soovin edu ja palju v�istluseid!


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.01.15 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Kas keskmise torseni kinnikeevitamine vibratsiooni tekitab, seoses sellega, et l�heb tasakaalust v�lja? Ma keevitasin oma A4 keskmise torseni kinni, kuna sel l�ksid hambad maha ja oli vaja autot liigutada, aga t�naval ehk siis kiiresti pole sellega praegu s�itnud. Lisaks tunnen huvi, kas proovisid s�ita ka ainult keevitatud kesktorseniga ja kas auto l�ks alajuhitavamaks?
Lahe projekt, soovin edu ja palju v�istluseid!

Kui k�ik poolteljed j��vad k�lge, siis annab keerates tunda, kuna poob lihtsalt kinni selle pideva 50:50 t�ttu. Otse s�ites vahet tunda pole. Tagasip��rded ja parkimine on samuti nuhtlus, selline tunne nagu auto �ldse ei keeraks. Samas v�ga lihtsalt lasi 3. k�iguga ka ringteel rattad ringi. Samuti oli �sna lihtne paigalt stardist vasakule v�i paremale keerates k�lg ette saada. Kuid k�ik see l�hub pooltelje otsi ning rehvid saavad ka vatti, r��kimata sellest et k�tuse kulu oli k�rgem. Selline siis minu kogemus, kui mul oli B4 1.8T keevitatud torsen ja k�ik veov�llid k�ljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wampiiroja
klubiliige

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)

postitati 25.01.15 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Kas keskmise torseni kinnikeevitamine vibratsiooni tekitab, seoses sellega, et l�heb tasakaalust v�lja? Ma keevitasin oma A4 keskmise torseni kinni, kuna sel l�ksid hambad maha ja oli vaja autot liigutada, aga t�naval ehk siis kiiresti pole sellega praegu s�itnud. Lisaks tunnen huvi, kas proovisid s�ita ka ainult keevitatud kesktorseniga ja kas auto l�ks alajuhitavamaks?
Lahe projekt, soovin edu ja palju v�istluseid!

Ei mina k�ll aru ei saanud , et oleks vibra tekkinud. Nelikuna pole veel keevitatud torsoniga s�itnud, kui kunagi lumi eestise j�uab siis ehk saab proovida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
otipoiss
huviline



Registreerunud 06.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: W124 & W201

postitati 25.01.15 10:36 Tsiteeri


Hea t��! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 27.01.15 11:24 Tsiteeri


Kaalukaotus on p�ris arvestatav ja tegelikult on ju detaile veel k�ll, millelt tulevikus kaalu s��sta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
basssoundman
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal

Auto: 3x RS4

postitati 28.01.15 23:19 Tsiteeri


Mind t�itsa huvitab palju sealt kaalu �ldse v�imalik maha rookida on lihtsalt kruvimise teel... Peaks �he RS'i ka puhtaks loopima pulli p�rast ja vaatama palju miili peale kiirust juurde saab kaalu s��stes :D


www.bsm.ee Innovatiivsed helilahendused
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehek�lgi:  1  2  3  ..  8
Tee uus teema


Mine lehek�lje l�ppu


XMB Audi Club Edition
T�iendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[P�ringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]