Lehek�lgi: 1 2 3 .. 8 |
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 06.01.15 15:01
|
|
|
Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project) - 1999 - Wampiiroja
Tervitus klubilised! Uuel aastal uue hooga.
Tundub ,et huvi on olemas auto k�ek�igu kohta siis teen teema l�ppuks �ra.
Ostetud sai 2013 aasta novembris hobiautoks eesm�rgiga proovida drifti s�ita ja k�iki v�istlusi mis veel p�he tulevad.
Algne auto seisukord:

� Audi
� Mudel:S4
� Keret��p: universaal
� Mootor: 2.7 Bi-turbo 195kw + chip
� K�tus: bensiin
� Vedav sild: nelikvedu
� K�igukast: 6 k�iguline manuaal
� V�rvus: hall metallik
Mugavusvarustus:
� elektriline katuseluuk,klaasist
� kliimaautomaatik
� 4x elektrilised akende t�stukid
� elektrilised v�lispeeglid (soojendusega)
� toonitud klaasid
� peeglid p�ikesesirmides
� kohtvalgustid
Sisustus:
� nahkpolster, elektriga liigutav
� 2x istmesoojendused
� tagaistme seljatugi allaklapitav
� reguleeritav roolisammas (k�rgus ja s�gavus)
� k�etugi ees (laekaga)
� k�etugi taga (laekaga)
� iluliistud salongis
� sportrool
Audio, video, kommunikatsioon:
� stereo (BOSE, originaal)
� ees ja taga originaal BOSE k�larid
� kompuuter
� subwoofer
� CD Box
� autotelefon
Tuled:
� Xenon (l�hituled)
� esitulede pesurid
� udutuled (eesmised, tagumised)
V�tan kokku l�hidalt ka eelmise aasta tegemised ja auto suuremad muudatused.
Esimene v�istlus:GoPro Up-hill Snow Drag 2014
II Koht

https://www.youtube.com/watch?v=OKPmMgoo2I4
https://www.youtube.com/watch?v=w9L1DfsImVI
Kevadel sai tehtud tagaveoliseks.
Muudatused:
Torson kinni keevitatud

Taga differ kinni keevitatud

Esimesed veov�llid eemaldatud

Esimene t�sisem trenn ja proovimine KW vedrustusega Haapsalus


Streetrace foorum poolt korraldatud kiirendus v�istlusel sai proovitud tagaveo v�imeid 400m peal.
Chipitud ja vaba v�ljalase �lej��nu stock.
Tulemus:
ET 14.7742
SPEED 157.2 kmh

https://www.youtube.com/watch?v=B5tRsn550YY&feature=youtu.be
Vahepeal l�ks p�ris mittu veov�lli otsa katki taga. Mida odavam oli seda kiiremin l�ks.

V�istlused saku suurhalli taga.Street klassis.
Tulemus kiita polnud,hinnatavas s�idus ei tulunud s�idud v�lja nii ,et 0 punkti.

V�istlused �drift all paremas nurgas� Misso
4. koht Street klassis ja selgus t�sis asi ,et KW t�nava vedrustus ei sobi.

https://www.youtube.com/watch?v=29KhlT4khw0http://
KW vedrustus sai v�lja vahetatud BC vastu kus on reguleermis v�imalused suuremad.

Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.

P�rnu Audru Auto24Ring Drift
3. koht Street klassis.
https://www.youtube.com/watch?v=BHMpG4p9FpI
AC drag 2014 , Audi S4 Rwd bracket klassi III
Parim:
ET 14.309
159 kmh

Drifti superfinaalid Rapla kardirajal.
Eba�nnestumine taaskord 0 punkti. Rohkem Trenni tuleks teha.
One Mile Challenge 2014 - 16. August - Haapsalu lennuv�li
Audi S4 RWD: 228 kmh
Chipitud ja vaba v�ljalase �lej��nu stock.

Loodan,et keegi pole pahane m�nede kasutatud fotode ja videote suhtes.
Edasipidi proovin jooksvalt uudistega kursis hoida kui miskit uut juhtuma hakkab.
Vahepeal auto seisnud ja pole midagi v�ga suurt teinud.
J�rgmine hooaeg prooviks s�ita drifti j�rgmises klassis mis aga eeldab auto t�sisemat �mber ehitust.
Eks aeg n�itab kas finants lubab ja kas aega j�tkub.
Igasugune sponsorlus ja abi on alati teretulnud 
Suur t�nu k�igile neile kes on abiks olnud n�u ja j�uga ning kaasa elasid! 
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: V�ru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 06.01.15 15:10
|
|
|
Tagumine KW vedrustus on veel alles v�i oled �ram��nud?
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 06.01.15 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tagumine KW vedrustus on veel alles v�i oled �ram��nud? |
M��dud.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: �07 BMW 335xi E91
|
postitati 06.01.15 16:18
|
|
|
M��davate varuosade j�rgi tundub, et suurem dieet/�mberehitus on juba k�sil 
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 06.01.15 16:38
|
|
|
Need olid FK street coiloverid, mitte KW.
Praegu on selle autoga ikka p�ris fun s�ita. V��net on piisavalt, et tagumine osa iga v�ikese gaasi vajutuse peale pidamise kaotaks.
�llatavalt h�sti k�itub tagaveolisena �ldse.
Erkki sul on �igus, esiistmetest taha poole j��v on juba v�lja r�nnanud
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 06.01.15 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
M��davate varuosade j�rgi tundub, et suurem dieet/�mberehitus on juba k�sil |
Vaikselt on algust tehtud jah, nii �elda taga salongi osa on t�hi.
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 06.01.15 16:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Need olid FK street coiloverid, mitte KW.
Praegu on selle autoga ikka p�ris fun s�ita. V��net on piisavalt, et tagumine osa iga v�ikese gaasi vajutuse peale pidamise kaotaks.
�llatavalt h�sti k�itub tagaveolisena �ldse.
Erkki sul on �igus, esiistmetest taha poole j��v on juba v�lja r�nnanud
|
Vabandust! Olid jah FK street coiloverid.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami t�it.
|
postitati 06.01.15 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wampiiroja
Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.
|
1630kg, mis komplektsus siis oli?
Kui endal sama aastak�igi S4 oli, siis tavakaal natuke �le 1700 ja v�istluskaal 1620, mingi lisakaalu tava S4 v�rreldes andsid ka lisahobused.
Eemaldatud siis istmed ja pagasniku matid ning muu lahtine kola.
|
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 06.01.15 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: wampiiroja
Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.
|
1630kg, mis komplektsus siis oli?
Kui endal sama aastak�igi S4 oli, siis tavakaal natuke �le 1700 ja v�istluskaal 1620, mingi lisakaalu tava S4 v�rreldes andsid ka lisahobused.
Eemaldatud siis istmed ja pagasniku matid ning muu lahtine kola. |
Auto k�ljest oli siis eemaltatud:pagasikatte, pakkiv�rk, tagavararattas, esimesed veov�llid ja vist esimene k�etugi. �lej��nud asjad k�lljes nagu
peab, Paagis oli k�ttust umbes 15l
Hetkel kui taga osa salongi on t�itsa t�hi pole rohkem kaalunud.Tulevikus annan tead kui kaalumiseks l�heb uuesti.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 v�itja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.01.15 18:47
|
|
|
V�hemalt on erinev masin drifti"E36"maailmas 
Kuna j�id Audi juurde siis on kaalulangetamine su ainuke v�imalus t�esti. Mis ootused-lootused on kaalu suhtes?
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 06.01.15 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wampiiroja
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: wampiiroja
Ja muidugi tuleks auto dieedile panna,kaal on �lem�istuse palju.
|
1630kg, mis komplektsus siis oli?
Kui endal sama aastak�igi S4 oli, siis tavakaal natuke �le 1700 ja v�istluskaal 1620, mingi lisakaalu tava S4 v�rreldes andsid ka lisahobused.
Eemaldatud siis istmed ja pagasniku matid ning muu lahtine kola. |
Auto k�ljest oli siis eemaltatud:pagasikatte, pakkiv�rk, tagavararattas, esimesed veov�llid ja vist esimene k�etugi. �lej��nud asjad k�lljes nagu
peab, Paagis oli k�ttust umbes 15l
Hetkel kui taga osa salongi on t�itsa t�hi pole rohkem kaalunud.Tulevikus annan tead kui kaalumiseks l�heb uuesti. |
Yanekk, su S oli siis �lekaaluline. Minu S4 kaalus ca 1620kg varurattata
ja ca poole paagi k�tusega. Samas minu auto oli tekstiilsisuga ja puudusid mitmed essile omased lisad.
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 06.01.15 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
V�hemalt on erinev masin drifti"E36"maailmas 
Kuna j�id Audi juurde siis on kaalulangetamine su ainuke v�imalus t�esti. Mis ootused-lootused on kaalu suhtes? |
Kunagi Riias bikernieki rajal n�gin Audi A4 Sedaani 1.8TQ mis omanike v�idel kaalus 1200kg t�ispuuriga ja plast k�lje klaasidega. Eks suund sinna
poole ole mida v�hem seda parem
Seal auto k�ljes on seda lisavarustust oma jagu veel ,katuseluuk ,katusereelingud, p�hjamatt+pigimatti, ac s�steem, airbagid ja nii edasi.
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 23.01.15 12:35
|
|
|
Auto sai n��d m�ned head t�kid k�lge ja mite vajalikud asjad �ra v�etud.
K�lge l�ksid:
K04 turbod (Ait�h foorumi kasutajale S4BiT)
Bosch ev14 pihustid (Ait�h foorumi kasutajale Uk_)
Bosch 044 pump
K��nlad (Beru) + Uued piibud (Bosch)
2x s��tepooli (Originaal) Vanadel olid m�rad sees.
Klapikambrikaane tihendid
Alumiiniumist �hemassiline hooratas
Spec-i labadega siduriketas
RS4 sidurikorv




Originaal hooratas

034 motorsport (peaks olema v�ideltavalt, kirjasid midagi peal pole aga tuntub �ige) 

Bosch ev14 pihustid

Klapikambrikaane tihendi vahetus.

Mootoripadjad (Hokki Litrid v�ikesed)

Bosch 044 pump

Peale pesu

K�ljest tulid �ra AC s�steem, salongi p�hjamatt , lagi ja �lej��nud polstrid (v�ja arvatud uksed), Airbagid , k�sipiduri s�steem, ABS juhtmestik koos
ajuga, katusereelingud


1630kg oli , N��d 1473kg ekh -157kg. Pole �ltse paha, arvestades seda ,et esi istmed on sees ~ 20kg x2, katuseluuk on k�ljes , uksepolstrid , bose
subwoofer, pigimatt, ja all on avuse rasked veljed mis rehviga koos kaalusid 20kg tk, ja muud niped n�ped asju veel.

|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 23.01.15 12:39
|
|
|
Kas n��d mul v�imalus ka puuduolev konsoolit�kk osta? Ainus asi mis veel
puudu 
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 23.01.15 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Kas n��d mul v�imalus ka puuduolev konsoolit�kk osta? Ainus asi mis veel
puudu |
Oleneb mida vaja? Kirjuta privase ja m��davate osade kuulutus on ka �leval.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: �07 BMW 335xi E91
|
postitati 23.01.15 15:02
|
|
|
�ra sa �tle, kaalukaotus ikka v�ga hea juba 
|
|
|
|
Maikel18
huviline
Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal
Auto: S 4 2.2 TQ 20V
|
postitati 23.01.15 17:14
|
|
|
Palju siis j�udu ka juurde tuli?
|
P�hiline on see, et piit j�uaks k�larist rullnokani.
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 23.01.15 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maikel18
Palju siis j�udu ka juurde tuli? |
M�ne n�dalajooksul saab teada, soft on tegemata veel.
|
|
|
T�nts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 24.01.15 13:57
|
|
|
V�ga lahe, et Puhmasele audi ridadest seltsi tuleb! See bemmide - nissanite maav�istlus kakubki juba igavaks. Aga keep going, good work! 
|
Life is too short to drive slow...
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 24.01.15 18:41
|
|
|
Kas keskmise torseni kinnikeevitamine vibratsiooni tekitab, seoses sellega, et l�heb tasakaalust v�lja? Ma keevitasin oma A4 keskmise torseni kinni,
kuna sel l�ksid hambad maha ja oli vaja autot liigutada, aga t�naval ehk siis kiiresti pole sellega praegu s�itnud. Lisaks tunnen huvi, kas proovisid
s�ita ka ainult keevitatud kesktorseniga ja kas auto l�ks alajuhitavamaks?
Lahe projekt, soovin edu ja palju v�istluseid!
|
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.01.15 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Kas keskmise torseni kinnikeevitamine vibratsiooni tekitab, seoses sellega, et l�heb tasakaalust v�lja? Ma keevitasin oma A4 keskmise torseni kinni,
kuna sel l�ksid hambad maha ja oli vaja autot liigutada, aga t�naval ehk siis kiiresti pole sellega praegu s�itnud. Lisaks tunnen huvi, kas proovisid
s�ita ka ainult keevitatud kesktorseniga ja kas auto l�ks alajuhitavamaks?
Lahe projekt, soovin edu ja palju v�istluseid! |
Kui k�ik poolteljed j��vad k�lge, siis annab keerates tunda, kuna poob lihtsalt kinni selle pideva 50:50 t�ttu. Otse s�ites vahet tunda pole.
Tagasip��rded ja parkimine on samuti nuhtlus, selline tunne nagu auto �ldse ei keeraks. Samas v�ga lihtsalt lasi 3. k�iguga ka ringteel rattad ringi.
Samuti oli �sna lihtne paigalt stardist vasakule v�i paremale keerates k�lg ette saada. Kuid k�ik see l�hub pooltelje otsi ning rehvid saavad ka
vatti, r��kimata sellest et k�tuse kulu oli k�rgem. Selline siis minu kogemus, kui mul oli B4 1.8T keevitatud torsen ja k�ik veov�llid k�ljes.
|
|
|
|
wampiiroja
klubiliige
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.7Bi-turbo (Drift project)
|
postitati 25.01.15 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Kas keskmise torseni kinnikeevitamine vibratsiooni tekitab, seoses sellega, et l�heb tasakaalust v�lja? Ma keevitasin oma A4 keskmise torseni kinni,
kuna sel l�ksid hambad maha ja oli vaja autot liigutada, aga t�naval ehk siis kiiresti pole sellega praegu s�itnud. Lisaks tunnen huvi, kas proovisid
s�ita ka ainult keevitatud kesktorseniga ja kas auto l�ks alajuhitavamaks?
Lahe projekt, soovin edu ja palju v�istluseid! |
Ei mina k�ll aru ei saanud , et oleks vibra tekkinud. Nelikuna pole veel keevitatud torsoniga s�itnud, kui kunagi lumi eestise j�uab siis ehk saab
proovida 
|
|
|
otipoiss
huviline
Registreerunud 06.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: W124 & W201
|
postitati 25.01.15 10:36
|
|
|
Hea t��! 
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 27.01.15 11:24
|
|
|
Kaalukaotus on p�ris arvestatav ja tegelikult on ju detaile veel k�ll, millelt tulevikus kaalu s��sta.
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 28.01.15 23:19
|
|
|
Mind t�itsa huvitab palju sealt kaalu �ldse v�imalik maha rookida on lihtsalt kruvimise teel... Peaks �he RS'i ka puhtaks loopima pulli p�rast ja
vaatama palju miili peale kiirust juurde saab kaalu s��stes 
|
|
|
|
Lehek�lgi: 1 2 3 .. 8 |