Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ATM aju ja immo küsimused (S8 250kw) (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1134)
jeff01
huviline



Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.15 11:58 Tsiteeri
ATM aju ja immo küsimused (S8 250kw)



Kas võin eemaldada 250kw S8 mootori juhtmestikust kasti aju ja sellega seonduvad juhtmed või on mul siis pärast keerulisem teda ühel teisel kerel käima saada ?


teine teema on immoga....mida vajan lisaks, et see mootor käima saada. Kas pean otsima ka selle valge karbi mida tähe tänaval ringi tehakse või saab juba ajus asja ümber modida vms

Kust leida häid elektriskeeme :) eriti huvitab see koht kus aju juhtmestik ühildub kerejuhtmestikuga

Ettetänades :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jeff01
huviline



Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.15 16:42 Tsiteeri


Nii, peale mõnd tundi on kasti juhtmestik ja aju eraldatud. Mootorijuhtmestikus oluliselt vähem segadust ja ebavajalikke juhtmeid.

skeemide puuduse tõttu on ebaselgeid asju vaid niipalju:

1) Terve "C" pistik aju küljes (4D0 907 557 N) ilmselt jäi see kere külge ja sealtkaudu käib suhtlemine kelladeploki ja immoga

2) teadmata veel 3 juhet mustas pistikus relee ja kaitsmete lähedal kus on ka sinine, pruun jne pistikud. teadmata siis sealt pruun, hall kollase triibuga ja pehme isolatsiooniga hall.....need asjad on leitavad läbihelistamise teel kuna suunduvad andurite poole.

3) aju B pistikus ei tea ma veel 11nendat juhet (roheline mis tuli kasti ajust) ja aju A pistikus ei tea ma veel punase ja halli vajalikkust....pinid 9 ja 10 ja tulid kasti ajust)

Tõenäoliselt pole nr 3 probleem ja need jäävad tühjaks...nr 2 leian ise aga aju "C" pistiku pinout oleks küll vajalik...seda eimõtle ega mõõda kuidagi ise välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.01.15 17:00 Tsiteeri


Ajus vaja soft ära vahetada manuaalkasti versiooni vastu.
Immo saab ka ajust maha võtta.

Spagetti juhised leiad elsawin-st.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jeff01
huviline



Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.15 18:45 Tsiteeri


Jah, kui ma ei eksi siis see softiversioon on ajus vaja lihtsalt ümber kodeerida, st sisse lülitada 01 mis on juba ajus olemas tegelikult eks?

Immo osas: On mul õigus, et pean ebayst ostma selle audi immo emulatori ja sellele andma vaid toite / massi ja diagnostika pistikusse tuleva K-line´i ?

ja juhtmed paistavad siiski ise lahenevat :D Kuidagi ulme lihtne on see audi värk....sama mis bemm pmt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 04.01.15 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jeff01
Jah, kui ma ei eksi siis see softiversioon on ajus vaja lihtsalt ümber kodeerida, st sisse lülitada 01 mis on juba ajus olemas tegelikult eks?

Immo osas: On mul õigus, et pean ebayst ostma selle audi immo emulatori ja sellele andma vaid toite / massi ja diagnostika pistikusse tuleva K-line´i ?

ja juhtmed paistavad siiski ise lahenevat :D Kuidagi ulme lihtne on see audi värk....sama mis bemm pmt.


Emulaator on suht jamateema. Kivi vaja ikka natuke ümber teha ajus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 04.01.15 18:54 Tsiteeri


See 250 kw on Sul siis 32 klapine mootor? Võin niipalju öelda, et mul 40V mootor töötas suht hästi ka automaatkasti softiga...400 meetri ajal vist vahet ei olnudki. Ainuke vahe oli vist selles, et tühikäigu pöörded tõusid linnas 1500-2000 rpmi vahepeal. Kui käiguga alla lasid siis jäid normi. Peale manuali softi panemist kadus see anomaalia ja muidugi veakoodid kadusid ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jeff01
huviline



Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.15 19:07 Tsiteeri


jah see on 32v
Lugesin kusjuures seda jah, et keegi olla juba kuid igapäevaselt kasutanud ka ATM softiga kuid kui ma ei eksi siis see ümberkodeerimine on see kõige väiksem osa mis ei vaja eriteadmisi vaid tavalist kaablit.....
Immoga teine teema....ma suudan ehk teha ta selle emulaatoriga kuid ajus ümber tegemine nõuab juba spetsialisti abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 04.01.15 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jeff01
jah see on 32v
Lugesin kusjuures seda jah, et keegi olla juba kuid igapäevaselt kasutanud ka ATM softiga kuid kui ma ei eksi siis see ümberkodeerimine on see kõige väiksem osa mis ei vaja eriteadmisi vaid tavalist kaablit.....
Immoga teine teema....ma suudan ehk teha ta selle emulaatoriga kuid ajus ümber tegemine nõuab juba spetsialisti abi.


Mul ümber kodeerida ei õnnestunud. Pidin kivipeale uue softi kirjutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jeff01
huviline



Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.15 19:22 Tsiteeri


Ok...see veidi halb....eks homme sobran juhtmetes edasi ja teen need paar puuduvat lüli ka selgeks. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jeff01
huviline



Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.15 19:39 Tsiteeri


Nii...leidsin nüüd kõik juhtmed mida vaja ja sain need nende failide abiga : https://jumpshare.com/b/lWzjkfUkr9NVqzRyBHF0
....kui kellelgi tarvis v8 kuhugi mujale ühendada Abi oli ka sellest teemast kust lingi leidsin: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/574110-ABZ-swap-information


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.8% - SQL: 70.2%]