jeff01
huviline
Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.15 11:58
|
|
|
ATM aju ja immo küsimused (S8 250kw)
Kas võin eemaldada 250kw S8 mootori juhtmestikust kasti aju ja sellega seonduvad juhtmed või on mul siis pärast keerulisem teda ühel teisel kerel
käima saada ?
teine teema on immoga....mida vajan lisaks, et see mootor käima saada. Kas pean otsima ka selle valge karbi mida tähe tänaval ringi tehakse või saab
juba ajus asja ümber modida vms
Kust leida häid elektriskeeme eriti huvitab see koht kus aju juhtmestik
ühildub kerejuhtmestikuga
Ettetänades 
|
|
|
jeff01
huviline
Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.15 16:42
|
|
|
Nii, peale mõnd tundi on kasti juhtmestik ja aju eraldatud. Mootorijuhtmestikus oluliselt vähem segadust ja ebavajalikke juhtmeid.
skeemide puuduse tõttu on ebaselgeid asju vaid niipalju:
1) Terve "C" pistik aju küljes (4D0 907 557 N) ilmselt jäi see kere külge ja sealtkaudu käib suhtlemine kelladeploki ja immoga
2) teadmata veel 3 juhet mustas pistikus relee ja kaitsmete lähedal kus on ka sinine, pruun jne pistikud. teadmata siis sealt pruun, hall kollase
triibuga ja pehme isolatsiooniga hall.....need asjad on leitavad läbihelistamise teel kuna suunduvad andurite poole.
3) aju B pistikus ei tea ma veel 11nendat juhet (roheline mis tuli kasti ajust) ja aju A pistikus ei tea ma veel punase ja halli vajalikkust....pinid
9 ja 10 ja tulid kasti ajust)
Tõenäoliselt pole nr 3 probleem ja need jäävad tühjaks...nr 2 leian ise aga aju "C" pistiku pinout oleks küll vajalik...seda eimõtle ega mõõda
kuidagi ise välja
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.01.15 17:00
|
|
|
Ajus vaja soft ära vahetada manuaalkasti versiooni vastu.
Immo saab ka ajust maha võtta.
Spagetti juhised leiad elsawin-st.
|
|
|
|
jeff01
huviline
Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.15 18:45
|
|
|
Jah, kui ma ei eksi siis see softiversioon on ajus vaja lihtsalt ümber kodeerida, st sisse lülitada 01 mis on juba ajus olemas tegelikult eks?
Immo osas: On mul õigus, et pean ebayst ostma selle audi immo emulatori ja sellele andma vaid toite / massi ja diagnostika pistikusse tuleva K-line´i
?
ja juhtmed paistavad siiski ise lahenevat Kuidagi ulme lihtne on see
audi värk....sama mis bemm pmt.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 04.01.15 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jeff01
Jah, kui ma ei eksi siis see softiversioon on ajus vaja lihtsalt ümber kodeerida, st sisse lülitada 01 mis on juba ajus olemas tegelikult eks?
Immo osas: On mul õigus, et pean ebayst ostma selle audi immo emulatori ja sellele andma vaid toite / massi ja diagnostika pistikusse tuleva K-line´i
?
ja juhtmed paistavad siiski ise lahenevat Kuidagi ulme lihtne on see
audi värk....sama mis bemm pmt. |
Emulaator on suht jamateema. Kivi vaja ikka natuke ümber teha ajus 
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 04.01.15 18:54
|
|
|
See 250 kw on Sul siis 32 klapine mootor? Võin niipalju öelda, et mul 40V mootor töötas suht hästi ka automaatkasti softiga...400 meetri ajal vist
vahet ei olnudki. Ainuke vahe oli vist selles, et tühikäigu pöörded tõusid linnas 1500-2000 rpmi vahepeal. Kui käiguga alla lasid siis jäid normi.
Peale manuali softi panemist kadus see anomaalia ja muidugi veakoodid kadusid ka 
|
|
|
jeff01
huviline
Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.15 19:07
|
|
|
jah see on 32v
Lugesin kusjuures seda jah, et keegi olla juba kuid igapäevaselt kasutanud ka ATM softiga kuid kui ma ei eksi siis see ümberkodeerimine on see kõige
väiksem osa mis ei vaja eriteadmisi vaid tavalist kaablit.....
Immoga teine teema....ma suudan ehk teha ta selle emulaatoriga kuid ajus ümber tegemine nõuab juba spetsialisti abi.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 04.01.15 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jeff01
jah see on 32v
Lugesin kusjuures seda jah, et keegi olla juba kuid igapäevaselt kasutanud ka ATM softiga kuid kui ma ei eksi siis see ümberkodeerimine on see kõige
väiksem osa mis ei vaja eriteadmisi vaid tavalist kaablit.....
Immoga teine teema....ma suudan ehk teha ta selle emulaatoriga kuid ajus ümber tegemine nõuab juba spetsialisti abi. |
Mul ümber kodeerida ei õnnestunud. Pidin kivipeale uue softi kirjutama.
|
|
|
jeff01
huviline
Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.15 19:22
|
|
|
Ok...see veidi halb....eks homme sobran juhtmetes edasi ja teen need paar puuduvat lüli ka selgeks. 
|
|
|
jeff01
huviline
Registreerunud 27.11.11
Kasutaja on eemal
|
|