automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.12.14 18:03
|
|
|
C4 avandi heli parandamine, väikse subwoofri valik
Käsil C4 heli parandamine ja oleks natue abi vaja. Kuna tahan heli natuke paremaks mitte kõva tümakat siis asjad väga võimsad ei ole. Võimendi on 5
kanaliga 4x50w 1x150w Axton C608. Subwoofer peab olema võimalikult väike.
http://webshop.caliber.nl/products/view/details/bc1017b.html Selline kast sai välja valitud kuna asi on juba valmis ja sobiks
mõõtmetelt hästi istme väiksema poole taha. Ise teha ei viitsiks eriti ja see läheks kallimaks kui valmis kast.
Et siis millist elementi sinna kasti soovitasite. Hind võiks koos kastiga 100 euri kanti jääda.
Ette ustesse pigimatt, mürasummutusmatt ja polstrile ka pigi ja vilt. Kõlariteks DLS R5A ette ja taha ustesse veel ei tea mis teha vist panen mingid
vähe odavamad kuna päris loobuda ei taha.
Makk tuleb Alpine CDE-178BT.
Kui keegi viitsib võiks natuke soovitusi jagada kuna ise ei jaga sest asjast suurt midagi. Hea oleks kui keegi jagab just c4 teemal kogemust kuna
netis sellel teemal vähe juttu.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.12.14 20:30
|
|
|
Kule vot tänud uurin neid ka. Kõlaritele ikka jah uued kaablid kuna võimutaha panen. See kuda esimesed mängima hakkavad saab jah põnev olema. Üritan
niihästi kui saab teha ja mõistlik on.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.12.14 21:13
|
|
|
Mul oleks sulle vb valmis toodang pakkuda. Ennem pean uurima kas kast veel sõbral alles. Hind kujuneks ca 170 kanti. Helis pettuma ei pea!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.12.14 22:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiin21
Mul oleks sulle vb valmis toodang pakkuda. Ennem pean uurima kas kast veel sõbral alles. Hind kujuneks ca 170 kanti. Helis pettuma ei pea!
|
Kui on piisavalt väike kast siis võiks uurida.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 30.12.14 10:09
|
|
|
Saadan sulle paari päeva jooksul pildid.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 31.12.14 16:05
|
|
|
Minul oli suppar lahendatud nii http://album.ee/node/29061973/50338859
Kahjuks ei ole võre ja kast enam saadaval, lähevad ühe SQ audi sisse.
Ära sa neid valmis saepuru kaste küll osta. Osta korralik element ja tee vineerist tummine kast.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.01.15 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiin21
Minul oli suppar lahendatud nii http://album.ee/node/29061973/50338859
Kahjuks ei ole võre ja kast enam saadaval, lähevad ühe SQ audi sisse.
Ära sa neid valmis saepuru kaste küll osta. Osta korralik element ja tee vineerist tummine kast. |
Päris hea kast jah. Kas kate mahtus ka peale ja mitu liitrit kast on? Pildipealt tundub, et nagu mahuks.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 01.01.15 10:19
|
|
|
Kate kahjuks peale ei mahu. Kast on tehtud täpselt selle elemendi järgi 24l. Kui ilusti mäletan, siis vineeri paksus oli 22mm. Kasti nurgad on seest
pisut ümaraks ka tehtud klaasvaiguga.
C4 kerel on jube lihtne võimud ära peita, c5-l polegi sellist kohta
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.01.15 12:27
|
|
|
Kusjuures päris tõsiseks probleemiks on näiteks pagasiruumis c4'l need luugi taga ruumikesed külgedel igasugu nännile. Esimese raksuga sai üks
võimenditest sinna pistetud, kuna eelduste kohaselt just sealt masin ka üleliigsest õhusurvest vabaneb, aga peale suvist päikest tumedal autol ja
temperatuuri mõõtmist ir-temperatuurimõõdikuga võimendi pinnalt tuli mul hirm peale kui ~80 kraadi Celsiust jahutusribide pealt vastu vaatas. Peale
seda tõstsin võimendid salongi ruumi pagasi tavaarikattest allapoole ja pehmele küljeseinale, nii et ka alumise kompka luuki sai kenasti avada ja
muret rohkem polnud, kuna õhku oli lihtsalt rohkem ja töötemperatuur jäi kõige hullemal juhul sinna 50-60 C vahele. Aga eks ta ole - mulle näiteks ei
meeldinud isegi toonklaasidega, et kogu tavaar pagassis oleks nähtaval ilma selle "roloo"katteta. Mahutasin kõik selle alla ära, et midagi
pikanäpumeestele silma ei hakkaks. Kuna ka foorumisse ei tahtnud sellest eriti pilte riputada, siis pole ka hetkel kogu sellest pagasilahendusest
midagi näidata (masinad on ise juba ammu sellest kraamist puhtaks koristatud, kuna pole hetkel kasutusel ja seisavad).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 01.01.15 15:44
|
|
|
Minu paigaldus oli selline http://album.ee/node/29062425/50338859 Klapitav
plaat oli terve suvi peal ja probleeme ei esinenud. Vajadusel mõtlesin, et jahutuseks lisan klapi külge arvuti ventikad. Võimendite alumine paat
vedeleb veel keldris kui kellelgi huvi sümboolse summa eest.
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
|
viiruk
huviline
Registreerunud 15.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.15 19:12
|
|
|
Kps-i soovitatud Alpine mängib selles autos väga hästi, aga ruloo alla ei mahu. Järgiproovitud.
Omal vedeles juhuslikult üks Hertzi 12" element ja Alpine monovõim ja kuna poes sellist kasti ei müüda, mis ligilähedaseltki nendega sobiks, siis sai
kast ise ehitatud. Sai siis netist elemendi kasutusjuhend välja otsitud ja parameetritele vastava suurusega kast arvutatud.
Ainuke tingimus kastile oli, et peab kindlasti mahtuma ruloo alla ära. Kui aga võtta nüüd 12 tolline element kätte ja sellega c4 avanti pagassi
ronida, et ettekujutust saada kuhu ja kuidas seda kõige parem panna oleks, siis selgub tõsiasi, et võimalused on väga piiratud. Pagasiruum ruloo all,
on liiga madal nii suure elemendi jaoks. Kuna kõik kasti mõõdud ja kaldenurgad ning nende muutmine on otseses seoses kasti mahuga (liitrid), siis oli
paras peavalu neid paika saada nii, et ka maht õige saaks.
Muidugi võib ka alati panna suvad mõõdud selle järgi kuidas ruumi on. Mingit müdinat teeks pärast supakas kindlasti, aga kui elus esimest korda teha
(nagu mina), siis võiks proovida ikka vähemalt liitrid enamvähem paika ajada.
Ühesõnaga pikk keeruline jutt
Minu kast tuli sellise kujuga:
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.01.15 20:13
|
|
|
Kusjuures mõtlesin sama teha aga se ülemise otsa tegemine läheb maru keeruliseks. Teen vist ikka ühe vähe suurema kaldega, et ülemine ots ära mahuks
katte alla ja panen 10 tollise. Tollel peaks piisama natuke alla 20 liitrine kast ka. Neil valmis kastidel mõõdud ei istu ikka kuidagimoodi.
Sul kast alt sirge tehtud kuidas ta nii põrandal istus. Seal ju se nõme rant ka mingi 25 cm lai. Kasutaja kiin21 kast on ilusti selle järgi tehtud.
|
|
|
viiruk
huviline
Registreerunud 15.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.15 21:21
|
|
|
Ülemise otsa tegemine on jah paras jant. Samas tänu sellele vaole seal hoiab ruloo kasti nii hästi kinni et sõidu ajal ei liigu ta kuhugi ja lisa
kinnitamine ei ole vajalik. Kuna esimest korda tegin, siis sellele randile esialgu suurt tähelepanu ei pööranud. Kuna kast on üpris raske, siis
vajutab ta selle randi serva niivõrd palju kokku et seal midagi segama ei jää. Kasti põhjaplaat on küll jah siis väikese nurga all pagassi põhja
suhtes, aga see pole häiriv. Kui nüüd tahaks põhjaplaadi sirgeks ajada, siis ei läheks ka ilmselt ruloo enam paika. Täppisvärk.
Järgmine kord tehes teeksin kindlasti põhja teistmoodi ja kasutaksin ka 10" elemente mis sinna kõigeparemini sobiks mõõdult. Samas 12" elemendiga on
üldjuhul parem heli. (sügavam ja madalam bass)
Kunagi küsisin ka autoaudioga tegelevast firmast palju siuke kast nende juures maksaks. Ilma selle ruloo kohata oleks olnud umbes 200.-
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.01.15 21:41
|
|
|
Väga lahe, et jagate oma tehtud töid nii palju lihtsam mõelda. Huvitav, et c4 mehed jõuavad suht sama lahenduseni paigutades kast väikse istmepoole
taha.
Lisan siia lihtsa lehe kus kasti ruumala arvutada kes ei viitsi ise arvutada siis sellega maru hea katsetada.
http://www.rockfordfosgate.com/rftech/box_wizard.asp
Kuna kast tuleb väike kas on miskit hullu kui 18 mm vineerit teha. Võidaks üle liitri mahtu juurde võrreldes 21mm vineeriga. Ja kas vatiini tuleks
sisse panna või pigem ei sellekohta erinevad arvamused liikvel.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.01.15 17:45
|
|
|
Sihuke küsimus veel, et kui võimul on lubatud nii 2 kui 4 oomised kõlarid kas ma võin panna subwoofri 2 oomise ja kõlarid 4 oomised. Võim on 5
kanaliga Axton c608. Subwoofer see http://www.noortehnik.ee/rw10i/. Kuna võimu
juhendist ei loe midagi välja sellekohta siis ei saagi aru kas tohib nii või ei.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.01.15 19:44
|
|
|
Mul tuleb iga kanal eraldi ehk siis 1 x PRE OUT. Samas skeemil on mõlemal joonisel subwoofer min 2oomi. Kas selle "Min. Impedance for all speaker
is4 Ohms!" mõeldakse ainult esikõlareid? Võimust saaks 2 oomi peal 100w rohkem võimsust kätte sellepärast küsimus tekkis. Lihtsalt pole selle
võimausjaga kokku puutunud ja ei kujuta ette kuidas sel sees need asjad jagatud on. Arvatavasti panen ikka 4 oomise woofri aga tahaks kindel olla
kuidas need asjad käivad.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.15 20:06
|
|
|
Seal on:
SUB-input signal should be a
fullrange signal!
Any pre-filtered lowpass signal
from head-unit will always shift
lowpass freq
On sul fullrange signal võtta? Või input SUB tuleb Y-adapteriga?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.01.15 21:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Seal on:
SUB-input signal should be a
fullrange signal!
Any pre-filtered lowpass signal
from head-unit will always shift
lowpass freq
On sul fullrange signal võtta? Või input SUB tuleb Y-adapteriga? |
Makil on sub väljund ei tule y adapterit.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.15 21:22
|
|
|
Siis võid üleselt 2 kuni 4 oomi dünaamikat kasutada.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.03.15 17:41
|
|
|
Aega mööda läinud aga asja sai. Tegin ise kasti ikka. Mahtu on umbes täpselt 20l ja mahub ilusti pagassikatte alla.
Mängib nagu küll, seadistamie veel pooleli kuna asi tahab vähe õppimist saada. Ette said DLS R5A ja korralik mürasummutus. Hetkel väga rahul. ;D
|
|
|