Peale on pandud uus aku programeeritud boschi enda poolt. Diagnostika ei näita vigu. Akulaadimine 14 V testriga kontrollitud. Kui tal ise lasta
käivitada ei lähe käima nagu pooks kinni. Ise võtit peal hoides läheb käima peale kolmandat proovimist enam ei lähe ja näitab et akus pole piisavalt
voolu. Auto ise näitab battery level 100 protsenti. Küsimus siis suurele ringile mida võiks veel kontrollida või mis on viga ?
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
postitati 29.12.14 14:16
Tsitaat:
Algselt postitas: ovrsoo
Peale on pandud uus aku programeeritud boschi enda poolt. Diagnostika ei näita vigu. Akulaadimine 14 V testriga kontrollitud. Kui tal ise lasta
käivitada ei lähe käima nagu pooks kinni. Ise võtit peal hoides läheb käima peale kolmandat proovimist enam ei lähe ja näitab et akus pole piisavalt
voolu. Auto ise näitab battery level 100 protsenti. Küsimus siis suurele ringile mida võiks veel kontrollida või mis on viga ?
Proovi sellist asja: Vea ajutiselt mootorile lisa maandus. Mitte otse akust vaid aku laadimiseks kasutatavat klemmi (mutri kujuga). Kasutada saad
kasvõi "krokodille". Võta keegi appi ja las käivitab autot. Ise samal ajal proovi mootori külge ühendada ning lahti ühendada lisa juhet
(krokodille") mille vedasid. Kui lisa juhtme vahel peaks sädelus tekkima kui seda mootori külge paned on sul probleem mootori ja aku vahelise
maandusega. Sõbra autol sai lisa maandus veetud ning probleem kadus.
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
postitati 29.12.14 16:17
Käivitusahelas on ka paar releed, mis kehva ühenduse korral sellist jama tekitada võivad. Enamasti saab siis küll ka veakoodi, mis starterile viitab.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.0% - SQL: 81.0%]