Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 Quattro 4.2 V8 - 1996 - Martin_H (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 5270)
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.14 21:20 Tsiteeri
Audi A8 Quattro 4.2 V8 - 1996 - Martin_H



Tere foorumlased!


Algselt oli plaan D3 kerega pill õuele tuua, aga vaadates järelturul pakutavate varuosade hindu ning ühed ja samad autod müügis pikemat aega siis otsustasin vanem kere kasuks :). Vaatama minnes valisin küll 2 eksemplari välja mille vahel valida, üks oli seesamune ning teine oli 1000euri kallim facelift mida vaatama ei läinudki. Esmamulje oli viisakas, välimuse poole pealt oleks vaja korralikku esistanget koos tulepesuritega sest juhipoolses nurgas on palju mõrasid. Mootor töötab hästi, käigukast võiks töötada külmalt sujuvamalt, varsti käin Hõbenooles dünaamilist õlivahetust tegemas ära, vast saab anomaaliast vabaks :). Müügi hetkel oli auto all mersu veljed koos korralike nokiani lamellidega

Iseenesest päris huvitav nägi välja nende velgedega, paraku ei ühtinud minu maitsemeelega :) Juhul kui keegi tahab neid soetada siis need on vabalt müügiks. Kaasa sain ka 18" 12 Spoke veljed, milledele sai uued naastud peale tõmmata, et talvel turvalisem sõita ikka oleks :) Varurattaks on tehasest originaalina tellitud 18" ja oli vist 7 kodaraga, mille vahetaks hea meelega ühe 12 Spoke vastu mis hetkel all on.

Varuosade nimekirja sain ka, prinditi 3le A4 lehele. Ja kui kellegil on ligipääs digitaalsel kujul nimekirjale siis VIN WAUZZZ4DZTN009782

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/431/383/0107941571db345.jpg


Rääkides sõidumugavusest, siis on see sportlik. See väljendub koodiga 1BE, mis tähendab Sports suspension/shock absortion . Mulle küll meeldib see juhitavus, kuid igapäevaliikurile võiks olla veidi pehmem vedrustus. Salongi poole pealt on sisse istutatud elektrilised juhiistmemäluga sportistmed, mis on kaetud musta nahaga. Pean tunnistama, et väga mõnus on sõita nendega :). Lisade hulgas on ka kardinad, tagumine siis elektriline, töötavad kenasti. Probleemide hulka saan liigitada püsikiiruse hoidja, mis vahest ei taha tööle hakata, piisab auto seisma jätmisest ja uuesti käivitamisest. Vahetust vajaks ka kardaani muhv, mis katsumisel tundus olevat suhteliselt lödi, ning tagumised amordid, mis häälitsevad ebatasasustel.

Loodan, et ma originaaliaustajate maitsemeelt ei riiva, aga mingi aeg tagasi sai tellitud Hiinast Bi-xenon projektor 27 dollari eest, mille ma ka juba külge aretasin. Tulemuseks on väga mõnus valguslisa :)

Paar küsimust ka asjatundjatele, autol on all 4 käiguline tiptronic, mis võiks selle kood olla? Kas 4HP24? Ning kas 5 käigulised kastid ei sobi antud auto alla? Kuidas saaks kätte kliimaploki? Olemas teine töökorras, aga ei oska kuskilt harutama hakata :).

Panen autost endast ka siis pilte:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/431/383/01079415256b6f8.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/431/383/010794152960446.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/431/383/0107941535a6480.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/431/383/010794154519c96.jpg

Praeguse seisuga olen vahetanud välispeegliklaasid uute vastu, juhipoolne oli pruunistumas ning mõlemal ei töödanud soojendus. Uus õhufilter ning uued raamiga kojamehed panin samuti külge.

Panen siia nimekirja mis on tehtud:

*Tulepesuri pump 10€
*Jahutusvedeliku paak 10€
*Jahutusvedeliku vahetus 2.90€
*Käigukasti õlivahetus 198€
*Peegliklaasid 16€
*Kojamehed 10€
*Talverehvid Master 235/50/R18 380€
*Õhufilter 10€
*Karteritihend 20€
*Kapotiamordid 10€
*Generaator 35€
*Kliimaplokk pluss pirnivahetus
*Soojaklapi mootor 10€
*Käigukangi ümbris 5€
*Mootori põhjakate 40€
*Rooliotsad 36€
*Käigukasti filter ja tihend 40€
*Tagasilla reduktori tihendid
*Juhtmestik tulepesuritele 10€
*Esiamort 15€
*esimesed ja tagumised vedrud 60€
*Esisillakomplekt Fortune Line 175€
*Suverehvid 235/50/R18 Rotalla 280€
*Rehvivahetus plus velje sirgestamine ja keevitus 70€
*Remonttööd 200€
*Küünlad 55€
*KKKT 35€

Vaja teha:
Esistange korda

Martin.


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.15 17:38 Tsiteeri


Kas keegi oskab juhendada kuidas ma tagumiste amortide ülemiste poltidele ligi saaks? Kiskusin pagasnikupolstrid ära ja sealt ma küll ei leidnud ligipääsu, samuti võtsin tagaistmed välja, tagaakna laua lasin lahti aga sealt alt ei näinud ma ka miskit. Kas ma peaks selle katte maha võtma ning turvavöö pingutid samuti?


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 07.01.15 17:45 Tsiteeri


Rattakoopast saad poltidele ligi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.15 18:28 Tsiteeri


Okei, ühesõnaga logar maha ja saan ligi? :P


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.15 14:11 Tsiteeri


Nonii, sain ka kolina põhjuse teada. Tagasillas siis amordi alumine osa kinnitub õõtshoovale ning seesamune puks ongi läbi.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/13/01080066036b013.jpg

Ajutise lahendusena tõmbasin selle alumiiniumjulla teibiga üle, et ta tihkena istuks seal ning panin kokku tagasi, enam ei kolise ;) Loomulikult tellin uued õõtsad.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/13/010800660594b13.jpg

Ostsin ka uue webasto aku peale, 53ah tuli peale (originaalis 44ah) ning see maksis 45€.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/13/01080066012bce7.jpg

Kas keegi oskab öelda ka seda, et mida hõlmab lampide hoiatuslambike armatuuris? Väljaspool on kõik ledid tavaliste pirnide vastu vahetatud, salongis on veel ledid alles. ma vahetan ka salongivalgustuse tavaliste pirnide vastu, kuid kas sellest on abi märgutule kustutamiseks?

Pildike ka lumisest masinast.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/13/0108006607219fb.jpg


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mait8
huviline



Registreerunud 20.01.15
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.15 21:38 Tsiteeri


Xenon plokid vahelt võetud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.15 07:40 Tsiteeri


Ei ole midagi vahelt võetud :) ilma plokkideta HID ei töötakski.


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.15 17:19 Tsiteeri


Eile käisin ära Hõbenool OÜ's kus tehti käigukastile dünaamiline õlivahetus. Kuna probleem oli, et külmalt oli viimase käigu lülitumine jõnksuga siis hetkel on see probleem kadunud ning kast töötab sujuvamalt. Sisse läks 12.5L õli.


Vasakul vana ja paremal uus
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/135/010806751940f67.jpg

Veel oleks vaja vahetada kastifilter ja tihend, kuna selleks, et neid kätte saada tuleks eemaldada väljalase ja antud kohas kahjuks ei olnud aega seda tööd teostada meestel. Vähemalt vanemal A8-l on niimoodi, veel rääkisid mehed, et 4HP24A kastiga käidakse väga harva seal õli vahetamas, arvatavasti peetakse antud hooldust liiga kalliks ja siis imestatakse miks kastid otsa saavad :) .


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 27.01.15 17:44 Tsiteeri


Kui kaua nad sul õli vahetasid? Endal sama masin ja ülehomseks aeg kinni pandud õli, filtri ja võimalik, et ka tihendi vahetamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.15 22:14 Tsiteeri


Aega kulus minul umbes 1.5 tundi, juhul kui sul vahetatakse filter ja tihend ära siis ikka kauem. Sul on ilmselt uuema aastakäigu masin, et väljalase jalgu ei jää?


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 28.01.15 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Martin_H
Aega kulus minul umbes 1.5 tundi, juhul kui sul vahetatakse filter ja tihend ära siis ikka kauem. Sul on ilmselt uuema aastakäigu masin, et väljalase jalgu ei jää?

Mul 97.a ja 5ne Tiptronic. Öeldi, et õli, filtri ja diagnostika tegemiseks kulub umbes 2 tundi. Avastasin, et kastil mingi tihend ka lekib ja öeldi, et mõne tihendi vahetavad ära 10min ja mõne 10 tunniga. Oleneb kust lekib, ise ei saa aru kust. Kui tihend lekib mootori ja kasti vahelt, siis peab kasti maha võtma ja see võtab kusagil 10h. Väljalaske kohapealt ei oska midagi öelda. Eks kui homme ära käin vaatan, mis räägivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 28.01.15 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Martin_H
Veel oleks vaja vahetada kastifilter ja tihend, kuna selleks, et neid kätte saada tuleks eemaldada väljalase ja antud kohas kahjuks ei olnud aega seda tööd teostada meestel. Vähemalt vanemal A8-l on niimoodi, veel rääkisid mehed, et 4HP24A kastiga käidakse väga harva seal õli vahetamas, arvatavasti peetakse antud hooldust liiga kalliks ja siis imestatakse miks kastid otsa saavad :) .


5se kasti puhul annab kasti karteri välja nikerdada küll ilma sumpat näppimata. Ebameeldiv ta muidugi on, sest suht kindlalt lendab karteris olev õli üle ääre sülle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lauri
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.15 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Martin_H
Ei ole midagi vahelt võetud :) ilma plokkideta HID ei töötakski.

Kui HID, siis selle pärast sul see tuluke seal armatuuris põlebki ilmselt.
Kuidas see Hiina bi-xenon luup toimib? Plaanisin endalegi tellida aga mitte autole.


Ehitustööd - www.hyte.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.15 07:45 Tsiteeri


Tehase xenon on antud autol peal, ka sellega põletas tulede märguannet.


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.15 22:30 Tsiteeri


Ja hiina luubiga olen ma rahul, valgus on hea. Kuigi install ei ole just kõige kvaliteetsemalt tehtud, aga siiski toimib :P

Lisaks täna vahetasin ära generaatori, sest laager tegi päris hullu häält, samuti tegin ka õlivahetuse. Summuti vajas ka 3 lappi, sest eelmine omanik tegi augud tagapütti, et hääled paremini kostuks :) aga nüüd on harjumatult vaikne sõita. Nädala alguses töölt tulles hakkas poole tee peal koju kuidagi külm, miskipärast hakkas paremale poole salongist külma puhuma. Võtsin siis osaliselt armatuuri lahti ja leidsin vigase hammasrattaga soojaklapi. Sellega muidugi probleem ei lahenenud, sest asi oli siiski salongiradikas millest ei tahtnud jahutusvedelik läbi käia. Lasin siis õhuga mõlemat pidi läbi ning asi hakkas ilusti toimima, kuid mõne torupuhastusvahendiga tahaks uuesti läbi pesta.


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.15 20:52 Tsiteeri


Täna oli ka tegusam päev, vahetusse läksid kapotiamordid, klaasi- ja tulepesuripumbad ning soojaklapimootor armatuuri all. Nüüd töötavad siis ka tulepesurid, kuid eelmine omanik on pesurid kinni pannud sest üks ei pidavat tõusma üles. Samuti on praegu nii ühendatud, et iga kord kui klaasipesu lasen siis peseb ka tulesid, aga tahaks ikka harvemini neid töös näha. ühed juhtmed tulid küll täpselt pumba juurde aga need on ära isoleeritud, kuna voolu ei tulnud miskipärast peale. Klaasipesuripumba küljes on ka tasemeandur, millega lootsin ka veateate armatuuris kustutada, kuid kahjuks see seda ei teinud. peab edasi uurima milles asi.


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.15 09:06 Tsiteeri


Hommikut kaasfoorumlased!

Audile sai muretsetud uued suverehvid, mis on samas mõõdus nagu talvekad :P 235/50/R18 (vasakul asetsevad 16" millele võib pakkumisi teha :) )

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/480/0108240067762f3.jpg

Vahepeal midagi pole erilist teinud ka, ainult kalla ja talla. Vajadus oleks ikkagi esistange korda lasta teha, sest uut ei ole ma küll kuskil leidnud müügis olevat. Samuti on uusi logareid ette vaja, keegi teab kust saada?

Samuti olen ma poolel teel auto tavakõrgusele tõstmisega, tagumised vedrud on olemas, esimesed veel vaja saada. Põhjus on see, et minu jaoks on see liiga madal ja jäik. Niiet kui kellegil huvi siis võimalik on soetada tehase sportvedrud, kui ma tavavedru alla saan :)


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 12.03.15 17:17 Tsiteeri


Esimesed logarid ostsin ma omale revalist möödund kevad, sota auk jämedalt. Mul oli esilogari tagumine osa( kaheosalised logarid) soome killustikurahest hõredaks kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.15 08:37 Tsiteeri


Mul oleks parempoolset esimest vaja, eile sain vasakpoolse vahetatud :). Samuti sain esimesed vedrud koos amortidega, nüüd jääb üle vaid alla kruttida.


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.15 20:41 Tsiteeri


Vahetasin ka kliimaploki ära ning selle pirnid, samuti korjasin kõik salongipirnid välja, milleks olid LEDid ning asendasin tavalistega. Veakoodist lootsin sellega lahti saada, peale pirnide vahetust kadus veakood, kuid ust kinni tõmmates läks jälle põlema. Samuti olen täheldanud et iga kord ei lähe lombivalgus tööle kui ukse avan, sellel mingi mikrolüliti kuskil? Lisaks sellele on ka probleem ilmselt ühtedes soojaklappe reguleerivas mootoris, mis peaks juhtima sooja ja külma äärtes olevatesse ventidesse ning tagaistujatele, eks peab selle ka ära vahetama ;) Keskmistest ventidest tuleb soovitud temperatuur. Kohale jõudis ka esisilla komplekt.


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.15 16:27 Tsiteeri


Õhtust!

Täna läks vahetusse terve vedru ring millega kliirens oluliselt ei tõusnud, ilmselt sellepärast et see on ainult 20mm kõrgem? AGA oluliselt pehmem ja mugavam on sõita autoga, mida ma ka saavutada tahtsin :). Lisaks läks alla uus esisillakomplekt ning vahetatud sai ka karteritihend, käigukasti filter ja tihend ning uus õli. Paraku oli õli mis Hõbenool OÜ's sisse lasti päris rokane jälle, huvitav miks? Filter oli ka ilmselt umbes pooleldi, sest nüüd vahetuvad käigud veelgi paremini, kuid mind paneb imestama see, et miks nad filtrit ikkagi koos tihendiga vahetada ei raatsinud. Eest tuli ainult parempoolne katalüsaator võtta ning ongi väga hea ligipääs. Ühtlasi läks suure nokitsemisega alla ka uued suverehvid, mille vahetuse käigus selgus et ühe veljega on vist kuskile otsa sõidetud, sest oli kõver ja mõraga. See sai ilusti sirgestatud ja keevitatud ning asi sellega korras :).


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 01.04.15 16:42 Tsiteeri


Kui ise oma S8 le vedruringi otsisin siis sain aru et sellele mudelile on vist saada päris eri mõõte vedrusid. Minul oli madaldus kuid tahtsin suht kikkis autot kuid neid kikkis vedrusid ei leidnudki, kuid samas sõbral kes tol ajal omas 7 A8- t (vedas kütet) siis tema masinate taguotsad seisid nii kikkis et jube aga aru ei saanud miks. Võibolla oskab mõni targem kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.15 17:24 Tsiteeri


Tea kas peaks vaatama mingid kõrgenduspuksid vedrude alla või miskit :) tagaotsa tahaks kindlasti kõrgemaks saada. Lisaks tõin uued süüteküünlad ning ka klapikanmbrikaane tihendid (NGK ja Victor Reinz)


http://img4.auto24.ee/auto24/560/079/64780079.jpg

http://img3.auto24.ee/auto24/560/099/64780099.jpg


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Martin_H
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.15 17:45 Tsiteeri


Selle teema võib lukku panna kuna auto leidis uue omaniku :)


D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.4% - SQL: 55.6%]