Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Generaator ei lae, kast avarii reziimis (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3876)
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 23.12.14 19:22 Tsiteeri
Generaator ei lae, kast avarii reziimis



Tere,

autoks siis A6 3.0 TDI 171kW Q 2007aasta. Juhtus selline asi, et viskas armatuuris aku tule põlema. Põles mingi aeg ja siis kustus jälle ära. Täna sõites põles aku tuli terve aeg ja lõpuks läks autom. kast avarii reziimi ja edasi sõita ei saanud. Suretasin auto välja ja enam käima ei läinud. Üritas minna käima aga käis lakk-lakk.... nagu ikka kui aku tühi. Suur tõenäosus ilmselt, et genekas õhtal? Kas aku juhtmed võib niisama maha võtta ja laetud aku asemele panna? Et saaks kasvõi remonti sõita ja ei peaks puksiiri kutsuma? Auto õnneks suht kodu juures ja ei jäänud kusagile teele. Sõber tõi krokodillid ja proovisime sellega ka. Ilusti läks käima kui krokod olid küljes. Avariireziimi ka ei olnud enam. Nii kui krokod ära võttis sain sõita 500m ja sama asi uuesti..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 23.12.14 19:28 Tsiteeri


Hoia kapoti alt klemmidelt vool peal krokodega ja vaheta aku ära. Pärast tuleb nagunii arvutiga kogu auto üle vaadata.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pandora
huviline



Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet

postitati 23.12.14 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Hoia kapoti alt klemmidelt vool peal krokodega ja vaheta aku ära. Pärast tuleb nagunii arvutiga kogu auto üle vaadata.

Saigi täpselt nii tehtud. Panin samade parameetritega teise aku peale. Läks ilusti käima ja sain koju sõita, aku tuli põles nüüd koguaeg. Tundus, et auto elektroonika pani veits segast.. Näitas, et õues on -45 kraadi ja kui tagurdasin siis ei visanud seda parkimis abi MMI ekraanile... lisaks ei jäänud Leaving Home tuled põlema....
Mida arvutiga täpselt vaatama peaks? Mul endal VCDS olemas muidu. Esmalt tuleks muidugi saada nüüd ilmselt genekas üle vaadata.. Ega sellel 3.0 mootoril genekat enne kätte ei saa kui nina maha võtta ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Auditu

postitati 23.12.14 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pandora
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Hoia kapoti alt klemmidelt vool peal krokodega ja vaheta aku ära. Pärast tuleb nagunii arvutiga kogu auto üle vaadata.

Saigi täpselt nii tehtud. Panin samade parameetritega teise aku peale. Läks ilusti käima ja sain koju sõita, aku tuli põles nüüd koguaeg. Tundus, et auto elektroonika pani veits segast.. Näitas, et õues on -45 kraadi ja kui tagurdasin siis ei visanud seda parkimis abi MMI ekraanile... lisaks ei jäänud Leaving Home tuled põlema....
Mida arvutiga täpselt vaatama peaks? Mul endal VCDS olemas muidu. Esmalt tuleks muidugi saada nüüd ilmselt genekas üle vaadata.. Ega sellel 3.0 mootoril genekat enne kätte ei saa kui nina maha võtta ?


Geneka saab alt ilusti kätte, vähe tööd ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 18.02.15 00:03 Tsiteeri


Endal oli täpselt sama mure, lahenduse tõi uus generaator. Nina ei pea lahti võtma, pääseb ka alt ligi. Paras nikerdamine on, aga kusagil 3h saab tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 18.02.15 06:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randmeri
Endal oli täpselt sama mure, lahenduse tõi uus generaator. Nina ei pea lahti võtma, pääseb ka alt ligi. Paras nikerdamine on, aga kusagil 3h saab tehtud.

Korralik töökoda teeb selle asja poole kiiremini. Ise lasin taastada ja läks alla 2h veidi. Selle aja ses sai ka muid vigu kõrvaldatud. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 18.02.15 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: randmeri
Endal oli täpselt sama mure, lahenduse tõi uus generaator. Nina ei pea lahti võtma, pääseb ka alt ligi. Paras nikerdamine on, aga kusagil 3h saab tehtud.

Korralik töökoda teeb selle asja poole kiiremini. Ise lasin taastada ja läks alla 2h veidi. Selle aja ses sai ka muid vigu kõrvaldatud. :)


Täiesti võimalik, et tehakse kiiremini. Minu auto puhul oli veel see asjaolu, et õhkvedrustuse kompressor istus täpselt generaatoril ees, sellega oli juba üksjagu pusimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.15 12:00 Tsiteeri


Pakun, et pingeregulaator õhtal. Mul omal oli samasugune jama, lahenduse tõi uus Boschi regulaator.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 18.02.15 19:02 Tsiteeri


Kui juba generaatorit uuendada siis teha juba täielik hooldus, uued harjad, laagrid, regulaator ja tasuks ka üle vaadata kõik muu mis seal veel küljes on. Poolikut tööd pole küll mõtet teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]