Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Q5 2,0TFSI (Vastuseid: 43 | Vaatamisi: 11310)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 17.12.14 23:50 Tsiteeri
Q5 2,0TFSI



Tundub, et pööran uuesti ennast audiusku üle mitme aasta.

Hetkel jäänud silm peale sellisele sõidukile: http://www.auto24.ee/clients/a2autowelt/used/detail.php?ct=1f1128480d369f394063l6

Revalist öeldi VIN-koodi alusel, et auto on sündinud Poolas ja viimati käinud teeninduses ametlikus esinduses 2014 jaanuaris ja siis oli läbisõit 72tuh. Eeldan, et siis läbisõit ehk ongi 100% nii või on seal variant, et siiski keritud ja mingi surra-murra tehtud? Auto pidi oksjonilt pärit olema ja müüjaks usaldusväärne A2 Autowelt. Ühesõnaga paistab aus kaup olema ja minule iseenesest sobiks.
Kas sellise läbisõidu juures on midagi, mida ma peaksin kindlasti laskma üle vaadata enne ostmist? Lisaks huvitab, kas VIN koodi alusel on võimailk ka mingit põhjalikumat background checki teha? See Poola teema on natukene hirmuäratav, kuid ma loodan, et tegu siiski mu isikliku vääralt väljakujunenud eelarvamusest tuleneva hirmuga :P

googledades VIN-koodi jõudsin sellisesse kohta ja sain sellise vastuse, kas on põhjust muretsemiseks? Seal mingi Stolen Database rida.

http://i.gyazo.com/4a54320a422d41a9e29b52501af5651a.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 18.12.14 05:38 Tsiteeri


Võin öelda, et Poola teeb tänapäeval Eestile igast asendist ära. Pole põhjust muretseda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.12.14 07:54 Tsiteeri


See VIN-INFO küsib mõned eurid ja saad kõik detailsemalt teada -kuupäevad, märkmed, läbisõidu jms.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 18.12.14 12:53 Tsiteeri


Ok, tänan. Uurin asja. Kas see A2 iseenesest on nii usaldusväärne nagu räägitakse või tasub siiski ettevaatlik olla ja teha revalis igal juhul ostueelne ülevaatus? Krdid küsivad selle eest juba 110€, kuid audit ostes ei ole see vist kokkuhoiu koht.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 18.12.14 13:08 Tsiteeri


Kindlasti tasub kontroll teostada, pole see A2 kunagi liiga usaldusväärne tundunud.
Peale Revali on ka teisi pädevaid kohti, kus ostueelne kontroll on oluliselt odavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 18.12.14 14:32 Tsiteeri


Mnjah, läks nii, et käisin vaatamas ja lõime käed. Seega olen jälle täieõiguslik audimees nüüd :) Auto oli täiesti sile ja istmed-värgid-särgid pmst. uueväärilised. Seega läbisõidus kahtlust ei tekkinud. A2 olla ka just hoolduse ära teinud, uued küünlad, õlid, mahlad, klotsid jne. Sõites oli kõik väga tummine ja sujuv. Varustusaste kah suht talutav, all tutikad naastud + suvekad kaasa. Usun, et tegin hea diili ja sain hea eksemplari.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 19.12.14 11:32 Tsiteeri


Peaasi, et sul õlikulu jääb normi piiresse mis sõbra A4 2010 2,0TFSI-l on üle mõistuse.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.14 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Peaasi, et sul õlikulu jääb normi piiresse mis sõbra A4 2010 2,0T on üle mõistuse.

Kolbide vahetus oleks abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 19.12.14 20:29 Tsiteeri


Jah, kui õigesti mäletan siis see töö maksab 3k euri kanti.
Eks sellega tuleks igaks-juhuks arvestada kui sellise mootoriga auto osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 20.12.14 07:16 Tsiteeri


Nalja teete või? Ostad 20K -ga 2010a. Audi ning hakkad kolbe vahetama :o . Ja siis kirkaga sisselaske kallale sütt kaevama.
Tundub, et FSI on veel suurem ämber, kui V6 2,5tdi. Miks te küll neid ostate?
Paluks kasvõi üks põhjus, miks osta FSI mootoriga auto? S mudelid paluks välja jätta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 20.12.14 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Jah, kui õigesti mäletan siis see töö maksab 3k euri kanti.
Eks sellega tuleks igaks-juhuks arvestada kui sellise mootoriga auto osta.


Jah. Parim pakkumine mis sõbra 2010 masina remondiks tehti on 2500€, et ei peaks 500-le km / L õli edaspidi kallama. Masin maksis 18K. Saksast. Samas omal oli ka 2,0TFSI eelmine masin, aga mul võttis 0,5l/1500km. Aga teemaalgatajal on ilmselt 14p. tagastusõigus müüjale seaduste järgi.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 20.12.14 08:34 Tsiteeri


Sattusin lugema seda teemat täna. Head foorumlased, nüüd rikkusite mehe jõulud. Nüüd siis rääkite, mis õnnetuse ta kaela ostis. Mees küsis ju enne ostmist, arvamust autost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.14 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Mnjah, läks nii, et käisin vaatamas ja lõime käed. Seega olen jälle täieõiguslik audimees nüüd :) Auto oli täiesti sile ja istmed-värgid-särgid pmst. uueväärilised. Seega läbisõidus kahtlust ei tekkinud. A2 olla ka just hoolduse ära teinud, uued küünlad, õlid, mahlad, klotsid jne. Sõites oli kõik väga tummine ja sujuv. Varustusaste kah suht talutav, all tutikad naastud + suvekad kaasa. Usun, et tegin hea diili ja sain hea eksemplari.


Tervitused!

Õnnitleme uue auto puhul siis. See 72k sõitnud 2,0 ei tohiks nüüd olla küll nii hull kui siin kõik räägivad. Ootame siis teemat ka, et saaksid oma nooblit kaarikut tutvustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 21.12.14 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Sattusin lugema seda teemat täna. Head foorumlased, nüüd rikkusite mehe jõulud. Nüüd siis rääkite, mis õnnetuse ta kaela ostis. Mees küsis ju enne ostmist, arvamust autost.


Öösel küsiti arvamust ja samal päeval osteti. Mõni meist satub siia nädalas korra vms.
See selleks, nüüd on masin ostetud ja tuleb sõita. Juhul, kui õli hakkab ämbritega minema, siis tuleb peale valada või remontida.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 21.12.14 11:47 Tsiteeri


Olen aru saanud, et see probleem ei taba sugugi mitte kõiki 2,0 tfsi mootoreid. On paremaid ja halvemaid isendeid. Kuna probleem avaldub juba uutel autodel, siis on ehk lootust, et eelmine omanik on selle mure juba sirgeks jooknud. Eks siis vaatab, mis saab. Praeguseks 300km kella peal ja kui 1k km läbi saab, siis kontrollin õlitaset, mis ostes oli maksimumis. Loodame parimat ja natukene rahustab autoweltist kaasa saadud garantii, mis laieneb just mootorile ja käigukastile. Eestis on selliseid autosid ju müüdud sadade kaupa. Mõni margiesinduses töötav vast oskab öelda, on siis tõesti see probleem nii suur, kui mulle siin praegu üritatakse selgeks teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 21.12.14 12:20 Tsiteeri


See viga tabab neid kõiki varem või hiljem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 21.12.14 13:18 Tsiteeri


Jap. Olikulu neil koigil, sobrajuures hetkel uks 1.8 remondis ja ta arvas et saab ilma kolbe vahetamatta asja korda. Ja omanikule meeldiks see vaga sest uued kolvid ose juba 1000 euri.
Eks annan teada, kui asi onnestub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.12.14 15:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Jap. Olikulu neil koigil, sobrajuures hetkel uks 1.8 remondis ja ta arvas et saab ilma kolbe vahetamatta asja korda. Ja omanikule meeldiks see vaga sest uued kolvid ose juba 1000 euri.
Eks annan teada, kui asi onnestub.

Uued kolvid on vähe teistsugused ja nendega ei tohiks enam probleem korduda. Meil neid vast kümnel autol vahetatud ja kõik korda saanud. Plaan lihtsalt uued rõngad panna? Nii vast käib järgmised 100000 km.;) Võibolla mingid b õlirõngad saadaval mis vähe paremad kui originaalid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.12.14 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Jap. Olikulu neil koigil, sobrajuures hetkel uks 1.8 remondis ja ta arvas et saab ilma kolbe vahetamatta asja korda. Ja omanikule meeldiks see vaga sest uued kolvid ose juba 1000 euri.
Eks annan teada, kui asi onnestub.

Uued kolvid on vähe teistsugused ja nendega ei tohiks enam probleem korduda. Meil neid vast kümnel autol vahetatud ja kõik korda saanud. Plaan lihtsalt uued rõngad panna? Nii vast käib järgmised 100000 km.;) Võibolla mingid b õlirõngad saadaval mis vähe paremad kui originaalid?


Pole lihtsalt sõnu, ise tegin sellist tööd viimati aastal 1987 Siberis oma romuna saadud 70a. GAZ66 mootoriga. Tuletan meelde, et tooaeg pidi Tartust Pärnu helistamiseks sidest kaugekõne tellima ja putkas ootama.. .:mad:


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 21.12.14 18:38 Tsiteeri


Ajasite oma õudusjuttudega hirmu peale. Kui täpne see MMI õlinäidik on üldse? (varrast ei ole sellel mootoril) Asi selles, et kui hakkasin sõitma, oli näidik umbes poole lähedal, käisin Haapsalus (tallinnast) toidupoes ja tagasijõudes lasin autol seista 3-4 minutit ja siis näitas näidik rohkem, kui sõitma hakates. Homme-ülehomme samuti korralikult hagu anda, et enne 14p möödumist ostmisest saaks 2000km kindlalt täis. Tahaks näha, palju see kulu siis tuleb reaalselt. Milline kulu oleks talutav sellise maa läbimisel turbo mootoril?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 21.12.14 20:07 Tsiteeri


Mitte mingisugune õlikulu pole talutav sellel mootoril. Kui ta mingil ajahetkel on mõnisada grammi siis see tähendab ainult seda, et teatud aja möödudes muutub see liitriteks. Tänapäeva otsepritse bensukad on pask, eriti need väikese mootorimahuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.14 20:44 Tsiteeri


MMI õlinäidu kõikumise pärast ära muretse. Soojal õlil on maht erinev kui külmalt ja sellepärast ka kõrgem tase sooja mootoriga. Taset peab kontrollima siis kui mootor on 90 kraadi ja auto on seisnud 2 minutit. Muretsema hakka siis kui auto soovib õli juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 21.12.14 21:06 Tsiteeri


Endal liitrine õli potsik taga valmis, kui õlitule põlema lööb valan pool liitrit peale ja õli tase keskmises. Põlema läheb siis, kui õli vardal miinimumil. Kulu ca 1l 1500-3000km peale (sõltuvalt sõitude eripärast). Auto enda LS pea 330k.
Lisaks korraline õlivahetus iga 10k km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.12.14 21:11 Tsiteeri


Ma ei julge väita 2,0 kohta kas sel kolvivahtus aitab ja palju probleeme nendega on. Minu kogemus 1,8 118 kw mootoritega mida kasutab nii VW kui Skooda hulgim. Ja no tehase norm on mõnusalt kõge pandud ikka. Pole ju norm kui 30000 km jooksul 15l õli pead juurde valama ja esindusest öeldakse sulle, et see on normi piires. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 21.12.14 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: iguaan
Endal liitrine õli potsik taga valmis, kui õlitule põlema lööb valan pool liitrit peale ja õli tase keskmises. Põlema läheb siis, kui õli vardal miinimumil. Kulu ca 1l 1500-3000km peale (sõltuvalt sõitude eripärast). Auto enda LS pea 330k.
Lisaks korraline õlivahetus iga 10k km.


Esineb seda ka väiksemate läbisõitude juures, ise tean ühte A5'te, millel oli reaalne LS 90tkm ning vajas kolbide vahetust. Võimalik, et antud probleem algas juba väiksema läbisõidu juures, igatahes sel hetkel pöörduti remonti.

Hea on see, et ei ostnud eraisikult ja juhul kui peaks olema suure õlikuluga, saad kas tagastada või maksavad nemad remondi kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]