drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.14 15:18
|
|
|
audi a6 2,5 diisel 85 kw elulugu
Tere,
soetasin audi a6 1995 aasta väljalaskega. Rihm, mis ajab ringi genekat ja veepumpa, all on rihmaratas, see on mul poltidega kinni pandud, sooviks
soetada kummipuksiga.
Minu küsimus, kas need rihmarattad on mingi masinaga vahetatavad ka?
mure on selles, et minu masin ei hiilga lisavarustuse poolest ja seal pole kliimat näiteks, kas oleneb sellest kas mul on kliima või mingi muu asi
seal veel jooksmas, kas see muudab rihmaratta kuju, suurust?
Ning kui palju võiksid maksta vanad rihmarattad?
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.14 13:23
|
|
|
Kuskil foorumis lugesin et uued rihmarattad maksavad 90 ja küündivad üle saja. Veel jäi silma, et see rihmaratas ei sõida üle 200k
Kas on mõtet siis vana rihmaratta soetamise peale mõelda? Väikeseks piiranguks saab raha, kuna veel pihustid tuleb ka teha. Pihustitega vana ost
tundub veelrohkem põrsas kotis ost, lisada veel kontroll ja saad teada et pekkis, siis oled ikka alguses.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 14.12.14 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: drtarmo
Kuskil foorumis lugesin et uued rihmarattad maksavad 90 ja küündivad üle saja. Veel jäi silma, et see rihmaratas ei sõida üle 200k
Kas on mõtet siis vana rihmaratta soetamise peale mõelda? Väikeseks piiranguks saab raha, kuna veel pihustid tuleb ka teha. Pihustitega vana ost
tundub veelrohkem põrsas kotis ost, lisada veel kontroll ja saad teada et pekkis, siis oled ikka alguses. |
No arvestades, et selle auto pihustid ei ole enam ulmekallid, siis mõistlikum ikka uued osta. Ka rihmarattad pole niivõrd kallid, et vana asja ostma
hakata. Kas see auto on ka Ida-Virumaalt pärit, ehk isegi tumeroheline sedaan, automaatkastiga?
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.14 15:14
|
|
|
Masin ka Ida-Virumaalt pärit. Üks omanik olnud koguaeg peale sissetoomist, tumesinine, manuaalkastiga sedaan.
Pihusti kordategemine 32, kas uus ka niiodav?
Mis hinnaklassi see rihmaratas siis võiks jääda? Ehk mul mingid valed andmed.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.14 15:57
|
|
|
Uued pihusti otsad maksavad 25€tk B-varuosana. 5tk-125€ + stend.
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.14 19:32
|
|
|
Kuidagi b varuosa, sellisesse kohta ei kõla eriti hästi.
Kui juba vw-l b varuosa või hiinakas, kuidas nimetatakse seda, talvel suutis amort 3 kuud vastu pidada ja oli läbi.
Aga eks selleprast ma uuringi kaalun uusi ja erinevaid variante.
Muidugi ahvatleb 10 euri lammarist pihusti eest, juhtmega laseks enda oma taastada, kuna isegi vanade pihustite hind juhtmega on päris korralik.
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.14 21:47
|
|
|
Aga, kui tulla rihmaratta juurde tagasi, kas neid saab vahetada mingi muu mudeliga?
Ligidal lammutuses on a6 bensukas v6 mootoriga, ei ole mõeldav vahetada selle vahel?
Mingid volvod või audi sajad ehk pakuvad alternatiivi?
Ise pole laia silmaringiga autodekohapealt.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 18.12.14 21:10
|
|
|
Selle ratta vahetuseks on vaja kindlasti osta ka uus otsapolt ja mõttekas oleks ka rihm juba üle kontrollida-vahetada kui polt lahti. Kindlasti tuleks
uus ratas osta, kasutatud asja soetamisel saab varsti teda uuesti vahetada ja uue poldi osta. Maksab ta kuskil 100.- ümber olenevalt tootjast.
Kindlasti polt panna õige jõuga ja rakisega kinni, muidu hakkavad tekkima süüte ujumise probleemid jne.
Quattro.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 19.12.14 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: drtarmo
Kuidagi b varuosa, sellisesse kohta ei kõla eriti hästi.
Kui juba vw-l b varuosa või hiinakas, kuidas nimetatakse seda, talvel suutis amort 3 kuud vastu pidada ja oli läbi.
Aga eks selleprast ma uuringi kaalun uusi ja erinevaid variante.
Muidugi ahvatleb 10 euri lammarist pihusti eest, juhtmega laseks enda oma taastada, kuna isegi vanade pihustite hind juhtmega on päris korralik.
|
No ma ei tea...enne oleks igal juhul mõistlikum osta uued b-varuosa jupid, kui lammarist teadmata seisukorras originaalid...ei ole neil B-osadel ka
midagi häda, osta lihtsalt korralikuma tootja omad.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 19.12.14 11:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: drtarmo
Aga, kui tulla rihmaratta juurde tagasi, kas neid saab vahetada mingi muu mudeliga?
|
V6-e rihmaratas peaks ikka natuke teistsugune olema, mälu järgi ei istunud see. Sellele diislile sobivad ainult AAT või AEL-i otsarattad. Volvo kohta
ei oska 100% öelda, kuid vist kasutati jällegi teistsugust lahendust. Kui vahetama hakkad, siis osta uus ja koos poldiga. Kasutatud ratta ostmine pole
siin vast kõige mõistlikum.
|
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.14 18:02
|
|
|
Oskab keegi nõu anda mis jõuga see kinni käib?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.12.14 18:09
|
|
|
Sellest rihmaratta vahetusest on siin ka mitmetes teemades juttu olnud, pingutatakse too üsna arulagedalt suure momendiga, kuid peamine on see (kui ma
nüüd õigesti mäletan), et kinni keeramisel tuleb fikseerida rihmaratas.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.14 23:34
|
|
|
Kas selline info võib tõele vastata
Kinni keerates uus polt, 200nm ja 270kraadi?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 21.12.14 00:04
|
|
|
Nii on, kindlasti õige rakisega keera lahti ja kinni.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.14 17:15
|
|
|
Mis juhtub vana poldi tagasi asetamisel?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 22.12.14 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: drtarmo
Mis juhtub vana poldi tagasi asetamisel? |
Polt võib järgi anda või puruneda. Uus maksab ju suht vähe.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.12.14 19:20
|
|
|
Lisaks olen näinud vana poldi puhul seda pilti kus keermeniidistik on niipalju veninud, et mingist hetkest jookseb polt lihtsalt keermesse "lukku".
Ehk siis polt on oma olemuselt venivat tüüpi, kõige varem annab järgi keerme juurest ilmselt ja nüüd seda vigast polti kasutades võib see 200 nm kätte
jõuda reaalselt isegi siis kui rihmaratas põhimõtteliselt loksub alles. Edasi võib juba igaüks ise mõelda.
Samasugust asja olen näinud ka plokikaane poltide puhul.
|
|
|
|
drtarmo
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.15 10:56
|
|
|
Saatsin autolammutusse päringu, mulle saadeti hoopis audi 100 pealt 92 aasta rihmaratas, ei ole kummileevendit.
Poldi panin uue, ning ei suuda ette kujutada, kes lisaks 200nm veel jaksab niipalju kraade peale keerata? Meil oli isegi pikk võti, kuskil üle 15
kraadi läks siis hakkas juba ebareaalseks.
Kuid probleemi põhjus oli, et sõi geneka rihma äärt. Mootoripoolne äär. Peale vahetust, oli rihm ilusti soones, toimis. Eile hakkas rihm jälle viltu
jooksma( ühe soonega ronis maha ülemiselt rihmarattalt. all oli soones. Täna sai jagu sellest, täpselt see 1 soon, see eemaldus sealt.
Kas hoopis see pinguti, rihma amort , suunaja või mis see ongi, selle viga hoopis?
|
|
|