maxcools
huviline
Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17
|
postitati 12.12.14 20:07
|
|
|
Audi A6 2,3 Quattro C4 kerel?
Tere!
Ei teagu kuhu seda küsimust postitada. Kas keegi on kokku puutunud Audi A6 2,3 Quattro laadse isendiga ia palju neid toodetud ja seda siis aastast
1995-1998a C4 kerele? Ei ole kuidagi silma hakanud või siis ei ole märganud)
Lugupidamisega: Ivar
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.12.14 20:27
|
|
|
2.3 98kw AAR toodeti 12/1990 - 06/1994, Audi 100 nimetusega.
2.3 98kw AAR toodeti 06/1994 - 12/1995, Audi A6 nimetusega, eks paarsada tuhat poolteise aastaga ikka suudeti tooda, kui mitte enam.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
maxcools
huviline
Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17
|
postitati 12.12.14 20:49
|
|
|
Kas ehk teatakse palju seda masinat klubis esineb ja eestis liikvel?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
maxcools
huviline
Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17
|
postitati 12.12.14 21:11
|
|
|
Nu kui ajalugu vaadata siis mulle meeldib sellise mootoriga võsalõikaja väga aga siiani esiveolisena. Mootor ise kuidagi väga südamelähedane kui välja
arvata seda kui väga seda just ei soovitata)) Mõttes oli, et võiks ühe sellise täiesti korda teha liikumiseks)
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 28.12.14 18:24
|
|
|
A6 2.3 quattrot pole mina küll ühtegi müügis näinud. Kui 2.3 quattro kipitab, siis peab c4 kerega audi 100 poole vaatama.
|
|
|
Meikar
huviline
Registreerunud 23.10.14
Asukoht: Harjumaa, Kehra
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c4 Avant Quattro 2.6 V6
|
postitati 28.12.14 18:28
|
|
|
Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt
ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2
võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.
Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw
ootan talve... QUATTRO
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 28.12.14 19:34
|
|
|
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel
vist olulist vahet ei ole niikuinii.
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 29.12.14 21:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Meikar
Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt
ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2
võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.
Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw |
Milleks on vaja üldse heinamaale oma autot minna lõhkuma?!
|
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 30.12.14 10:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Tsitaat: | Algselt postitas: Meikar
Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt
ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2
võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.
Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw |
Milleks on vaja üldse heinamaale oma autot minna lõhkuma?! |
Parem ikka harjutada ennem heinamaal, kui linnas, kus liiklust ja ennast suurem oht vigastada.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
VahurAudi
huviline
Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2
|
postitati 30.12.14 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Meikar
Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt
ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2
võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.
Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw |
Enda 2.6 avant kerib küll paksus lumes väga kurjalt edasi, 2.8 mootoriga ei anna muidugi võrrelda. Samas oli ka enne neid 2.3 98kw sedaan kerel,
siiani üks lemmikumaid mootoreid. Jõu puudust ei täheldanud kunagi ja eriti meeldis R5 hääl
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 30.12.14 18:10
|
|
|
Vagcat andmetel a6 kerel AAR täiesti olemas. Maitse asi, kuid mulle isegi meeldib korras 2,3 rohkem, kui V6, kuidagi erksam on auto.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
VahurAudi
huviline
Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2
|
postitati 30.12.14 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Vagcat andmetel a6 kerel AAR täiesti olemas. Maitse asi, kuid mulle isegi meeldib korras 2,3 rohkem, kui V6, kuidagi erksam on auto.
|
Selleni tahtsingi enda põhimõttega jõuda, korras 2.3 valiks igakell ennem kui 2.6 või 2.8
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.12.14 20:59
|
|
|
Pöördesse võib see 2.3 ju erksamalt minna, aga maanteel möödasõitudel peab küll jalaga hoogu juurde lükkama. Korras 2.3 hüve on ainsana quattro puhul
see, et keskmine kütusekulu tuleb 50:50 sõidu juures mõnevõrra väiksem näiteks 2.8'ga võrreldes. Puhtalt maanteekulu erisus on kahjuks olematu, kuna
2.3 puhul kasutatakse teisi ülekandeid quattrol ja pöörded küündivad kahjuks 100km/h juures juba 3000rpm'i juurde, mis ka küttekulu vahe olematuks
teeb. Ainus kooslus, mis on ehk 2.3'ga selline sõidetav ja mõistlik on normaalsete ülekannetega 2.3 manuaal ja esivedu sel kerel (sel juhul on
kahjuks ka üks lihtsalt liikumiseks palju parem variant ja see on 2.0 ja 85kw).
PS! Mis igasugu kütte etteande võimalikesse muredesse puutub, siis siin pole midagi rääkida - v6'd on täiesti muretud tükid võrreldes 2.3 AARiga.
Kere puhul on üks veider asi 100 kere ei kõdune, aga a6 kere näiteks vaikselt kõduneb sõltumata sellest, et pauke pole saanud ja reaalselt on ikkagi
masin mitu head aastat noorem.
Enda AARi tegin kah täiesti korda, kapoti alt välja, pukki, puhtaks, uued pudinad, andurid originaalid või kvaliteetsed külge jnejne. Lisaks sai
mootori hingamist parandatud, proovitud ka tühjema väljalaskega asi ära. JAH asi käib, käib ilusti ja puhtalt, aga kahe 2,8 isendi kõrval tuli ikka
paras masendus peale küll vahepeal .
Mida ma ehk 100/a6 kerede võrdlusmomendina päris oluliselt välja tuua võiks - salongi polsterduse kvaliteet. Neid ei saa kahjuks võrrelda ja a6 on
tõesti enamjaolt kõigil ikka 100 keredest väga palju vaiksem (ma kusjuures polegi täpselt aru saanud miks). Tegelt ma jään nüüd selles teemas vait ja
soovin pigem head vana aasta lõppu ja head uut autot .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
maxcools
huviline
Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17
|
postitati 30.12.14 23:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel
vist olulist vahet ei ole niikuinii. |
Viimane kuulutus mida nägin oli see millega hetkel veel täitsa sõidan)))
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.12.14 23:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel
vist olulist vahet ei ole niikuinii. |
Mitut A6 2.3 quattrot oled müügis näinud?
|
|
|
maxcools
huviline
Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17
|
postitati 30.12.14 23:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel
vist olulist vahet ei ole niikuinii. |
Mitut A6 2.3 quattrot oled müügis näinud? |
Nelikut kahjuks ei olegi ja kui palju neid esiveolisi ka suudab leida. Pakkumises ikka pigem 100 2,3
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 31.12.14 13:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Pöördesse võib see 2.3 ju erksamalt minna, aga maanteel möödasõitudel peab küll jalaga hoogu juurde lükkama. Korras 2.3 hüve on ainsana quattro puhul
see, et keskmine kütusekulu tuleb 50:50 sõidu juures mõnevõrra väiksem näiteks 2.8'ga võrreldes. Puhtalt maanteekulu erisus on kahjuks olematu, kuna
2.3 puhul kasutatakse teisi ülekandeid quattrol ja pöörded küündivad kahjuks 100km/h juures juba 3000rpm'i juurde, mis ka küttekulu vahe olematuks
teeb. Ainus kooslus, mis on ehk 2.3'ga selline sõidetav ja mõistlik on normaalsete ülekannetega 2.3 manuaal ja esivedu sel kerel (sel juhul on
kahjuks ka üks lihtsalt liikumiseks palju parem variant ja see on 2.0 ja 85kw).
PS! Mis igasugu kütte etteande võimalikesse muredesse puutub, siis siin pole midagi rääkida - v6'd on täiesti muretud tükid võrreldes 2.3 AARiga.
Kere puhul on üks veider asi 100 kere ei kõdune, aga a6 kere näiteks vaikselt kõduneb sõltumata sellest, et pauke pole saanud ja reaalselt on ikkagi
masin mitu head aastat noorem.
Enda AARi tegin kah täiesti korda, kapoti alt välja, pukki, puhtaks, uued pudinad, andurid originaalid või kvaliteetsed külge jnejne. Lisaks sai
mootori hingamist parandatud, proovitud ka tühjema väljalaskega asi ära. JAH asi käib, käib ilusti ja puhtalt, aga kahe 2,8 isendi kõrval tuli ikka
paras masendus peale küll vahepeal .
Mida ma ehk 100/a6 kerede võrdlusmomendina päris oluliselt välja tuua võiks - salongi polsterduse kvaliteet. Neid ei saa kahjuks võrrelda ja a6 on
tõesti enamjaolt kõigil ikka 100 keredest väga palju vaiksem (ma kusjuures polegi täpselt aru saanud miks). Tegelt ma jään nüüd selles teemas vait ja
soovin pigem head vana aasta lõppu ja head uut autot .
|
+1
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 31.12.14 14:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel
vist olulist vahet ei ole niikuinii. |
Mitut A6 2.3 quattrot oled müügis näinud? |
Seda tegelikult ei mäleta küll, kas oli quattro või esiveoline, lihtsalt nägin et 2,3 mootoriga A6 oli, mõned kuud tagasi vist.
Kas quattrol siis on kiirendus oluliselt vaevalisem maanteekiirusel võrreldes esiveoga? Võimalik, esiveo puhul korras 2,3-ga on küll normaalne
möödasõite teha, aga maksimaalse kiirenduse saab muidugi madalama käiguga kui 5. käik, see mootor tahab pöördeid saada. Vahel kui väga vaja, siis kiirendan 3.-ndaga kuni 130, minek on mõnus. Aga see 3.-ndaga sellise kiiruseni andmine on pigem siis kui näit. 50 pealt
vaja hakata kütma (siis muidugi võib 2.-ga ka lasta kuni 80) maanteel 80-90 juures kiirendades liigub 4.-ndaga piisavalt hästi.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 31.12.14 17:23
|
|
|
Eks loogiline on jah, et rohkemate ülekannete tõttu on suuremad takistused. Ühe hea asja jaoks peab kusagilt midagi veidi ohverdama ka.
|
|
|