Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,3 Quattro C4 kerel? (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3410)
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 12.12.14 20:07 Tsiteeri
Audi A6 2,3 Quattro C4 kerel?



Tere!

Ei teagu kuhu seda küsimust postitada. Kas keegi on kokku puutunud Audi A6 2,3 Quattro laadse isendiga ia palju neid toodetud ja seda siis aastast 1995-1998a C4 kerele? Ei ole kuidagi silma hakanud või siis ei ole märganud)

Lugupidamisega: Ivar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.12.14 20:27 Tsiteeri


2.3 98kw AAR toodeti 12/1990 - 06/1994, Audi 100 nimetusega.
2.3 98kw AAR toodeti 06/1994 - 12/1995, Audi A6 nimetusega, eks paarsada tuhat poolteise aastaga ikka suudeti tooda, kui mitte enam.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 12.12.14 20:49 Tsiteeri


Kas ehk teatakse palju seda masinat klubis esineb ja eestis liikvel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.12.14 20:50 Tsiteeri


Mis see tegelik point on, kui oled teada saanud? Mul üks selline kärakas vedeleb vanemal kerel, mida olen südamest retsinud ja remontinud ja nii kordamööda mitu korda :D. Lisaks ei saanud see mootor hakkama paksemas ja tugevamas lumes sellisel kerel isegi mäest esimese käiguga üles saamisega - nõrgaks lihtsalt jäi mootor ja suri välja, pidi uuesti pedaal põhjas üritama mitu korda alt alustades :). Võsa langetamiseks iseenesest sobis hästi :P.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 12.12.14 21:11 Tsiteeri


Nu kui ajalugu vaadata siis mulle meeldib sellise mootoriga võsalõikaja väga aga siiani esiveolisena. Mootor ise kuidagi väga südamelähedane kui välja arvata seda kui väga seda just ei soovitata)) Mõttes oli, et võiks ühe sellise täiesti korda teha liikumiseks)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 28.12.14 18:24 Tsiteeri


A6 2.3 quattrot pole mina küll ühtegi müügis näinud. Kui 2.3 quattro kipitab, siis peab c4 kerega audi 100 poole vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Meikar
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.14
Asukoht: Harjumaa, Kehra
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c4 Avant Quattro 2.6 V6

postitati 28.12.14 18:28 Tsiteeri


Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2 võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.

Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw


ootan talve... QUATTRO
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 28.12.14 19:34 Tsiteeri


Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel vist olulist vahet ei ole niikuinii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 29.12.14 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Meikar
Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2 võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.

Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw

Milleks on vaja üldse heinamaale oma autot minna lõhkuma?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 30.12.14 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Tsitaat:
Algselt postitas: Meikar
Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2 võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.

Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw

Milleks on vaja üldse heinamaale oma autot minna lõhkuma?!


Parem ikka harjutada ennem heinamaal, kui linnas, kus liiklust ja ennast suurem oht vigastada.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 30.12.14 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Meikar
Pean tunnistama, et c4 quattrole-le isegi 2.6 V6 110kw on lahja. Näiteks paksemas lumes heinamaal ei saa isegi teist käiku sisse panna kuna lihtsalt ei ole jõudu (muidugi läbisõit on ka juba pool miljonit ja egas seal enam 110kw ka enam ei ole), aga kui sa tahad möllamiseks siis 2.8 või isegi 4.2 võimsuse poolest. Aga r5 2.3 rohkem selline rahuliku ja pensionääriliku sõidustiili masin.

Vaata kuis täna päeval üritasin veits paksus lumes just teise käiguga mängida kuid masinal lihtsalt jõud üle ei käi Ls 530000 km
http://youtu.be/556N5KY8Taw


Enda 2.6 avant kerib küll paksus lumes väga kurjalt edasi, 2.8 mootoriga ei anna muidugi võrrelda. Samas oli ka enne neid 2.3 98kw sedaan kerel, siiani üks lemmikumaid mootoreid. Jõu puudust ei täheldanud kunagi ja eriti meeldis R5 hääl :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 30.12.14 18:10 Tsiteeri


Vagcat andmetel a6 kerel AAR täiesti olemas. Maitse asi, kuid mulle isegi meeldib korras 2,3 rohkem, kui V6, kuidagi erksam on auto.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 30.12.14 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Vagcat andmetel a6 kerel AAR täiesti olemas. Maitse asi, kuid mulle isegi meeldib korras 2,3 rohkem, kui V6, kuidagi erksam on auto.


Selleni tahtsingi enda põhimõttega jõuda, korras 2.3 valiks igakell ennem kui 2.6 või 2.8 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.12.14 20:59 Tsiteeri


Pöördesse võib see 2.3 ju erksamalt minna, aga maanteel möödasõitudel peab küll jalaga hoogu juurde lükkama. Korras 2.3 hüve on ainsana quattro puhul see, et keskmine kütusekulu tuleb 50:50 sõidu juures mõnevõrra väiksem näiteks 2.8'ga võrreldes. Puhtalt maanteekulu erisus on kahjuks olematu, kuna 2.3 puhul kasutatakse teisi ülekandeid quattrol ja pöörded küündivad kahjuks 100km/h juures juba 3000rpm'i juurde, mis ka küttekulu vahe olematuks teeb. Ainus kooslus, mis on ehk 2.3'ga selline sõidetav ja mõistlik on normaalsete ülekannetega 2.3 manuaal ja esivedu sel kerel (sel juhul on kahjuks ka üks lihtsalt liikumiseks palju parem variant ja see on 2.0 ja 85kw).
PS! Mis igasugu kütte etteande võimalikesse muredesse puutub, siis siin pole midagi rääkida - v6'd on täiesti muretud tükid võrreldes 2.3 AARiga. Kere puhul on üks veider asi 100 kere ei kõdune, aga a6 kere näiteks vaikselt kõduneb sõltumata sellest, et pauke pole saanud ja reaalselt on ikkagi masin mitu head aastat noorem.
Enda AARi tegin kah täiesti korda, kapoti alt välja, pukki, puhtaks, uued pudinad, andurid originaalid või kvaliteetsed külge jnejne. Lisaks sai mootori hingamist parandatud, proovitud ka tühjema väljalaskega asi ära. JAH asi käib, käib ilusti ja puhtalt, aga kahe 2,8 isendi kõrval tuli ikka paras masendus peale küll vahepeal :).
Mida ma ehk 100/a6 kerede võrdlusmomendina päris oluliselt välja tuua võiks - salongi polsterduse kvaliteet. Neid ei saa kahjuks võrrelda ja a6 on tõesti enamjaolt kõigil ikka 100 keredest väga palju vaiksem (ma kusjuures polegi täpselt aru saanud miks). Tegelt ma jään nüüd selles teemas vait ja soovin pigem head vana aasta lõppu ja head uut autot :D.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 30.12.14 23:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel vist olulist vahet ei ole niikuinii.


Viimane kuulutus mida nägin oli see millega hetkel veel täitsa sõidan)))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.12.14 23:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel vist olulist vahet ei ole niikuinii.

Mitut A6 2.3 quattrot oled müügis näinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 30.12.14 23:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel vist olulist vahet ei ole niikuinii.

Mitut A6 2.3 quattrot oled müügis näinud?


Nelikut kahjuks ei olegi ja kui palju neid esiveolisi ka suudab leida. Pakkumises ikka pigem 100 2,3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 31.12.14 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Pöördesse võib see 2.3 ju erksamalt minna, aga maanteel möödasõitudel peab küll jalaga hoogu juurde lükkama. Korras 2.3 hüve on ainsana quattro puhul see, et keskmine kütusekulu tuleb 50:50 sõidu juures mõnevõrra väiksem näiteks 2.8'ga võrreldes. Puhtalt maanteekulu erisus on kahjuks olematu, kuna 2.3 puhul kasutatakse teisi ülekandeid quattrol ja pöörded küündivad kahjuks 100km/h juures juba 3000rpm'i juurde, mis ka küttekulu vahe olematuks teeb. Ainus kooslus, mis on ehk 2.3'ga selline sõidetav ja mõistlik on normaalsete ülekannetega 2.3 manuaal ja esivedu sel kerel (sel juhul on kahjuks ka üks lihtsalt liikumiseks palju parem variant ja see on 2.0 ja 85kw).
PS! Mis igasugu kütte etteande võimalikesse muredesse puutub, siis siin pole midagi rääkida - v6'd on täiesti muretud tükid võrreldes 2.3 AARiga. Kere puhul on üks veider asi 100 kere ei kõdune, aga a6 kere näiteks vaikselt kõduneb sõltumata sellest, et pauke pole saanud ja reaalselt on ikkagi masin mitu head aastat noorem.
Enda AARi tegin kah täiesti korda, kapoti alt välja, pukki, puhtaks, uued pudinad, andurid originaalid või kvaliteetsed külge jnejne. Lisaks sai mootori hingamist parandatud, proovitud ka tühjema väljalaskega asi ära. JAH asi käib, käib ilusti ja puhtalt, aga kahe 2,8 isendi kõrval tuli ikka paras masendus peale küll vahepeal :).
Mida ma ehk 100/a6 kerede võrdlusmomendina päris oluliselt välja tuua võiks - salongi polsterduse kvaliteet. Neid ei saa kahjuks võrrelda ja a6 on tõesti enamjaolt kõigil ikka 100 keredest väga palju vaiksem (ma kusjuures polegi täpselt aru saanud miks). Tegelt ma jään nüüd selles teemas vait ja soovin pigem head vana aasta lõppu ja head uut autot :D.

+1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 31.12.14 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ei tea kas oli õige info seal, aga mäletamist mööda olen ühte 2,3 mootoriga A6 müügikuulutust näinud. Samas ega viimastel 100-del ja esimestel A6-tel vist olulist vahet ei ole niikuinii.

Mitut A6 2.3 quattrot oled müügis näinud?


Seda tegelikult ei mäleta küll, kas oli quattro või esiveoline, lihtsalt nägin et 2,3 mootoriga A6 oli, mõned kuud tagasi vist.

Kas quattrol siis on kiirendus oluliselt vaevalisem maanteekiirusel võrreldes esiveoga? Võimalik, esiveo puhul korras 2,3-ga on küll normaalne möödasõite teha, aga maksimaalse kiirenduse saab muidugi madalama käiguga kui 5. käik, see mootor tahab pöördeid saada. ;) Vahel kui väga vaja, siis kiirendan 3.-ndaga kuni 130, minek on mõnus. :) Aga see 3.-ndaga sellise kiiruseni andmine on pigem siis kui näit. 50 pealt vaja hakata kütma (siis muidugi võib 2.-ga ka lasta kuni 80) maanteel 80-90 juures kiirendades liigub 4.-ndaga piisavalt hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 31.12.14 16:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kas quattrol siis on kiirendus oluliselt vaevalisem maanteekiirusel võrreldes esiveoga? Võimalik, esiveo puhul korras 2,3-ga on küll normaalne möödasõite teha ...

Nii ta paraku on, et esiveoline tundub väledam ja reaalselt ka on väledam ja see ei kehti ainult sama mootori kohta, ka 2.8 esivedu tundub palju äkilisem võrreldes nelikveoga - satu ainult jääle või lumele, siis räägime teist juttu :). Kui sellistlaadi võrrid panna joonele ja proovida kõrvuti kasvõi 0-100km/h kiirendust, siis ma annan pea, et esiveoline jõuab normaalse pidamise juures palju kiiremini selle kiiruseni ja imeb lihtsalt vaikselt ette ära - proovitud kõiki variante Tartus Raadil kui veel autoturg ei laiutanud ja poiskese hinge oli endal rohkem sees :). Mis kindlasti mängib lisaks lisatakistustele rolli on auto kaalu vahe, mis on selgelt quattro kahjuks ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 31.12.14 17:23 Tsiteeri


Eks loogiline on jah, et rohkemate ülekannete tõttu on suuremad takistused. Ühe hea asja jaoks peab kusagilt midagi veidi ohverdama ka. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]