Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI V6 AKE probleem (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2769)
henri.magi
huviline



Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2004 Allroad 2.5TDi

postitati 07.12.14 21:52 Tsiteeri
2.5 TDI V6 AKE probleem



Mootoril siis hetkeseisuga uus (taastatud) kõrgsurvepump ja uued(taastatud) pihustid + uus juhtpihusti.

Külmalt käima läheb aga sisselaskes on kuulda pulseerimist ja +40degC mootoriga kergelt tuuritades (max 2500) on tunda vibratsiooni ja ka heli viitab nagu üks silinder ei töötaks. Ebaühtlane. Samuti tossab suht palju. Valge aur. Vedelikud kuhugi ei kao va diisel siis :)

Soojalt probleem ei ole niivõrd selgelt eristuv kuid käib ikkagi imelikult, pole seda 6 silindri häält ega sujuvust. Sisselaskes kuuldav pulseerimine on natuke vaiksem aga ikkagi selgelt eristatav muust mürast.

VAG-COM:
Külmalt +15degC jahutusvedelik (väljas, õli -10):
https://dl.dropboxusercontent.com/s/gj056ucs3wpb3uy/pihustid%20k%C3%BClmalt.png

Soojalt +87degC:
https://dl.dropboxusercontent.com/s/9zq5qbesse1nguv/pihustid.png

Seega võiks eeldada et pihustid on korras. Kusagilt mäletan et kui kompressioon on silindris kehvapoolne siis need väljad samuti peaks näitama et midagi on valesti?

Probleem on ka selles et 4-5-6 käiguga koormuse all on korralik vibratsioon, muutub ca 3k juures vähemhäirivaks aga ikkagi olemas. Sagedus korreleerub mootori pööretega, amplituud (vibratiooni tugevus) mootori koormusega. Lasen lähiajal profülaktika mõttes sisemised pooltelje otsad välja vahetada kuigi kodus vaadates ei tundu neil midagi viga olevat (uued otsad enda juba olemas).


Kas üldse on võimalik midagi nendest vaatlusandmetest midagi järeldada?
Kas on mõtet midagi ehitama/parandama hakata või tuleks terve mootor välja vahetada?

Minul on masekas sellest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.12.14 05:40 Tsiteeri


Miks üldse pumba ja pihustid vahetasid ja kas vanadega oli sama probleem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
henri.magi
huviline



Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2004 Allroad 2.5TDi

postitati 09.12.14 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Miks üldse pumba ja pihustid vahetasid ja kas vanadega oli sama probleem?


Kuna vahepeal auto seisis, käigukast läks vahetusse (esidiffri tigu oli tugevate kahjustustega), saipihustid viidud Tartus xxx kohta kus algav saaga lõppes sellega et tänaseks on pump ja pihustid väljaspoolt Eestit hangitud. Vahepeal oli ikka väga kehv seis.

Homme vahetatakse ka sisemised poolteljeotsad. Eks näis kuidas vibratsioon muutub, kui üldse.

Nukad pole enam teab mis uued (pole ka kõige hullemad), tõukurid ka pehmed. Kolm korda on juba kulunud nookuri "pesast" välja visanud. Sellest võib ka mingi klapijama tekkinud olla, mis eeldaks kaante remonti. Kardan et nukavahetus (nukad+tõukurid+nookurid) ei annaks piisavat efekti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.12.14 14:59 Tsiteeri


Kui ka kohapeal ebaühtlaselt töötab või vibreerib, siis pole vast asi pooltelgedes.
Mõte läks tasakaalustusvõlli suunas, äkki keegi on valesti pannud selle. Samas ei oska öelda, et kuidas mootor sellisel juhul käituks, pole ise valesti pannud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 09.12.14 17:04 Tsiteeri


Kui ta nookureid irrutab, siis ehk sellega seonduvast olekski ju mõistlik alustada. Piisab kui ühe silindri 2 klappi ei avane ja ongi selline tulemus.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
henri.magi
huviline



Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2004 Allroad 2.5TDi

postitati 11.12.14 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kui ta nookureid irrutab, siis ehk sellega seonduvast olekski ju mõistlik alustada. Piisab kui ühe silindri 2 klappi ei avane ja ongi selline tulemus.


Nookureid sai hiljuti kontrollitud. Selles viga ei ole, aga mootoris tõenäoliselt probleem peitub. Kes Tartus oleks pädev diagnoosi määramisel? Endal käib see ülejõu. Kilohinnaga ei tahaks autot veel ära kinkida, vast ikka saab tast asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
henri.magi
huviline



Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2004 Allroad 2.5TDi

postitati 12.12.14 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kui ka kohapeal ebaühtlaselt töötab või vibreerib, siis pole vast asi pooltelgedes.


Kohapeal töötades ei saa midagi aru.
Küll aga kergelt pöördesse lastes ca 1000-1100 ja siis gaasi lahti lastes on tekib vibratsioon kuniks pöörded tagasi tühikäigu peale kukuvad. Keerukas korrata aga tehtav. Väga imelik :(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 12.12.14 10:51 Tsiteeri


Kui auto ei liigu siis pole viga pooltelgedes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.12.14 10:53 Tsiteeri


Kas neil kepikastiga masinatel ka hoorattaprobleeme ei ole mitte?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
henri.magi
huviline



Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2004 Allroad 2.5TDi

postitati 12.12.14 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kui auto ei liigu siis pole viga pooltelgedes.


Pooltejed praeguseks uued. Aga auto liigub, jõudu on. Variant oleks ka näiteks kardaan?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
henri.magi
huviline



Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2004 Allroad 2.5TDi

postitati 12.12.14 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kas neil kepikastiga masinatel ka hoorattaprobleeme ei ole mitte?


Jah, kaalusin ka seda varianti. Üldiselt hakkavad nad kohapeal kolisema. Kui kasti alt võtmine ja tagasipanek nii kulukas poleks võiks huvi pärast vaadata. Hetkel ehku peale ei hakkaks sellist tööd ette võtma. Kui siis ainult täis diagnostika, kus kogu käiguosa võetakse alt ja enne tagasi kokku ei pane kui viga leitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 13.12.14 01:26 Tsiteeri


Kolisema nad niipea ei hakka, aga korraliku vibra teevad küll. Just kui see magus väände moment tuleb siis väristab ikka korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
henri.magi
huviline



Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2004 Allroad 2.5TDi

postitati 13.12.14 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Kolisema nad niipea ei hakka, aga korraliku vibra teevad küll. Just kui see magus väände moment tuleb siis väristab ikka korralikult.


Väga hea teada.

Kas keegi oskab ka õelda missugused sümptomid võiksid esineda, kui kardaani otsas olev püsikiirusliigend on vigane?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]