henri.magi
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2004 Allroad 2.5TDi
|
postitati 07.12.14 21:52
|
|
|
2.5 TDI V6 AKE probleem
Mootoril siis hetkeseisuga uus (taastatud) kõrgsurvepump ja uued(taastatud) pihustid + uus juhtpihusti.
Külmalt käima läheb aga sisselaskes on kuulda pulseerimist ja +40degC mootoriga kergelt tuuritades (max 2500) on tunda vibratsiooni ja ka heli viitab
nagu üks silinder ei töötaks. Ebaühtlane. Samuti tossab suht palju. Valge aur. Vedelikud kuhugi ei kao va diisel siis
Soojalt probleem ei ole niivõrd selgelt eristuv kuid käib ikkagi imelikult, pole seda 6 silindri häält ega sujuvust. Sisselaskes kuuldav pulseerimine
on natuke vaiksem aga ikkagi selgelt eristatav muust mürast.
VAG-COM:
Külmalt +15degC jahutusvedelik (väljas, õli -10):
Soojalt +87degC:
Seega võiks eeldada et pihustid on korras. Kusagilt mäletan et kui kompressioon on silindris kehvapoolne siis need väljad samuti peaks näitama et
midagi on valesti?
Probleem on ka selles et 4-5-6 käiguga koormuse all on korralik vibratsioon, muutub ca 3k juures vähemhäirivaks aga ikkagi olemas. Sagedus korreleerub
mootori pööretega, amplituud (vibratiooni tugevus) mootori koormusega. Lasen lähiajal profülaktika mõttes sisemised pooltelje otsad välja vahetada
kuigi kodus vaadates ei tundu neil midagi viga olevat (uued otsad enda juba olemas).
Kas üldse on võimalik midagi nendest vaatlusandmetest midagi järeldada?
Kas on mõtet midagi ehitama/parandama hakata või tuleks terve mootor välja vahetada?
Minul on masekas sellest.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.12.14 05:40
|
|
|
Miks üldse pumba ja pihustid vahetasid ja kas vanadega oli sama probleem?
|
|
|
henri.magi
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2004 Allroad 2.5TDi
|
postitati 09.12.14 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Miks üldse pumba ja pihustid vahetasid ja kas vanadega oli sama probleem? |
Kuna vahepeal auto seisis, käigukast läks vahetusse (esidiffri tigu oli tugevate kahjustustega), saipihustid viidud Tartus xxx kohta kus algav saaga
lõppes sellega et tänaseks on pump ja pihustid väljaspoolt Eestit hangitud. Vahepeal oli ikka väga kehv seis.
Homme vahetatakse ka sisemised poolteljeotsad. Eks näis kuidas vibratsioon muutub, kui üldse.
Nukad pole enam teab mis uued (pole ka kõige hullemad), tõukurid ka pehmed. Kolm korda on juba kulunud nookuri "pesast" välja visanud. Sellest võib
ka mingi klapijama tekkinud olla, mis eeldaks kaante remonti. Kardan et nukavahetus (nukad+tõukurid+nookurid) ei annaks piisavat efekti.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.12.14 14:59
|
|
|
Kui ka kohapeal ebaühtlaselt töötab või vibreerib, siis pole vast asi pooltelgedes.
Mõte läks tasakaalustusvõlli suunas, äkki keegi on valesti pannud selle. Samas ei oska öelda, et kuidas mootor sellisel juhul käituks, pole ise
valesti pannud
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.12.14 17:04
|
|
|
Kui ta nookureid irrutab, siis ehk sellega seonduvast olekski ju mõistlik alustada. Piisab kui ühe silindri 2 klappi ei avane ja ongi selline tulemus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
henri.magi
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2004 Allroad 2.5TDi
|
postitati 11.12.14 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kui ta nookureid irrutab, siis ehk sellega seonduvast olekski ju mõistlik alustada. Piisab kui ühe silindri 2 klappi ei avane ja ongi selline tulemus.
|
Nookureid sai hiljuti kontrollitud. Selles viga ei ole, aga mootoris tõenäoliselt probleem peitub. Kes Tartus oleks pädev diagnoosi määramisel? Endal
käib see ülejõu. Kilohinnaga ei tahaks autot veel ära kinkida, vast ikka saab tast asja.
|
|
|
henri.magi
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2004 Allroad 2.5TDi
|
postitati 12.12.14 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kui ka kohapeal ebaühtlaselt töötab või vibreerib, siis pole vast asi pooltelgedes. |
Kohapeal töötades ei saa midagi aru.
Küll aga kergelt pöördesse lastes ca 1000-1100 ja siis gaasi lahti lastes on tekib vibratsioon kuniks pöörded tagasi tühikäigu peale kukuvad. Keerukas
korrata aga tehtav. Väga imelik .
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 12.12.14 10:51
|
|
|
Kui auto ei liigu siis pole viga pooltelgedes.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.12.14 10:53
|
|
|
Kas neil kepikastiga masinatel ka hoorattaprobleeme ei ole mitte?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
henri.magi
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2004 Allroad 2.5TDi
|
postitati 12.12.14 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Kui auto ei liigu siis pole viga pooltelgedes. |
Pooltejed praeguseks uued. Aga auto liigub, jõudu on. Variant oleks ka näiteks kardaan?
|
|
|
henri.magi
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2004 Allroad 2.5TDi
|
postitati 12.12.14 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kas neil kepikastiga masinatel ka hoorattaprobleeme ei ole mitte? |
Jah, kaalusin ka seda varianti. Üldiselt hakkavad nad kohapeal kolisema. Kui kasti alt võtmine ja tagasipanek nii kulukas poleks võiks huvi pärast
vaadata. Hetkel ehku peale ei hakkaks sellist tööd ette võtma. Kui siis ainult täis diagnostika, kus kogu käiguosa võetakse alt ja enne tagasi kokku
ei pane kui viga leitud.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 13.12.14 01:26
|
|
|
Kolisema nad niipea ei hakka, aga korraliku vibra teevad küll. Just kui see magus väände moment tuleb siis väristab ikka korralikult.
|
|
|
henri.magi
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2004 Allroad 2.5TDi
|
postitati 13.12.14 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Kolisema nad niipea ei hakka, aga korraliku vibra teevad küll. Just kui see magus väände moment tuleb siis väristab ikka korralikult.
|
Väga hea teada.
Kas keegi oskab ka õelda missugused sümptomid võiksid esineda, kui kardaani otsas olev püsikiirusliigend on vigane?
|
|
|