cayc666
huviline
Registreerunud 13.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2,4 2000
|
postitati 03.12.14 19:13
|
|
|
Kes vahetaks hammasrihma Soodsalt.
Otsin spetsialisti kes mõistliku hinnaga oskaks mu audi A4 2000.a. 2,4,121kw vahetada mõned asjad: tagumine piduriketas koos suportiga, termostaat,
hammasrihma koos pumba ja rullikutega.
Soovituslikult Tallinna lähedalt.
Pakkumised võib saata privasse või
kayz777@icloud.com
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 05.12.14 21:36
|
|
|
See piduriketta ja supordi vahetus pole ju teab kui keeruline, tee ise ja hoiad raha kokku. Aga muidugi kui koht ja riistad puuduvad, siis sellega
saab ka iga suvaline remonditöökoda hakkama, ei ole vaja kohe spetsialisti.
Termostaadiga sama lugu.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 06.12.14 07:38
|
|
|
Termostaat on 2.4 mootoril hammasrihma taga, seega igat suvalist seppa seda vahetama küll ei laseks
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 06.12.14 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
See piduriketta ja supordi vahetus pole ju teab kui keeruline, tee ise ja hoiad raha kokku. Aga muidugi kui koht ja riistad puuduvad, siis sellega
saab ka iga suvaline remonditöökoda hakkama, ei ole vaja kohe spetsialisti.
Termostaadiga sama lugu. |
Nuh, kui juba julged teisele soovitada siis ehk räägid meile ka kuidas V6 mootoril termostaadi vahetus käib?
Kui endal puudub ettekujutus töökäigust ning küsija oskustest ja võimalustest siis ei tasu selliseid soovitusi jagada, tuleb lihtsalt püstitatud
küsimusele vastata, kui seda ka ei oska siis ei ole vaja üldse sõna võtta.
V6'l on vaja hammasrihm maha võtta, et termostaadini pääseda ning pärast rakisega see uuesti paika panna, ning A4'l on vaja esiots ka lahti võtta.
Ma küll ei julge väita, et igaüks saab hakkama.
Sama käib ka ketta ja suppordi vahetuse kohta, pärast on vaja pidureid õhutada, sellega iga inimene ka hakkama ei saa.
P.S Kettad ja klotsid tuleb paaris vahetada, mõlemal rattal korraga.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.12.14 11:13
|
|
|
Igast otsast Fugitivega päri, samas leian, et kodanik on töömehe leidnud ja masin on töös, kui juba mitte valmis.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
cayc666
huviline
Registreerunud 13.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2,4 2000
|
postitati 06.12.14 13:29
|
|
|
Ei ole veel leidnud. Ja ei ole veel suppordit leidnud. Kas peaks vist
alumiiniumist olema?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 06.12.14 14:23
|
|
|
Mis vanal suppordil viga on? Kui on täielikult kinni ja oksüdeerunud siis igati lihtsam ja mõtekam on Forssist tutikas võtta.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.12.14 15:44
|
|
|
Kas 2,4 mootoril asub termostaat kuidagi rohkem hammasrihma taga, kui 2,6 mootoril?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 06.12.14 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas 2,4 mootoril asub termostaat kuidagi rohkem hammasrihma taga, kui 2,6 mootoril? |
Ära tule siia rääkima, et saab selle kätte rihma eemale painutades vms. Tean ise, et saab aga selliseid asju võib igaüks teha vaiskelt oma autoga oma
kätega oma garaazis ja oma vastutusel. Teistele soovitada ei tohi.
Sellest videost peaks olema küll, et kõik vajalikud toiminugud sooritada nii nagu peab.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.12.14 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas 2,4 mootoril asub termostaat kuidagi rohkem hammasrihma taga, kui 2,6 mootoril? |
Ära tule siia rääkima, et saab selle kätte rihma eemale painutades vms. Tean ise, et saab aga selliseid asju võib igaüks teha vaiskelt oma autoga oma
kätega oma garaazis ja oma vastutusel. Teistele soovitada ei tohi.
Sellest videost peaks olema küll, et kõik vajalikud toiminugud sooritada nii nagu peab. |
Tulen küll, sest mingit erilist survet rihmale ei avalda, olen ise teinud, mingi kangiga ju ei painuta, tõmbad rihma poole peale maha ja näppudega
painutad eemale, mul mahtus niimoodi termostaat maha ja uus tagasi. Kas kardad, et näppudega rikub rihma ära?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 06.12.14 16:13
|
|
|
Milline osa minu jutust sinu jaoks arusaamatuks jäi? See mida igaüks meist teatud tingimustes oma autoga teeb on igaühe enda asi. Kui soovitad võõrale
inimesele kuidas teha siis tuleb soovitada nii nagu asi PEAB käima mitte nii nagu VÕIMALIK on. Kui pakud remonditeenust ning annad oma tööle garantii
siis teed ikka nii nagu PEAB tegema, mitte ei painuta rihma kõrvale või teed veel krt teab milliseid trikke.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.12.14 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Milline osa minu jutust sinu jaoks arusaamatuks jäi? See mida igaüks meist teatud tingimustes oma autoga teeb on igaühe enda asi. Kui soovitad võõrale
inimesele kuidas teha siis tuleb soovitada nii nagu asi PEAB käima mitte nii nagu VÕIMALIK on. Kui pakud remonditeenust ning annad oma tööle garantii
siis teed ikka nii nagu PEAB tegema, mitte ei painuta rihma kõrvale või teed veel krt teab milliseid trikke. |
Ilma vastava hariduse ja väljaõppeta ei tohiks üldse autot remontida, enamus foorumi teemasid muutuvad seega mõtetuks. Paraku aga tehakse ikka palju
ise ja miks mitte teha asju ka kuidagi kavalamalt. Põhjenda ära siis minu kirjeldatud tegevuse ohtlikkus? Ürita viisakaks jääda vastates, sest mina
sinuga ei ülbitse!
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 06.12.14 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ilma vastava hariduse ja väljaõppeta ei tohiks üldse autot remontida.... |
Põhimõtteliselt oled juba ise vastanud oma küsimusele. Sellepärast, et vastava hariduseGA ja väljaõppeGA insenerid tehases on kirjeldanud teatud
tööde käigu, kuna nii võib kindel olla, et asi saab õigesti tehtud ning kestab ka. Nukkvõllide rihmaseibide servad on küllaltki teravad ning pingul
olevat rihma üle serva libistamine ei ole hea mõte - rihm võib viga saada. Ma otseselt ei keela ju teha nii nagu sina või keegi teine on teinud, ma
olen vastu kui tullakse selliseid võtteid soovitama võhikutele või väiksema teadmiste pagasiga inimestele.
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 06.12.14 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
See piduriketta ja supordi vahetus pole ju teab kui keeruline, tee ise ja hoiad raha kokku. Aga muidugi kui koht ja riistad puuduvad, siis sellega
saab ka iga suvaline remonditöökoda hakkama, ei ole vaja kohe spetsialisti.
Termostaadiga sama lugu. |
Nuh, kui juba julged teisele soovitada siis ehk räägid meile ka kuidas V6 mootoril termostaadi vahetus käib?
Kui endal puudub ettekujutus töökäigust ning küsija oskustest ja võimalustest siis ei tasu selliseid soovitusi jagada, tuleb lihtsalt püstitatud
küsimusele vastata, kui seda ka ei oska siis ei ole vaja üldse sõna võtta.
V6'l on vaja hammasrihm maha võtta, et termostaadini pääseda ning pärast rakisega see uuesti paika panna, ning A4'l on vaja esiots ka lahti võtta.
Ma küll ei julge väita, et igaüks saab hakkama.
Sama käib ka ketta ja suppordi vahetuse kohta, pärast on vaja pidureid õhutada, sellega iga inimene ka hakkama ei saa.
P.S Kettad ja klotsid tuleb paaris vahetada, mõlemal rattal korraga. |
Termostaadi vahetust kujutasin ette nii nagu audi_a4_v6 ütles. Okei, võib-olla tõesti iga suvaline mats hakkama ei saa, aga no supordi ja ketta
vahetusega saab küll iga ametlik töökoda hakkama. Nagu ma juba ütlesin, et kui tõesti endal riistad ja koht puuduvad, siis lihtsam maksta selle eest
kellelegi.
Te ütlesite, et pole mõtet jagada soovitusi, tuleb lihtsalt vastata teemas püstitatud küsimusele, aga mida te ise teete? Te hakkate ülbitsema ja
kommenteerima minu soovitust selle asemel, et ise konkreetselt vastata küsimusele. Tekib küsimus, et kas päev on olnud kehv või naine kodus kuri? Pole
mõtet ülbitseda avalikult teise teemas, edaspidised kaebused paluks PS'i.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.12.14 18:14
|
|
|
Alati pole asi rahalises pooles nagu antud teema kergelt paljastab.
Kodanikul ressurssi on ja otsib pädevat teostajat, seega see juba ütleb nii möndagi. Soovitada vöib, kuid vöiks jääda möistuse piiresse. Rihma osas ei
tea kunagi, mis reaalses olus too on ja millal vöib pisemgi vale liigutus tolle eluküünla kustutada, pluss sada muud häda. Praktiseerige, kuid
kindlalt tegevust sellisena soovitada on veidi overkill, kas töesti on pooltunnikest ajakulu liiga palju ohverduseks tuua, et korrektselt toimingut
läbi viia?
Cazy, arvan, et on mitte alumiinium support, korrosioon annab materjalist mingigi aimu.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 06.12.14 20:24
|
|
|
2,6 ja 2,4 hammasrihmad erinevad pingutuse poolest, esimesel manuaalne, teisel silikonpinguti. Silikonpingutiga ei pruugi saada rihma ettepoole
tõmmata ja kui pinguti lõdvaks lased, siis võib nukk rihma hambast üle hüpata.
Tegelikult mõlemi variandiga lihitsam ja õigem rihm maha võtta ja uuesti paika panna. Esiteks juba seetõttu, et ega sa ei tea kas pragune rihma asend
üldse õige on ja kui hiljem mingi jama, siis ju ilmselge, et viga selles mehes kes viimasena termostati vahetas ja vale asendiga rihmaga edasi lasi
sõita.
|
|
|
cayc666
huviline
Registreerunud 13.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2,4 2000
|
postitati 06.12.14 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Mis vanal suppordil viga on? Kui on täielikult kinni ja oksüdeerunud siis igati lihtsam ja mõtekam on Forssist tutikas võtta. |
Ei tea. Pole maha võtnud aga seisab lihtsalt ilma klotsidetta all.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.14 01:07
|
|
|
Varsti tulevad uued trammid.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 07.12.14 05:42
|
|
|
Nii tore on lugeda neid asjatundjate kommentaare.
Olles ise kunagi esinduses töötanud ja ka mõnevõrra ka teiste esinduste köögi poolt näinud , võin kindlalt väita, et töömees teeb nii nagu talle
lihtsam on . Töö juhised võetakse siis ette , kui juhtub kätte selline masin , mida ennem pole tehtud.
Ja kui suur % on esindustes väljaõppega töölisi ?
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 07.12.14 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Nii tore on lugeda neid asjatundjate kommentaare.
Olles ise kunagi esinduses töötanud ja ka mõnevõrra ka teiste esinduste köögi poolt näinud , võin kindlalt väita, et töömees teeb nii nagu talle
lihtsam on . Töö juhised võetakse siis ette , kui juhtub kätte selline masin , mida ennem pole tehtud.
Ja kui suur % on esindustes väljaõppega töölisi ? |
Ja sellise töömehe ebaõnnestunud kätetöö maksab kinni tööandja. Kui küsimus on 50-100eur summas siis ilmselt ei tule tööandja uurima kas töömees
kasutas õigeid töövõtteid või mitte, kuid kui purunenud hammasrihma tõttu jookseb mõni mootor kokkku siis ilmselt uuritakse küll kuidas meister oma
tööd tegi, kas võttis rihma maha või venitas poolepeale maha vms.
Rõhutan veelkord, minu jutu mõte on see, et ära kunagi võõrale soovita töövõtteid mida ei saa nimetada korrektseteks. Kui oled oma pakutud lahenduses
nii kindel siis kutsu mures olev kodanik enda juurde ja tee see töö ära aga ole pärast mees ja vastuta oma töö eest ka, kui midagi peaks juhtuma.
Vastasel juhul oma nipid ja trikid jätke ikka endale, eriti juhtudel mis puudutavad mootorit ja veermiku.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.14 09:58
|
|
|
Tsitaat: |
Rõhutan veelkord, minu jutu mõte on see, et ära kunagi võõrale soovita töövõtteid mida ei saa nimetada korrektseteks. Kui oled oma pakutud lahenduses
nii kindel siis kutsu mures olev kodanik enda juurde ja tee see töö ära aga ole pärast mees ja vastuta oma töö eest ka, kui midagi peaks juhtuma.
Vastasel juhul oma nipid ja trikid jätke ikka endale, eriti juhtudel mis puudutavad mootorit ja veermiku. |
OT: aga terve teema seda juba täis nagunii:
See on foorum, mitte elsawini abiportaal, iga inimene, kel midagi kahe kõrva vahel on peaks arusaama, et võtab ISE vastutuse-juba ainuüksi sellega, et
soovib ise selle ära teha, keegi ei palu, ega käse kasutada juhiseid, mille abil üks või teine on töö teostanud.
Ka korrektsete juhendeid jälgides võib eksida - sest see on inimlik ja paratamatus-erinevatel põhjustel.
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 07.12.14 11:42
|
|
|
Mehed, mis te kaklete - proff või teenusepakkuja võtab rihma maha ja annab garantii oma tööle ning asjaarmastajast isetegija venitab rihma eemale omal
riisikol oma autol ning loodab parimat. Kindlasti käib ka vastupidiselt.
Tegelikult küsimus teemaga seonduvalt ka: ilmnes, et A6 C5 1,8T mootoril lekib õrnalt veepumba juurest ja oleks vaja pump välja vahetada. Pea aasta
tagasi sai kogu kupatus vahetatud rihmade, rullikute, veepumba jms. näol e. täishooldus. Kahjuks tööd teostanud firmat enam ei eksisteeri ja
pretensiooni pole kuhugi esitada Tegemist on 2002 aasta autoga ja mootori
kood oli vististi AWT. Kas sellel mootoril käib veepump hammasrima alt? Kui käib, siis kas on mõistlik juba uus rihm ka korraga panna?
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.14 11:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Mehed, mis te kaklete - proff või teenusepakkuja võtab rihma maha ja annab garantii oma tööle ning asjaarmastajast isetegija venitab rihma eemale omal
riisikol oma autol ning loodab parimat. Kindlasti käib ka vastupidiselt.
Tegelikult küsimus teemaga seonduvalt ka: ilmnes, et A6 C5 1,8T mootoril lekib õrnalt veepumba juurest ja oleks vaja pump välja vahetada. Pea aasta
tagasi sai kogu kupatus vahetatud rihmade, rullikute, veepumba jms. näol e. täishooldus. Kahjuks tööd teostanud firmat enam ei eksisteeri ja
pretensiooni pole kuhugi esitada Tegemist on 2002 aasta autoga ja mootori
kood oli vististi AWT. Kas sellel mootoril käib veepump hammasrima alt? Kui käib, siis kas on mõistlik juba uus rihm ka korraga panna?
|
Keegi ei kakle - demokraatia
Mul oli suht analoog juhus b6-ga ainult et veepumpa ei vahetanud, mis aastapärast saba andis, küsisin siis sama, öeldi et pole vaja. Tegu oli linnaautoga Viljandis, kes pärast veepumba ja termostaadi
vahetas.(Kas autode rihmasüsteem seoses veepumbaga sisuliselt sama ei oska kommenteerida mul oli 2,0 96kw)
|
|
|
|