Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI kütusekulu (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2095)
Ardo100
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 18:25 Tsiteeri
2.5 TDI kütusekulu



Mul 1993a. 100 C4 Avant. 6 käiguline ja 85kw. Käisin Tallinnast Rakverre ja tagasi ning kütusekuluks sain 20L. Ehks siis 10L sajale kuskil. Suvel on 5,5L sajale kuskil. Kas külmaga peakski kütusekulu nii palju tõusma või võib mul midagi läbi olla, kes oskab nõu anda?


a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 30.11.14 18:33 Tsiteeri


Termostaat ikka avab ennast?
Kaabli järgi vaata, kas sooja mootori temperatuuri ikka näitab õigest.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo100
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Termostaat ikka avab ennast?
Kaabli järgi vaata, kas sooja mootori temperatuuri ikka näitab õigest.



SalmA


Auto omanik alates kevadest ja termostaadist ei tea. Eks tuleb uurida. Aga temperatuuri minu arust näitab õigesti.


a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.11.14 19:18 Tsiteeri


Selline tõsine kulutöus kohe kindlasti normaalne pole, ei usu, et see ka pooliku temperatuuriga sedavõrd kõrgeks tõuseb.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo100
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 19:21 Tsiteeri


Soojaks läheb ta ilusti. Sellega probleemi pole.


a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 30.11.14 19:51 Tsiteeri


Kas kütusekulu on reaalne, või silmajärgi? Ja sõidetud kilomeetrid? Äkki mõlemad silma järgi ja linna peal ka veidi rohkem pedaali tallanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo100
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Kas kütusekulu on reaalne, või silmajärgi? Ja sõidetud kilomeetrid? Äkki mõlemad silma järgi ja linna peal ka veidi rohkem pedaali tallanud?


Vaatasin selle järgi kus seier oli Tallinnast startides ja Tallinnasse naastes. Üks ots on 100 km ehks siis kokku 200 km. Seier oli startides 60L kriipsu peal ja naastes oli 40L peal. Täis maantee sõit. Sõitsin terve tee kuuenda käiguga, pöörded olid 1800 ja 2000 vahel terve tee.


a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.11.14 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo100
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Kas kütusekulu on reaalne, või silmajärgi? Ja sõidetud kilomeetrid? Äkki mõlemad silma järgi ja linna peal ka veidi rohkem pedaali tallanud?


Vaatasin selle järgi kus seier oli Tallinnast startides ja Tallinnasse naastes. Üks ots on 100 km ehks siis kokku 200 km. Seier oli startides 60L kriipsu peal ja naastes oli 40L peal. Täis maantee sõit. Sõitsin terve tee kuuenda käiguga, pöörded olid 1800 ja 2000 vahel terve tee.

Üldiselt nii ei tasu kulu mõõta, määramatus võib väga suureks minna. Esiteks mõõda kütusekulu näiteks nii, et lase paak täis, siis sõida see paarsada km ära ja siis lase uuesti täis ja vaata palju mahub, selle järgi arvuta keskmine kulu.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo100
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo100
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Kas kütusekulu on reaalne, või silmajärgi? Ja sõidetud kilomeetrid? Äkki mõlemad silma järgi ja linna peal ka veidi rohkem pedaali tallanud?


Vaatasin selle järgi kus seier oli Tallinnast startides ja Tallinnasse naastes. Üks ots on 100 km ehks siis kokku 200 km. Seier oli startides 60L kriipsu peal ja naastes oli 40L peal. Täis maantee sõit. Sõitsin terve tee kuuenda käiguga, pöörded olid 1800 ja 2000 vahel terve tee.

Üldiselt nii ei tasu kulu mõõta, määramatus võib väga suureks minna. Esiteks mõõda kütusekulu näiteks nii, et lase paak täis, siis sõida see paarsada km ära ja siis lase uuesti täis ja vaata palju mahub, selle järgi arvuta keskmine kulu.


No igastahes mind kohutas see, et seier nii palju langes.


a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.11.14 20:36 Tsiteeri


Isiklikult leian, et korras ja korrektselt toimiva mootori puhul on selline, isegi kella seieri järgi, liiga suur vahemik.
Miks nii ... eelmise talve kogemus, kus miinuseid oli üle 20 ja Viru-Nigulast Tallinna, mootori temp mnt-l suurelt osalt 70C juures ja tagasisõidul oli seieri liikumine madalamale ühe kriipsu võrra, ´96 A6 Avant 2.5 TDI automaat, püsikiirushoidja kasutusega.

Eelnevalt pakutu tankimismeetod toob osalise selguse kindlasti, mina seda tookord ei praktiseerinud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.11.14 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Isiklikult leian, et korras ja korrektselt toimiva mootori puhul on selline, isegi kella seieri järgi, liiga suur vahemik.
Miks nii ... eelmise talve kogemus, kus miinuseid oli üle 20 ja Viru-Nigulast Tallinna, mootori temp mnt-l suurelt osalt 70C juures ja tagasisõidul oli seieri liikumine madalamale ühe kriipsu võrra, ´96 A6 Avant 2.5 TDI automaat, püsikiirushoidja kasutusega.

Mootor võib ju korrektselt toimida, aga seier mitte.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.11.14 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Mootor võib ju korrektselt toimida, aga seier mitte.


Loomulikult.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 04.12.14 20:19 Tsiteeri


Omast kogemusest võin õelda, et nii see tõesti on. Tegemist küll 103kw aga suve ja talve kütusekulu kahekordse vahega. Algul ka arvasin, et termostaat jne, sai seda vahetatud ja katsetatud aga täiesti korras. Näiteks kasutangi, kui mälu ei peta 87c termostaati (võib-olla numbris eksin aga suurema temp. avamisega kui originaal) Senikaua, kui mootor ei ole 90 kraadi saavutanud, on küttekulu talvel ulmeline. Linnas ei tasu üldse sõita, kuna talvel ei saa 90 kraadi kätte. Näiteks Tartus ühest servast teise sõites temp. üle 70 ei lähe ja küttekulu ca 10-16 L/ 100. Olenevalt siis välistemperatuurist. Kui temp. 90 peal siis küttekulu linnas (talvel 8-10L/100 ja maanteel 6-8 sajale. Suvel maantee 5,5 L sajale ja linnas 6-7 sajale. Küttekulu arvestatud siis kõik täispaagi meetodil.
Pikki otsi töösooja mootoriga väga säästlik sõita aga külmaga lühikesi otsi tasub mõelda, et äkki jala mõtekam minna :)
Mootor korras. Vahetatud kolvirõngad, olnud kap. remont, mõõdetud silindrite surved, käinud stendis jne. Ainuke mis on vist nii ja naa on kõrgsurvepump. Kuid ka see on remonditud. Samas ei tea, kas pump otsest rolli külmaga nii mängib?
Kui saaks mootori kiiremini soojaks oleks ka küttekulu norm. Kusjuures on mul veel veesärki paigaltatud kolme eelsüüteküünlaga jahutusvedeliku soojendi ja eest radikas kinni :)

Eelmine aasta, sõites Tartust Valka ja väljas oli ca 31-33c külma, sain 90 peale mootori alles mõni kilomeeter enne Valgat. Seega sõitsin 80 km, et 90 kätte saada. aa võib-olla oli häda ka selles et vist sõitsin 6 käiguga :D Täpselt ei mäleta

Ja temp. seier õige, kuna temp. sai vaadatud ka kliimaplokist.

Tsitaat:
Algselt postitas: Ardo100
Mul 1993a. 100 C4 Avant. 6 käiguline ja 85kw. Käisin Tallinnast Rakverre ja tagasi ning kütusekuluks sain 20L. Ehks siis 10L sajale kuskil. Suvel on 5,5L sajale kuskil. Kas külmaga peakski kütusekulu nii palju tõusma või võib mul midagi läbi olla, kes oskab nõu anda?



Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.9% - SQL: 64.1%]