Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI mootori käivitus probleem! (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2430)
xxstenxx
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 14:05 Tsiteeri
2.5 TDI mootori käivitus probleem!



Selline asi et Audi A4 2.5TDi 132 kw(BAU) läheb soojast peast pikalt käima, teist talve maadlen sama probleemiga, olen juba vahetanud eelsüüteküünlaad ära, olen lasknud süüdet näppida aga asi pole paremaks läinud, suvel pole mingeid probleeme olnud.
probleem esineb siis kui temperatuur langeb alla 5 kraadi, olen käinud esindus oma murega aga pole abi saanud, oskab keegi kohta soovitada või öelda mis võiks selle põhjus olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jsv
huviline



Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro ,00

postitati 30.11.14 15:08 Tsiteeri


Mul sama jama. Kui mootor soe siis jamab. Just külmade ilmadega. Ise kahtlustan, et aku ei ole enam nii järsk kui vaja. Mootoriks 2,5 tdi AKE 132 kw.


elu on elamiseks
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
xxstenxx
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 15:22 Tsiteeri


mul on juba aku trikk proovitud, tulemus ei paranenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.11.14 15:42 Tsiteeri


Lihtsalt huvitab, et kuidas soe mootor ja aku?
Aku siiski annaks endast enamjaolt märku just külma ja madalama temperatuuriga, seda enam, et just sooja mootoriga nõuab pikemat käivitamist.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 30.11.14 15:42 Tsiteeri


Võimalik, et asi on puhtalt kütuses, talvine on vedelam ja ei saa rõhku üles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jsv
huviline



Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro ,00

postitati 30.11.14 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Lihtsalt huvitab, et kuidas soe mootor ja aku?
Aku siiski annaks endast enamjaolt märku just külma ja madalama temperatuuriga, seda enam, et just sooja mootoriga nõuab pikemat käivitamist.


Mul sellised lühiksed otsad sõita. Hommikul käian max 2 sekundit ja käib. Siis panen tööle tuled, puhuri, maki, tagumise klaasi soenduse. Sedasi sõidan umbes 15 min. ja peale seda peab juba pikemalt käiama. Ma arvan ise, et äkki lihtsalt koorman akut kõige sellega ja see ei suuda taastuda nii ruttu. Teine varjant võib olla see kütuse vedeluse teema. Aga kas talvine kütus talvel on tõesti vedelam kui suvine suve kuumadega?


elu on elamiseks
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.11.14 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jsv

Mul sellised lühiksed otsad sõita. Hommikul käian max 2 sekundit ja käib. Siis panen tööle tuled, puhuri, maki, tagumise klaasi soenduse. Sedasi sõidan umbes 15 min. ja peale seda peab juba pikemalt käiama. Ma arvan ise, et äkki lihtsalt koorman akut kõige sellega ja see ei suuda taastuda nii ruttu. Teine varjant võib olla see kütuse vedeluse teema. Aga kas talvine kütus talvel on tõesti vedelam kui suvine suve kuumadega?


Kui koormad, siis järgmisel käivitusel peaks starteri abil mootori ringi ajamine ka tuntav olema, ehk pöörlemine on aeglasem ja nn. raskem. Erksus vs loid!

Küll aga sinu toimetamiste juures ei teeks sugugi halba, kui teed akule vahepeal lisalaadimist laadijaga ja kontrollid üldist seisu üldse akul, seda enam, kui ei tea tolle vanust. Vastasel juhul on alalaetud aku ühel tõsisemalt jahedamal hommikul lihtsalt külmunud ja kasutu detail.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jsv
huviline



Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro ,00

postitati 30.11.14 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: jsv

Mul sellised lühiksed otsad sõita. Hommikul käian max 2 sekundit ja käib. Siis panen tööle tuled, puhuri, maki, tagumise klaasi soenduse. Sedasi sõidan umbes 15 min. ja peale seda peab juba pikemalt käiama. Ma arvan ise, et äkki lihtsalt koorman akut kõige sellega ja see ei suuda taastuda nii ruttu. Teine varjant võib olla see kütuse vedeluse teema. Aga kas talvine kütus talvel on tõesti vedelam kui suvine suve kuumadega?


Kui koormad, siis järgmisel käivitusel peaks starteri abil mootori ringi ajamine ka tuntav olema, ehk pöörlemine on aeglasem ja nn. raskem. Erksus vs loid!

Küll aga sinu toimetamiste juures ei teeks sugugi halba, kui teed akule vahepeal lisalaadimist laadijaga ja kontrollid üldist seisu üldse akul, seda enam, kui ei tea tolle vanust. Vastasel juhul on alalaetud aku ühel tõsisemalt jahedamal hommikul lihtsalt külmunud ja kasutu detail.

Asi mida olen veel märganud, et kui käivitan siis näitab 10 ja alla voldi ja kui mootor töötab siis 14 ja peale. Ei tea kas see miski määrav näitaja on. Aga see selleks. Uus aku jõuab minuni juba nädala alguses ja et mitte pettuda siis läksin Bosch-i teed.
Ahjaa, olen veel märganud, et külmaga sõitu minnes mootor(pump?) lagiseb 2300+ pöörde juures kui valjemini vajutada. soojaga väga vaikne.


elu on elamiseks
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.11.14 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jsv
Asi mida olen veel märganud, et kui käivitan siis näitab 10 ja alla voldi ja kui mootor töötab siis 14 ja peale. Ei tea kas see miski määrav näitaja on. Aga see selleks. Uus aku jõuab minuni juba nädala alguses ja et mitte pettuda siis läksin Bosch-i teed.
Ahjaa, olen veel märganud, et külmaga sõitu minnes mootor(pump?) lagiseb 2300+ pöörde juures kui valjemini vajutada. soojaga väga vaikne.


Süüde sisse, peaks olema 11V-12V vahemikus, käivitamisel tekib koormus ja pinge langeb,mis on normaalne, generaator toodab töötamisel 13. ...V, ehk kellalt 14 + veidi peale, igati korras. Surnud akul kukub käivitusel vool lausa alla 8V, kui isegi seda suudab näidata.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 30.11.14 20:01 Tsiteeri


Oma 2.5 sega taoline mure üle elatud ja abi sain starteri täieliku hoolduse tegemisega. Kuna see 2.5 ne tahab saada teatuid pöördeid käivitamisel ja kui neid ei tule siis peabki kaua aega käiama. Laske starteril puksid pendiks ja vana määre kõik uuega asendada ja asi paraneb kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.14 06:45 Tsiteeri


Minul oli a8 2002.aasta 2,5 132kw selline probleem, et hommikul külmaga läks kohe paugust käima. Kui mootor oli soe ja juba pikalt sõidetud ja seisma jätsin, siis enam ta käima minna ei soovinud üldse. Vahel käiasin lausa aku tühjaks. Probleem oli siiski vananenud aku õnneks. Panin parema aku peale ja nüüd läheb soojalt ka koheselt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
xxstenxx
huviline



Registreerunud 20.01.14
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.14 16:18 Tsiteeri


kui viga oleks pumbas või pihustites siis oleks see probleem koguaeg ja kütuse kulu peaks ka siis tõusma, suvel probleeme pole.
Täna hommikul -16 kraadiga sõitma asudes oli samuti seda diisli klõginat veidi kuulda, aga see on tavaline diislite puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.4% - SQL: 76.6%]