tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 30.11.14 12:04
|
|
|
Audi A6 Avant Quattro 2.8 - 1999 - Tanelp
Tervitused klubiliikmetele,
olen pikalt lugenud ja vaatanud pilte teiste huviliste autodest ja mõtlesin, et miks mitte ka tuua välja enda ustav töömasin. Tegemist siis C5 kerel
oleva A6 Avant Quattroga, millel kapoti all V6 2.8 liitrine mootor. Auto on meie perekonna käes olnud juba ligikaudu 8 aastat, ning enne meie kätte
tulemist toodi ta Saksamaalt. Autot on vaikselt ja pidevalt hooldatud ning vahetatud on mitmeid kuluosasid ning kaks korda on tehtud ka rihmavahetus
(viimati 500 km tagasi). Minu käes on see auto olnud teist aastat ning selle aja jooksul on juhtunud nii mõndagi. Hingele kõige valusam oli õnnetus
Tallinnas, milles ise olin kahjuks süüdi, kuid nüüdseks on auto korralikult korda tehtud ning kasutatud selleks meetodit, et ise pean rahul olema,
sest auto müüki hetkel kindlasti ei lähe - seega tehtud hoolsalt ja korralikult.
Kuna auto on juba vanem, siis on tal ka näha kerget roostet uste alumistel äärtel ning natukene aega tagasi tuli päevavalgele, et autot on Saksamaal
parandatud pahtliga (kõrvalistujapoolne tagatiib).
Tegemist ootavad sellel autol nüüd veel:
1) auto alumine kerering korda teha - puhastada roostest ning üle värvida;
2) alumised küljekarbid värvida kerevärvi;
3) katusereelingud, stange ja kapoti iluvõred värvida musta mattvärviga;
4) lisada autole püsikiirushoidja;
5) tulevikus mõelda gaasiseadme peale.
Et ei oleks siin ainult jutt, siis paar kiirelt tehtud pilti ka sekka.
Tanel.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 30.11.14 12:11
|
|
|
Pildid jubesuured, lae näiteks upload.ee-sse ja pane sealt suurus 800x600.
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 30.11.14 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Pildid jubesuured, lae näiteks upload.ee-sse ja pane sealt suurus 800x600.
|
Juba nägin jah seda viga ja parandasin ära .
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 02.12.14 10:25
|
|
|
Eelnevalt otsisin foorumis probleemile lahendust, et armatuuril näitab mootoritemperatuuriks 120 kraadi, kuid mootor ise oli just külma ilmaga tööle
pandud. Tartus leidsin pühapäeva õhtul inimese, kes oli nõus panema minu auto arvuti taha ning vaatas, et mootori temperatuur oli 72 kraadi, kuigi
armatuuril põles ohutuli ning temperatuuriks oli 120 kraadi.
Probleem ise nägi välja selline:
Ning täna peale natukene aega sõitmist maanteel langes näidik ühe korraga 60 kraadi peale (õlitemperatuuri näidik armatuuril on väsinud, ning Flameko
mehed ütlesin eelmisel aastal, et vedru on väsinud ning seetõttu ei püsi see üleval).
Hetkel lasen ära vahetada mootoritemperatuuri anduri ning siis vaatab edasi, kas viga on seal või tuleb seda otsida kuskilt mujalt.
Nüüdseks on andur välja vahetatud ja seal see kala peitiski ennast. Tahaks tänada Autohospidal OÜ'd, et nad olid nõus pühapäeva õhtul kell 6 välja
tulema ning vaatama üle, milles võib viga olla.
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 03.03.15 18:24
|
|
|
Vahepeal olen olnud täitsa kalla ja talla re˛iimil. Sai autoga sõidetud mööda Pärnumaa erinevaid teid töö asjus. Väga halvas olukorras teed aga tõid
esile esisillas väikese kolina, mille lasen üle vaadata. Teine probleem tekkis olukorraga, et ühel hetkel auto tööle pannes näitas armatuuril punast
aku tulukest ning voolunäidik näitas 12V.
Viga seisnes selles, et generaatori harjad olid läbi läinud. Lisaks läheb mootor väikeste otsade peale liiga kuumaks. Selgus, et viga on
jahutusventilaatori termosiduris, mis oli otsad andnud.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.15 06:39
|
|
|
Manuaalkastiga? Paistab vinks-vonks masin kui nii kaua käes püsinud.
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 04.03.15 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
Manuaalkastiga? Paistab vinks-vonks masin kui nii kaua käes püsinud. |
Manuaalkastiga on jah. Eks kerel ole rooste tunnuseid piisavalt näha aga selle kuu jooksel likvideerin selle. Autot on ennem mind hooldatud
korralikult, mina hooldan seda vastavalt võimalustele.
Seega on ees ootamas järgnevad tööd:
1) jahutusventilaatori termosiduri vahetus (tehtud - märts 2015);
2) keretööd (ukse alumised ääred ja tagumine parem tiib);
3) esisild lasta üle vaadata.
Hiljem lisan pilte ka sisemusest kui auto on pesulas puhtaks tehtud.
E: oskab keegi öelda, kuidas oleks võimalik korda teha õlitemperatuuri näidik? Nimelt auto tööle pannes tõuseb näidik õige temperatuuri juurde, siis
aga kukub see alla tagasi mõne hetkega. On tal mingisugune vedru, mis seda üleval hoiab ja kuidas oleks võimalik see viga likvideerida?
E: veebruar 2015 vahetatud esiklaas Carglassis
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 05.03.15 11:13
|
|
|
Lisan nüüd pilte ka sisemusest.
Hetkel otsin autole samasuguse heleda nahksisu juhiistme peatuge ja lisaks oleks vaja veel ka käigukangi nuppu, mis on pöidla juurest auku kulunud.
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 14.05.15 21:08
|
|
|
Suured tänud kasutajale hannsonile, kes sai pakkuda kiirelt mulle kliimaventilaatorit ning vahetas selle ka ise ära. Nüüd aga probleemiks see, et
kliimaventilaator töötab kogu aeg kui salongis on ventilaator automaatreziimis. Ventilaator läheb siis kinni kui panna tööle economy reziimis.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.15 07:09
|
|
|
Siis peaks ju korras olema kuna econ tähendabki et vent käib on/off. Ilma econita käib vent koguaeg kui kliima sees. Näiteks C4 puudub econ mode ja
vent käib koguaeg kui kliima taga.
|
|
|
tanelp
huviline
Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C7) Avant
|
postitati 15.05.15 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
Siis peaks ju korras olema kuna econ tähendabki et vent käib on/off. Ilma econita käib vent koguaeg kui kliima sees. Näiteks C4 puudub econ mode ja
vent käib koguaeg kui kliima taga. |
Viimati töötas ta siiski niimoodi, et kliimaventilaator läks siis tööle kui mootor hakkas kuumemaks minema kui 90* ning siis jäi seisma. Seda, et ta
kogu aeg töötaks, ei olnud.
|
|
|
|