Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant Quattro 2.8 - 1999 - Tanelp (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2700)
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 30.11.14 12:04 Tsiteeri
Audi A6 Avant Quattro 2.8 - 1999 - Tanelp



Tervitused klubiliikmetele,

olen pikalt lugenud ja vaatanud pilte teiste huviliste autodest ja mõtlesin, et miks mitte ka tuua välja enda ustav töömasin. Tegemist siis C5 kerel oleva A6 Avant Quattroga, millel kapoti all V6 2.8 liitrine mootor. Auto on meie perekonna käes olnud juba ligikaudu 8 aastat, ning enne meie kätte tulemist toodi ta Saksamaalt. Autot on vaikselt ja pidevalt hooldatud ning vahetatud on mitmeid kuluosasid ning kaks korda on tehtud ka rihmavahetus (viimati 500 km tagasi). Minu käes on see auto olnud teist aastat ning selle aja jooksul on juhtunud nii mõndagi. Hingele kõige valusam oli õnnetus Tallinnas, milles ise olin kahjuks süüdi, kuid nüüdseks on auto korralikult korda tehtud ning kasutatud selleks meetodit, et ise pean rahul olema, sest auto müüki hetkel kindlasti ei lähe - seega tehtud hoolsalt ja korralikult.

Kuna auto on juba vanem, siis on tal ka näha kerget roostet uste alumistel äärtel ning natukene aega tagasi tuli päevavalgele, et autot on Saksamaal parandatud pahtliga (kõrvalistujapoolne tagatiib).

Tegemist ootavad sellel autol nüüd veel:
1) auto alumine kerering korda teha - puhastada roostest ning üle värvida;
2) alumised küljekarbid värvida kerevärvi;
3) katusereelingud, stange ja kapoti iluvõred värvida musta mattvärviga;
4) lisada autole püsikiirushoidja;
5) tulevikus mõelda gaasiseadme peale.

Et ei oleks siin ainult jutt, siis paar kiirelt tehtud pilti ka sekka.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/IMG_1023.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/IMG_1027.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/IMG_1025.jpg

Tanel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 30.11.14 12:11 Tsiteeri


Pildid jubesuured, lae näiteks upload.ee-sse ja pane sealt suurus 800x600. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 30.11.14 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Pildid jubesuured, lae näiteks upload.ee-sse ja pane sealt suurus 800x600. :)


Juba nägin jah seda viga ja parandasin ära :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 02.12.14 10:25 Tsiteeri


Eelnevalt otsisin foorumis probleemile lahendust, et armatuuril näitab mootoritemperatuuriks 120 kraadi, kuid mootor ise oli just külma ilmaga tööle pandud. Tartus leidsin pühapäeva õhtul inimese, kes oli nõus panema minu auto arvuti taha ning vaatas, et mootori temperatuur oli 72 kraadi, kuigi armatuuril põles ohutuli ning temperatuuriks oli 120 kraadi.

Probleem ise nägi välja selline:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/probleem.jpg

Ning täna peale natukene aega sõitmist maanteel langes näidik ühe korraga 60 kraadi peale (õlitemperatuuri näidik armatuuril on väsinud, ning Flameko mehed ütlesin eelmisel aastal, et vedru on väsinud ning seetõttu ei püsi see üleval).

https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/probleem2.jpg

Hetkel lasen ära vahetada mootoritemperatuuri anduri ning siis vaatab edasi, kas viga on seal või tuleb seda otsida kuskilt mujalt.

Nüüdseks on andur välja vahetatud ja seal see kala peitiski ennast. Tahaks tänada Autohospidal OÜ'd, et nad olid nõus pühapäeva õhtul kell 6 välja tulema ning vaatama üle, milles võib viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 03.03.15 18:24 Tsiteeri


Vahepeal olen olnud täitsa kalla ja talla re˛iimil. Sai autoga sõidetud mööda Pärnumaa erinevaid teid töö asjus. Väga halvas olukorras teed aga tõid esile esisillas väikese kolina, mille lasen üle vaadata. Teine probleem tekkis olukorraga, et ühel hetkel auto tööle pannes näitas armatuuril punast aku tulukest ning voolunäidik näitas 12V.

Viga seisnes selles, et generaatori harjad olid läbi läinud. Lisaks läheb mootor väikeste otsade peale liiga kuumaks. Selgus, et viga on jahutusventilaatori termosiduris, mis oli otsad andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.15 06:39 Tsiteeri


Manuaalkastiga? Paistab vinks-vonks masin kui nii kaua käes püsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 04.03.15 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peetrus
Manuaalkastiga? Paistab vinks-vonks masin kui nii kaua käes püsinud.


Manuaalkastiga on jah. Eks kerel ole rooste tunnuseid piisavalt näha aga selle kuu jooksel likvideerin selle. Autot on ennem mind hooldatud korralikult, mina hooldan seda vastavalt võimalustele.

Seega on ees ootamas järgnevad tööd:
1) jahutusventilaatori termosiduri vahetus (tehtud - märts 2015);
2) keretööd (ukse alumised ääred ja tagumine parem tiib);
3) esisild lasta üle vaadata.

Hiljem lisan pilte ka sisemusest kui auto on pesulas puhtaks tehtud.

E: oskab keegi öelda, kuidas oleks võimalik korda teha õlitemperatuuri näidik? Nimelt auto tööle pannes tõuseb näidik õige temperatuuri juurde, siis aga kukub see alla tagasi mõne hetkega. On tal mingisugune vedru, mis seda üleval hoiab ja kuidas oleks võimalik see viga likvideerida?

E: veebruar 2015 vahetatud esiklaas Carglassis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 05.03.15 11:13 Tsiteeri


Lisan nüüd pilte ka sisemusest.


https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/A6%20seest.jpg


https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/A6%20seest-2.jpg


https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/A6%20seest-3.jpg


https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/A6%20seest-4.jpg


https://dl.dropboxusercontent.com/u/42210587/Minu%20A6/Audifoorum/A6%20seest-6.jpg

Hetkel otsin autole samasuguse heleda nahksisu juhiistme peatuge ja lisaks oleks vaja veel ka käigukangi nuppu, mis on pöidla juurest auku kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 14.05.15 21:08 Tsiteeri


Suured tänud kasutajale hannsonile, kes sai pakkuda kiirelt mulle kliimaventilaatorit ning vahetas selle ka ise ära. Nüüd aga probleemiks see, et kliimaventilaator töötab kogu aeg kui salongis on ventilaator automaatreziimis. Ventilaator läheb siis kinni kui panna tööle economy reziimis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.15 07:09 Tsiteeri


Siis peaks ju korras olema kuna econ tähendabki et vent käib on/off. Ilma econita käib vent koguaeg kui kliima sees. Näiteks C4 puudub econ mode ja vent käib koguaeg kui kliima taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelp
huviline



Registreerunud 16.10.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C7) Avant

postitati 15.05.15 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peetrus
Siis peaks ju korras olema kuna econ tähendabki et vent käib on/off. Ilma econita käib vent koguaeg kui kliima sees. Näiteks C4 puudub econ mode ja vent käib koguaeg kui kliima taga.


Viimati töötas ta siiski niimoodi, et kliimaventilaator läks siis tööle kui mootor hakkas kuumemaks minema kui 90* ning siis jäi seisma. Seda, et ta kogu aeg töötaks, ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]