Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9tdi AWX mõrad plokikaanes (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4257)
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.14 20:34 Tsiteeri
1,9tdi AWX mõrad plokikaanes



Tere! Kas kellegil on tulnud ette sellise murega plokikaan. Nimelt pihusti augu ümber on mõrad. Igal silindril.
See masin muidu töötas külmalt hästi, kuid juba umbes minut või kaks peale käivitumist hakkas lonkama ja vahele jätma.

http://static4.album.ee/files/1161/17/large_29029435_cgAI.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.14 21:23 Tsiteeri


Plokikaan survestati-kõik korras.
Lihviti kaan üle ja nüüd panen peale mõnipäev.
0,15mm võeti maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.12.14 07:53 Tsiteeri


Stendi pihustid ära. PD diislil lööb plokikaaned ja kolvid mõraseks väsinud pihustite tõttu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.12.14 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Stendi pihustid ära. PD diislil lööb plokikaaned ja kolvid mõraseks väsinud pihustite tõttu.


Kas on ka mingit tunnust, et peaks pihustitega stendi jooksma ja vajadusel vahetama?

Samuti AWX ja minu arvates käib, kui Sveitsi kell :P. Ainus mis on, hommikul jahedama külmaga sekundite jagu üks silku kergelt popsub, kuid arvan, et sealne põhjus eelsüüteküünlas, kuid see selleks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.12.14 18:48 Tsiteeri


Kui mootor umbes 2000rpmi pealt kahtlaselt väristama hakkab ja veateate ette viskab. Enda masinal läks tänu katkistele pihustitele 1 kolb ja ploki kaas oli ka ikka korralikult pragusi täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.12.14 15:31 Tsiteeri


Kusjuures ei pruugi mingit värinat olla... käis meil kunagi näiteks üks auto, sai veidi näpitud, diagnostika tehtud, proovisõit - kõik oli tip-top. Eks pihustite näidud polnud uued, aga ühelgi neist ei ole - kolm päeva hiljem kolb mõrane. Kusjuures mõra polnud ainult ühes kohas, vaid kokku jooksis keskele 4 mõra ning keskelt oli ka väike tükk väljas.
Pihustid stendi, selgus, et enam vähem kõik tuksis, selles silindris, kus kolvi mõraseks lõi kuses veel eriti julmalt.

Sai pandud teine plokk ja korras pihustid peale ning sõidab tänaseni ilma ühegi probleemita.

Antud juhul oli muidugi 85kw mootor ka, need on hapramad selles suhtes, kui 96kw.
Probleem tekib ajapikku, kus kolb saab kogu aeg kuuma selle pihusti tõttu ning lihtsalt pideva ülekuumenemise tõttu muutub lõpuks hapraks ja tekivad mikromõrad, kuni mingil hetkel vähe suurema koormuse all lööb kolvi sõna otseses mõttes ämblikuks.

LS võis olla äkki 350 000 antud isendil.

3.0 TDI-l sama probleemi tõttu kipuvad kolvid ära sulama ja taob saaled ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.14 20:02 Tsiteeri


Tegelikult algas kogu pull sellest, et mootoril oli vibra sees.
Külmalt käivitus väga hästi, töötas natuke, ca 2-3min ja siis hakkas lonkama hirmsat moodi. Kui natuke gaasi andsin siis kadus ära. Kuid mingi aeg vibreeris pidevalt, justkui mingi silinder jätaks vahele. Pisut popsumist oli ka õhufiltris rohkem kui harjunud. Kuna mootoril kohe kohe 500 000km läbitud siis eks ole ka omajagu kulunud.
Otsustasin siis hakata uurima.
Tänane seis nii, et vahetatud: nukkvõll, tõukurid, nukasaaled, tandempump ja tihendid, pihustid ja tihendid ka uued, Väntvõlli asendiandur(kuna vanal oli signaal ostsilloskoobiga jälgides pisut häiretega), pihustite juhtmestik.Siinkohal tegemist kõik uute juppidega peale pihustite ja tandempumba, kuid oma enda teise sõiduki pealt mis igapäevaselt liigub normaalselt.
Plokikaanele teostatud survestamine, mis näitas, et mõradest hoolimata kõik ok. Lihvisin ka kaane ära, sooveldasin klapid ja vahetasin sääretihendid, homme laon kokku, eks näis mis saab. Kui kellegil on veel ideid, miks just natukene soojaks minnes mootor lonkama hakkab siis andke tuld.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.12.14 21:01 Tsiteeri


Tavaliselt pihustitest lonkab. Just külmalt on OK kui kütusekogus on veidi suurem ja soojenedes läheb kulunud pihustiga spray pattern käest ära ning hakkab kusema ja mootor suitsema/lonkama.

Lase pihustid stendida, Tallinnas on täitsa olemas vähemalt üks koht, kus ka sõiduauto pumppihusteid saab elektrooniliselt stendis erineval koormusel kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.14 21:55 Tsiteeri


Pihustid OK. proovisin ka samu pihusteid teise auto peal. Täiesti korras kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.12.14 23:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: targutaja
Pihustid OK. proovisin ka samu pihusteid teise auto peal. Täiesti korras kõik.

See, et teise auto peal töötab ei tähenda veel, et nad kuskilt otsast "OK" on.
Ainsa reaalse tulemuse annab stend. Lisaks võiks elektroonilisel osal takistused üle mõõta, kui üks pihusti on suurema takistusega, siis on ka pilt selge.

PD-l ei saa miski peale pihustite või siis väga suure mehaanilise rikke mingit lonkamist põhjustada tühikäigul.
Ehk teisisõnu, kui oled veendunud, et pihustid on korras, siis näitab sulle leakdown test milline silinder vigane on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.15 10:09 Tsiteeri


Hei! 96kw on paagis ette andmiseks pump, mul peres on ka 85kw PD diisel, tollel ei ole, kuid tandempumbad samad. Proovisin 96kw pumbakaitset välja võtta. Mitte mingisugust vahet pole, ainult, et natukese aja pärast sureb välja. Ka käivitumine ilma pumbata on täpselt sama(e. kenasti ja esimese korraga).
Proovin nüüd lähipäevil selle paagisisese pumba ära vahetada. Maru vaikselt uriseb ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.15 20:22 Tsiteeri


Minu masina probleem lahenes üsna huvitaval moe. Vahetasin ära paar euri maksva jubina ja keerasin veidike nukkvõlli ja pill käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.01.15 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: targutaja
Minu masina probleem lahenes üsna huvitaval moe. Vahetasin ära paar euri maksva jubina ja keerasin veidike nukkvõlli ja pill käib.

Nuka paikkapaneksut oleks võinud alustada. Just see tekitab tihti igasugu kõrvalnähtusid. Ajastust saab arvutiga vaadata 4 kanal ja viimane rida peab null olema siis on kõigetäpsemalt paigas. Rihmavahetajad ei tee asja rakisega või ei kontrollita märke üle. Pulgad peavad vabalt sisse minema peale 2 ringi mootori keeramist!
Mis jupi ära vahetasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.15 06:20 Tsiteeri


Hei! Tegelikult seda nuka reguleerimist ma tegin päris alguses tegelikult. Isegi paralleelselt oli mul ostsilloskoop ühendatud, jälgisin nukkvõlli ja väntvõlli andurit ning keerasin nukkvõlli.
Lõppkokkuvõttes vahetatud jupid: Uus nukkvõll koos saalede ja tõukuritega, pihusti juhtmestik, pihustite tihendid, plokikaas käis astromotor survestamises ja lihviti.
väntvõlli anduri sai alguses ära vahetatud, nukkvõlli rihmaseib(seal olid need kõrvakesed paindunud ja nuka signaali oli kahtlan), ja kõigelõpus siis see kütusefiltri peal olev tagasivoolu termostaatklapp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
targutaja
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.17 11:40 Tsiteeri


Mootori aju oli tuksis :D Vahepeal olin juba teema ära unustanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.5% - SQL: 69.5%]