Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Huvitav Quattro video (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 8969)
Diplomat
huviline



Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l

postitati 24.11.14 14:19 Tsiteeri
Huvitav Quattro video



Leidsin siis sellise video Quattro töötamise kohta:

https://www.youtube.com/watch?v=at9MBPhpJAQ

Täitsa huvitav tundus kohe


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 4x4 2,0TDI

postitati 24.11.14 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diplomat
Leidsin siis sellise video Quattro töötamise kohta:

https://www.youtube.com/watch?v=at9MBPhpJAQ

Täitsa huvitav tundus kohe

See peaks olema jah see video, mis on vastuseks bmw poolt esitatud videole, et quattro ei kõlba kuhugile. Asi oli nimelt vist selles, et bmw videos oli elektroonika väljas, selles aga oli sisselülitatud.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 25.11.14 13:00 Tsiteeri


Ei kõlba jah kuskile:)
https://www.youtube.com/watch?v=kHk2nU1cjMk


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.11.14 13:29 Tsiteeri


Seoses viimase videoga.

Arvan, et tavaseade/kõrgusega esiveoline/tagaveoline suudaks samuti seal ikka mõned meetrid liikuda, kui rattad liikvel hoida ja eks lumi oma olemuselt loob samuti teatud tingimused liikumiseks. Antud löigus oli siiski suhteliselt õhuline ja kerge lumi, mida enda ees lükata ja rada joonistada. Linnamaastur oma kõrgema kliirensiga ja turvist omava rehviga, läheks ka pooleveoliselt sealt edukalt minema, sest noh, rehvi vöiks ka liikumiseks olla :).

Lihtsalt oletus, ei mingit veoskeemi pooldamist, ainult videolöigu põhjal tekkinud arvamus


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 25.11.14 13:54 Tsiteeri


Annaks jumal lund saaks mõned testid teha. Mul head rehvid all ja tahaks näha kas jään kuskile kinni või mitte. Tegelikult ei olnud ma ka FWD A6-ga kordagi kinni 3a. jooksul. Muidugi ei roninud ka igale poole :)


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 4x4 2,0TDI

postitati 25.11.14 14:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Annaks jumal lund saaks mõned testid teha. Mul head rehvid all ja tahaks näha kas jään kuskile kinni või mitte. Tegelikult ei olnud ma ka FWD A6-ga kordagi kinni 3a. jooksul. Muidugi ei roninud ka igale poole :)

Hahaa, ei jää kinni, sihilikult sellise olukorra otsimine on ikka väga lihtne, quattro ei ole mingi traktor, mingi 30cm sulalund ja istub ilma näilise põhjuseta kinni. Ärme nüüd liiale ka läheme ülistamisega:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2 Tdi 2011; A8 D4 Lang 3.0Tdi; C4 S6 Plus sedaan

postitati 25.11.14 14:36 Tsiteeri


Tead see C6 ei ole ikka suurem asi ronimise pill ka. Ise olen lihtsalt maa sisse vajunud kohtades, kus vanema audiga pole probleeme olnud. Ükskord jäin ka kinni ühes lohus ja siis sikutades tõmmati esistange puruks, sest lihtsalt jäi mingi nuki taha kinni. Ma ei räägi muidugi pehmest ja värskest lumest. Sealt ronivad esiveolised B4-jad ka läbi.
Sõiduoskust ei saa ka süüdistada, sest minu esimene auto oli kohe quattro sigar ja peale seda igal talvel quattroga ringi mürgeldanud. Nii umbes 9 talve juba :)

Videot kommenteerides, siis see BMW tehtud oli nagu natukene nõme jah. Pole sellel audil häda midagi, kõik sõltub sellest, kuidas esitleda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
joost
huviline

Avatar


Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.14 16:58 Tsiteeri


Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.11.14 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Äkki sobib analoogiks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 4x4 2,0TDI

postitati 25.11.14 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Äkki sobib analoogiks.

Kas mulle ainult tundus või mängiti vähemalt legacy puhul seal ka piduritega? See vist annab veojõudu jaotades mõnel juhul vedu juurde pidavale rattale vms.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.11.14 19:01 Tsiteeri


Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 4x4 2,0TDI

postitati 25.11.14 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.11.14 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Ilmselt on Sinul õigus, Insignia omab sama, mis Saab, ehk haldex. Aga tühja sest, ikka paremad, kui CR-V, millel testide kohaselt ikka probleemid, enamjaolt käulab edasi esiveoliselt. See oli mingite moodsate linnamaasturite testis ilusti välja toodud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jareko
huviline



Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.15 20:41 Tsiteeri


Audi Quattro 2.5 103kw Vs Audi Quattro 2.5 103kw

https://www.youtube.com/watch?v=rOKKgq3RHwY


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
klubiliige



Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.15 05:54 Tsiteeri


Mõistlik on jah auto lõhkuma lasta ja siis kohe välja suretada, turbol elu nagu lill.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 13.06.15 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt.


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 13.06.15 22:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt.


Minul kogemus Outbackiga 2000 ja 2006 , esimene 2.5 manuaal --suht sama nagu audi v6 c4, ehk jõuga külge ei saa sest jõudu pole, inertsiga saad. 2006 aasta oma 3.0 atm 180kw---väändemoment tohtult kõrgel ja viiiekäigune aut. kast killib alumist otsa veelgi--lõbutseda veelgi viletsam kui Audiga, peaaegu ei saagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jareko
huviline



Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.15 07:52 Tsiteeri


Audi A6 quattro vs. Subaru Outback H6 on ice



Võib olla see video on juba levinud siin kuskil.
Aga sobib hästi siia teema alla.

https://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 22.01.16 17:16 Tsiteeri


Talverõngad


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 30.01.17 17:11 Tsiteeri


Selline tore lugu poest ostetavast kaubaautost mis vahetab viimasele k2igule ales 300 pealt.

https://youtu.be/w6lRtltdgGs


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 06.02.17 14:48 Tsiteeri
VHF kvaliteediga ajalugu



https://www.youtube.com/watch?v=p10m0Jdk8tc


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW F36xd, Jeep WJ V8

postitati 18.02.17 07:54 Tsiteeri


Ei tea, kas see on läbi käinud, aga päris lahe jääraja sõiduk tehtud A4-st
http://jarvateataja.postimees.ee/4018671/audi-keskmootoriga-mosse-soidab-kui-superauto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 13.12.17 15:12 Tsiteeri
uus versioon RS4



https://www.youtube.com/watch?v=_pOTxoXR7-I


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]