KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 09:19
|
|
|
1.9 TDI 2003 A4 käivitusprobleemid.
Tegemist on 2003. aasta A4'ga, 1.9 TDI 96 kW. Nüüd külmemate ilmadega on hakanud nali pihta. Peale mootoririhma vahetust ja õli vahetust läksid ilmad
külmemaks ja nüüd ei lähe hommikuti käima külmalt. Alguses tegi nii, et läks käima ilusti, hakkas puterdama ja suri välja ja siis läks kedrates käima.
Sai vahetatud tagasilaskeklapp, kontrollitud kütuse vool filtrist tandempumpa( tuli ilusti, ilma õhuta ja seistes ka ei tulnud õhku vahele) ja
vahetatud kütusefilter, samuti vahetati eelsüüteküünlad, millest kaks oli läbi. Aga jama ei lõppenud ikkagi. Käima tõmmates läheb ilusti ja kui natuke
töötab ja soojaks läheb võib jätta seisma palju tahad aga kui külm on mootor siis ei lähe jälle. Tagant ei tule valget, sinist ega musta, töötab
normaalselt sujuvalt, kütust võtab 5,7 maanteel sajale, samuti sai paika pandud mootoririhma sünkroonsus. Eelsüüteküünlad lähevad samuti armatuuris
korraks põlema ja kustuvad ära, relee ka klõpsab sisse-välja.
Oskab keegi öelda milles asi võib olla või on kellelgi sama probleemi olnud ? Tasuks mõõta ka mootori kompressiooni vist, kui mootor hõre, võiks ka
sama asja teha ?
PS. Lisaks ka, et ka diagnostika ei näidanud midagi ja pihustid kontrolliti ka sooja mootoriga ära ( väärtused jäid kõik alla 1) ja tõmmates piisab
1,5-2 meetrist ja käivitub ilusti.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 23.11.14 09:41
|
|
|
Mis näit on temperatuuri anduril? Või kui vaadata pole võimalik, proovi käivitada anduri pistik lahti.
|
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 09:44
|
|
|
Proovisin seda ka , võtsin pistiku küljest, hakkas ventilaator koheselt tööle, kui süüdet keerata. Eelsüüteküünalde tuli põles kauem, kuid käima ikka
läks ainult tõmmates ja seisma koheselt jättes jälle ei läinud. Kui sa mõtled seda näitu mis armatuuris on temp. anduril siis see näitas nagu ikka
soojaks minnes tõusutrendis ja 90 kraadi maksimaalselt.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 09:48
|
|
|
Samuti mõõtsin hommikul nüüd enne käivitamist eelsüüteküünalde pealt voolu, oli kuskil 10-11 volti aga eile õhtul mõõtes ei näidanud midagi, võib-olla
pimedas sai halvasti mõõdetud ka, ei oska nüüd öelda.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.14 08:04
|
|
|
Täna hommikul tegi omamoodi nalja. Läks käima, mootor ei töötanud õigesti, oli tunda et raputab liiga palju. Mootor tuksus natuke kohapeal, minuti või
kaks ning siis liikuma hakates suri välja.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.15 16:14
|
|
|
Oskab keegi aidata? Nina allapoole käivitub, nina ülessepoole ei käivitu.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 28.02.15 19:29
|
|
|
Pihustite tihendid äkki?
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 08:25
|
|
|
Pihustitihendid lasin ära vahetada Võrus Roopa autos.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.03.15 08:43
|
|
|
Ikka õhk on vahel. Tandempumpa või tihedit oled vahetanud. Plokikaane ja pumba vahel on tihend mida saab vahetada. Pump võib lekkida ka välimise kaane
vahelt toda tihendit uut ei saa kuskilt.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 08:48
|
|
|
Ei ole. Tundub et ongi viimane asi siis. Läheb siis ikka tandempumba vahetuseks.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 01.03.15 10:41
|
|
|
Kui pihustite pesad on väga kulunud, siis ei pruugi ka uutest tihenditest kasu olla, hiljuti sai vahetatud ühel C6 A6-l plokikaas samal põhjusel. Ei
oska öelda selle Roopa Auto kohta, aga mõnes teises suuremas Võru töökojas käib selle töö korrektne tegemine meestel üle jõu, kuu aja pärast jälle ei
käivitu.
Tandempumba küljes peaks olema koht kuhu saab manomeetri ühendada, see võiks mingit infot anda.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.15 12:59
|
|
|
Nii suht oligi, lasin detsembri lõpus teha seal ja nüüd üha hullemaks läinud asi. Mõtlesin ka, et ehk kokkusattumus, et nüüd mingi muu viga aga võib
ju ikka juhtuda. Oskab ehk keegi soovitada kelle poole siis pöörduda? Tartusse?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.03.15 16:21
|
|
|
Tegin hiljuti ühe plokikaane tihendi vahetuse samal mootoril, pihustitele/pesadele erilist tähelepanu ei pööranud, sest nendes ju viga ei olnud. Panin
lihtsalt pihustid uute tihenditega peale tagasi ja tulemus oli umbes sama, hommikul või külmalt enam ei käivitunud normaalselt. Täna tegin oma töö
natuke "hoolsamalt" üle koos uute tihenditega ja tundub, et sai korda, eks homme hommikult selgub kindlalt.
Arvan, et sinu auto probleem on ka ikkagi nendes tihendites. Kui pole abi saanud veel, siis võin proovida. Loomulikult tingimusel, et pole midagi
täielikult ära rikutud seal eelnevalt.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.15 18:58
|
|
|
Hiljuti sõites sain 1,5 km sõita, siis hakkas mootor raputama ja suri välja (kas pihustitihendid teeksid nii?), seisis terve öö ja läks hommikul
käima. Tandempumbas oli tühikäigul rõhk natuke üle 3,5. Oskab keegi öelda, kui palju peaks etteandepump andma rõhku?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 16.03.15 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KP148
Hiljuti sõites sain 1,5 km sõita, siis hakkas mootor raputama ja suri välja (kas pihustitihendid teeksid nii?), seisis terve öö ja läks hommikul
käima. Tandempumbas oli tühikäigul rõhk natuke üle 3,5. Oskab keegi öelda, kui palju peaks etteandepump andma rõhku? |
Pumba rõhk pidi Äkki 4000 pöörde peal 7,5 bari olema. Sul paagist küte tuleb ilusti peale? Sarnast jama tegi mul hiljuti katkine EGR klapp. To oli
küll natuke uuem 103 kw. Klapp oli pulga otsast lahti tulnud. Sel mootoril võid EGR julgelt pimedaks teha see ei pruugi veakoodigi kaasa tuua.
– Start engine and run in idle.
– Note the pressure shown on the pressure gauge. Specified value: at least 3.5 bar (0.35 MPa).
– Engine speed must increase to 4000 rpm.
– Note the pressure shown on the pressure gauge. Specified value: at least 7.5 bar (0.75 MPa).
If the nominal value of min. 7.5 bar (0.75 MPa) is not reached:
– Close return-flow line between tandem pump and fuel filter with hose clamp -MP7-602 (3094)-.
– Start engine and engine speed must increase to 4000 rpm.
– Note the pressure shown on the pressure gauge. Specified value: min. 0.75 MPa (7.5 bar).
If the specified value is reached:
Pressure loss at the unit injectors.
– Replace O-rings for unit injectors.
If the specified value is still not reached:
– Replace tandem pump → Chapter.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.15 18:57
|
|
|
Tandempump andis välja selle rõhu. Kui palju etteandepump peab andma? Kuskilt lugesin googeldades, et 6-8 PSI'd, ehk siis 0,6-0,8 bar'i. Kas on see
õige või see vähe?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.03.15 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KP148
Tandempump andis välja selle rõhu. Kui palju etteandepump peab andma? Kuskilt lugesin googeldades, et 6-8 PSI'd, ehk siis 0,6-0,8 bar'i. Kas on see
õige või see vähe? |
Kui kütust tuleb on ok. Töötavad need mootorid ka ilma selle paagipumbata sinnamaani kuni filtrit vahetama hakatakse või õhk vahele satub.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.15 08:35
|
|
|
Ja küsimus jääb kust see õhk siis tuleb? Või miks ta hakkab madalatel pööretel tõmblema. Kui seisma jäi ja pealevoolutoru lahti võtsin, mis läheb
tandempumpa, oli see täiesti tühi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.03.15 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KP148
Ja küsimus jääb kust see õhk siis tuleb? Või miks ta hakkab madalatel pööretel tõmblema. Kui seisma jäi ja pealevoolutoru lahti võtsin, mis läheb
tandempumpa, oli see täiesti tühi. |
Paagi sõel umbes?
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.15 09:06
|
|
|
Puhastatud
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 18.03.15 16:56
|
|
|
Kas injection pumba ajstus võib olla paigast ära?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.03.15 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Kas injection pumba ajstus võib olla paigast ära? |
Seal autol pole kõrgsurve pumpa. Nuka ajastuse on teemalgataja vast üle vaadanud juba.
Kui sul ikka sõidu aeg õhu vahele tõmbab ja torud kuivad on siis peab ju miski suur leke olema kuskil. Äkki tandempump ise lekib tagant kaane vahelt?
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 18.03.15 20:45
|
|
|
Tandem pumbas on ka sõel sees, äkki see umbes?
Endal oli alles hiljuti samasuguse autoga probleem, et paar päeva muretult siis üheltmaalt suri lihtsalt ära. Paagipump oli saba andud ehk siis kinni
jooksnud ja tandempump enam ei suutnud läbi imeda sealt.
|
|
|
KP148
huviline
Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.15 05:33
|
|
|
Tundub, et lõpuks sain jälile vigadele. Vigane pihustijuhtmestik, 1 vigane pihusti ja selle sama pihusti juurest oli ka vasktihend läbi lasknud.
|
|
|