Lehekülgi: 1 2 |
SvenR
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Pältre
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.14 15:20
|
|
|
C4(Q) 103kw TDI vs C5(Q) 110/132kw TDI Avant
Tere.
Kuna naisele vaja tööl käimiseks "lennuki" asemele diislit siis sai hakatud liikureid valima ja uurima. Hetkel peres Volvo 855 bens. ja Saab 93
bens.(naise töölkäigu vahend) ja diislit sai ka valima ning tausta uurima esmalt Volvo ja Saabi hulgast. Siis sai valikusse võetud ka VW ja Audi. Miks
siis nii suur? Tore oleks Volvoga võrreldes soodsama kütusekuluga liikuriga ka 70kg kaaluvat koera kasa võtta mõnikord.
Kuna silmapiiril ja kaalukausil on hetkel ka paar Audit, siis küsiks soovitusi et valikuga alt ei läheks. Pole väga seda tüüpi inimene kes pea ees
tundmatus kohas vette hüppaks.
Silmapiiril siis C5 99a. 110kw Q TDI, C5 kuni 00a. FWD 110/132kw, C4 103kw FWD TDI ja Q TDI.
Tean niipalju et quattro vajab lisaraha tagasillas, C5 vedrustus on õrnem ja V6 TDI mootoritel tüüpvigadeks kuluvad nookurid mille tõttu lagunevad ka
nukad. Miks siis üldse silmapiiril C5? Kuna C4 manuaalina saadavus pea olemat.
Kas peaksin ühte teisele eelistama? Kas on miskit mis suurematest muredest siinkohal mainimata jäi?
Sven
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 19.11.14 15:23
|
|
|
C4 on r5 mootor, mille hooldus odavam, samuti ka minusilmis parem ehk lihtsam ja odavam esisild.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 19.11.14 15:56
|
|
|
Otsi kõigist nendest variantidest, kõige korralikum, kindla ajalooga, ja enda(naise) maitsele sobivaim variant.
Nendel kõigil mootoritel on omad tüüpvead, pole ka 1.9 pommikindel. Kõik vajavad korralikku hooldust. Eks quattro püsib paremini teel, eriti c4 puhul.
Aga esiveoline c5 on parema teelpüsimisega kui c4quattro näiteks.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 19.11.14 17:32
|
|
|
Oled nagu päris kindel et juhitavus
parem?
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Otsi kõigist nendest variantidest, kõige korralikum, kindla ajalooga, ja enda(naise) maitsele sobivaim variant.
Nendel kõigil mootoritel on omad tüüpvead, pole ka 1.9 pommikindel. Kõik vajavad korralikku hooldust. Eks quattro püsib paremini teel, eriti c4 puhul.
Aga esiveoline c5 on parema teelpüsimisega kui c4quattro näiteks. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
SvenR
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Pältre
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.14 16:37
|
|
|
Veel miskit?
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.14 16:46
|
|
|
Volvol sama TDi mootor vali see, vigu juba tead siis.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 23.11.14 14:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Oled nagu päris kindel et juhitavus
parem?
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Otsi kõigist nendest variantidest, kõige korralikum, kindla ajalooga, ja enda(naise) maitsele sobivaim variant.
Nendel kõigil mootoritel on omad tüüpvead, pole ka 1.9 pommikindel. Kõik vajavad korralikku hooldust. Eks quattro püsib paremini teel, eriti c4 puhul.
Aga esiveoline c5 on parema teelpüsimisega kui c4quattro näiteks. | |
Sry,vb sõnastasin veidi valesti. Mõtlesin selle all seda et c4 ei ole nii hästi juhitav kui c5. Topeltõõtsaline minu kogemuste järgi tundub lihtsalt
parema juhitavusega.
St keerab kurvi paremini, roolitunnetus on parem jne. Teelpüsivus eelkõige sõltub rehvidest ja veoskeemist, ja ka tihendist rooli ja istme vahel. Eks
neli vedavat ratast on ikka parem kui 2. Aga erinevatel sillatüüpidel ja erinevatel veoskeemidel on erinev käitumine, ja see sõltub juba igast
inimesest endast mida ta eelistab. Ja mina sõidan c4tdiq sellepärast et seda on odavam ülevalpidada, ja kuna mulle meeldib quattro eeliseid nautida
talvel.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 23.11.14 16:09
|
|
|
Olen kahte V70 pidand ja mina ütleks et sellel autol on palju totraid vigasid, aknatõstukite lülitit, kesklukk, pidevad probleemid õõtsapuksidega,
soojendus ei jõua suure külmaga salongi soojaks puhuda, nõrk automaatkast. Mõlemal autol olid samad probleemid
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.14 17:03
|
|
|
C5 on juhitavuselt võrreldes c4-ga nagu öö ja päev c5 kasuks siis, siin ei ole mitte midagi vaielda isegi mitte. Just veermiku poolest soovitaksin
c5-te, mootori vastupidavuse poolest seda R5 ehk siis c4-ja ja salongi poolest on IMO mõlemad väga head, pagasniku poolest muidugi on c4 avant suht
hädine, ma ei ole kindel, et sinna koer püsti ära mahub näiteks, võibolla kui see vahepõrand eemaldada?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 18:20
|
|
|
Eks eelarve paneb asjad paika. V70 manuaal TDi on suht tüütu linnas sõitmiseks oma raskepärase mootori ja siduriga, kuid maanteel täitsa mõnus
otsesõidu ÖKO masin, juhi iste kindlalt mugavam kui C4 Audil. V70 universaalil pagass ka ruumikam. Kui Q ei ole oluline võtakisn pigem ATM TDi V70-ne,
naisel ka lihtsam siis. Passatit ei ole kaalunud?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.11.14 18:36
|
|
|
Mina ka jätaksin audi igal juhul valikust välja kui just nelivedu möödapääsmatu pole. C5 iseenesest on suurepärane auto sõitmiseks, kuid need lõputud
probleemid...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.14 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
... juhi iste kindlalt mugavam kui C4 Audil. ... |
Mugavam kui c4-jal laialt levinud reguleeritava põhjapadjaga recaro? Huvitav kas on mugavuse maitsed nii erinevad või ei ole mina normaalse volvo
istmel istunud, alati on volvode istmed olnud liiga pehmed (v70, s60, s80, XC90,...)
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 23.11.14 18:46
|
|
|
Etteantud mudelivalik on natuke liiga seinast-seina.
Nagu eespool mainitud, on c4 ja c5 vahel mäekõrgune vahe dünaamikas ja pigem pead ikkagi selle järgi otsustama, et kas tahad mugavamalt sõita ja ja
vähem rabeleda rooli taga (c5) või natuke rohkem vaeva näha (c4)
Kui Quattro kohustuslik ei ole, siis pigem soovitaks sihtida ikkagi c5-e ja näiteks 1,9 diislit. Ökonoomne ja siiski veel võrdlemisi lollikindel
võrreldes 2,5 V6-ga.
1,9 tundub esmapilgul küll ülehinnatud, aga hitler+lisakulutused lähevad pikas perspektiivis oluliselt kallimaks ja kõige hullem on see, et isegi
peale nukaremonti ei tea 2,5 v6 puhul kunagi kas järgmine kord läheb käima või mitte.
Hetkel sõidan kordamööda mõlema generatsiooniga ja miskipärast kipuvad ikkagi c5 võtmed tihedamini näppu jääma...
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 18:52
|
|
|
No mu C4 on see "sport" nahksisu ja ei meeldi see et ei saa istme põhja kallet muuta st et eesmist poolt üles poole ja tagumist alla, eesmine padi
on suht mõtetu. Volvol saab kallet muuta. Samuti ei saa piisavalt seljale tuge, jääks nagu puudu. Peatugi jääb samuti kaugele. No ma kergelt
"istmepede" ka. C5-l on parem istumine just peatoe osas.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.14 18:54
|
|
|
Ja omaltpoolt soovitaks turul ikka palju masinaid läbi proovida (kui näiteks otsid 1,9tdi c5-te, siis proovi just seda kombinatsiooni mitme masina
peal, mitte ära tee ühest järeldusi), et leida see õige, usu, masinad on väga erinevad, mis siis, et kuulutuse järgi tunduvad identsed.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.11.14 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
No mu C4 on see "sport" nahksisu ja ei meeldi see et ei saa istme põhja kallet muuta st et eesmist poolt üles poole ja tagumist alla, eesmine padi
on suht mõtetu. | Järelikult pole siis EL sisuga C4 otsa veel komistanud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
No mu C4 on see "sport" nahksisu ja ei meeldi see et ei saa istme põhja kallet muuta st et eesmist poolt üles poole ja tagumist alla, eesmine padi
on suht mõtetu. | Järelikult pole siis EL sisuga C4 otsa veel komistanud. |
Kuulnud olen et pisut parem, proovida ei ole saanud.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.14 21:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Peetrus
... juhi iste kindlalt mugavam kui C4 Audil. ... |
Mugavam kui c4-jal laialt levinud reguleeritava põhjapadjaga recaro? Huvitav kas on mugavuse maitsed nii erinevad või ei ole mina normaalse volvo
istmel istunud, alati on volvode istmed olnud liiga pehmed (v70, s60, s80, XC90,...) |
Vist pole Volvoga pikemalt sõitnud,Volvo istmed ikka väga mugavad tegelikult.
|
|
|
SvenR
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Pältre
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.14 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Olen kahte V70 pidand ja mina ütleks et sellel autol on palju totraid vigasid, aknatõstukite lülitit, kesklukk, pidevad probleemid õõtsapuksidega,
soojendus ei jõua suure külmaga salongi soojaks puhuda, nõrk automaatkast. Mõlemal autol olid samad probleemid |
Õõtsad on samad mis 850 puhul ja no mina ei saa kuidagi öelda et pidevalt lähevad, lõhun masinat igapäevaselt kruusateedel ja ei miskit lagune. Vent
puhub ilma igasuguse probleemite salongi soojaks, V70 sai minu mälu järgi juba omale salongi filtri mis 850 puhul puudus ning arvatavasti umbes filter
oli selleks probleemiks. Kesklukk on ka sama mis 850 peal ja seega töökindel. Aknatõstukite probleem laheneks mul vast lihtsalt kuna nagunii meeldib
850 polster rohkem ja viskaks lihtsalt ringi. Või olid sinu kogemused 2000 turule tulnud "puusadega" isenditega seotud?
1.9 ei paku nii ehk naa pinget ja ATM, no andestage ei taha omale Flinstone autot ihaldama. Lihtsalt meie teeninduste praktika ja tuttavatelt kuuldud
kogemused näitavad et ATM puhul peab panema kasti remondi raha kohe kõrvale kuna paljud isetegijad ei tea kasti filtrist miskit ja on olemas kohti kus
kliendile külma tehakse ning filter vahetamata jäetakse kas spetsiaalselt või teadmatusest(jah on olemas meie maal ka isehakanud lukkseppad kes ei tea
et kastis ka filter peidus!). Lisaks ATM puhul ei kaalu kütusekulu vahe asja ka väga üles.
C5 tagasilla kohta tunneks huvi Q puhul. Mis seal kõige õrnem osa on ning peamiselt lagunema kipub? Differ on lollikindel? Sisemised otsad kipuvad
kuluma?
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.14 19:34
|
|
|
Rallit hakkad sõitma? C5 q ja mis motoga?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.11.14 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SvenR
C5 tagasilla kohta tunneks huvi Q puhul. Mis seal kõige õrnem osa on ning peamiselt lagunema kipub? Differ on lollikindel? Sisemised otsad kipuvad
kuluma? |
Nagu ikka, et ei lekiks, see nagu tundub olevat nörgem koht, ehk simmerlingid kipuvad vanadusest lõpuks lekkima.
Muus osas ei lagune seal suurt midagi, pukside majandus tuleks üle vaadata, et ei oleks mörasi ja poleks pesas lahti, ei ole just kõige odavam lõbu
"taastada".
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 24.11.14 19:50
|
|
|
Kui sa oled nii võrra Volvo tark kuidas sa saad rääkida et V70 ja 850 õõtsad on samad?
Tsitaat: | Algselt postitas: SvenR
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Olen kahte V70 pidand ja mina ütleks et sellel autol on palju totraid vigasid, aknatõstukite lülitit, kesklukk, pidevad probleemid õõtsapuksidega,
soojendus ei jõua suure külmaga salongi soojaks puhuda, nõrk automaatkast. Mõlemal autol olid samad probleemid |
Õõtsad on samad mis 850 puhul ja no mina ei saa kuidagi öelda et pidevalt lähevad, lõhun masinat igapäevaselt kruusateedel ja ei miskit lagune. Vent
puhub ilma igasuguse probleemite salongi soojaks, V70 sai minu mälu järgi juba omale salongi filtri mis 850 puhul puudus ning arvatavasti umbes filter
oli selleks probleemiks. Kesklukk on ka sama mis 850 peal ja seega töökindel. Aknatõstukite probleem laheneks mul vast lihtsalt kuna nagunii meeldib
850 polster rohkem ja viskaks lihtsalt ringi. Või olid sinu kogemused 2000 turule tulnud "puusadega" isenditega seotud?
1.9 ei paku nii ehk naa pinget ja ATM, no andestage ei taha omale Flinstone autot ihaldama. Lihtsalt meie teeninduste praktika ja tuttavatelt kuuldud
kogemused näitavad et ATM puhul peab panema kasti remondi raha kohe kõrvale kuna paljud isetegijad ei tea kasti filtrist miskit ja on olemas kohti kus
kliendile külma tehakse ning filter vahetamata jäetakse kas spetsiaalselt või teadmatusest(jah on olemas meie maal ka isehakanud lukkseppad kes ei tea
et kastis ka filter peidus!). Lisaks ATM puhul ei kaalu kütusekulu vahe asja ka väga üles.
C5 tagasilla kohta tunneks huvi Q puhul. Mis seal kõige õrnem osa on ning peamiselt lagunema kipub? Differ on lollikindel? Sisemised otsad kipuvad
kuluma? |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 24.11.14 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SvenR Silmapiiril siis C5 kuni 00a. FWD 110/132kw, C4 103kw FWD TDI ja Q TDI.
Tean niipalju et quattro vajab lisaraha tagasillas,
Kas peaksin ühte teisele eelistama? Sven |
Ma arvan kui sa teaksid siis sa ei küsiks? aga foorum ongi küsimiseks.
Mina seevastu olen rallinud 20+ aastat S-idega lõunaeesti auklikul maastikul ja pole praktiliselt midagi pidanud tagasildadesse investeerima kaasa
arvatud tehase kondid sõidavad ka mitusada tuhat, (vaid tehases sündides paigaltatu) mitte tänane originaalvaruosa 10 000 kilti.ja vahetus.
|
|
|
SvenR
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Pältre
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.14 20:06
|
|
|
1997-2000 V70 on ju tegelikuses 850, sama moodi nagu A6 C4 baseerub 100 peal. Erinevused on Volvol lihtsalt pisut salongis, stanged, tuled, kapott ja
elektroonika. Sillad on samad, kere on sama(välja arvatud esimesed tiivad uute tulede tõttu), mootorid on samad jne. C4 on ju ka sama nii A6 puhul kui
ka 100 puhul. See on tingitud Audi ja Volvo koostöö ajastust, Audi ees ja kahjuks Volvo ka järgi. Esimene puhas C/S/V/XC70 tuli liinilt 2000 aasta
teises kvartalis(võin pisut kuudega mööda panna). Sama on ju ka Audil et esimene A6 tuli välja ju 1997.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |