Audi A6 C5 2.4 Quattro - 2002 - TjL
Otsisin päris pikalt endale korralikus seisukorras C5 masinat ja kuigi mu uue tõlla mootor pole just väga kõrgelt tunnustatud kompenseerib selle auto
üldine seisukord. Enne ostu käisin diagnostikas ja ülevaatusel, Tauf-Autost sai ka ajalugu vaadatud. Otsisin autot, millega mugav Tartu-Pärnu-Tallinn
kolmurgas kruiisida ja usun, et leidisn sobiva koosluse. Täpsemalt autost:
2,4 V6 125 kw
Quattro
Manuaal 5k
Tekstiilsisu. Kulumisaste normaalne
Läbisõit kellal 191000
lisadest poolelektrilised istmed
Blaubunkti navigatsiooniga makk
klaasist katuseluuk
kliima
xenon lähituled
Sain kaasa ka audi originaal velgedel korralikud talverehvid.
Üldiselt autol vähe mugavusvarustust aga et ta sellisenagi juba väga mugav ja vaikne, ei tunne ma millestki puudust.
Masin oli ühe mõistliku vanema mehe käes ja ilusti garaa˛is hoitud. Tema oli selle ostnud otse Hollandist tooduna ja Eestis regatud 2011. aastal. Siin
on ta sõitnud sellega ca 15k selle aja jooksul. Diagnostika näitas 1 viga:katalüsaator(id) on andnud madala effektiivsuse hoiatust. Ilmselt saab siis
need varsti välja vahetada.
Samuti on paremal esikoopal väike roostekahjustus, sellega tegelen ilmselt pisut hiljem. Need probleemid kajastusid ka auto eest makstud hinnas.
Veermik on vait ,lõtke pole, mootor alt kenasti kuiv.
Kirjutan seda postitust kodus, auto aga hetkel hoolduses. Lasen ära vahetada hammasrihma, rullikud, kiilrihma, veepumba, küünlad, xenonid. Samuti
lasen üle kontrollida esitulede pesurid, arvuti küll nende kohta veateadet ei leidnud aga miskitpärast tööle nad ei hakka. Olen alles
tundmaõppimisfaasis selle masinaga, kas keegi teab, kas need peaks töötama siis, kui tuuleklaasile vett lasen?
Kindlasti asju mainimata, alles ise ka avastan neid, samuti olen ainult 1 pildi kiiruga enne hooldusse minekut jõudnud klõpsata.
|