Lehekülgi: 1 2 |
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 17:44
|
|
|
120k km teenindus
Tere!
Hakkasin mõtlema, et see talv tuleks ära teha mootoririhmade vahetus ja igasugused vidinad, aga ma polnud kindel, et millal see viimati oli tehtud..
nagu ma aru olen saanud tuleb teha mingi 120k ümbruses ja vahetada kõik need möllud ja asjad ära. Kuna autokene on tulnud Itaaliast ,siis service
raamatuke on ka selles keeles.
See on service leht, mis näitab, et 120k km hooldus on tehtud:
See on kirjeldus, mis räägib vist, et mis seal tehakse:
(Kerge Google translate ka)
Tsitaat: | asendamine vöö ja rihmaribid (4-silindrilise bensiinimootoriga va audi a4)
asendamine rihmaribid V6 mootori
hammasrihm asendamine mootorite V6 2,4-liitrine
asendamine hammastega vöötatud jaoks käsu nukkvõlli ja levitamine pumba sissepritse süsteem (v6 turbo diisel mootorid)
asendamine hammasrihm Käsu Aberi cam (4-silindrilise bensiinimootoriga ja 5-ventiil 1,8-liitrine)
|
Etet.. ma nüüd ei olegi väga kindel, et kas see suur ja kallis rihmade vahetus on tehtud juba või mitte?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.11.14 17:49
|
|
|
Rihmavahetus kastikeses märget ei ole. Iseenesest on 120 000km TH tehtud. Mõni mees ei märgi ka esinduses adekvaatset infot raamatusse Krt teab. Võta esindusest ajalugu.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Rihmavahetus kastikeses märget ei ole. Iseenesest on 120 000km TH tehtud. Mõni mees ei märgi ka esinduses adekvaatset infot raamatusse Krt teab. Võta esindusest ajalugu. |
Hmm.. oskad ehk juhendada? Kas ma peaksin kusagile esindusse kohale minema või saab kuidagi emaili/telefoni kasutades?
Edit: saatsin emaili tallinn@audi.ee, et äkki nad oskavad aidata.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.14 18:48
|
|
|
Muide, tempel kannab Bonn-is asuva firma rekvisiite ehk töö on tehtud Saksamaal aga sellegi poolest Audi server ei pruugi selle töö kohta midagi
teada.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.11.14 18:59
|
|
|
Palju hetkel siis ees on hodomeetril, kui 3,5a. tagasi oli 122700 selle "raamatu" järgi ja nüüd asja arutad, kas vahetada või mitte?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Palju hetkel siis ees on hodomeetril, kui 3,5a. tagasi oli 122700 selle "raamatu" järgi ja nüüd asja arutad, kas vahetada või mitte?
|
Noh.. 60k rohkem. Elu on kiire, auto on esimene.. kedagi tarka kõrval pole.. Foorumist avastasin selle nüüd mõned päevad tagasi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.11.14 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Diplomat
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Palju hetkel siis ees on hodomeetril, kui 3,5a. tagasi oli 122700 selle "raamatu" järgi ja nüüd asja arutad, kas vahetada või mitte?
|
Noh.. 60k rohkem. Elu on kiire, auto on esimene.. kedagi tarka kõrval pole.. Foorumist avastasin selle nüüd mõned päevad tagasi. |
Ma arvan, et tegelikud numbrid on natuke teised ja välp on u. 2 korda juba üle lastud. Palju sellest 60k. sinu sõidetud on?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Diplomat
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Palju hetkel siis ees on hodomeetril, kui 3,5a. tagasi oli 122700 selle "raamatu" järgi ja nüüd asja arutad, kas vahetada või mitte?
|
Noh.. 60k rohkem. Elu on kiire, auto on esimene.. kedagi tarka kõrval pole.. Foorumist avastasin selle nüüd mõned päevad tagasi. |
Ma arvan, et tegelikud numbrid on natuke teised ja välp on u. 2 korda juba üle lastud. Palju sellest 60k. sinu sõidetud on? |
Ma sain enda kätte, kui numbril 132k oli
edit: august 2012 registreerisin eestis
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.11.14 19:45
|
|
|
Ei loe siit välja, et mis auto ja mis aastast?
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ei loe siit välja, et mis auto ja mis aastast? |
2001 jan, A6, 2.5l 132 tdi
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.11.14 19:52
|
|
|
Ja sa usud, et see auto sõitis esimese kümne aastaga 120000km?
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ja sa usud, et see auto sõitis esimese kümne aastaga 120000km? |
Noo.. veidikene küll, sest auto on väga heas korras.. ma mõtlen just sellised suured asjad nagu sillad ja põhi ja sumps ja sisu ja üldse on kõik
kena.
Ainukesed asjad, mis ma olen vahetanud on mingi kumm kusagil ratta juures, mis läks katki. Esisilla puksid, mis olid katki.. ja rohkem ei mäletagi
praegu.. isegi , kui on keritud, siis on omanik ikkagi väga hästi autot hoidnud.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 16.11.14 20:10
|
|
|
Sa pole kindel, kas on vahetatud rihmad, kas on keritud või mitte, märget kuskil ei ole, et oleks vahetatud, igaljuhul vahetaksin sinu asemel ära
need, pole see nii hirmkallis asi ka nüüd, pärast ju tagajärjed hullemad.
Võid veel otsida rihmakleepsu kapoti alt või siis juhi ukse küljest.
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Sa pole kindel, kas on vahetatud rihmad, kas on keritud või mitte, märget kuskil ei ole, et oleks vahetatud, igaljuhul vahetaksin sinu asemel ära
need, pole see nii hirmkallis asi ka nüüd, pärast ju tagajärjed hullemad.
Võid veel otsida rihmakleepsu kapoti alt või siis juhi ukse küljest. |
Noh.. ulmeliselt kallis ta ei ole jaa.. (~€750), aga see on ka raha.
Aga eks ma homme kindlasti kontrollin ja loodan, et tuleb Audist vastus ka, et saaks paremini aru, mis toimps
|
|
|
differ.ee
huviline
Registreerunud 10.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.14 20:21
|
|
|
Sellel mootoril tuleb kohe kindlasti ühe hooga generaatori rihma liin korda teha. Väga palju on juhuseid, kui generaatori rihm on puruks läinud, siis
rihma tükid on hammasrihma vahele sattunud ja hammasrihma üle visanud!
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: differ.ee
Sellel mootoril tuleb kohe kindlasti ühe hooga generaatori rihma liin korda teha. Väga palju on juhuseid, kui generaatori rihm on puruks läinud, siis
rihma tükid on hammasrihma vahele sattunud ja hammasrihma üle visanud! |
Jep.. see ongi plaanis. Selle hinna sees ongi ka generaatori jaoks rihm + mootori diagnostika. (~780€ oli viimane hinnapakkumine) ja nagunii nina
tuleb laiali võtta, et ehitada saab, siis saabki kõik korraga teha.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 16.11.14 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Diplomat
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Sa pole kindel, kas on vahetatud rihmad, kas on keritud või mitte, märget kuskil ei ole, et oleks vahetatud, igaljuhul vahetaksin sinu asemel ära
need, pole see nii hirmkallis asi ka nüüd, pärast ju tagajärjed hullemad.
Võid veel otsida rihmakleepsu kapoti alt või siis juhi ukse küljest. |
Noh.. ulmeliselt kallis ta ei ole jaa.. (~€750), aga see on ka raha.
Aga eks ma homme kindlasti kontrollin ja loodan, et tuleb Audist vastus ka, et saaks paremini aru, mis toimps |
See 750 euri veits ulme küll, esinduse hind?
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 16.11.14 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: Diplomat
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Sa pole kindel, kas on vahetatud rihmad, kas on keritud või mitte, märget kuskil ei ole, et oleks vahetatud, igaljuhul vahetaksin sinu asemel ära
need, pole see nii hirmkallis asi ka nüüd, pärast ju tagajärjed hullemad.
Võid veel otsida rihmakleepsu kapoti alt või siis juhi ukse küljest. |
Noh.. ulmeliselt kallis ta ei ole jaa.. (~€750), aga see on ka raha.
Aga eks ma homme kindlasti kontrollin ja loodan, et tuleb Audist vastus ka, et saaks paremini aru, mis toimps |
See 750 euri veits ulme küll, esinduse hind? |
Hmm.. Stik Rakveres
ja autohooldus.ee
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 16.11.14 22:29
|
|
|
Mul läks rihmavahetus kuskil 400 euri kanti, autoks a4 2007a.
Aga eks muidugi oleneb sellest ka, kus teha lased.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 16.11.14 22:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Mul läks rihmavahetus kuskil 400 euri kanti, autoks a4 2007a.
Aga eks muidugi oleneb sellest ka, kus teha lased. |
No R4 ja V6 on juppide hinnad ja kogused ikka natuke erinevad ka ja sellest paraku ka suuremad summad tulevad.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.11.14 04:43
|
|
|
Ma soovitaks lahti võtta näit. Mobile.de leht ja vaadata, kui palju on 2-3a. vanad suuremate diiselmootoritega A6 autod sõitnud Euroopas. 200K on
täiesti tavaline. See, et auto hea välja näeb, ei tähenda mitte midagi muud, kui ilusat autot. Mõelge nüüd ise, miks suuremate mootoritega diislitel
tehas ei võimalda läbisõitu mootoriajust vaadata või kust iganes? Ja mida see tähendab ida ja lääne euroopa järelturule ning uute mudelite müügile
näit. Saksas?
Itaalia autol ei näe esindus tavaliselt mingit ajalugu, on muidugi ka erandeid.
Näit. C6 kerega tdiq autod on enamuses räigelt rohkem sõitnud, kui meie omanikud arvatagi oskavad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.11.14 05:32
|
|
|
Ma ise pakuks ka, et tegelik läbisõit on kordades suurem. Aga kui hooldusraamat on korrektselt täidetud ja kõik klapib, keskmiselt aastas 10k, siis
võib ju isegi uskuda seda.
Kui läheb hammasrihma vahetuseks, siis kindlasti tuleb tähelepanu pöörata ka otsakaane keermetele, kuhu kinnituvad rullikud. Nii mõnigi mootor on
peale rihmavahetust laiali läinud, sest rullikud on lahti pääsenud vigase keerme tõttu alumiiniumi sees.
Uus otsakaas esindusest 250EUR, lisaks töötunnid selle vahetuseks.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.11.14 06:55
|
|
|
Need kaks hinnapakkumist on küllalt erinevad, ühes on ainult rihmapudinad, teises ka väike korraline hooldus.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 17.11.14 08:23
|
|
|
Noh kui raamatut uskuda, siis tulebki umbes ~11-12k aastas välja ja kerge Google näitab, et teenindused on kõik Audi teeninduses tehtud. (täpselt
selle Bonn-is asuva oma kohta ei tea)
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ma ise pakuks ka, et tegelik läbisõit on kordades suurem. Aga kui hooldusraamat on korrektselt täidetud ja kõik klapib, keskmiselt aastas 10k, siis
võib ju isegi uskuda seda.
Kui läheb hammasrihma vahetuseks, siis kindlasti tuleb tähelepanu pöörata ka otsakaane keermetele, kuhu kinnituvad rullikud. Nii mõnigi mootor on
peale rihmavahetust laiali läinud, sest rullikud on lahti pääsenud vigase keerme tõttu alumiiniumi sees.
Uus otsakaas esindusest 250EUR, lisaks töötunnid selle vahetuseks. |
Noo.. Stik Rakveres on selline huvitav koht ka, kus nad annavad auto kätte niimoodi, et esimene piduriketas on lahti ja esimese 100m-ga oleksin
peaaegu ühele autole otsa sõitnud. Teine on ikka tunduvalt asjalikum koht.. kus Audidest veits rohkem teatakse
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Need kaks hinnapakkumist on küllalt erinevad, ühes on ainult rihmapudinad, teises ka väike korraline hooldus. |
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 17.11.14 08:46
|
|
|
Iseenesest ei kujuta ette, mis moodi saab piduriketas lahti olla. See eeldab et ratast polnudki all ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|