Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Turbo probleem 2.5 BAU (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 6256)
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.14 12:42 Tsiteeri
Turbo probleem 2.5 BAU



Tere!
2003a. Audi A4 2.5 BAU Quattro Tiptronic
Probleemiks siis selline, et kui kohapealt minnes gaasi põhja vajutan siis suurt midagi ei juhtu ja auto hakkab liikuma alguses väga aeglaselt, alles ca.3-5 sekundit hiljem läheb õieti pöördesse. Sõidu ajal tundub vahest gaasi vajutades kerget turbo hilinemist aga ma ei ole kindel kas seda veaks saaks lugeda.
Kui sõidan yhtlase gaasiga või siis lisan rahulikult gaasi juurde on kuulda kerget klõbinat mootoris, kiirendades või gaasi lahti lastes klõbin kaob ära.
VCDS veakoode ei näita. Vaakumvoolikud olen kõik välja vahetanud. EGR olen ära puhastanud. MAF anduri olen ära puhastanud ja vcds kiirendades tundus et töötab normaalselt (3nda käiguga kiirendades 3000rpm 840mg/H).
N75 andur tundub nagu oleks korras (olen proovinud N18 selle asemel ja muutust ei olnud).
Turbo Aktuaatur tundub olevat korras ja turbu küljes olev hoob liigub lihtsalt. VCDS-iga sõidu ajal spec. ja actual intake pressi graafikat vaadates tunduvad asjad õigesti jooksmas kuid on ka vahest madalamatel pööretel erinevusi.
Kohapeal seistes ja gaasiga mängides on näha turbo hilinemist, ehk näete siit videost ise kas asi õige või vale:
https://www.youtube.com/watch?v=qb93YoQ3RLE&feature=youtu.be
Plaanin proovida veel teist N75 andurit ja turbo aktuaatorit kuid ei tea kas seegi aitab.


Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 06.11.14 13:26 Tsiteeri


Võta õhu lõdvik lahti turbo küljest katsu mis tiivik sees teeb. Ja see n75 klapp on olemas mul, kui vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 06.11.14 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix383
Tere!
2003a. Audi A4 2.5 BAU Quattro Tiptronic
Probleemiks siis selline, et kui kohapealt minnes gaasi põhja vajutan siis suurt midagi ei juhtu ja auto hakkab liikuma alguses väga aeglaselt, alles ca.3-5 sekundit hiljem läheb õieti pöördesse. Sõidu ajal tundub vahest gaasi vajutades kerget turbo hilinemist aga ma ei ole kindel kas seda veaks saaks lugeda.
Kui sõidan yhtlase gaasiga või siis lisan rahulikult gaasi juurde on kuulda kerget klõbinat mootoris, kiirendades või gaasi lahti lastes klõbin kaob ära.
VCDS veakoode ei näita. Vaakumvoolikud olen kõik välja vahetanud. EGR olen ära puhastanud. MAF anduri olen ära puhastanud ja vcds kiirendades tundus et töötab normaalselt (3nda käiguga kiirendades 3000rpm 840mg/H).
N75 andur tundub nagu oleks korras (olen proovinud N18 selle asemel ja muutust ei olnud).
Turbo Aktuaatur tundub olevat korras ja turbu küljes olev hoob liigub lihtsalt. VCDS-iga sõidu ajal spec. ja actual intake pressi graafikat vaadates tunduvad asjad õigesti jooksmas kuid on ka vahest madalamatel pööretel erinevusi.
Kohapeal seistes ja gaasiga mängides on näha turbo hilinemist, ehk näete siit videost ise kas asi õige või vale:
https://www.youtube.com/watch?v=qb93YoQ3RLE&feature=youtu.be
Plaanin proovida veel teist N75 andurit ja turbo aktuaatorit kuid ei tea kas seegi aitab.


Tänud!



Mul 1.9 tdi brb bke sama lugu,gaasi põhja vajutan siis hakkab pooma,mingi 3-5 sekundid
siis nagu läheks pöördesse.Õhulugeja on uus,egr samuti,geomeetriat olen ka puhastanud.
Hilja aegu sai map andurit kontrollitud oli pealt räigelt must,puhastasin ära tulemust ei andnud.Siis mõtlesin äkki map on poolsurnud ja valetab.Läksin ostsin uue originaal map anduri,sellega viskab üldse limpi 3000 pealt.
Kui jagu saad asjast,siis anna teada.Tänud!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.14 15:45 Tsiteeri


Kui ilm homme norm siis kisun selle lõdviku maha ja näpin seda turbot vähe, aga N75 saan tuttava käest kuid tänan pakkumast.
Ma tahaks seda MAP andurit mõõta, aga no ei leia seda oma programmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 06.11.14 17:13 Tsiteeri


Kui keegi oskaks aind öelda miks ta uue map anduriga limpi viskab.Mingi seos peab olema,selle probleemiga!!!????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.11.14 23:57 Tsiteeri


Selle asemel, et huupi juppe vahetada võiks ju vea diagnoosida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 07.11.14 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Selle asemel, et huupi juppe vahetada võiks ju vea diagnoosida.


Olen diagnoosinud mitmes kohas ja igalt poolt olen saanud vastuseks,et vigu pole kõik on korras!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 07.11.14 08:11 Tsiteeri


Kas turborõhku olete vaadaud, kas toodab või mitte


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.14 16:53 Tsiteeri


Kas maf võib olla vigane tühikäigul?
grupp003 219,8mg/str 384,7mg/str
MAF (specified) MAF (actual)
180-270mg/H 160-290mg/H


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 14.11.14 22:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix383
Tere!
2003a. Audi A4 2.5 BAU Quattro Tiptronic
Probleemiks siis selline, et kui kohapealt minnes gaasi põhja vajutan siis suurt midagi ei juhtu ja auto hakkab liikuma alguses väga aeglaselt, alles ca.3-5 sekundit hiljem läheb õieti pöördesse. Sõidu ajal tundub vahest gaasi vajutades kerget turbo hilinemist aga ma ei ole kindel kas seda veaks saaks lugeda.
Kui sõidan yhtlase gaasiga või siis lisan rahulikult gaasi juurde on kuulda kerget klõbinat mootoris, kiirendades või gaasi lahti lastes klõbin kaob ära.
VCDS veakoode ei näita. Vaakumvoolikud olen kõik välja vahetanud. EGR olen ära puhastanud. MAF anduri olen ära puhastanud ja vcds kiirendades tundus et töötab normaalselt (3nda käiguga kiirendades 3000rpm 840mg/H).
N75 andur tundub nagu oleks korras (olen proovinud N18 selle asemel ja muutust ei olnud).
Turbo Aktuaatur tundub olevat korras ja turbu küljes olev hoob liigub lihtsalt. VCDS-iga sõidu ajal spec. ja actual intake pressi graafikat vaadates tunduvad asjad õigesti jooksmas kuid on ka vahest madalamatel pööretel erinevusi.
Kohapeal seistes ja gaasiga mängides on näha turbo hilinemist, ehk näete siit videost ise kas asi õige või vale:
https://www.youtube.com/watch?v=qb93YoQ3RLE&feature=youtu.be
Plaanin proovida veel teist N75 andurit ja turbo aktuaatorit kuid ei tea kas seegi aitab.


Tänud!



Vaheta õhulugeja ära need saavad kahte moodi tuksi minna kas viskab veakoodi sisse või õhu kogused lähevad valeks. Minul oli endal see sama teema, turbo järgi ei tulnud ja jõud ei olnud ka päris see mis olema peab. Peale õuhulugeja vahetust minul probleemid kadusid.
Kuid ma ei ütle, et sul 100% sama jama on.
Ning kui õhulugejat vahetad, siis bosch või pierburg.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 15.11.14 01:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marko416
Olen diagnoosinud mitmes kohas ja igalt poolt olen saanud vastuseks,et vigu pole kõik on korras!!

Sa pole mitte kordagi midagi diagnoosinud. Ainult veakoode on loetud. Veakoodide lugemine ei ole diagnostika.
Auto ei liigu, järelikult on midagi viga. Selle vea leidmine ongi diagnostika, mitte arvutiga ühe nupu vajutamine.

2.5 TDI-l on tüüpviga geomeetria lahtisesse asendisse jäämine. 99% juhtudest on selle viga ning ei ole vaja hakata huupi andureid vahetama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rix383
huviline



Registreerunud 17.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.14 11:54 Tsiteeri


Ma ei olegi öelnud et olen kuskil spetsialisti juures käinud diaganostikat tegemas. Kuna asun teiselpool lahte ja Eestis käin nii kuidas juhtub ja tavaliselt nädalavahetuseks siis lühida etteteatamisega pole asjaliku meistri aega leidnud. Siinkohal mõtlesingi et ehk keegi targem oskab väheke vihjata kuhu vaadata, ja ehk keegi näeb sellest videost juba märkimisväärset viga. Eelnevad tööd on mul enamjaolt õigustatud olnud ja olen saanud teatud vead korda kuid siiani on miskit kuskil ikka valesti. Kuid tundub et peab vist kuu ette vaatama ja kuhugile aja kirja panema, sest iseseisvalt vist viga ylesse ei leia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hitman26
huviline



Registreerunud 29.07.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.14 15:02 Tsiteeri


Mul sammuti BAU ga probleeme. Täiesti hulluks ajab juba.
Koguaeg taob sellist veakoodi : 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Geomeetriat olen kaks korda nii pilbasteks lammutanud kui ültse saab ja ära puhastanud. Välja nägi nagu vileuus turbo, kõik liigub ilma takistusteta. Vahetanud kõik vaakum voolikud, N75 vahetatud. Uue G71 kadus minek ültse ära. Kui mootori tule põlema lõi tekkis hirmus kloppiv hääl.
Tegin ka logisid erinevaid. Mõistus otsas täitsa

vana G71 uus N75


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=928892007129184&set=pcb.928892177129167&type=1

uus G71 uus N75


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=928892010462517&set=pcb.928892177129167&type=1

vana G71 vana N75


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=928892017129183&set=pcb.928892177129167&type=1


kajakas2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hitman26
huviline



Registreerunud 29.07.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.14 15:06 Tsiteeri


Ei tea kuidas siis pilte lisada saab


kajakas2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 15.11.14 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hitman26
Mul sammuti BAU ga probleeme. Täiesti hulluks ajab juba.
Koguaeg taob sellist veakoodi : 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Geomeetriat olen kaks korda nii pilbasteks lammutanud kui ültse saab ja ära puhastanud. Välja nägi nagu vileuus turbo, kõik liigub ilma takistusteta. Vahetanud kõik vaakum voolikud, N75 vahetatud. Uue G71 kadus minek ültse ära. Kui mootori tule põlema lõi tekkis hirmus kloppiv hääl.
Tegin ka logisid erinevaid. Mõistus otsas täitsa

vana G71 uus N75


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=928892007129184&set=pcb.928892177129167&type=1

uus G71 uus N75


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=928892010462517&set=pcb.928892177129167&type=1

vana G71 vana N75


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=928892017129183&set=pcb.928892177129167&type=1



Mul sama lugu,geomeetria puhastatud,uus õhulugeja,rõhulekkeid pole,n75 uus(minek läks natuke paremaks,kuid ikkagi ei ole see mis ennem.Uue g71 viskab limpi
Korralik diagnostika on samuti tehtud,,,,,,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hitman26
huviline



Registreerunud 29.07.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.14 17:01 Tsiteeri


Kellegil oli siin olnud ka külmjoode ajus. Samade näitudega. Oli üle jootnud ja probleem kadus. Kui nüüd ise tagant järele mõelda siis suvel soojade ilmadega ei visanud kordagi seda mootori tuld põlema. Nii kui välis temp lange 10 kraadini nii hakkas peale. Järgmisena kakungi aju välja ja uurin luubiga need jooted üle


kajakas2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.11.14 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hitman26
Kellegil oli siin olnud ka külmjoode ajus. Samade näitudega. Oli üle jootnud ja probleem kadus. Kui nüüd ise tagant järele mõelda siis suvel soojade ilmadega ei visanud kordagi seda mootori tuld põlema. Nii kui välis temp lange 10 kraadini nii hakkas peale. Järgmisena kakungi aju välja ja uurin luubiga need jooted üle


Soovin edu EDC15 puhul. Räägi ka meile, mitu "joodet" leidsid...:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.11.14 08:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marko416
Mul sama lugu,geomeetria puhastatud,uus õhulugeja,rõhulekkeid pole,n75 uus(minek läks natuke paremaks,kuid ikkagi ei ole see mis ennem.Uue g71 viskab limpi
Korralik diagnostika on samuti tehtud,,,,,,


Kui sul oleks "korralik diagnostika tehtud", siis oleks sul ka viga teada ja auto ammu korras, mitte sa ei otsiks viga foorumis :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 17.11.14 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: marko416
Mul sama lugu,geomeetria puhastatud,uus õhulugeja,rõhulekkeid pole,n75 uus(minek läks natuke paremaks,kuid ikkagi ei ole see mis ennem.Uue g71 viskab limpi
Korralik diagnostika on samuti tehtud,,,,,,


Kui sul oleks "korralik diagnostika tehtud", siis oleks sul ka viga teada ja auto ammu korras, mitte sa ei otsiks viga foorumis :)


Täitsa võmalik on sinu versioon.Plaan oligi detsembris sinu juurde tulla,et vaataksime need asjad üle ja asi lõpude lõpuks korda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hitman26
huviline



Registreerunud 29.07.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.14 09:15 Tsiteeri


Avastasin siis sellise asja, tundub et õhulugeja ei taha töötada.

http://postimg.org/image/ej27l96bh/


Panin siis vileuue lugeja ja pilt ikka sama. Kaasi puutudes muutub vaid kolmandas lahtris olevad numbrid, teises jääb muutumatuks.
Nagu ma õieti aru saan peaks need numbrid jääma vahemikku mis on lahtri all ette antud. Lugemine tegtud siis VCDS 12.12 ga.
Kellegil ideid?


kajakas2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.12.14 10:35 Tsiteeri


Olles kahjuks nende jubedate V6'te probleemidega kokku puutunud, jagan 100% seisukohta, et ilma diagnoosimata ei ole mingit mõtet kukkuda juppe huupi vahetama.

Paraku on nii, et nende autode usaldusväärset diagnostikat oskavad teha vaid üksikud.

Paraku on ka nii, et enamustel juhtudel ei tasu selliste masinate korda tegemine puht materiaalsetel kaalutlustel ära.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hitman26
huviline



Registreerunud 29.07.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.15 17:30 Tsiteeri


kus seda diagnoosi teha?


kajakas2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MpunktRpunkt
huviline



Registreerunud 04.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Ootel: SEAT Leon ST 1.4TSI 2017. Eelmine: A3 1.8 92kw '97

postitati 07.01.15 19:44 Tsiteeri


Kohti on ilmselt rohkem kui 1, aga kui vaatad 4-5 postitust ülespoole, siis peaks ju näiteks ühe vastava asutuse reklaam silma jääma (märksõna on kasutaja prj signatuur). Olgem tähelepanelikumad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hitman26
huviline



Registreerunud 29.07.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.15 16:10 Tsiteeri


Kas marko416 käis oma autoga seal ära?


kajakas2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko416
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi

postitati 08.01.15 21:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hitman26
Kas marko416 käis oma autoga seal ära?


Kahjuks pole veel jõudnud sinna,kuna autoga tekkisid probleeme juurde ,,,,nukkvõll ja tõukurid hakkasid märku andma,,,sellise autoga väga ei tahtnud 400 km sõit teha.

Kolmapäeval sai nukad Ja tõukurid vahetatud,,,nii,et kui aega leian käin prj juures kindlasti ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.3% - SQL: 53.7%]