Lehekülgi: 1 2 |
tanel1188
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2,8 Q
|
postitati 18.03.05 07:55
|
|
|
Tespera OÜ
Et siis sai käidud seal silda regullimas - maksin 360.- (Audi b3)
Peale seda jäi rool viltu peale, läksin tagasi.
Regulliti uuesti ja õeldi, et nüüd peaks paigas olema - rool ikka viltu peal ja nüüd kisub veel vasakule ja ujub Muidugi külgkallet ka ei regullind kahtlane koht
Et on seal keegi käinud ja kas on sama jama olnud või kuidas firma üldse on.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 18.03.05 08:05
|
|
|
B3 kallet praktiliselt regullida ei saagi (üliväikeses vahemikus saab), kui see paigast ära on siis on sul midagi kõveraks sõidetud ja tuleb enne
stendiminekut ära vahetada.
|
|
|
Audikas
huviline
Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Polegi Audit
|
postitati 18.03.05 08:13
|
|
|
seda Tesperat ei soovita küll kellegile... viimane koht kuhu oma autot parandama/holdama viia(ei saadud isegi golf II piduriketaste vahetamisega
hakkama)...
liisisin auto ...LADA...
muidu olen korralik, naine, lapsed...
|
|
|
|
workout
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at
|
postitati 18.03.05 10:29
|
|
|
Oioi, CARSTOP TESPERAT tasub tõesti vältida!!!
Viisin A6 (C4) veebruari lõpus veermiku ja pidurite remonti. Kuigi väidetavalt tehti pidurid korda, kuid eile revalis selgus, et tagumised pidurid
siiski ei tööta. Auto kättesaamisel väideti, et kõik on korras.
Hullem lugu oli selles, et kui võtmed kätte anti ja ära tahtsin sõita, siis masin ei käivitunud ning aku oli täitsa tühi. Järgnes see, et laeti mitu
korda akut, käiati uuesti, vahetati küünlad, kontrolliti bensu pealetulemist ja sädet, kõik ok.
Kuna olin ise kohapeal, siis helistasin nii carsec'i kui revalisse, kust öeldi, et kuna tespera töömehed ei võtnud käivitamisel immot (lisaimmo)
õieti maha, siis bensupump lõi kütust peale ja ujutas toitesüsteemi üle. Kusjuures paar päeva varem said nad (tespera) masina korrektselt käima.
Revalist soovitati bensupumba kaitse välja võtta, küünlad kuivatada ning mõned korrad 5 min jooksul tühjalt mootorit ringi lasta, et lööks silindrid
ka nö kuivaks.
Vennad mässasid pool tunnikest, kuid tulemuseta. Palusin nööri otsas masin Revalisse tõmmata, kuid keelduti. Tellisin treileri ning revalis läks alla
tunni, kui masin käes ning ainuke viga oligi üleujutamine. Kogu jama kujunes mulle lisaks puhkusepäeva raiskuminekule üle 1000 kr kulukaks.
Pakkusin Tesperale välja, et kuna mul teisel masinal Audi80'l vaja sarniir ja stabika kont vahetada + silla regull teha, et teeks selle jama pärast
tasaarvelduse ja loeks teema ammendatuks, kuid mind saadeti pehmelt öeldes pikalt ning ähvardati, et kui asja kusagil avalikustan, siis u ise tean mis
juhtub. NORMAALNE.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.05 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
B3 kallet praktiliselt regullida ei saagi (üliväikeses vahemikus saab), kui see paigast ära on siis on sul midagi kõveraks sõidetud ja tuleb enne
stendiminekut ära vahetada. |
Kas mitte ei käi tal see kalde regullimine sarniiripoltide juurest ning minuarust on see vahemik seal täiesti piisav. Loomulikult kui asi ilge laksu
saanud ja enam lihtsalt ei ole kuskile poole kallet muuta siis teine lugu.
Pakun pigem, et mehikesed ei viitsinud sellega mässama hakata... oma masinaga ka ühes teatud kohas käisin siis seal ei tahetud ka eriti neid sarniiri
polte lahti keerama hakata kuid ma nagu näitasin talle ekraani peale, et kalle jääb ju valeks... siis kuidagi ikka tegi ära seal pooleldi mossitades.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.03.05 10:43
|
|
|
Ennetav link neile, kes nüüd kohe küsima hakkavad, et
mis ja kus.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 18.03.05 11:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
B3 kallet praktiliselt regullida ei saagi (üliväikeses vahemikus saab), kui see paigast ära on siis on sul midagi kõveraks sõidetud ja tuleb enne
stendiminekut ära vahetada. |
Kas mitte ei käi tal see kalde regullimine sarniiripoltide juurest ning minuarust on see vahemik seal täiesti piisav. Loomulikult kui asi ilge laksu
saanud ja enam lihtsalt ei ole kuskile poole kallet muuta siis teine lugu.
Pakun pigem, et mehikesed ei viitsinud sellega mässama hakata... oma masinaga ka ühes teatud kohas käisin siis seal ei tahetud ka eriti neid sarniiri
polte lahti keerama hakata kuid ma nagu näitasin talle ekraani peale, et kalle jääb ju valeks... siis kuidagi ikka tegi ära seal pooleldi mossitades.
|
Jah, sharniiri poltidest käibki aga sealt anna jube vähe regullida, et kui sild on nats pihta saanud, siis jääb sellest väheks.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.05 11:55
|
|
|
Hmm... mul küll B4, kuid mäletan et kui teendenduses tötasin siis ühel B3-el oli sama ehitus ja minuarust on seal seda muutmismaad ikka täidsa
piisavalt kohe. (võin ka eksida)
|
|
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.05 12:29
|
|
|
Käisin ka korra nende(Carstop) juures oma muret kurtmas aga kui nägin kuidas esisilda kontrolliti siis kadus usk töökvaliteeti ja nagu näha siis
õnneks valisin küll kallima aga kindlama koha kus remontida.
OOOO
|
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 08.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Avant Q S-Line FL
|
postitati 18.03.05 12:46
|
|
|
Vanasti käisin päris tihti. Hea asi see, et nad on avatud päris pikalt, et saab õhtul peale tööd auto remonti viia. Teha tasuks lasta lihtsamaid asju,
näit. sumpsid ja amordid on päris soodste hindadega, paigaldus hinna sees. Aga noh, on juhtunud, et peale õlivahetust on kogu mootor õline ja
paigaldatud sumps on viltu all...
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.05 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pepe
"Teha tasuks lasta lihtsamaid asju, näit. sumpsid ja amordid"... "Aga noh, on juhtunud, et peale õlivahetust on kogu mootor õline ja paigaldatud
sumps on viltu all" |
Siis vist ikka eriti ei tasu ma arvan...
|
|
|
|
workout
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at
|
postitati 04.04.05 11:55
|
|
|
käisin veebruaris Carstop Tespera 's et B4 veermiku kontrolli teha, kuna tagasillas on kolks. Tõsteti masin üles, küsiti mis viga, logistati rattaid,
öeldi et kõik on ok. Palusin veel vaadata ja pakkusin välja, et lähme teeme väljas sõidu, kuid ei peetud vajalikuks. Küsiti 40 kr ja visati välja.
käisin siis peterburi tee 38 Aldani Grupp, kus leiti kohe, et tagant parem puks ära, sild liigub ette-taha.
ühesõnaga, kui krt isegi katkist puksi ei suudeta leida, siis ... mida seal üldse korralikult tehakse.
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 04.04.05 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: workout
ühesõnaga, kui krt isegi katkist puksi ei suudeta leida, siis ... mida seal üldse korralikult tehakse. |
eks raha küsitakse ikka korralikult.
|
|
|
|
Yksmees1987
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Võhma
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel puudub
|
postitati 04.04.05 14:23
|
|
|
Üks koht mida veel vältida on Võhma Levika. See viimane koht kuhu masin viia. Isegi Läbisõidul ärge minge rehve vahetama. Tasakaalustus on suht pesses
ja kumm ise kah ei pea eriti.
Tglt võikski teha kuhugi sellise suurema teema, et kes kuskil peessest saanud ja mida vältida. Siis naq kasulikum ju klubiliikmetele, et teavad kus ja
millist tööd tehakse.
|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 06.04.05 09:54
|
|
|
Hurraaaaaa....Tesperaaaaaa!
Lõpuks siis aeg niikaugel et sitakeetjad saavad ise kah oma [roppus] helpida. Mul ajab juba selle firma nime kuulmine okkad seljast välja.
Imelik kuidas neil üldse tööd on!?
Sõdisin mingi aasta tagasi seal 4 pikka ja piinarikast päeva,lootes tagasi saada 3800 eeki mis kulus ema auto kordategemiseks peale Tespera nn.silla
hooldust.Valed puksid sisse taotud,õõtsad p..ses,jne.Tulemus oli sama,kui ära ei kao vaata ise!! Naljakad tegelased.Midagi ikka lõpuks sain.!! Hoidke
eemale!
|
|
|
workout
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at
|
postitati 06.04.05 10:20
|
|
|
Autobild just võttis ühendust, et kas ma olen nõus enda A6 (toitesüsteemi rikkumine, pidurite tegemata jätmine) ja B4 (veermiku kontrollis vea
mittetuvastamine, mis teises kohas kohe leiti, jne) jamadest avalikult rääkima. Arvasin, et ok kui enne lugu näha saab, sest tespera vennad
ähvardasid, et kui asi avalikuks tuleb, siis oioioi.
samas üleskutse, et kas keegi veel ehk tahab ja on nõus enda vahvaid kogemusi tespera kohta välja ütlema. kui jah, siis võtke ühendust margus.myil@autobild.ee
kirjutan just tarbijakaitsele ka avaldust, sest kui küsisin makstud raha kohta tshekki saadeti pikalt ning öeldi, et enne autot kätte ei saa ning auto
hoidmise tasu on seinapeal hinnakirjas.
|
|
|
vull
huviline
Registreerunud 30.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.05 22:46
|
|
|
autobild võiks mingi külaskäigu teha nende juurde - kaamerad, mikrofonid jms. loo avaldamine ei teeks ka paha
või mine ise mikriga sinna. saad nende kena jutu linti kõik. siis kenasti autobildi oma kahte muret rääkima - kui peale loo avaldamist midagi juhtub,
siis lindil(flash mälul) kõik olemas...
imo tuleks sellised kohad, nii kiiresti kui vähegi võimalik, kinni panna.
. v .
|
|
|
|
EnDi
huviline
Registreerunud 05.03.05
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0E '92
|
postitati 04.11.05 12:29
|
|
|
Minu teada kõne salvestamine ilma luba küsimata on seadusega keelatud - tuleb Savisaare lindi skandaal kohe meelde . Endal antud tegelastega kogemusi õnneks ei ole ja pärast selle teema
lugemist, vaevalt et ka tuleb. Krt, kuidas sellised "klienditeenindajad" ajavad hinge täis. Loodan, et nad saavad oma teenitud karistuse... üks-kõik
siis mille näol
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 04.11.05 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Yksmees1987
Üks koht mida veel vältida on Võhma Levika. See viimane koht kuhu masin viia. Isegi Läbisõidul ärge minge rehve vahetama. Tasakaalustus on suht pesses
ja kumm ise kah ei pea eriti.
Tglt võikski teha kuhugi sellise suurema teema, et kes kuskil peessest saanud ja mida vältida. Siis naq kasulikum ju klubiliikmetele, et teavad kus ja
millist tööd tehakse. |
Hm, murega ei ole sinna mõttet minna jah. Rehve olen seal paaril korral vahetanud, sellega said tglt hakkama...
Kunagi hakkas auto käigukastist õli tilkuma, sai palutud auto üles tõsta ja vaadata, mis viga. Selgus, et õli tilkus (sigar, 2.3, esivedu) käigukasti
tagumises otsas oleva kummilutis olevast august. Öeldi, et ei oska aidata. Ettepanekule, et pangu näpuga silikooni ette, vastati, et neil polegi
silikooni...
Lasti auto alla ja küsiti vist 60.-, mida muidugi ei maksnud. Järgnes vaidlus omanikuga, aga aru see ei saanud, et mittemillegieestrahaeisaa!
Lõpetuseks öeldi, et nende poole abi otsima tulla rohkem mõtet pole, sellega paraku tuli nõustuda, kuna nad pole võimelised anyway kasulikud olema...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 04.11.05 17:41
|
|
|
mul küll B4 aga sild praktiliselt sama ju ja minu auto kohta öeldi ka et rattad veits lääpas ja (ääri-veeri lubatud piirides ) et regullida ei anna enam aga minul ta ütles põhjuseks nagu et tänu sellele et
mul madal vedru all on
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
B3 kallet praktiliselt regullida ei saagi (üliväikeses vahemikus saab), kui see paigast ära on siis on sul midagi kõveraks sõidetud ja tuleb enne
stendiminekut ära vahetada. |
|
|
|
krooni
huviline
Registreerunud 13.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 04.11.05 18:08
|
|
|
Ma ei oska kadaka tespera kohta suurt midagi öelda aga betooni tänaval peaks olema samasse firmasse kuuluv u-start ja seal ma lasin oma passatil
sillaregulli teha
ühtegi paha sõna ei tule meelde.päris tiptop töö oli,kusjuures
kalded tehti kah ära.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.05 18:50
|
|
|
Hea sildade reguleerimise koht Tallinnas on Margus Muraka pesa: "Pro Rehv" Pärnu maanteel endise Kalevi kandis (tiba küll Pärnu poole). Ka stend on
seal korralik.
neti avarustest leiab vast huviline ka nende kontaktandmed...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.05 21:13
|
|
|
mina käin veerennis (veerenni 54A) või midagi taolist.. AU CARS ja usa autode kõrval boksides kohe.
väga asjalikud inimesed ja ok hinnad. mees teab mis mees räägib ja soovitab 
foorumi tegelane ja sõber propper soovitas.. ja ei ole ühtegi halba sõna öelda 
soovitan teilegi
firma nimi on vist OÜ EMINEM, aga seda ärge pange tähele.. saate veel valesti aru äkki 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |