Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 01.11.14 12:42
|
|
|
Audi A5 3.0TDI 2008/09 - Desteny
Seega sai taaskordselt valitud Quattro ja manuaal. Küll aga diisel.
Auto on ostetud uuena Hispaaniast ja 100% ajalugu Audi esinduses. Otsitud sai sobivad autot kuskil 6 kuud. Käisin vaatamas kokku umbes 25 erinevat
autot, millest 6 olid A5-d.
Autoks: Audi A5 3.0 diisel Quattro Coupe
Aasta: 2008/09
Käigukast: Manuaal, kuus käiku.
Läbisõit: 79000
Keskmine küttekulu: 7.2l/100km
Kiirendus: 5.9s 0-100km/h
Võimsus: 176kw
Lisad:
See nimekiri tuleb pikk, väga pikk. Ei ole küll täpset nimekirja VIN koodi alusel otsinud, aga hetkel on silma jäänud.
-Kohalik TV koos digiboksiga.
-Navigatsioon/GPS koos Euroopa kaartidega(2012 mudel).
-Ipod/Iphone ühendamise võimalus.
-6 cd vahetaja.
-Handsfree bluetoothiga.
-Elektrooniline käsipidur.
-Mäepidur.
-Led-sisevalgustus pakett.
-Led esituled.
-Bixenon lähi- ja kaugtuled.
-Automaatne tulede käivitamine vastavalt pimedusele.
-Follow me home funktsioon.
-Elektriliselt kokku klapitavad peeglid auto lukustamisel.
-Vihmasensor.
-Elektrilised istmed mäludega.
-Parkimisandurid.
-S-line vedrustus pakett.
-Püsikiiruse hoidja.
-Isetumenevad peeglid 3x.
Need on funktsioonid/lisad, mis olen tähele pannud. Kindlasti leidub veel igasuguseid kontrolle ja andureid iga nurga peal. Ühel ilusal päeval ehk
leian/viitsin otsida ka ametliku listi.
Tegemist on luksusliku sportautoga. Tänapäeval luksus ja sport käivad kokku. Kruiisides kuuenda käiguga kiirteel 140km/h, tekkis tunne nagu sõidaks
A8-ga. Auto ei ujunud, heliisolatsioon viimase peal. Helisüsteemist parem ei taha rääkidagi. Aga see-eest läbides järsku kurvi 80km/h ja samal ajal
gaasi juurde andes ... Seda peab kogema. S-i vedrustus, quattro ja manuaal tagavad väga väga hea teepeal püsivuse.
Auto ei ole veel puhastatud korralikult, ega ka vahatatud/poleeritud minu standardile vastavalt.
http://www.upload.ee/image/3505589/IMG_1246.JPG
http://www.upload.ee/image/3505524/IMG_1247.JPG
http://www.upload.ee/image/3505602/IMG_1248.JPG
http://www.upload.ee/image/3505526/IMG_1251.JPG
http://www.upload.ee/image/3505592/IMG_1228.JPG
http://www.upload.ee/image/3505593/IMG_1229.JPG
http://www.upload.ee/image/3505606/IMG_1231.JPG
http://www.upload.ee/image/3505607/IMG_1232.JPG
http://www.upload.ee/image/3505609/IMG_1235.JPG
http://www.upload.ee/image/3505611/IMG_1244.JPG
Nüüd ka natuke negatiivset, ehk ToDo List.
-Antud autol on suureks probleemiks nahksisu. Kipub kuumaga kuluma.
http://www.upload.ee/image/3505627/IMG_1240.JPG
Lahendus: Nahapahtel ja nahavärv peaks probleemi lahendama.
-Kulunud rool, sellest pilti ei teinud, kuna ei tahtnud peale jääda. Kulumine minimaalne, aga siiski märgatav.
-Rikutud dekoratiiv liist:
http://www.upload.ee/image/3505613/IMG_1239.JPG
Käisin nädalavahetusel Ferrari näitusel ning seal oli esindatud kleepsudega tegelev firma. Leidsin endale tumeda ebaühtlaste triipudega variandi,
mille kindlasti istutan sinna tulevikus.
-Auk tagaistmes:
http://www.upload.ee/image/3505658/IMG_1241.JPG
Kui leian inimese, kes tegeleb naha parandusega, saab selle kindlasti likvideeritud.
-Mitte funktsioneeriv supakas.
http://www.upload.ee/image/3505670/IMG_1250.JPG
Jutude kohaselt tasub vahetada parema vastu, isegi kui funktsioneeriks teine
-Ja kõige suurem probleem veljed.
http://www.upload.ee/image/3505671/IMG_1243.JPG
3/4 on sellised. Peas mõlguvad mõtted, et laseks taastada ja samal ajal värvida läikivaks mustaks. Elame näeme.
-Pisikesi vigu on veel, nt juhiklaas krigiseb, kui avada/sulgeda, ühel istmel on jube plekk Alcantare sees. Aga need on easy fix-id, mis saan
lahendatud järgmise pesu jooksul.
Kuna auto sai ostetud 18 kuud tagasi, siis enamasti kõik vead parandatud.
Uus postitus järgneb kohe.
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 01.11.14 12:45
|
|
|
Audi A5 suppari viga:
http://www.upload.ee/image/3533473/IMG_1323.JPG
See vigadest oli üks esimesi, mis sai parandatud. Vahetasin ka muid kõlareid välja, kuna Audi esindus andis hea hinna kogu helisüsteemi upgrade-le.
Hetkese seisuga olen väga rahul ja ei tunne millestki muust puudust.
Sise dekoratiiv liistud:
Kuna hobe ei lähe kohe kuidagi peale, siis oli juba algselt plaanis muuta värvi. Leidsin ühe viisaka firma, kes tegeleb teipidega ja lasin neil töö
ära teha + paidaldada toonklaasi - Hind 504e.
Teibiks 3M pruun nahkimmitatsioon.
Mõlema esiistme külgede värvimine
Rooli värvimine
Alcantare suitsu augu täitmine
Velgede remont ja värvimine
-veljed pidid tulema mustad, aga remondimees unustas ära, seega lubas teha järgmine nädal teisipäeval uuesti.
Hind 525e.
Enne/Pärast - Iste
(iste tundub enne pildil kõvasti tumedam, aga peale puhastamist ja korraliku hooldus, tuli välja, et istmed ikka heledad)
Enne/Pärast - Rool
Enne/Pärast - Auk Tagaistmel
Enne/Pärast - Veljed
25.04 auto läbis 100k suurhoolduse maksumusega ~1500e (sisselaskekollektorid vahetati ka - hinnas)
Olen avatud küsimustele ja tähelepanekutele.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 01.11.14 15:25
|
|
|
79 tuhandega ei kulu Audi seest selliseks, ka isegi siis, kui seal elaks 100 kurdi põgeniku. Järjekordne leid, mis 100 edasi, 300 tagasi.
|
|
|
-v8-
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2Q
|
postitati 01.11.14 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
79 tuhandega ei kulu Audi seest selliseks, ka isegi siis, kui seal elaks 100 kurdi põgeniku. Järjekordne leid, mis 100 edasi, 300 tagasi.
|
Väga kahtlane jah see kulumine. Enda autol 300000 kellal ja pole ka rool ja istmed nii hullud.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 01.11.14 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -v8-Väga kahtlane jah see kulumine. Enda autol 300000 kellal ja pole ka rool ja istmed nii hullud.
|
Üldse ei imesta kulumise, sest kohalikud ongi sealmaal imelikud. Auto on rohkem kui tarbeese ja seda kasutataksegi kui tarbeeset. Kriim või plekk siin
või seal ei ole sealkandis mingisugune näitaja, samas kui keskmine eestlane nutaks sama asja eest siin silmad peast välja. Eks selleks, et aru saada,
peaksid ise minema vaatama.
Ka uue auto võib 80k km jooksul tundmatuseni ära rikkuda.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 01.11.14 16:34
|
|
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.11.14 16:54
|
|
|
Jube vaatepilt. Tundub, et kasutusala on olnud meri-liiv-auto ja vastupidi. Riideid pole ju vaja.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 01.11.14 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
79 tuhandega ei kulu Audi seest selliseks, ka isegi siis, kui seal elaks 100 kurdi põgeniku. Järjekordne leid, mis 100 edasi, 300 tagasi.
|
Läbisõit on õige. Ma tean, et seda on raske mõista, et kuidas rool ja iste saab selliseks kuluda. Aga tuleb mõelda ilmastikule. Lõuna hispaanlane ei
kujutaks ette, kuidas saab 5 aastat vana auto roostetada. Eestis see üpriski normaalne, eriti jaapanlastel. Roostetamist tekitab enamjaolt Eesti karm
talv ja ka sool.
Naha kiiret kulumist tekitab metsik kuumus. Ja tulisele nahale istudes kulub nahk sadades kordades kiiremini, kui külmale. Muidu ei olnud istmed
kulunud, lihtsalt välimised nurgad, kuna sinna vastu alati riivatakse, mis põhjustab ka kiiret kulumist. Kindlasti kiirendab antud protsessi ka
mustus, liiv ja nahahoolduste mitte sooritamine.
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 01.11.14 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Tsitaat: | Algselt postitas: -v8-Väga kahtlane jah see kulumine. Enda autol 300000 kellal ja pole ka rool ja istmed nii hullud.
|
Üldse ei imesta kulumise, sest kohalikud ongi sealmaal imelikud. Auto on rohkem kui tarbeese ja seda kasutataksegi kui tarbeeset. Kriim või plekk siin
või seal ei ole sealkandis mingisugune näitaja, samas kui keskmine eestlane nutaks sama asja eest siin silmad peast välja. Eks selleks, et aru saada,
peaksid ise minema vaatama.
Ka uue auto võib 80k km jooksul tundmatuseni ära rikkuda.
|
Täiesti õigus. Samamoodi Portugal, Itaalia. Kindlasti ei ole kõik sellised, aga suurem osa inimestest ei panusta auto korrasolekule ja puhtusele.
Naha- ja värvikatte kiire kulumine on alati olnud suur probleem Hispaanias. Olen ka näinud kaks aastat vana ferrarit(ls oli 28k), kus nahk näeb välja
väga jube.
Siin riigis ei tohi kohe kindlasti hinnata auto läbisõitu naha kulumise arvelt. Augustis on temperatuurid varjus 30-40 vahel. Mõelge, kui kõrgele
tõuseb temperatuur, kui auto seisab päikese käes aknad kinni(kasvuhoone effekt).
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 29.01.15 14:00
|
|
|
Autoga on pisikesi äpartusi juhtunud ikka viimasel ajal.
Autole sai soetatud mitte väga ammu uus ring rehve. Kuskil kuu aega tagasi oskas üks kruvi ennast sisse keerata rehvi ja sellega tekitada augu.
Üldjuhul see poleks olnud probleem, rehvikotta ning nöör sisse. AGA, pruut sõitis tühja rehviga kuskil 40-50 meetrid, enne kui avastas ja kuna rehv
oli täiesti tühi, siis velg sõi kummi natuke rehvi seest ja rehvitöökoahs öeldi, et sellest enam asja ei saa. Sellest olenevalt tekkiski dilemma, mis
teha? Olen kuulnud ja lugenud, et üksikut rehvi ei tohi kindlasti asendada, peab asendama terve silla omad. Kuna A5 on quattro, siis peaks asendama
kõik 4. AGA uute rehvidega oli sõidetud ehk 500km kokku ning läksin ikkagist seda teed, et asendasin ainult ühe ...Kas tegin vea?
Teine mure on mootoriga. Süttis esimest korda mootori tuluke. Mis seal ikka, koheselt esindusse testimiseks. Läbi olevat väljalaskes kuskil mingi
klapp, mis ei avana(V6 puhul neid kaks). Otseselt mootori tööd ei pidavat mitte kuidagi segama, ainuke probleem olevat CO2 taseme tõus. Hinnapakkumine
parandamisele 850e. Ma ei väida, et kuna see mootori tööd ei sega, siis jätan parandamata, kindlasti mitte. Järgmine hooldus varsti uksetaga ja lasen
neil ära teha.
Olen ka valimas antud autole uusi velgi(vanad tsipa kõverad ja 160-ga sõites rool õrnalt vibreerib). Arvatavasti lähevad ikka alla 18 tollised.
Päikest,
Desteny.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 29.01.15 14:34
|
|
|
Rehv ei tohi olla erinev (mh kulumisastmelt). 500km sõitnud rehv vs uus rehv pole mingit vahet (kui just drifti või rinkat pole sõidetud).
Kas velgi seal riigis sirgeks ei lööda. 18" 18" vastu vahetada ei ole ju muidu eriti mõtet.
|
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 29.01.15 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Rehv ei tohi olla erinev (mh kulumisastmelt). 500km sõitnud rehv vs uus rehv pole mingit vahet (kui just drifti või rinkat pole sõidetud).
Kas velgi seal riigis sirgeks ei lööda. 18" 18" vastu vahetada ei ole ju muidu eriti mõtet. |
Ma lasin seda teha, sirgestamine ja parandamine/värvimine, kui auto ostsin (ca 2.5 aastat tagasi). Nüüd taaskordselt tekkinud vibreerimine sisse
suurematel kiirustel, ei ole usku enam sellesse.
Aga ma saan su jutu mõttest aru, ehk oleks tõesti mõistlikum siis juba vahetada suurema tolli vastu.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 29.01.15 15:16
|
|
|
Balansseerimist oled ikka proovinud peale vibra tekkimist?
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 29.01.15 15:24
|
|
|
Jah muidugi. Seda oli kohe rehvitöökojas näha, et 2/4 veljest viskas päris korralikult.
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 23.08.15 22:17
|
|
|
Pole väga väga ammu postitanud midagi. Võibolla põhjus selles, et pole aega/viitsimist väga jagunud. Võibolla hoopis selles, et pole autoga midagi
juhtunud, ega midagi märkimisväärset tehtud.
Uskumatu on see, et auto läbisõit on juba hüpanud 120k peale. Ostes oli läbisõit 70k lähedal. Selle aja jooksul peale normaalsete hoolduste, olen
ainult pidanud miski sisselaske jublaka vahetama. Audi selgesti oskab teha vastupidavaid autosid(kui neid hooldada!).
Nüüd sai siis lõpuks ka midagi tehtud. Kuna tahtsin ammu natuke teistusuguseid velgi, siis nüüd ka lõpuks sai need ostetud. Kohale peaksid jõudma
kuskil 6 päeva jooksul(Tellisin Saksast).
Tegemist AEZ Cliff Dark 19 tolliste velgedega. Rehvid võtsin peale Nankang Noble-Sport-NS-20 245/35 ZR19. Nankang kõlab küll väga hiinakana, aga
antud rehvid siiski kõrgklassi kvaliteediga, pidavat sobima kõige paremini sportlikele kupeedele. Väga vaiksed ning hea pidavusega ka märjal teel. Eks
näeme. Kogu kompott koos postikuluga läks maksma 1.5k euri.
Päikest Hispaaniast,
Desteny.
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 15.05.16 11:13
|
|
|
Auto läks ametlikult täna müüki.
Hinnaks 16800e(tõesti konkurentsi võimeline hind Hispaanias antud autole. Ostuhind oli 21500e 2 aastat ja 10 kuud tagasi).
Müügiga pole üldse kiiret, seega ei hakanud hinda väga alla panema.
Viimased pildid veel:
45000km läbisõitu suutsime juurde kerida - Kordagi ta mind teele ei jätnud, suuri üllatusi ei tekitanud ja hooldusarved püsisid keskpärased.
5+ Auto!
|
|
|
Desteny
huviline
Registreerunud 05.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS6 '15
|
postitati 24.05.16 17:30
|
|
|
Ja läinud ta ongi:
Inimene tuli, vaatas, sõitis ja andis raha ...10 päeva läks müügiks. Sai kindlasti endale hea auto!
Teema sulgeda palun.
|
|
|
|