Lehekülgi: 1 2 3 |
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.14 19:46
|
|
|
2.5 TDI süütenurk
Tervist,
olen oma autot juba igapäevasest kasutusest maha kandmas aga ei tahaks selle mõttega leppida. Armastan oma isendit väga. Tegemist siis Audi A6 2.5 TDI
Tiptronic, aastaks 1999 ja 110KW. Nimelt sai täna kiires olus Tartu sõidetud aga poolel teel kadus jõud täielikult. Pöörded üle 3000 ei läinud ja
mootor lõgises ja kälises nii mis kole(sain aru, et tegemist nn "limp mode"), õnneks sain ohutult tagasi sõidetud. Teel tagasi olles tekkis meeletu
kütusekulu ja ülekuumenemine. Sai siis arvuti järgi lükatud ja tulemus selline:
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Part No: 4B0 907 401 S
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D68
Coding: 01001
Shop #: WSC 20931
VCID: 2E53E833EAE29E6E36F-4A9C
3 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) - Vana olematu mure, sai testitud ja töötab ideaalselt
27-00 - Implausible Signal
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Part No: 4B0 927 156 BL
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 9419
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 72EB3C433E5AFA8E927-4A3A
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-00 - Error Message from ECU
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 AH
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00011
Shop #: WSC 05314
VCID: 64C74A1BF4AE643E10B-5072
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
Kustutasin siis veateated ära ja alles jäi endine MAF viga, 00550 ja 18265.
Mäest üles minek oli lootusetu kui aga allamäge sai hoo sisse hakkas masin käike kergema pauguga sisse lööma, samuti märkasin kompuutris, et kõik
käigud olid aktiivsed(st. PRND432 olid kõik punase tulega nagu oleksid kõik käigud sees). Samuti tuli meeletult musta suitsu tagant.
Asi selge, midagi targemaks ei saanud VAG-COMi kaudu, suundusin tuttava mehhaaniku poole. Too ütles mulle kohe ära, et süütenurk on vale ja tegemist
tüüpveaga. Soovitas samuti auto maha müüa pigem kui seda remontida.
Niisiis, on ehk kellelgi anda mulle head nõu, näpunäidet või "vana-kooli" trikki mis masina päästaks? Võin ju uue soetada aga ei taha, ehk annab
teda kuidagi päästa ilma meeletute rahakuludeta?
|
|
|
jsv
huviline
Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro ,00
|
postitati 27.10.14 20:24
|
|
|
Aga kui süütenurk vale on siis miks sa seda õigeks ei säti?
elu on elamiseks
|
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.14 20:33
|
|
|
Sain mehhaaniku jutust niipalju aru, et see auto on käest kätte käinud just selle vea pärast. Kütusepump nagu jutust aru sain on vigane (ja maru
kallis) ja seda on mitu korda paika sätitud juba. Seega kui ma laseksin seda uuesti teha oleks tulemus mingi aja pärast sama.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 27.10.14 21:24
|
|
|
Uus pump garantiiga on 600-900eur.
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 05:11
|
|
|
Omal oli just hiljuti sama mure. Pumba vahetus lahendas asja.
-=/ nAUDIn \=-
|
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 06:17
|
|
|
Parandan ennast, õigemini on süütenurk KINNI.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 28.10.14 15:34
|
|
|
Löö see 00550 otsingusse ja saad miljon vastet. Pumba sees tõenäoliselt see teflonkattega kolb ära kulunud ja kiilub.Keegi teadis kuskil rääkida, et
seda kolbi pidi saama mõistliku hinnaga osta.
|
|
|
egert57
huviline
Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 q, w passat, rover 420
|
postitati 28.10.14 19:17
|
|
|
Olen ka kuulnud, et se kolb maksab 90 euri.
Endal oli kunagi samad sümptomid, puhastasin õhulugeja ära ja sain sõitma jälle.
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 21:27
|
|
|
Just sama juttu räägiti mulle sellest kolvist, selle töö teostamine on pigem see kulukas ja keerukas pool.
Igatahes plaan nüüdseks selline, et otsin kuskilt romulast sobiva hinnaga uue pumba, lasen ära vahetada ja eks vaatame kuidas asi välja kujuneb.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 29.10.14 11:40
|
|
|
Keerulist ei ole seal midagi kui natukese riistad käes püsivad. Teine probleem pidi olema et kui on juba hülsi sisse kulunud need sooned siis pole
midagi teha.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 29.10.14 11:54
|
|
|
Romulast saad samasuguse kulunud pumba kalli raha eest, maksad vahetuse eest ja ongi uue pumba raha koos juba. Lihtsam on uus pump võtta ja rahulikult
edasi sõita, kartmata, et nüüd kohe jälle jääb seisma.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.10.14 13:53
|
|
|
Mina vahetasin kunagi seda kolbi, kuid masin sõitis normaalselt üsna lühikest aega. Tõenäoliselt on põhjus selles, et kalibreerimata pumpa normaalselt
käima ei saagi. Pritsehetke reguleerimine mingisse teise asendisse võib aidata auto paremini käima saada, kuid üldiselt on see ikkagi ajutine
lahendus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 10:13
|
|
|
Nonii, uus pump lammutusest peal 2002 passatilt 2.5 TDI 110kw. Aga uus probleem, pump siriseb koguaeg(st elektriline sirin). Ja ei lõppe süüdet maha
keerates ära ka, alles peale ca 5min seismist. Samuti ei käivitu auto ja annab veateateid:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
00546 - Data wiring faulty
35-00 - -
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.14 08:35
|
|
|
Selge, romula nagu tuleb välja lasi üle. Testiti nende poolt pump ära ei tea mis ime moodusega siis lubades, et asi korras. Igatahes oli "uue" pumpa
aju omadega läbi. Vahetasime siis ajud ära ja töötab, aga ainult mõneks hetkeks. Algupäraselt on hääl ja kõik ideaalne ja siis viskab avarii re˛iimi
peale ja lõgiseb ja lägiseb jälle. TDI graphiga on näha, et süütenurk on väga-väga palju üle ja mootor kallab kütust peale nii mis kole. Küsida miks
ma süütenurka siis paika ei säti, ei oska kommenteerida, võhik.
Muideks vana kolb oli tõesti kinni kiilunud, lasin vana pumba laiali võtta ja too kandiline väike jupp mis koos selle kolbiga tööd teeb seal oli tüki
välja löönud ja see tekitas kiilumist.
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.14 17:24
|
|
|
Nii, sai siis veel auto kallal asju proovitud. Võtsime isegi kati järelt ära, et äkki on ehk see umbes. Ei olnud kasu, jälgisin siis näite arvutist.
Mis pani mind imestama oli MAF näit. Näiduks oli 64mg/stroke. Kuigi peaks kohapeal käiates olema midagi neljasaja kanti, võtsin siis lugeja järelt ära
ja andis sissekodeeritud näidu( midagi 560 kanti mg/stroke) lihtsalt testiks, et kas muutub midagi aga ei. Läksin siis TDI graphi alla ja süütenurk on
nii paigast kui paigast, mehhaaniliselt peab kõik korrektne olema kuna pumpaga tegeledes sai see lausa 4 korda paika sätitud. Samuti ei taha ma
uskuda, et tegemist on kõrgsurve pumpa veaga. Sellepärast, et kui veakoodid ära kustutan ei lähe auto kohe avarii re˛iimi ja pöörded lähevad kõrgele
jõuliselt ja kenasti üle 4000.
Lisan juurde pildid TDI graphist ja muudest näitudest mis VAGCOMi kaudu ära lugesin, ehk leidub mõni härra kes oskab mulle kohe näpuga näidata, et:
"Näe, see asi pole päris õige!"
Samuti on TDI graph kuidagi väga imelik, tegelikult ei tohiks need jooned olla horisontaalsed. Jooned peaksid olema diagonaalsed. Ja samuti(nagu näha
pildilt) ei näita TDI graph süütenurga tegelikku asukohta, kas asi on niivõrd vales nurgas või viitab see millegile sügavamale? Nt pumpa aju vms.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.11.14 18:13
|
|
|
Sellel mootoril ei reguleerita ju pritsehetke selle graafiku järgi.
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.14 18:53
|
|
|
Olen sellest teadlik, mind huvitaksid lihtsalt nõuanded kust veel vigu otsida.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.11.14 19:11
|
|
|
Millised veakoodid tagasi tulevad?
Kui pritsehetke õigel viisil reguleerid, siis sa ju põhimõtteliselt näed seal, et kas see kolb liigub pumbas ehk pritsenurk muutub umbes 15-17 kraadi
ulatuses jne. Kui see õhulugeja signaal on tõesti nii väike, siis võiks ka seda asja uurida.
|
|
|
jsv
huviline
Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro ,00
|
postitati 04.11.14 22:19
|
|
|
Mootori temperatuur peab ka ju mingi 85 olema kui süüdet sätid. Enne vist ei näidanudki midagi. Võin muidugi eksida. Ise sättisin paar kuud tagasi ja
tundus kuidagi imelihtne.
elu on elamiseks
|
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.14 03:17
|
|
|
Jah TDI graphi jaoks pidi temp olema midagi 80 kanti, kui ei saa ta mingeid andmeid siis ta viskas errorit, aga näe võttis pildi ette kohe. Õhulugejas
ma kahtlen kuna paar päeva enne seda kogu jama testisin oma õhulugejat(jalgisin sõidu ajal näite). Ja proovisin ka ju lahti ühendades, ei mingit kasu,
järelikult pole mõtet selle poole vaadata.
Ja veakood 00550 - Start of Injection Regulation, 17-00 - Control Difference, ainuke mis on ja jääb.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.11.14 05:30
|
|
|
Mõistlik oleks see graafik üldse ära unustada ja teha reguleerimine "basic setting" abil. Sellisel juhul sa näed ka reaalselt, kas pump on suuteline
süüdet hiliseks/varaseks keerama nõutud ulatuses. Ja kui seal näitab staatuseks parasjagu hiline, aga tegelik süütenurk jääb liialt kaua varajasse
asendisse, siis arvatavasti see kolb ei liigu vabalt jne. Sõbra autol on analoogne probleem, süüde on iseenesest paigas, aga kolb tundub takerduvat ja
auto läheb avariireziimi.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 05.11.14 08:04
|
|
|
Mina olen oma kahel erineval autol küll selle viimase graafiku järgi süütenurka paika sättinud
Võta nüüd kinni, et kas mul "joppas", et selle järgi paika panin või mitte, kuid mina olen endal mõlemad autod käima saanud.
Viimaselt graafikult on ju näha, et sul süüde on liiga varajane ning ei mahu graafiku lubatud piirmääradesse ära.
Enda autol sain ilusti selle keskmise ehk sinise joone peale ning kõik toimis ideaalselt.
Eks eeldus on see ka, et pump millel sa üritad nurka paika saada on korras!
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 05.11.14 10:14
|
|
|
Antud graafik ei näita küll midagi tarka. Iga hiina kaabliga õiget graafikut ei näe ka.
|
|
|
|
K.R.
huviline
Registreerunud 22.07.14
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.14 10:56
|
|
|
Enne seda probleemi töötas TDI Graph ideaalselt.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.11.14 13:41
|
|
|
Minu kogemus on muidu selline, et kui kasutada õigeid rakiseid ja töövõtteid pumba ja hammasrihma paigaldusel, siis saab asi juba niigi
põhimõtteliselt paika, midagi reguleerida pole vaja.
Aga võiks nagu aru saada, et see graafik ei anna Sulle antud hetkel midagi. See kolb võib seal vabalt 99% kinni olla, Sa võid selle graafiku järgi
asja paika sättida, aga sõitma hakates on kohe veakood sees, sest pritsehetk ei liigu sinna kuhu aju seda soovib. Kui õigel viisil reguleerida ei
taha, siis mine käi vähemalt sõitmas arvutiga ja võrdle küsitud ja reaalset pritsehetke grupis 4 erinevatel kiirustel ja koormustel, tõenäoliselt näed
oma probleemi seal.
VAG-COM pole originaal tarkvara ja sellel mootoril ei ole tegelikult ette nähtud graafiku järgi reguleerimist!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |