Lehekülgi: 1 2 3 |
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 26.10.14 21:12
|
|
|
A6 C7 3.0 diisel MANUAAL
Tere!
Kas on kellelgi kogemust sellisega?
Küsimus just kuidas sidur jms vastu peavad ? Vaja nimelt aeg - ajalt suhteliselt suurt käru vedada. Samas põhiliselt sõidan üksi pikki otsi .
Automaati ja 4 vedu pole mõtet kiita , selline on olemas. (tõsi ,pole AUDI)
Teine küsimus on kas poole veolist on üldse mõtet 3 liitrist vaadata, nüüd on 2.0 ka 177 ja isegi 190 Hj saadaval.Mis nendest arvata uuema c7 kere
peal ?
A24 ´s pole ühtegi C7 manuaali , miks neist midagi ei arvata ?
Tänud ette.
Sammal
|
|
|
RJanno
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2013
|
postitati 27.10.14 19:55
|
|
|
Nõudlust pole.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 27.10.14 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sammalselg
Tere!
Kas on kellelgi kogemust sellisega?
Küsimus just kuidas sidur jms vastu peavad ? Vaja nimelt aeg - ajalt suhteliselt suurt käru vedada. Samas põhiliselt sõidan üksi pikki otsi .
Automaati ja 4 vedu pole mõtet kiita , selline on olemas. (tõsi ,pole AUDI)
Teine küsimus on kas poole veolist on üldse mõtet 3 liitrist vaadata, nüüd on 2.0 ka 177 ja isegi 190 Hj saadaval.Mis nendest arvata uuema c7 kere
peal ?
A24 ´s pole ühtegi C7 manuaali , miks neist midagi ei arvata ?
Tänud ette.
Sammal |
Mina olen sõitnud c7 2.0-ga korduvalt. Iseenesest täitsa meeldiv. Talvel oli pidamine super. Rehvideks olid Nokian HKPL 7. Manuaal 6 käiguline oli
veidi harjumatu, aga muidu sujuv ja hea. Sellel konkreetsel autol pole pea 3a jooksul vähemalt käigukastiga probleeme esinenud. Jõudlus pole küll nii hea, kui 3.0-il, aga kütusekulu jälle seal 4.x maanteel.
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 08:47
|
|
|
Tänud!
Ikka ei saa aru sellest automaadi vaimustusest. Tallinnas sisesõitudel on
vbl tõesti OK. Kas tõesti väljaspoole linna enam keegi midagi osta ei jõua?
Mul on näiteks 1 km sirget asfalti ,siis pööran trassile. 6 käik , püsikas vastavalt vajadusele. 65 km on enne kui tuleb esimene 70 märk. Milleks
automaat ? Pigem ajan just taga madalamat kütuse- ,hoolduse- ja remondikulu .Samas soovin ikkagi mugavat ja turvalist pilli.
Real , kas see 4 . x kulu on tegelikkusest või paberitelt / kompuutrist?
Sammal
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 08:57
|
|
|
Jäi veel hingele paar küsimust automaadist:
Oman ka 3.0 automaati ( Mersu 2006 a 5 k aut ), aga ei ole sellega sõbraks saanud kahjuks .Ei usu , et Audi kast oluliselt teistsugune on. (
argumenteeritud kommentaarid on teretulnud neilt kes mõlemat omanud / pikemalt sõitnud)
Kas need 7/ 8 käigulised kastid käru vedades närviliseks ei lähe? Või vahetab ikka ainult mingi 4 nda käiguni ja üles vahetada ei lase ? Kui saadki
kõrgema , tõmbab esimesel võimalusel alla tagasi, varsti on kärsahais üleval lupsimisest. Samas pöörded on põhjendamatult kõrged ? ( Mersu)
Sammal
|
|
|
RJanno
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2013
|
postitati 28.10.14 09:09
|
|
|
Kas sa panid praegu võrdusesse 2006 aasta mersu automaat kasti millel viis käiku, 2013 aasta audi omaga millel 8 käiku?
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 28.10.14 09:15
|
|
|
Mul oli Touareg 3,0 TDi (165 kW) 6k kastiga ja praegu on peres GLK 320 CDI (165 kW) 7k kastiga. Automaadid loomulikult. Ütleks, et MB on igast otsast
parem auto, va see, et ta on väiksem. Ta on vaikne, stabiilne, sujuv ja oluliselt reipam ja märgatavalt ökonoomsem. Diisli häält pole ollagi,
võrrelduna Touaregiga, mis vibreeris ja lõugas nagu traktor. Kaaluvahe on ka -500kg, sealt tuleb osa sellest muidugi. Aga raske käru vedamisel ei tee
küll kumbki teist nägugi. Selles osas vbla oli Touareg oma suurema massi tõttu rahulikum, GLK puhul on täislaotud haagisega ikka veidi edasi-tagasi
jõnksutamist tunda. Aga käigukasti poolest ei ole neil küll vahet kas käru on taga või mitte.
Klassikaline manuaal on eilne päev nagu suurekubatuuriline vabalthingav mootor. Neid kes neid armastavad jääb järjest vähemaks ja mingis perspektiivis
ei tasu neid enam toota. Küll aga jäävad ju alles need autod, mis juba eksisteerivad. Vastusena Sinu küsimusele miks neist midagi ei arvata on see, et
neist ei ole põhjust midagi arvata - kaasaegne topeltsiduriga robotkast on mugavam ja ökonoomsem kui tavaline manuaal ja uue auto ostjale ei ole
töökindlus eriline murefaktor - garantii ju kehtib. Mina arvan, et klassikaline manuaal taandub üsna pea kahte äärmust esindavate autode pärusmaaks -
ühed siis väikesekubatuurilised diislid, millega maanteel odavalt pikki otsi lasta ja teised nende vastandina suure võimsusega nö klassikalised
sportautod (Lotus, Morgan, Viper jms).
|
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RJanno
Kas sa panid praegu võrdusesse 2006 aasta mersu automaat kasti millel viis käiku, 2013 aasta audi omaga millel 8 käiku? |
Panin. Meelega. Selleks foorum ongi , et arutada asjadest millega ise ei ole kokku puutunud .
Siit küsimus : Kas oled ( keegi on ) kasutanud sellise kastiga masinat ka käruvedamisel ?
Kuidas kast käitub ?Kuina need käikude vahed on nii tihedad , st. kas palavaks ei lähe kui koguaeg ´´lupsib `` ? Eraldi jahutus? Kas laseb manuaal
reziimis üles vahetada koormuse all?
8 käiguline on vist multitroonik , selle võib kohe välistada?
Sammal.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 09:46
|
|
|
C7 on juba S-tronic kastiga ehk DSG kastiga, mis sellele sikutamisele väga hästi vastu ei pea või üldse väga vastu ei pea.
Tiptronic kast, mis veel c6 peal, on aga väga hea ja vastupidav ning kindlasti parem, kui MB vana 5 käiguline automaat. Käru vedamisele peab hästi
vastu, soovitatav lihtsalt sellisel juhul õli tihemini vahetada.
Manuaal kastiga 3.0 diislit järelturul on ilmselt keeruline realiseerida. Kulude osas tuleb sama välja kas remondid automaatkasti või ostad manuaalile
uut kahemassilist hooratast.
//edit:
Käike vahetab käru taga ka ka kast normaalselt. Multitronicu poole ei tasu kindlasti vaadata, kui mõtled käru vedamisele. Tegemist variaatorkastiga ja
on Audil niisamagi tundlikud.
|
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Vastusena Sinu küsimusele miks neist midagi ei arvata on see, et neist ei ole põhjust midagi arvata - kaasaegne topeltsiduriga robotkast on mugavam
ja ökonoomsem kui tavaline manuaal ja uue auto ostjale ei ole töökindlus eriline murefaktor - garantii ju kehtib. . |
Nõus , Joel. Ilmselt väga paljudel juhtudel nii mõeldaksegi. Elu läheb järjest rohkem kõik või mittemidagi suunas.Asi läheb keeruliseks siis kui päris
uut ei taha. Komistada DSG otsa mis on olnud sellise mõttemaailmaga venna käes... Tänan ei.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 10:01
|
|
|
Eks see DSG mugavus on ka suhteline, ise pean seda üsna ebamugavaks kastiks võrreldes Tiptronicuga.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 28.10.14 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sammalselg
Tänud!
Ikka ei saa aru sellest automaadi vaimustusest. Tallinnas sisesõitudel on
vbl tõesti OK. Kas tõesti väljaspoole linna enam keegi midagi osta ei jõua?
Mul on näiteks 1 km sirget asfalti ,siis pööran trassile. 6 käik , püsikas vastavalt vajadusele. 65 km on enne kui tuleb esimene 70 märk. Milleks
automaat ? Pigem ajan just taga madalamat kütuse- ,hoolduse- ja remondikulu .Samas soovin ikkagi mugavat ja turvalist pilli.
Real , kas see 4 . x kulu on tegelikkusest või paberitelt / kompuutrist?
Sammal |
Peaks olema tegelikkuses. 100% aga ei luba, kuna ise autot ei tangi. Kõik läheb firma omaniku kaardilt. Ainuke mure oli, et Soomes nad tahad õlivälpa
hoida 30 tkm. Muidu tegu igati mugava ja hea autoga.
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 10:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
C7 on juba S-tronic kastiga ehk DSG kastiga, mis sellele sikutamisele väga hästi vastu ei pea või üldse väga vastu ei pea.
Tiptronic kast, mis veel c6 peal, on aga väga hea ja vastupidav ning kindlasti parem, kui MB vana 5 käiguline automaat. Käru vedamisele peab hästi
vastu, soovitatav lihtsalt sellisel juhul õli tihemini vahetada.
Manuaal kastiga 3.0 diislit järelturul on ilmselt keeruline realiseerida. Kulude osas tuleb sama välja kas remondid automaatkasti või ostad manuaalile
uut kahemassilist hooratast.
//edit:
Käike vahetab käru taga ka ka kast normaalselt. Multitronicu poole ei tasu kindlasti vaadata, kui mõtled käru vedamisele. Tegemist variaatorkastiga ja
on Audil niisamagi tundlikud. |
Tänud Kuldar! See on info mida ootasin !
Olen teadlik 2 massilisest hoorattast. 3 .0 mõtlesin just seepärast , et äkki sellel on see tugevam . Ainus mida ei osanud oodata ja mis ehmatas,
on see et, vabariigis on manuaal täiesti väljasurnud teema.
Plalun anna nõu ( ka teised on muidugi teretulnud!) mis konfiguratsioonis ise minu kriteeriumitele tuginedes ostaksid? Ei ole eriline autode
vahetaja, soovin sellega vähemalt 5 a sõita. Täiesti uue välistan , jutt käib ca 1 aasta vanusest pillist.Raha on ca 35000 ( bruto )eraldatud.
Tallinna satun harva , seega pikad otsad , enamasti üksi. Vahel vaja vedada suurt käru (2 teljeline treiler, lubatud kaalu ülemisel piiril või pigem
lõhki)
Sammal
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 28.10.14 10:13
|
|
|
Tere,
Ma ei tea, miks Sul automaat üles- alla jubedalt viskama hakkab, aga mul on täitsa vastupidine olukord.
Kuna ka Sina võrdlesid siga ja kägu siis mul on kodus täpselt samasugused erinevad autod, mõlemad küll neliveod aga üks võimsam automaat ja teine
lahjem manuaal 6k. Hea just Sinule näiteks ja võrdluseks.
Päris tihti on tulnud vedada täislastis haagist (ca 1.5t), siis igakord kui kodust haaran automaatkastiga auto, tänan tagantjärgi selle mugavuse eest,
kõik fooride alt stardid jms on lihtsalt sujuvad, mäkke tõusul ei pea muretsema ei pöörete vahemiku ega millegi eest - atm kast teeb oma töö (mäed =
meie mõistes siiski künkad), rääkimata siis kui pean haagist raskemal pinnal tõmbama või veel enam tagurdama. Kusjuures raskem pinnas ei tähenda mitte
ainult muru või pori sees ukerdamist vaid ka tavalisel talvisel lume sees tagurdamist kui tee puhastatud pole.
Vanakesel 6k käsikastiga olen suutnud korduvalt siduri tagurdades libisema lasta nii et pärast ventileerid oma kapotialust. Automaadiga mul ei ole
mitte kordagi olnud seda probleemi, et tunda oleks et kusagilt nüüd kukub libistama või oleks keeruline tagurdada või tõmmata.
Kuigi, tuletan meelde, et võrdlesin ka siin kohal siga ja kägu nagu Sinagi (A6 C4 2.5TDI 6k vs Q7 4.2TDI 6k atm). NB! A6 C4 2.5TDI quattrot ei tehtud
kunagi automaatkastiga - juhul kui Sul tekib küsimus miks ma valisin manuaali kui toda autot ostsin.
Tänapäeval on vist veel mõned japsid kes suudavad endiselt kiviaegseid automaatkaste ehitada, millega kütusekulu atm puhul on kõrgem kui manuaalil
(kastid millel 4-5käiku ainult- omasin ka ise kunagi üht sellist kütuseröövlit ja arusaadavalt oli asi kastis). Mu arust kõigil sakslastel juba
aastaid vastupidine olukord, kus atm on ökom kui manuaal.
Kuigi on üks asi millega ma olen ilmselgelt nõus - kui Sul on plaanis osta palju km näinud auto ja tahad teda veel pikaks ajaks endale jätta, siis
manuaali puhul olen üsna kindel, et see on viimaseid asju mille pärast pead muretsema, automaadi puhul vist seda küll öelda ei saa, alates nende
elektroonikast kui igasugu imeteguritest ja eelmise omaniku sõidustiilist ja õlivahetuse välpadest... Nii et igaks asjaks on oma põhjus ja vastavalt
oma vajadusele saadki ju valiku langetada.
terv,
ash
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 10:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ash
Tere,
Ma ei tea, miks Sul automaat üles- alla jubedalt viskama hakkab, aga mul on täitsa vastupidine olukord.
Kuna ka Sina võrdlesid siga ja kägu siis mul on kodus täpselt samasugused erinevad autod, mõlemad küll neliveod aga üks võimsam automaat ja teine
lahjem manuaal 6k. Hea just Sinule näiteks ja võrdluseks.
Päris tihti on tulnud vedada täislastis haagist (ca 1.5t), siis igakord kui kodust haaran automaatkastiga auto, tänan tagantjärgi selle mugavuse eest,
kõik fooride alt stardid jms on lihtsalt sujuvad, mäkke tõusul ei pea muretsema ei pöörete vahemiku ega millegi eest - atm kast teeb oma töö (mäed =
meie mõistes siiski künkad), rääkimata siis kui pean haagist raskemal pinnal tõmbama või veel enam tagurdama. Kusjuures raskem pinnas ei tähenda mitte
ainult muru või pori sees ukerdamist vaid ka tavalisel talvisel lume sees tagurdamist kui tee puhastatud pole.
Vanakesel 6k käsikastiga olen suutnud korduvalt siduri tagurdades libisema lasta nii et pärast ventileerid oma kapotialust. Automaadiga mul ei ole
mitte kordagi olnud seda probleemi, et tunda oleks et kusagilt nüüd kukub libistama või oleks keeruline tagurdada või tõmmata.
Kuigi, tuletan meelde, et võrdlesin ka siin kohal siga ja kägu nagu Sinagi (A6 C4 2.5TDI 6k vs Q7 4.2TDI 6k atm). NB! A6 C4 2.5TDI quattrot ei tehtud
kunagi automaatkastiga - juhul kui Sul tekib küsimus miks ma valisin manuaali kui toda autot ostsin.
Tänapäeval on vist veel mõned japsid kes suudavad endiselt kiviaegseid automaatkaste ehitada, millega kütusekulu atm puhul on kõrgem kui manuaalil
(kastid millel 4-5käiku ainult- omasin ka ise kunagi üht sellist kütuseröövlit ja arusaadavalt oli asi kastis). Mu arust kõigil sakslastel juba
aastaid vastupidine olukord, kus atm on ökom kui manuaal.
Kuigi on üks asi millega ma olen ilmselgelt nõus - kui Sul on plaanis osta palju km näinud auto ja tahad teda veel pikaks ajaks endale jätta, siis
manuaali puhul olen üsna kindel, et see on viimaseid asju mille pärast pead muretsema, automaadi puhul vist seda küll öelda ei saa, alates nende
elektroonikast kui igasugu imeteguritest ja eelmise omaniku sõidustiilist ja õlivahetuse välpadest... Nii et igaks asjaks on oma põhjus ja vastavalt
oma vajadusele saadki ju valiku langetada.
terv,
ash |
Viskab sellepärast ,et ei jaksa vedada 5 ndaga!Pean täpsustama tegu ei ole puhta Mersuga , vaid Jeep GC millel on Mersu 3 ne mootor ja ATM. Asi on
kindlasti selles , et minu käru on raskem kui 1.5 t ja kandiline , mis võtab tuule taha. 4 ndga sõites on kütusekulu 18..19 /100 le. Samas A6 1.9
veab seda sama 10 / 100 le. Peale automaatkasti ei oska küll ühtegi ´´ süüdlast´leida
Q7 4.2 on kindlasti hea auto aga seest kiviaegne ja samuti jääb minu eelarvest välja .
Sammal
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 10:31
|
|
|
Tere,
Kui soov ikkagi manuaalkastiga C7, siis võid vabalt ka Saksa poole vaadata, mobile.de kodulehel üle 400 diisli manuaali alates 2012 aastast-firmasid
kes taustauuringu ja muud asjad kordaajavad on piisavalt. Tuttavad, kes on toonud on üldjuhul ikka rahul, sest valik on ikka meeletu võrreldes meie
auto24-ga.
|
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 10:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Tere,
Kui soov ikkagi manuaalkastiga C7, siis võid vabalt ka Saksa poole vaadata, mobile.de kodulehel üle 400 diisli manuaali alates 2012 aastast-firmasid
kes taustauuringu ja muud asjad kordaajavad on piisavalt. Tuttavad, kes on toonud on üldjuhul ikka rahul, sest valik on ikka meeletu võrreldes meie
auto24-ga. |
Tänud!
Olen kõik oma autod ( va Jeep, mis oli viga ) piiritagant ise toonud. See ei kohuta. Tean , et seal on neid palju , seepärast imestangi miks siin ei
ole!Pisut paneb põdema , nagu Kuldar kirjutas ,et pärast ei saa lahti sellest kepikastiga autost.
Sammal
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 10:43
|
|
|
Eks lahti saab sellest ikka lõpuks, aga turuhind on selgelt odavam, kui automaatkastiga autodel, seda tasub ka ostes meeles pidada.
2.0 mootori puhul on see jama, et A6 kere üksi on talle juba raskem vedada, kui näiteks A4, A3 jne, et käru sikutamiseks mina teda endale ei ostaks.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 11:24
|
|
|
Mõistus otsas
Lugedes härrased teie postitusi, tuleb konstateerida, et Audi on tänaseks langenud tasemele, millisel toodab autosid, millega kõlbab ainult poes
piimajärel käia! See seletab ka fakti miks enamus C7 Audid A 24 ´s on
sedaankerega !
Praegu loen välja siit ainult sellise tegevuskava`: Osta 3.0 aut ja hakata seda kohe müüma. Ca aastaga saad lahti ja ostad järgmise.Jne 101 salmi kuni
surmani.
Sammal
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 11:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sammalselg
Mõistus otsas
Lugedes härrased teie postitusi, tuleb konstateerida, et Audi on tänaseks langenud tasemele, millisel toodab autosid, millega kõlbab ainult poes
piimajärel käia! See seletab ka fakti miks enamus C7 Audid A 24 ´s on
sedaankerega !
Praegu loen välja siit ainult sellise tegevuskava`: Osta 3.0 aut ja hakata seda kohe müüma. Ca aastaga saad lahti ja ostad järgmise.Jne 101 salmi kuni
surmani.
Sammal |
See aastaaega müümine on veidi liialdus ja kehtib ilmselgelt väga vale hinna ja ülejäänu auto suhtega auto kohta.
Käru vedamiseks on A6 täitsa ok, aga siis tasub võtta juba mootor, millega on seda mõistlik pikas perspektiivis teha. Aegajalt kerghaagist vedades
saad ilmselt 2.0 mootoriga ka hakkama, aga kui vead suuremaid ja raskemaid asju, siis jääb 2.0 lahjaks
|
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat: | Algselt postitas: sammalselg
Mõistus otsas
Lugedes härrased teie postitusi, tuleb konstateerida, et Audi on tänaseks langenud tasemele, millisel toodab autosid, millega kõlbab ainult poes
piimajärel käia! See seletab ka fakti miks enamus C7 Audid A 24 ´s on
sedaankerega !
Praegu loen välja siit ainult sellise tegevuskava`: Osta 3.0 aut ja hakata seda kohe müüma. Ca aastaga saad lahti ja ostad järgmise.Jne 101 salmi kuni
surmani.
Sammal |
See aastaaega müümine on veidi liialdus ja kehtib ilmselgelt väga vale hinna ja ülejäänu auto suhtega auto kohta.
Käru vedamiseks on A6 täitsa ok, aga siis tasub võtta juba mootor, millega on seda mõistlik pikas perspektiivis teha. Aegajalt kerghaagist vedades
saad ilmselt 2.0 mootoriga ka hakkama, aga kui vead suuremaid ja raskemaid asju, siis jääb 2.0 lahjaks |
See käruvedamine on võib-olla tiba ülepaisutatud. Vaja läheb seda vbl 3..4 korda aastas. Kuna vean ikka Jeepi´ga .Sedagi mitte igapäevaselt . Vahel
ei ole kuu aega vaja. Lihtsalt mõtlesin 2 kokku vahetada aga sellega ilmselt panin puusse.
Kas nii lahja varustusega pillist oleks üldse võimalik lahti saada ca 5 aasta pärast ?Kahju , et pole ühtegi sarnast siin, et saaks vähemalt
proovida
http://www.blocket.se/stockholm/Audi_A6_3_0_TDI_204hk_Avant__Sportpaket__Xeno_56860888.htm?ca=11&w=3
Sammal
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 11:51
|
|
|
Kui seda foorumi loed, siis vahet pole kas käru või mitte...A6te peetakse autoks ainult 3,0 ja quattrot, healjuhul ka 2,7...Töristame varsti kõik lõbusalt jälle 90nega. Ära põe osta 2,0 manuaal 130kw kui meeldib ja nu kui tõesti ei jõua käru
vedada...siis paari saja eest keevitatkse kw juurde nii palju kui vaja.
Eelmine suvi sai isa B6-ga manuaal, 96kw, bensukas, ilma turbota, viidud ca 10 koormat vanarauda(koorem ülenormi)....ei saanud aru ,et piinasime masinat, ok auto ca 700kg kergem vist.
Oleme kergelt unustanud, mis mootoritega sõitsime 20aastat tagasi...Vaevalt, et su tulevane C7 käru pärast igapäevane "veoauto" saab olema!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.10.14 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Kui seda foorumi loed, siis vahet pole kas käru või mitte...A6te peetakse autoks ainult 3,0 ja quattrot, healjuhul ka 2,7...Töristame varsti kõik lõbusalt jälle 90nega. Ära põe osta 2,0 manuaal 130kw kui meeldib ja nu kui tõesti ei jõua käru
vedada...siis paari saja eest keevitatkse kw juurde nii palju kui vaja.
Eelmine suvi sai isa B6-ga manuaal, 96kw, bensukas, ilma turbota, viidud ca 10 koormat vanarauda(koorem ülenormi)....ei saanud aru ,et piinasime masinat, ok auto ca 700kg kergem vist.
Oleme kergelt unustanud, mis mootoritega sõitsime 20aastat tagasi...Vaevalt, et su tulevane C7 käru pärast igapäevane "veoauto" saab olema!
|
Lisaks sellele võib paar korda aastas ka käruvedamiseks teenust sisse osta (vastav masin rentida), mitte kogu masina valikut sellele taandada, et paar
korda aastas ikka ise hakkama saaks. Mina olen viimasel ajal just sellest vaatevinklist vaadanud, et mis kasu on masina võimekusest külmik pagassi
mahutada, kui sul seda läheb vaja kord kümne aasta jooksul
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 28.10.14 12:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Kui seda foorumi loed, siis vahet pole kas käru või mitte...A6te peetakse autoks ainult 3,0 ja quattrot, healjuhul ka 2,7...Töristame varsti kõik lõbusalt jälle 90nega. Ära põe osta 2,0 manuaal 130kw kui meeldib ja nu kui tõesti ei jõua käru
vedada...siis paari saja eest keevitatkse kw juurde nii palju kui vaja.
Eelmine suvi sai isa B6-ga manuaal, 96kw, bensukas, ilma turbota, viidud ca 10 koormat vanarauda(koorem ülenormi)....ei saanud aru ,et piinasime masinat, ok auto ca 700kg kergem vist.
Oleme kergelt unustanud, mis mootoritega sõitsime 20aastat tagasi...Vaevalt, et su tulevane C7 käru pärast igapäevane "veoauto" saab olema!
|
Puhas kuld. Täpselt mida ise mõtlen. Ma olen 45 a. vana, täielikult rahul c5 1.9 96 kw Audiga. Ostaks iga kell uue sellise kui neid veel tehtaks!
Kas kellelgi on reaalset kogemust kuipalju on C7universaal raskem kui C5 sedaan, et seda nii tuimaks tembeldatakse?Jõududes on ju ka vahe96 kw vs 130
Kw. Kas on reaalselt tunda jõuetumat minekut C7 ´ l ?
Sammal
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|