Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A6 C7 3.0 diisel MANUAAL (Vastuseid: 51 | Vaatamisi: 7553)
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 26.10.14 22:12 Tsiteeri
A6 C7 3.0 diisel MANUAAL



Tere!

Kas on kellelgi kogemust sellisega?
Küsimus just kuidas sidur jms vastu peavad ? Vaja nimelt aeg - ajalt suhteliselt suurt käru vedada. Samas põhiliselt sõidan üksi pikki otsi . Automaati ja 4 vedu pole mõtet kiita , selline on olemas. (tõsi ,pole AUDI)
Teine küsimus on kas poole veolist on üldse mõtet 3 liitrist vaadata, nüüd on 2.0 ka 177 ja isegi 190 Hj saadaval.Mis nendest arvata uuema c7 kere peal ?
A24 ´s pole ühtegi C7 manuaali , miks neist midagi ei arvata ?

Tänud ette.

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RJanno
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2013

postitati 27.10.14 20:55 Tsiteeri


Nõudlust pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 27.10.14 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sammalselg
Tere!

Kas on kellelgi kogemust sellisega?
Küsimus just kuidas sidur jms vastu peavad ? Vaja nimelt aeg - ajalt suhteliselt suurt käru vedada. Samas põhiliselt sõidan üksi pikki otsi . Automaati ja 4 vedu pole mõtet kiita , selline on olemas. (tõsi ,pole AUDI)
Teine küsimus on kas poole veolist on üldse mõtet 3 liitrist vaadata, nüüd on 2.0 ka 177 ja isegi 190 Hj saadaval.Mis nendest arvata uuema c7 kere peal ?
A24 ´s pole ühtegi C7 manuaali , miks neist midagi ei arvata ?

Tänud ette.

Sammal

Mina olen sõitnud c7 2.0-ga korduvalt. Iseenesest täitsa meeldiv. Talvel oli pidamine super. Rehvideks olid Nokian HKPL 7. Manuaal 6 käiguline oli veidi harjumatu, aga muidu sujuv ja hea. Sellel konkreetsel autol pole pea 3a jooksul vähemalt käigukastiga probleeme esinenud. :) Jõudlus pole küll nii hea, kui 3.0-il, aga kütusekulu jälle seal 4.x maanteel. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 09:47 Tsiteeri


Tänud!

Ikka ei saa aru sellest automaadi vaimustusest.:o Tallinnas sisesõitudel on vbl tõesti OK. Kas tõesti väljaspoole linna enam keegi midagi osta ei jõua?
Mul on näiteks 1 km sirget asfalti ,siis pööran trassile. 6 käik , püsikas vastavalt vajadusele. 65 km on enne kui tuleb esimene 70 märk. Milleks automaat ? Pigem ajan just taga madalamat kütuse- ,hoolduse- ja remondikulu .Samas soovin ikkagi mugavat ja turvalist pilli.


Real , kas see 4 . x kulu on tegelikkusest või paberitelt / kompuutrist?

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 09:57 Tsiteeri


Jäi veel hingele paar küsimust automaadist:

Oman ka 3.0 automaati ( Mersu 2006 a 5 k aut ), aga ei ole sellega sõbraks saanud kahjuks .Ei usu , et Audi kast oluliselt teistsugune on. ( argumenteeritud kommentaarid on teretulnud neilt kes mõlemat omanud / pikemalt sõitnud)
Kas need 7/ 8 käigulised kastid käru vedades närviliseks ei lähe? Või vahetab ikka ainult mingi 4 nda käiguni ja üles vahetada ei lase ? Kui saadki kõrgema , tõmbab esimesel võimalusel alla tagasi, varsti on kärsahais üleval lupsimisest. Samas pöörded on põhjendamatult kõrged ? ( Mersu)

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RJanno
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2013

postitati 28.10.14 10:09 Tsiteeri


Kas sa panid praegu võrdusesse 2006 aasta mersu automaat kasti millel viis käiku, 2013 aasta audi omaga millel 8 käiku?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 28.10.14 10:15 Tsiteeri


Mul oli Touareg 3,0 TDi (165 kW) 6k kastiga ja praegu on peres GLK 320 CDI (165 kW) 7k kastiga. Automaadid loomulikult. Ütleks, et MB on igast otsast parem auto, va see, et ta on väiksem. Ta on vaikne, stabiilne, sujuv ja oluliselt reipam ja märgatavalt ökonoomsem. Diisli häält pole ollagi, võrrelduna Touaregiga, mis vibreeris ja lõugas nagu traktor. Kaaluvahe on ka -500kg, sealt tuleb osa sellest muidugi. Aga raske käru vedamisel ei tee küll kumbki teist nägugi. Selles osas vbla oli Touareg oma suurema massi tõttu rahulikum, GLK puhul on täislaotud haagisega ikka veidi edasi-tagasi jõnksutamist tunda. Aga käigukasti poolest ei ole neil küll vahet kas käru on taga või mitte.

Klassikaline manuaal on eilne päev nagu suurekubatuuriline vabalthingav mootor. Neid kes neid armastavad jääb järjest vähemaks ja mingis perspektiivis ei tasu neid enam toota. Küll aga jäävad ju alles need autod, mis juba eksisteerivad. Vastusena Sinu küsimusele miks neist midagi ei arvata on see, et neist ei ole põhjust midagi arvata - kaasaegne topeltsiduriga robotkast on mugavam ja ökonoomsem kui tavaline manuaal ja uue auto ostjale ei ole töökindlus eriline murefaktor - garantii ju kehtib. Mina arvan, et klassikaline manuaal taandub üsna pea kahte äärmust esindavate autode pärusmaaks - ühed siis väikesekubatuurilised diislid, millega maanteel odavalt pikki otsi lasta ja teised nende vastandina suure võimsusega nö klassikalised sportautod (Lotus, Morgan, Viper jms).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RJanno
Kas sa panid praegu võrdusesse 2006 aasta mersu automaat kasti millel viis käiku, 2013 aasta audi omaga millel 8 käiku?


Panin. Meelega. Selleks foorum ongi , et arutada asjadest millega ise ei ole kokku puutunud .

Siit küsimus : Kas oled ( keegi on ) kasutanud sellise kastiga masinat ka käruvedamisel ?
Kuidas kast käitub ?Kuina need käikude vahed on nii tihedad , st. kas palavaks ei lähe kui koguaeg ´´lupsib `` ? Eraldi jahutus? Kas laseb manuaal reziimis üles vahetada koormuse all?
8 käiguline on vist multitroonik , selle võib kohe välistada?

Sammal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 10:46 Tsiteeri


C7 on juba S-tronic kastiga ehk DSG kastiga, mis sellele sikutamisele väga hästi vastu ei pea või üldse väga vastu ei pea.

Tiptronic kast, mis veel c6 peal, on aga väga hea ja vastupidav ning kindlasti parem, kui MB vana 5 käiguline automaat. Käru vedamisele peab hästi vastu, soovitatav lihtsalt sellisel juhul õli tihemini vahetada.

Manuaal kastiga 3.0 diislit järelturul on ilmselt keeruline realiseerida. Kulude osas tuleb sama välja kas remondid automaatkasti või ostad manuaalile uut kahemassilist hooratast.



//edit:
Käike vahetab käru taga ka ka kast normaalselt. Multitronicu poole ei tasu kindlasti vaadata, kui mõtled käru vedamisele. Tegemist variaatorkastiga ja on Audil niisamagi tundlikud.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 10:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel

Vastusena Sinu küsimusele miks neist midagi ei arvata on see, et neist ei ole põhjust midagi arvata - kaasaegne topeltsiduriga robotkast on mugavam ja ökonoomsem kui tavaline manuaal ja uue auto ostjale ei ole töökindlus eriline murefaktor - garantii ju kehtib. .


Nõus , Joel. Ilmselt väga paljudel juhtudel nii mõeldaksegi. Elu läheb järjest rohkem kõik või mittemidagi suunas.Asi läheb keeruliseks siis kui päris uut ei taha. Komistada DSG otsa mis on olnud sellise mõttemaailmaga venna käes... Tänan ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 11:01 Tsiteeri


Eks see DSG mugavus on ka suhteline, ise pean seda üsna ebamugavaks kastiks võrreldes Tiptronicuga.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 28.10.14 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sammalselg
Tänud!

Ikka ei saa aru sellest automaadi vaimustusest.:o Tallinnas sisesõitudel on vbl tõesti OK. Kas tõesti väljaspoole linna enam keegi midagi osta ei jõua?
Mul on näiteks 1 km sirget asfalti ,siis pööran trassile. 6 käik , püsikas vastavalt vajadusele. 65 km on enne kui tuleb esimene 70 märk. Milleks automaat ? Pigem ajan just taga madalamat kütuse- ,hoolduse- ja remondikulu .Samas soovin ikkagi mugavat ja turvalist pilli.


Real , kas see 4 . x kulu on tegelikkusest või paberitelt / kompuutrist?

Sammal


Peaks olema tegelikkuses. 100% aga ei luba, kuna ise autot ei tangi. Kõik läheb firma omaniku kaardilt. Ainuke mure oli, et Soomes nad tahad õlivälpa hoida 30 tkm. Muidu tegu igati mugava ja hea autoga. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 11:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
C7 on juba S-tronic kastiga ehk DSG kastiga, mis sellele sikutamisele väga hästi vastu ei pea või üldse väga vastu ei pea.

Tiptronic kast, mis veel c6 peal, on aga väga hea ja vastupidav ning kindlasti parem, kui MB vana 5 käiguline automaat. Käru vedamisele peab hästi vastu, soovitatav lihtsalt sellisel juhul õli tihemini vahetada.

Manuaal kastiga 3.0 diislit järelturul on ilmselt keeruline realiseerida. Kulude osas tuleb sama välja kas remondid automaatkasti või ostad manuaalile uut kahemassilist hooratast.



//edit:
Käike vahetab käru taga ka ka kast normaalselt. Multitronicu poole ei tasu kindlasti vaadata, kui mõtled käru vedamisele. Tegemist variaatorkastiga ja on Audil niisamagi tundlikud.


Tänud Kuldar! See on info mida ootasin !
Olen teadlik 2 massilisest hoorattast. 3 .0 mõtlesin just seepärast , et äkki sellel on see tugevam . Ainus mida ei osanud oodata ja mis ehmatas, on see et, vabariigis on manuaal täiesti väljasurnud teema.

Plalun anna nõu ( ka teised on muidugi teretulnud!) mis konfiguratsioonis ise minu kriteeriumitele tuginedes ostaksid? Ei ole eriline autode vahetaja, soovin sellega vähemalt 5 a sõita. Täiesti uue välistan , jutt käib ca 1 aasta vanusest pillist.Raha on ca 35000 ( bruto )eraldatud.

Tallinna satun harva , seega pikad otsad , enamasti üksi. Vahel vaja vedada suurt käru (2 teljeline treiler, lubatud kaalu ülemisel piiril või pigem lõhki)

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 28.10.14 11:13 Tsiteeri


Tere,

Ma ei tea, miks Sul automaat üles- alla jubedalt viskama hakkab, aga mul on täitsa vastupidine olukord.

Kuna ka Sina võrdlesid siga ja kägu siis mul on kodus täpselt samasugused erinevad autod, mõlemad küll neliveod aga üks võimsam automaat ja teine lahjem manuaal 6k. Hea just Sinule näiteks ja võrdluseks.

Päris tihti on tulnud vedada täislastis haagist (ca 1.5t), siis igakord kui kodust haaran automaatkastiga auto, tänan tagantjärgi selle mugavuse eest, kõik fooride alt stardid jms on lihtsalt sujuvad, mäkke tõusul ei pea muretsema ei pöörete vahemiku ega millegi eest - atm kast teeb oma töö (mäed = meie mõistes siiski künkad), rääkimata siis kui pean haagist raskemal pinnal tõmbama või veel enam tagurdama. Kusjuures raskem pinnas ei tähenda mitte ainult muru või pori sees ukerdamist vaid ka tavalisel talvisel lume sees tagurdamist kui tee puhastatud pole.
Vanakesel 6k käsikastiga olen suutnud korduvalt siduri tagurdades libisema lasta nii et pärast ventileerid oma kapotialust. Automaadiga mul ei ole mitte kordagi olnud seda probleemi, et tunda oleks et kusagilt nüüd kukub libistama või oleks keeruline tagurdada või tõmmata.

Kuigi, tuletan meelde, et võrdlesin ka siin kohal siga ja kägu nagu Sinagi (A6 C4 2.5TDI 6k vs Q7 4.2TDI 6k atm). NB! A6 C4 2.5TDI quattrot ei tehtud kunagi automaatkastiga - juhul kui Sul tekib küsimus miks ma valisin manuaali kui toda autot ostsin.

Tänapäeval on vist veel mõned japsid kes suudavad endiselt kiviaegseid automaatkaste ehitada, millega kütusekulu atm puhul on kõrgem kui manuaalil (kastid millel 4-5käiku ainult- omasin ka ise kunagi üht sellist kütuseröövlit ja arusaadavalt oli asi kastis). Mu arust kõigil sakslastel juba aastaid vastupidine olukord, kus atm on ökom kui manuaal.

Kuigi on üks asi millega ma olen ilmselgelt nõus - kui Sul on plaanis osta palju km näinud auto ja tahad teda veel pikaks ajaks endale jätta, siis manuaali puhul olen üsna kindel, et see on viimaseid asju mille pärast pead muretsema, automaadi puhul vist seda küll öelda ei saa, alates nende elektroonikast kui igasugu imeteguritest ja eelmise omaniku sõidustiilist ja õlivahetuse välpadest... Nii et igaks asjaks on oma põhjus ja vastavalt oma vajadusele saadki ju valiku langetada.

terv,
ash


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ash
Tere,

Ma ei tea, miks Sul automaat üles- alla jubedalt viskama hakkab, aga mul on täitsa vastupidine olukord.

Kuna ka Sina võrdlesid siga ja kägu siis mul on kodus täpselt samasugused erinevad autod, mõlemad küll neliveod aga üks võimsam automaat ja teine lahjem manuaal 6k. Hea just Sinule näiteks ja võrdluseks.

Päris tihti on tulnud vedada täislastis haagist (ca 1.5t), siis igakord kui kodust haaran automaatkastiga auto, tänan tagantjärgi selle mugavuse eest, kõik fooride alt stardid jms on lihtsalt sujuvad, mäkke tõusul ei pea muretsema ei pöörete vahemiku ega millegi eest - atm kast teeb oma töö (mäed = meie mõistes siiski künkad), rääkimata siis kui pean haagist raskemal pinnal tõmbama või veel enam tagurdama. Kusjuures raskem pinnas ei tähenda mitte ainult muru või pori sees ukerdamist vaid ka tavalisel talvisel lume sees tagurdamist kui tee puhastatud pole.
Vanakesel 6k käsikastiga olen suutnud korduvalt siduri tagurdades libisema lasta nii et pärast ventileerid oma kapotialust. Automaadiga mul ei ole mitte kordagi olnud seda probleemi, et tunda oleks et kusagilt nüüd kukub libistama või oleks keeruline tagurdada või tõmmata.

Kuigi, tuletan meelde, et võrdlesin ka siin kohal siga ja kägu nagu Sinagi (A6 C4 2.5TDI 6k vs Q7 4.2TDI 6k atm). NB! A6 C4 2.5TDI quattrot ei tehtud kunagi automaatkastiga - juhul kui Sul tekib küsimus miks ma valisin manuaali kui toda autot ostsin.

Tänapäeval on vist veel mõned japsid kes suudavad endiselt kiviaegseid automaatkaste ehitada, millega kütusekulu atm puhul on kõrgem kui manuaalil (kastid millel 4-5käiku ainult- omasin ka ise kunagi üht sellist kütuseröövlit ja arusaadavalt oli asi kastis). Mu arust kõigil sakslastel juba aastaid vastupidine olukord, kus atm on ökom kui manuaal.

Kuigi on üks asi millega ma olen ilmselgelt nõus - kui Sul on plaanis osta palju km näinud auto ja tahad teda veel pikaks ajaks endale jätta, siis manuaali puhul olen üsna kindel, et see on viimaseid asju mille pärast pead muretsema, automaadi puhul vist seda küll öelda ei saa, alates nende elektroonikast kui igasugu imeteguritest ja eelmise omaniku sõidustiilist ja õlivahetuse välpadest... Nii et igaks asjaks on oma põhjus ja vastavalt oma vajadusele saadki ju valiku langetada.

terv,
ash



Viskab sellepärast ,et ei jaksa vedada 5 ndaga!Pean täpsustama tegu ei ole puhta Mersuga , vaid Jeep GC millel on Mersu 3 ne mootor ja ATM. Asi on kindlasti selles , et minu käru on raskem kui 1.5 t ja kandiline , mis võtab tuule taha. 4 ndga sõites on kütusekulu 18..19 /100 le. Samas A6 1.9 veab seda sama 10 / 100 le. Peale automaatkasti ei oska küll ühtegi ´´ süüdlast´leida

Q7 4.2 on kindlasti hea auto aga seest kiviaegne ja samuti jääb minu eelarvest välja .

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 11:31 Tsiteeri


Tere,

Kui soov ikkagi manuaalkastiga C7, siis võid vabalt ka Saksa poole vaadata, mobile.de kodulehel üle 400 diisli manuaali alates 2012 aastast-firmasid kes taustauuringu ja muud asjad kordaajavad on piisavalt. Tuttavad, kes on toonud on üldjuhul ikka rahul, sest valik on ikka meeletu võrreldes meie auto24-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 11:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tere,

Kui soov ikkagi manuaalkastiga C7, siis võid vabalt ka Saksa poole vaadata, mobile.de kodulehel üle 400 diisli manuaali alates 2012 aastast-firmasid kes taustauuringu ja muud asjad kordaajavad on piisavalt. Tuttavad, kes on toonud on üldjuhul ikka rahul, sest valik on ikka meeletu võrreldes meie auto24-ga.


Tänud!
Olen kõik oma autod ( va Jeep, mis oli viga ) piiritagant ise toonud. See ei kohuta. Tean , et seal on neid palju , seepärast imestangi miks siin ei ole!Pisut paneb põdema , nagu Kuldar kirjutas ,et pärast ei saa lahti sellest kepikastiga autost.

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 11:43 Tsiteeri


Eks lahti saab sellest ikka lõpuks, aga turuhind on selgelt odavam, kui automaatkastiga autodel, seda tasub ka ostes meeles pidada.

2.0 mootori puhul on see jama, et A6 kere üksi on talle juba raskem vedada, kui näiteks A4, A3 jne, et käru sikutamiseks mina teda endale ei ostaks.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 11:44 Tsiteeri


"Pisut paneb põdema , nagu Kuldar kirjutas ,et pärast ei saa lahti sellest kepikastiga autost."


:D

Seda kindlasti, ega automaatkastiga autod samuti müügis aasta ja rohkem...kõik sõltub hinnast;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 12:24 Tsiteeri


Mõistus otsas:mad:

Lugedes härrased teie postitusi, tuleb konstateerida, et Audi on tänaseks langenud tasemele, millisel toodab autosid, millega kõlbab ainult poes piimajärel käia!:mad: See seletab ka fakti miks enamus C7 Audid A 24 ´s on sedaankerega !

Praegu loen välja siit ainult sellise tegevuskava`: Osta 3.0 aut ja hakata seda kohe müüma. Ca aastaga saad lahti ja ostad järgmise.Jne 101 salmi kuni surmani.

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sammalselg
Mõistus otsas:mad:

Lugedes härrased teie postitusi, tuleb konstateerida, et Audi on tänaseks langenud tasemele, millisel toodab autosid, millega kõlbab ainult poes piimajärel käia!:mad: See seletab ka fakti miks enamus C7 Audid A 24 ´s on sedaankerega !

Praegu loen välja siit ainult sellise tegevuskava`: Osta 3.0 aut ja hakata seda kohe müüma. Ca aastaga saad lahti ja ostad järgmise.Jne 101 salmi kuni surmani.

Sammal


See aastaaega müümine on veidi liialdus ja kehtib ilmselgelt väga vale hinna ja ülejäänu auto suhtega auto kohta.

Käru vedamiseks on A6 täitsa ok, aga siis tasub võtta juba mootor, millega on seda mõistlik pikas perspektiivis teha. Aegajalt kerghaagist vedades saad ilmselt 2.0 mootoriga ka hakkama, aga kui vead suuremaid ja raskemaid asju, siis jääb 2.0 lahjaks


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: sammalselg
Mõistus otsas:mad:

Lugedes härrased teie postitusi, tuleb konstateerida, et Audi on tänaseks langenud tasemele, millisel toodab autosid, millega kõlbab ainult poes piimajärel käia!:mad: See seletab ka fakti miks enamus C7 Audid A 24 ´s on sedaankerega !

Praegu loen välja siit ainult sellise tegevuskava`: Osta 3.0 aut ja hakata seda kohe müüma. Ca aastaga saad lahti ja ostad järgmise.Jne 101 salmi kuni surmani.

Sammal


See aastaaega müümine on veidi liialdus ja kehtib ilmselgelt väga vale hinna ja ülejäänu auto suhtega auto kohta.

Käru vedamiseks on A6 täitsa ok, aga siis tasub võtta juba mootor, millega on seda mõistlik pikas perspektiivis teha. Aegajalt kerghaagist vedades saad ilmselt 2.0 mootoriga ka hakkama, aga kui vead suuremaid ja raskemaid asju, siis jääb 2.0 lahjaks


See käruvedamine on võib-olla tiba ülepaisutatud. Vaja läheb seda vbl 3..4 korda aastas. Kuna vean ikka Jeepi´ga .Sedagi mitte igapäevaselt . Vahel ei ole kuu aega vaja. Lihtsalt mõtlesin 2 kokku vahetada aga sellega ilmselt panin puusse.

Kas nii lahja varustusega pillist oleks üldse võimalik lahti saada ca 5 aasta pärast ?Kahju , et pole ühtegi sarnast siin, et saaks vähemalt proovida


http://www.blocket.se/stockholm/Audi_A6_3_0_TDI_204hk_Avant__Sportpaket__Xeno_56860888.htm?ca=11&w=3

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 12:51 Tsiteeri


Kui seda foorumi loed, siis vahet pole kas käru või mitte...A6te peetakse autoks ainult 3,0 ja quattrot, healjuhul ka 2,7:)...Töristame varsti kõik lõbusalt jälle 90nega:). Ära põe osta 2,0 manuaal 130kw kui meeldib ja nu kui tõesti ei jõua käru vedada:)...siis paari saja eest keevitatkse kw juurde nii palju kui vaja. Eelmine suvi sai isa B6-ga manuaal, 96kw, bensukas, ilma turbota, viidud ca 10 koormat vanarauda(koorem ülenormi:))....ei saanud aru ,et piinasime masinat, ok auto ca 700kg kergem vist.

Oleme kergelt unustanud, mis mootoritega sõitsime 20aastat tagasi...Vaevalt, et su tulevane C7 käru pärast igapäevane "veoauto" saab olema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 28.10.14 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Kui seda foorumi loed, siis vahet pole kas käru või mitte...A6te peetakse autoks ainult 3,0 ja quattrot, healjuhul ka 2,7:)...Töristame varsti kõik lõbusalt jälle 90nega:). Ära põe osta 2,0 manuaal 130kw kui meeldib ja nu kui tõesti ei jõua käru vedada:)...siis paari saja eest keevitatkse kw juurde nii palju kui vaja. Eelmine suvi sai isa B6-ga manuaal, 96kw, bensukas, ilma turbota, viidud ca 10 koormat vanarauda(koorem ülenormi:))....ei saanud aru ,et piinasime masinat, ok auto ca 700kg kergem vist.

Oleme kergelt unustanud, mis mootoritega sõitsime 20aastat tagasi...Vaevalt, et su tulevane C7 käru pärast igapäevane "veoauto" saab olema!

Lisaks sellele võib paar korda aastas ka käruvedamiseks teenust sisse osta (vastav masin rentida), mitte kogu masina valikut sellele taandada, et paar korda aastas ikka ise hakkama saaks. Mina olen viimasel ajal just sellest vaatevinklist vaadanud, et mis kasu on masina võimekusest külmik pagassi mahutada, kui sul seda läheb vaja kord kümne aasta jooksul :)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 28.10.14 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Kui seda foorumi loed, siis vahet pole kas käru või mitte...A6te peetakse autoks ainult 3,0 ja quattrot, healjuhul ka 2,7:)...Töristame varsti kõik lõbusalt jälle 90nega:). Ära põe osta 2,0 manuaal 130kw kui meeldib ja nu kui tõesti ei jõua käru vedada:)...siis paari saja eest keevitatkse kw juurde nii palju kui vaja. Eelmine suvi sai isa B6-ga manuaal, 96kw, bensukas, ilma turbota, viidud ca 10 koormat vanarauda(koorem ülenormi:))....ei saanud aru ,et piinasime masinat, ok auto ca 700kg kergem vist.

Oleme kergelt unustanud, mis mootoritega sõitsime 20aastat tagasi...Vaevalt, et su tulevane C7 käru pärast igapäevane "veoauto" saab olema!


Puhas kuld. Täpselt mida ise mõtlen. Ma olen 45 a. vana, täielikult rahul c5 1.9 96 kw Audiga. Ostaks iga kell uue sellise kui neid veel tehtaks!

Kas kellelgi on reaalset kogemust kuipalju on C7universaal raskem kui C5 sedaan, et seda nii tuimaks tembeldatakse?Jõududes on ju ka vahe96 kw vs 130 Kw. Kas on reaalselt tunda jõuetumat minekut C7 ´ l ?

Sammal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]