ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.14 08:22
|
|
|
Audi 90 b3 Coupe 2,3 Q - 1989 - ICEcoffee
Lähenems on talv ja lootust on et ka tuleb lund . Tegemist oli väga hea pakkumisega millest ei saanud lihtsalt loobuda .
Auto siis 90 nelikvedu ja 2,3l 20v mootor. Lisasi pole peale katuse luugi ja el.akende .
Üldiselt plaanin ta korda teha TÜV läbi saada ,talvel lume mõnusi nautida ja suvel niisama ringi sõita .
Vigadest: Esistange räbal, esimene amort läbi , siit selat mõni puks ka vb , elektri vigu , juhi uks ei avane seest ,kiirendusel nii 3-4 tuhande peal
poob kinni ja jube rasvane bensu lõhn on ka tagant väljas, kat alt läinud .Mõni andur või hoopis õhulugeja on aja ära elanud.
Välimuselt suht räim aga mis sa tast ikka saada tahad 89a isegi hästi vasta pidanud.
Pilte hetkel pole .
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.14 16:25
|
|
|
Küsiksin kiirelt et kus asub sellel autol diagnostika pistik ?
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 27.10.14 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICEcoffee
Küsiksin kiirelt et kus asub sellel autol deanostika pistik ? |
Diagnostika*
Diagnostika pistikut kui sellist sellel masinal ei eksisteeri. Küll aga on kapoti all, kaitsmekarbis kaks/kolm pistikut, mille läbi saab lugeda
vilgukoode.
Pistikud
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.14 16:48
|
|
|
Vabandust vea pärast . Okei , siis tuleb neile veel tähendused otsida.
Viljandis vist Särg ainuke mees,kes oskab seda tüüpi masinat näppida ?
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 27.10.14 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICEcoffee
Vabandust vea pärast . Okei , siis tuleb neile veel tähendused otsida.
Viljandis vist Särg ainuke mees,kes oskab seda tüüpi masinat näppida ? |
Viljandis on särg ja paides on ka üks vend kes teeb neid mootoreid .
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 28.10.14 16:57
|
|
|
Ja ma mõtlesin, et see masin on peale kõiki neid aastaid juba vanarauaks läinud. Mootori jama oli tal juba ammu ammu, ilmselt andurite teema. Kütte
hais on kati puudumisest ning kindlasti ka see, et pihustid kusevad nagu neil kombeks on. Diagnostika andurid tegelikult tal olemas on aga sealt ei
saa palju teada, mõned üksikud asjad - asuvad juhi pool armatuuri all käiva sahtli otsas. Must, beez, sinine vms oli. Ei tule praegu meelde kumb
ABS'i oma oli aga phmt saab ligi küll.
Millises seisukorras ka tagatuled on? Praod sees?
*Paremas seisukorras esitulesid soovid siis mul ühed pikad Hellad vedelevad kapi äärel.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 17:24
|
|
|
Tuttav masin tundub, oli mingiaeg sõbra oma. Sai pealinnast toodud.
Endiselt Mulgimaal ?
Edu!
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 18:04
|
|
|
Ikka mulgimaal jah
Plaanis ta ikka talveks korda teha. Sellised põhi vead peaks kõik üle vaatama . Samuti avastasin et paisupaagi juures on paak (must) mingid vaakumi
või mingid otsad lahti ( üks neist mingi klapp ka ) . Pihusteid saab viljnadis,pärnus kontrollida ka kuskil? Varasemalt pole tegemist olnud nende
asjadega . Või saab sinna midagi muud sobitada ? ( BMW ... ? )
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 18:21
|
|
|
Ja samuti ma otsin sellele kastile ka difrit , võib vigane olla sest keevitusega kinni läheb ta .
|
|
|
butan
huviline
Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: (80Q 20V ex ) A4 1.9TDI
|
postitati 29.10.14 05:59
|
|
|
Milleks keevitada seal on ju lukkustatav differ, lõika lihtsalt difri luku
juhtplokkist tagumise istme alt sinine-valge juhe ja saad lukkustatud diffri sõltumatu auto kiirusest(muidu difri luku nupp peaks sisse lülitatud
salongist ka olema).
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 29.10.14 09:29
|
|
|
Seda sinist juhet ei pea isegi puruks lõikama, see tuleb väga lihtsalt sealt polkist välja. Ei pea hakkama Kemppi-lukku tegema
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.14 12:09
|
|
|
Seda ma tean jah .Aga plaanis on ikka 50/50 vedu torseni kinni panekust saada . Tervet ei raatsi lihtslt ära raisata .
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.14 12:23
|
|
|
See Kemppi 50/50 ei ole jäärajal hea.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 31.10.14 09:59
|
|
|
See 50/50 keeviatud torsen on kõigi nelja pooltelje olemasolu korral ikka suht p*rno kuubis. Esiteks on parkida halb, teiseks libeda/lahtise teekatte
korral hakkab jube kergelt auto ujuma ning viimaks see pidavat lõhkuma ka pooltelgi/nende otsi ja rehvid pidid ka kiiremini kuluma. Ise just tahan
sellest keevitatud torsenist lahti saada ning otsin korralikku asemele. Asjal on mõtet ainult siis kui tahad tagaveoliseks teha, nelikuna pole asjal
jumet.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 31.10.14 10:59
|
|
|
Soeta omale v8 torsen taha ja ongi probleem lahendatud. Pole mingit keevitust vaja ning kokkuvõttes on peajagu üle mingist "kodukootud" jamast.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.14 11:29
|
|
|
Selge . Hetkel ei hakka ma midagi ostma tahaks selle mootori poole kenasti käima saada
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 08:34
|
|
|
Kas see süsteem peab töötama ?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.11.14 10:07
|
|
|
Milline neist täpsemalt? Pildil on päris mitu eraldiseisvat süsteemi alates roolivõimust, jahutusest kuni piduriteni välja!
|
|
|
ICEcoffee
huviline
Registreerunud 25.10.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.14 11:16
|
|
|
Mõtlen just neid lahtisi otsi radika ja paisupaagi vahel .
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 01.11.14 12:51
|
|
|
Selle söekanistri jama seal paisupaagi ja radika vahel võib minema visata ja trosselklapi juures olevad otsad pimedaks teha.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 30.03.15 12:12
|
|
|
Tundub, et auto kasutaja väga aktiivne siin pole aga ehk oskab keegi tema kontakte jagada?
|
|
|