Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 22.10.14 13:56
|
|
|
Talv tuleb
Tere!
Selline huvitav probleem mul.. täna üritasin päeval autot käima panna (~-1.5*C ja terve öö seisnud) ja poole hädaga sai käima..
Natukene vara on sellisteks probleemideks.. aga äkki keegi oskab öelda, milles võiks asi olla?
Auto: 132kw 2.5 2001 A6
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 22.10.14 14:21
|
|
|
Aku?
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 22.10.14 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi100C2
Aku? |
Ma ise natukene kardan ka, et aku.. aga ma eelmine talv ostsin uue ja nii võimsa, kui leidsin.
Miks ma arvan, et aku on see, et tavaliselt, kui süüdet panen, siis läheb ikka üle poole see aku mõõdik, aga viimasel ajal on ta veerand ja üle
veerandi näidanud..
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 22.10.14 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Diplomat
Ma ise natukene kardan ka, et aku.. aga ma eelmine talv ostsin uue ja nii võimsa, kui leidsin.
|
Miks arvad, et kõige võimsam aku mis leida oli, on kõige parem?
Pole ime, et aastaga aku saba annab.
|
|
|
|
Madis
huviline
Registreerunud 31.07.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi100 C3 87a. 2.2 85kW; Audi100 C3 88a. 2.3 100kW
|
postitati 22.10.14 20:29
|
|
|
Kontrolli, et sul ei oleks mõttetut tarbimist kuskil.
Minul näiteks hakkas ka uus aku märke anda, et oleks nagu tühi hommikuti, kuid viga seisnes selles et pagasniku tuli oli põlema jäänud(lüliti viga-
vana auto ka )
Lisaks tasub üle vaadata ka et aku klemmid oleks korralikult kinni ja et mass oleks korralikult ühenduses(olen kuulnud et pidavat jätma ka mulje, et
aku tühi kui mass ei ole hea ühendusega). Mõni hommik võta tester näpuvahele ja mõõda otse aku pealt ja vaata palju näitab.
Loomulikult ei saa ka välistada et aku võib ise nahkas olla... Ma ise vahetasin ka aku välja alles kuu tagasi kuna esmaspäeva hommikul käivitades oli
täiesti kutu. Mõõtes selgus, et oli tühjem kui teise mehe AA patarei
Igatahes edu vea otsingul!
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 23.10.14 10:30
|
|
|
Omal on naise auto vähe sõidus ja sama jama kollitab esimeste külmadega. Aga olen akule alati lisalaadimise teinud ja pool talve on päris kenasti
jälle käivitunud. Aku tahab lisalaadimist kui suht lühikesed otsad, alati ei pea kutu olema.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 23.10.14 13:42
|
|
|
Selles mõttes, et ma olen viimased paar nädalat teinud jaa ainult väikseid otsi vb 2-3km päevas.. mõnel päeval veidikene rohkem.
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 23.10.14 15:52
|
|
|
No näiteks tänaste miinustega, mis Tallinnas oli, seal -1,5 kuni -7 ni trikitasid paljud diislid just sellepärast, et ei saanud kütust kätte ( 3
juhtumit ühes rem. ettevõttes), ehk midagi oli kergelt jääs juba. Üks
ohvritest olin ise ka ( suvine diisel sees). Talvist Statoilist peale ja voilaa, läheb kohe käima.
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 23.10.14 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Helina
No näiteks tänaste miinustega, mis Tallinnas oli, seal -1,5 kuni -7 ni trikitasid paljud diislid just sellepärast, et ei saanud kütust kätte ( 3
juhtumit ühes rem. ettevõttes), ehk midagi oli kergelt jääs juba. Üks
ohvritest olin ise ka ( suvine diisel sees). Talvist Statoilist peale ja voilaa, läheb kohe käima. |
Noh siis on tore, et ma ainukene ei olnud
ja mul on ka suvine sees veel.. hea point .. homme lähen panen peale
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 23.10.14 17:02
|
|
|
Ma muidugi ei tea, kuidas C5 seda välja näitab, aga C6 igatahes sõidu ajal hakkas vilgutama eelsüüteküünla tuld ( alles uued peale pandud muidu ),
koheselt seisma jättes kadus tulukese vilkumine ära, läks käima ka, aga päevapeale oli miinus koguaeg, siis õhtul oligi kökimöki, käulas nii mis
jaksas ja käima ei läinud. Kaabel sappa ja näitas, et peale kütet ei tule. Pumbati siis üles, alguses tuli õhku ainult, sai käima ära, natuke sõites
hakkas jälle eelsüüte küünla tuli vilgutama. Jõudsin koduni, suretasin auto välja ja proovisin kohe uuesti panna käima siis käulas ikka natuke aega
kuniks lõpuks käima ikka läks. Muidugi kütust oli paagis ainult veerand ka ja kui peale sai talvist tangitud, kadus käulamine ära, küünla tuli ei
vilkunud ka enam. Seega oli ikka diislist tingitud.
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 23.10.14 17:16
|
|
|
Ah.. mul nii vihaselt ei ole.. Mul oli rohkem nagu kops koos ja vajas pikemat käivitamist..
Eelmine talv oli üldse tore see käivitamine.. võtsime kütusefiltri lahti ja see oli kuiv nagu mingi kuiv asi.. diisel nii paks või miski seal filtris
sees oli jääs.
Proovisin mingit imevedelikku, mis pidi diisli vedelana hoidma.. aga loomulikult ta seda ei teinud. Ma loodan, et see aasta nii ei ole.. Kahjuks auto
seisab väljas suhteliselt lagedal platsil.
Tsitaat: | Algselt postitas: Helina
Ma muidugi ei tea, kuidas C5 seda välja näitab, aga C6 igatahes sõidu ajal hakkas vilgutama eelsüüteküünla tuld ( alles uued peale pandud muidu ),
koheselt seisma jättes kadus tulukese vilkumine ära, läks käima ka, aga päevapeale oli miinus koguaeg, siis õhtul oligi kökimöki, käulas nii mis
jaksas ja käima ei läinud. Kaabel sappa ja näitas, et peale kütet ei tule. Pumbati siis üles, alguses tuli õhku ainult, sai käima ära, natuke sõites
hakkas jälle eelsüüte küünla tuli vilgutama. Jõudsin koduni, suretasin auto välja ja proovisin kohe uuesti panna käima siis käulas ikka natuke aega
kuniks lõpuks käima ikka läks. Muidugi kütust oli paagis ainult veerand ka ja kui peale sai talvist tangitud, kadus käulamine ära, küünla tuli ei
vilkunud ka enam. Seega oli ikka diislist tingitud. |
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.14 17:24
|
|
|
Mis tootja aku ostsid? Kas "võimsuse" all pead silmas mahutavust või käivtusvoolu? Viimane on just diisli puhul oluline, muidugi võiks mahutavus ka
jääda 90-100ah kanti.
Kütuse hangumise vastu aitab regulaarlselt kütusefiltri vahetamine ja normaalses kohas tankimine, kus pakutakse piisavalt külmakindlat kütust.
|
|
|
|
madisson
huviline
Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T 2002
|
postitati 23.10.14 17:24
|
|
|
Vabandan, täielik OT ja kindlasti mitte ühe vastandamine teisele vaid sõbralik huvi - kuidas te, diisliomanikud, viitsite jännata kogu see külmem aeg
siin meie kliimas. Tean jah, et korralik aku, korralikud eelsüüteküünlad, õigeaegselt vahetatud filtrid ning talvine diisel ja paugupill. Aga ikkagi?
Omal sugulasi, tuttavaid ja töökaaslasi diisliomanike ja igal talvel nad mingi hetk ikka hädas oma autoga. Või olen mina lihtsalt nii mugav, et
mistahes ilmaga tahan istuda, võtit keerata ja sõita
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.14 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Vabandan, täielik OT ja kindlasti mitte ühe vastandamine teisele vaid sõbralik huvi - kuidas te, diisliomanikud, viitsite jännata kogu see külmem aeg
siin meie kliimas. Tean jah, et korralik aku, korralikud eelsüüteküünlad, õigeaegselt vahetatud filtrid ning talvine diisel ja paugupill. Aga ikkagi?
Omal sugulasi, tuttavaid ja töökaaslasi diisliomanike ja igal talvel nad mingi hetk ikka hädas oma autoga. Või olen mina lihtsalt nii mugav, et
mistahes ilmaga tahan istuda, võtit keerata ja sõita
|
Viimased kaks talve diisliga sõitnud ja selle jooksul oli üleeelmisel talvel üks kord märtsi lõpus, kus 5a vana aku näitas suremuse märke pärast
poolteist nädalat linnas sõitu. Muul ajal käivitusid iga ilmaga.
Üleeelmine talv eelsoojenduseta auto, eelmine talv eelsoojendusega auto.
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 23.10.14 17:43
|
|
|
@KuldarA: Hmm.. Kui ma õigesti mäletan oli see aku: http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/aku/excell/?productID=6490
Tsitaat: | Algselt postitas: madisson
Vabandan, täielik OT ja kindlasti mitte ühe vastandamine teisele vaid sõbralik huvi - kuidas te, diisliomanikud, viitsite jännata kogu see külmem aeg
siin meie kliimas. Tean jah, et korralik aku, korralikud eelsüüteküünlad, õigeaegselt vahetatud filtrid ning talvine diisel ja paugupill. Aga ikkagi?
Omal sugulasi, tuttavaid ja töökaaslasi diisliomanike ja igal talvel nad mingi hetk ikka hädas oma autoga. Või olen mina lihtsalt nii mugav, et
mistahes ilmaga tahan istuda, võtit keerata ja sõita
|
Hmm.. selles mõttes, et ma täpselt ei oska veel öelda.. Eelmine aasta oli jama akuga (mingi pisikese volkari aku oli peal, jumal teab, miks ma ei
kontrollinud seda varem), aga traktori hääl on tore
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.14 17:46
|
|
|
Ideaalis võiks olla mahutavus ja käivitusvool tiba suuremad, aga muidu üsna keskpärane aku, et peaks paar talve üle elama küll.
Ise Exide ei soovita, kuna jamad garantiiga.
Soovitus ka, et tangi talvine küte ja lae aku laadijaga täis, siis peaks mõni aeg mureta olema. Kontrolli ka eelsüüteküünlad üle.
|
|
|
|
Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
postitati 23.10.14 17:55
|
|
|
Ma käisin just generaatoririhma kontrollimas (tegi naljakat häält.. öeldi, et okei on, sest ta pingutab end automaatselt?), siis lasin kontrollida ka
eelsüüteküünlad.. ja need olid kenad õnneks. Kahjuks ei oma laadijat.. peaks uurima seda veidikene, aga tänan mõtete eest, kindlasti uurin asja. Akut
vist uut veel ostma ei hakka.. aasta on natukene liiga lühikene aeg, aga eks ma teine kord tean.
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Ideaalis võiks olla mahutavus ja käivitusvool tiba suuremad, aga muidu üsna keskpärane aku, et peaks paar talve üle elama küll.
Ise Exide ei soovita, kuna jamad garantiiga.
Soovitus ka, et tangi talvine küte ja lae aku laadijaga täis, siis peaks mõni aeg mureta olema. Kontrolli ka eelsüüteküünlad üle. |
|
|
|
|