Audi A6 2.5 TDI C4 1994 a 3 probleemi.
Tervist!
Küsin siis mõnda asja, ei taha kindlat vastust ega kindlat viga teada, kuna variante on kindlasti palju ja tahaks lihtsalt oletusi, et mis neid
probleeme põhjustab autole.
Nimelt siis viga nr 1- Hommikul, esimese käivitusega autot käivitades, lööb kuhugi rihmakrigina sisse, rihm krigiseb kõigest 5-10 sekundit ja seejärel
jääb vait. Kõik. Rohkem pole päeva jooksul kuulda kordagi, käivitan autot päevas päris palju. Mis võib olla põhjuseks? Kas geneka rihm läbi? (Kunagi
sai üle vaadatud, rihm oli veel päris hea) Kas mingi rihmaratas teeb häält, laager siis?
Viga nr 2- Auto temperatuur. Nimelt oli probleem mootori soojaks minemisega, sõites tükk aega siis näidiku järgi temp üle 70-ne ei läinud ja langes ja
tõusis pidevalt sõiduaeg. Sai siis uus termostaat ostetud ja ära vahetatud, temp näidiku järgi koguaeg nüüd siis 90C nagu olema peab. Aga asi selles,
et kas see on normaalne, et see 2.5 TDI 103 kw mootor läheb nii kaua soojaks hommikuti?
Näide: Hommikul maja ees auto käima, siis 500 m sõitu lasteaeda, auto käib kohapeal lasteaia parklas 5-10 min, tulen autosse, sooja puhub ja värki,
aga näidiku järgi temp 50C. Siis sõidan umbes 15 km peale seda ja näidik tõuseb 90C kraadi peale ja jääbki sinna püsima. Kas tõesti, läheb nii kaua
aega, et näidik 90-ne peale tõuseks kuigi sooja puhub juba peale 500m sõitu. Kas on mingi kala temp. anduriga?
Viga nr 3- Hommikuti veel selline asi, kuna olen kuulnud, et kui diislil sinist tossu loobib välja, siis pidavat see paha paha olema.
Sellega jälle selline lugu, et hommikuti kiirendades loobib nagu sinist ja musta segamini välja ja kui mootor juba soojaks sõidetud ja veidi maad
ringi paarutanud, siis loobib musta nii nagu peab, kui tallata. Kas tasuks selle hommikuse sinise suitsu pärast muretseda? Ülevaatusel käisin, siis
olid näidud normis, musta viskas küll, aga näit oli normis. (enne ülevaatust andsin lapatsit ka päris mõnuga )
Loodan, et liiga segane jutt polnud, hommik siiski veel ju.
Aitähh vastamast!
|