Lehekülgi: 1 2 |
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.14 18:31
|
|
|
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901
Paar päeva autoga ringi tiirutanud ja üldiselt võib rahule jääda. Leidsin ka mõne kahtlase asja millega tuleb tegeleda.
Nimelt vahetust vajavad mõlemad tagumised rattalaagrid. Häält veel ei tee, aga tunduvad sellised pool kõvad olevat. Rattaid liigutades on kerge lõtk
sees. Alguses mõtlesin et keeran väheke peale neid ja läheb jälle mõndaaega. Aga kuna poes laagri hinnad soodsad siis otsustasin et lähen poodi ja
toon uued. Armatuuri kütuse seier näitab ka vähem kütet kui reaalselt paagis on. Ning kunde poolne karp on esiukse kohalt auklikum kui Sveitsi juust.
Mõned küsimused ka suurele ringile.
Millist ploki soojendust soovitate. Ise mõtlesin et võiks võtta defa oma.
Millise audi nahk istmed kõige paremini c4 keresse sobivad.
Kus kohast võiks leida parema küljekarbi. Enda oma mölkis ja auklik.
Kas armatuuri tuled peavad nendel autodel suht sellised tuhmid olema. Ja kuidas neid paremaks saada. Kui led tulesid mitte arvestada.
Kuidas saada eelsüüte küünalde tuld kustu. Kord põleb kord ei põle. Küünlad kõik tutikad ja ok, ainult tende el. ühendus ise tehtud.
|
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 10.10.14 18:51
|
|
|
Aga milleks laagreid vahetama hakata? Kui ise C4 kerel A6-e ostsin siis samuti täheldasin laagrite loksu. Ja see on ju ka loogiline, et kuludes
koonuslaager loksuma hakkab ning vahetevahel neid pingutama peab. Võtsin rummude kapslid pealt, pingutasin veidi mutreid peale ning panin uue määrde
sisse. Siiani kestnud kenasti (Ca. 2 aastat). Enda A6-te paigaldasin elektrilised 100 pealt pärit nahkistmed. Istmeid valides jäta meelde, et
elektriliste ja manuaalselt liigutavate toolide kinnitused on erinevad.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.14 18:54
|
|
|
Audi 100 (C4) Avant 2,5Tdi 85Kw 1994a
Selge tänud. Eks keeran neid esialgu väheke peale ja vaatab siis kaua laagrid vastu peavad .
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 10.10.14 20:06
|
|
|
Kas eelsüüte küünalte tuli põleb sõiduajal ka?
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.14 20:15
|
|
|
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901
Kogu aeg ei põle. Lambi ajal viskab lihtsalt põlema, ning kustub ära.
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 11.10.14 13:00
|
|
|
Siis lase üle vaadata juhtpihusti või süüde paigast.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.14 17:05
|
|
|
Tööle läheb auto poolest pöördest ja mootor töötab ühtlaselt. Aga mine sa kurja tea. Tänud info eest.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.14 18:41
|
|
|
Mis auk seal keskmises lülitite plokis on? Natuke norida siis keskkonsoolis on puhurite plokk tagurpidi, udutulede lülitid vahetuses, ohutulede lüliti
peaks keskel olema. Kliima nuppude puhul aitab puhastamine, konsooli pirnidega on nii et eestis suht võimatu 60-65 mA punast pirni saada mis tõstaks
valgustugevust.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.14 19:14
|
|
|
Seal keskel on immo maha võtmise koht. Võimalik et lülitid vahetuses aga ma ei näe ka mõtet neid ümber tõsta. Kõik nupud täidavad oma funtsiooni
milleks nad määratud on, olenematta sellest kus nad asuvad. Puhuritesse ei olegi ise süvenenud. Tänud tähelepaneku eest. Eks peab vabal momendil asjad
ümber tõstma õigetesse kohtadesse. Peab vist hakkama siis ikka kellade blokki led tulede paigaldusele mõtlema.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.10.14 19:31
|
|
|
Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb
see ratas koos rummuga alt minema.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.14 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb
see ratas koos rummuga alt minema. |
Hea et ütlesid. Õnneks oli täna suht tegude rikas päev ja ei olnud aega laagreid näppida.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.10.14 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb
see ratas koos rummuga alt minema. |
Ütle, et teed nalja. Esimest korda kuulen, et sellisel pöhjusel peab loks olema, peaks küsima minema esindusest, et kui uuel autol loksu pole, siis
tekitagu see sinna, vöi mis pöhjusel loksu pole.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.14 08:06
|
|
|
Tagumiste rattalaagri vahetuses tuleb keerata täiesti kinni ja veerand või pool tiiru tagasi. Pingutusel peab ratas ka all olema.
Aga loksu küll ei tohi olla.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 12.10.14 08:10
|
|
|
Ega seal ei peagi olema ulmelist loksu vaid väike. Seda tagaratta laagrite teemat räägiti vist wv klubis kunagi ja enda esiveolistel autodel oli kogu
aeg selline väike lõtk tagumistes ratastes.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 12.10.14 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jorma901
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb
see ratas koos rummuga alt minema. |
Selge. Hea et ütlesid. Õnneks oli täna kiire päev ja laagrid jäid pingutamatta. |
Mehaaniku rahvatarkus ütle nii , keera ratas veerema (koonus rull laagril) keera mutrit kinni kuni hakab ratast pooma (vajadusel tõuka veerema mitmeid
kordi)
leidnud pooma hakkava koha , keera võtit/mutriga 90 graadi lahti poole ja pinkuta stoperda kontra mutter.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.14 17:28
|
|
|
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901
Sai siis täna väheke autot käpitud. Sai vahetatud kojamehed, kuna vanad ei pühkind enam essugi. Rattalaagrid lasin ka üle kontrollida. Mehaanik ütles
et väike lõtk peabgi neil olema. Kuna tegemist koonus laagritega. Mis iganes ta sellega ka mõtles. Lähiajal tuleb ette võtta parema esimese amordi
vahetus. Panin ka salongi õhu suunaja õiget pidi. Kliima nuppe puhastada ei saand kuna avastasin et pole õiget võtit et asi lahti saaks. Arvutasin
täna audi keskimse kütuse kulu ning tulemus üllatas. Tulemuseks tuli 5,5L/100km. See siis linna vahel sõites ja võttes arvesse et minu sõidu stiil ei
ole eriti kütuse säästlik. Pole üldse paha.
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.14 10:05
|
|
|
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901
Sooviks väheke nõu. Probleem nimelt selles. Et autol siiamaani eelsüüte küünalde tuli jäänud peale käivitamist vilkuma(Enamus kordi. Kui mootor soe
juba siis järgiste käivitusete ajal ei jää põlema). Küsimus nüüd selles et kus kohast viga otsida kui üldse vaja otsida. Ärge päris näkku lööge. Mu
lolli küsimuse peale kuna see mu esimene diisel auto.
Tänud neile kes viitsivad süübida.
|
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.14 13:55
|
|
|
Sellel autol peaks juba vist saama arvutiga veakoode lugeda, kui nii siis leia mõni kaabliga sõber või klubiline ja las vaatab veakoodid üle.
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.14 14:13
|
|
|
Targem vist oleks seda teha jah.
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.14 10:56
|
|
|
Ahoi. Küsimus suurele ringile. Kus kohas on audil ees otsas vee ära voolu augud. Augud tunduvad olevat umbes kuna osa aknaklaasi puhastus vedelikust
on juhikoha jalge alla tulnud. Kuskohast neile aukudele kõige paremini ligi saab et saaks naad läbi puhuda.
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 26.10.14 14:15
|
|
|
Võta see klaasipuhastite all olev plastikkate ära ja seal all on kaks auku, kummikuttidega. Üks kõrvalistuja poolel, kus igast jama ette topitud
inseneeride poolt, teine juhi poolel. Näha neid näletamist mööda pole, pead sõrmedega kompama.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
jorma901
suletud konto
Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.14 17:15
|
|
|
Ahoi rahvas.
Vee probleemi sain lahendatud leidsin vigase koha ülesse. Muidu on olnud kalla ja talla. Rohkem on vaja olnud tallata, kuna autol kütuse kulu nii
väike siis ei mäletagi millal viimati tanklas käisin. Kahe nädala pärast hakkab puhkus siis tuleb autole suurem hooldus ära teha.
Do To List
* Parem küljekarp välja vahetada + krunt+mastiks+kivikaitse jne.
* Vasaku poole vee ära voolu kohal uus punn panna külge. (Muidu tuleb kõik vesi salongi)
* Esiamordid ära vahetada.
* Auto mehaaniku kätte kes auto üle vaatab korralikult ja likvideerib muud vigased asjad kui peaks midagi ilmnema.
* Korralik raadio paigaldada.
Tuleviku plaanid (Ehk mida tahaks enne jaanipäeva veel ära teha)
* Heli süsteemi uuendamine. ( Uued kõlarid, kaabeldus, võim.)
* Teine paar valuvelgi uute suvekatega.
* Mingi edevam rool.
* Pikk kellade plokk
* Nahk istmed.
* Mingised teistsugused esi ja tagu pamper.
* Alumised liistud ära kaotada ustelt.
* Märgid ära kaotada tagu luugilt ja kapotilt
* Auto tervenisti üle värvida.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 09.11.14 17:54
|
|
|
Esistange on S versioonidel laiem ja ka vahe on S4 ja S6. Kinnitused teistsugused.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |