Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw - 1994 - Jorma901 MÜÜDUD (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 7912)
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.14 13:34 Tsiteeri
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw - 1994 - Jorma901 MÜÜDUD



Uueks autoks on siis Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a. Diisel auto peale mõelnud tegelt juba mitu kuud. Kuna uuest aastast kaob üks töö koha hüvedest sõidukompensatsioon. Aga et see auto vahetus nii kiiesti toimub seda ma ette ei ei osanud arvata. Üks päev tuttav helistas ja küsis kas audi on müüa. Ning mõned tunnid hiljem diil tehtud. Auto on nagu auto ikka. Siit sealt vaja natuke näppida. Muidu mootor ja sillad vaiksed. Aga kuradi harjumattu on istuda neli veolisest automaat kastiga bensakast esiveolisse manuaal diislisse. Kuna fotokas andis saba siis tegin mõned häda pärased pildid telefoniga.
Hetkel siis tööde nimistu selline.
Eelsüüte küünlad ja nende el. otsikud vaja ennem talve tulekut ülevaadata ja vajadusel vahetada.
Vaja leida korralik kütuse filter (Et saaks niiskus anduri külge ühendada)
Vaja vahetada piduri vaakum pumbal tihend. (immitseb väheke läbi)
Vaja kliima süsteemi elektri osa üle vaadata. Kohati vaja natuke tugevamat vajutust.
Õli ja filtri vahetus.
Ja nagu vanal autol ikka siit sealt vaja teha värvi parandusi.


http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961637_dYSC.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961639_OklQ.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961641_8NLl.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961643_VRaP.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961645_fqFo.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961647_osHM.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961649_1Fnu.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961651_Q36V.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961653_UnUH.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961655_F9fV.jpg
http://static4.album.ee/files/1158/46/large_28961657_qs4o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.14 18:31 Tsiteeri
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901



Paar päeva autoga ringi tiirutanud ja üldiselt võib rahule jääda. Leidsin ka mõne kahtlase asja millega tuleb tegeleda.
Nimelt vahetust vajavad mõlemad tagumised rattalaagrid. Häält veel ei tee, aga tunduvad sellised pool kõvad olevat. Rattaid liigutades on kerge lõtk sees. Alguses mõtlesin et keeran väheke peale neid ja läheb jälle mõndaaega. Aga kuna poes laagri hinnad soodsad siis otsustasin et lähen poodi ja toon uued. Armatuuri kütuse seier näitab ka vähem kütet kui reaalselt paagis on. Ning kunde poolne karp on esiukse kohalt auklikum kui Sveitsi juust. Mõned küsimused ka suurele ringile.
Millist ploki soojendust soovitate. Ise mõtlesin et võiks võtta defa oma.
Millise audi nahk istmed kõige paremini c4 keresse sobivad.
Kus kohast võiks leida parema küljekarbi. Enda oma mölkis ja auklik.
Kas armatuuri tuled peavad nendel autodel suht sellised tuhmid olema. Ja kuidas neid paremaks saada. Kui led tulesid mitte arvestada.
Kuidas saada eelsüüte küünalde tuld kustu. Kord põleb kord ei põle. Küünlad kõik tutikad ja ok, ainult tende el. ühendus ise tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 10.10.14 18:51 Tsiteeri


Aga milleks laagreid vahetama hakata? Kui ise C4 kerel A6-e ostsin siis samuti täheldasin laagrite loksu. Ja see on ju ka loogiline, et kuludes koonuslaager loksuma hakkab ning vahetevahel neid pingutama peab. Võtsin rummude kapslid pealt, pingutasin veidi mutreid peale ning panin uue määrde sisse. Siiani kestnud kenasti (Ca. 2 aastat). Enda A6-te paigaldasin elektrilised 100 pealt pärit nahkistmed. Istmeid valides jäta meelde, et elektriliste ja manuaalselt liigutavate toolide kinnitused on erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.14 18:54 Tsiteeri
Audi 100 (C4) Avant 2,5Tdi 85Kw 1994a



Selge tänud. Eks keeran neid esialgu väheke peale ja vaatab siis kaua laagrid vastu peavad .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 10.10.14 20:06 Tsiteeri


Kas eelsüüte küünalte tuli põleb sõiduajal ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.14 20:15 Tsiteeri
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901



Kogu aeg ei põle. Lambi ajal viskab lihtsalt põlema, ning kustub ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 11.10.14 13:00 Tsiteeri


Siis lase üle vaadata juhtpihusti või süüde paigast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.14 17:05 Tsiteeri


Tööle läheb auto poolest pöördest ja mootor töötab ühtlaselt. Aga mine sa kurja tea. Tänud info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.14 18:41 Tsiteeri


Mis auk seal keskmises lülitite plokis on? Natuke norida siis keskkonsoolis on puhurite plokk tagurpidi, udutulede lülitid vahetuses, ohutulede lüliti peaks keskel olema. Kliima nuppude puhul aitab puhastamine, konsooli pirnidega on nii et eestis suht võimatu 60-65 mA punast pirni saada mis tõstaks valgustugevust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.14 19:14 Tsiteeri


Seal keskel on immo maha võtmise koht. Võimalik et lülitid vahetuses aga ma ei näe ka mõtet neid ümber tõsta. Kõik nupud täidavad oma funtsiooni milleks nad määratud on, olenematta sellest kus nad asuvad. Puhuritesse ei olegi ise süvenenud. Tänud tähelepaneku eest. Eks peab vabal momendil asjad ümber tõstma õigetesse kohtadesse. Peab vist hakkama siis ikka kellade blokki led tulede paigaldusele mõtlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 11.10.14 19:31 Tsiteeri


Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb see ratas koos rummuga alt minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.14 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb see ratas koos rummuga alt minema.



Hea et ütlesid. Õnneks oli täna suht tegude rikas päev ja ei olnud aega laagreid näppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.10.14 07:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb see ratas koos rummuga alt minema.

Ütle, et teed nalja. Esimest korda kuulen, et sellisel pöhjusel peab loks olema, peaks küsima minema esindusest, et kui uuel autol loksu pole, siis tekitagu see sinna, vöi mis pöhjusel loksu pole.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.14 08:06 Tsiteeri


Tagumiste rattalaagri vahetuses tuleb keerata täiesti kinni ja veerand või pool tiiru tagasi. :) Pingutusel peab ratas ka all olema. :) Aga loksu küll ei tohi olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 12.10.14 08:10 Tsiteeri


Ega seal ei peagi olema ulmelist loksu vaid väike. Seda tagaratta laagrite teemat räägiti vist wv klubis kunagi ja enda esiveolistel autodel oli kogu aeg selline väike lõtk tagumistes ratastes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 12.10.14 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorma901
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Esiveolistel peavadgi tagumiseed rattad natuke loksuma sest kui liiga kinni keerad siis saad heal juhul plokkis tagaratta või kehvemal juhul jookseb see ratas koos rummuga alt minema.



Selge. Hea et ütlesid. Õnneks oli täna kiire päev ja laagrid jäid pingutamatta.

Mehaaniku rahvatarkus ütle nii , keera ratas veerema (koonus rull laagril) keera mutrit kinni kuni hakab ratast pooma (vajadusel tõuka veerema mitmeid kordi)
leidnud pooma hakkava koha , keera võtit/mutriga 90 graadi lahti poole ja pinkuta stoperda kontra mutter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.14 17:28 Tsiteeri
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901



Sai siis täna väheke autot käpitud. Sai vahetatud kojamehed, kuna vanad ei pühkind enam essugi. Rattalaagrid lasin ka üle kontrollida. Mehaanik ütles et väike lõtk peabgi neil olema. Kuna tegemist koonus laagritega. Mis iganes ta sellega ka mõtles. Lähiajal tuleb ette võtta parema esimese amordi vahetus. Panin ka salongi õhu suunaja õiget pidi. Kliima nuppe puhastada ei saand kuna avastasin et pole õiget võtit et asi lahti saaks. Arvutasin täna audi keskimse kütuse kulu ning tulemus üllatas. Tulemuseks tuli 5,5L/100km. See siis linna vahel sõites ja võttes arvesse et minu sõidu stiil ei ole eriti kütuse säästlik. Pole üldse paha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.14 10:05 Tsiteeri
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901



Sooviks väheke nõu. Probleem nimelt selles. Et autol siiamaani eelsüüte küünalde tuli jäänud peale käivitamist vilkuma(Enamus kordi. Kui mootor soe juba siis järgiste käivitusete ajal ei jää põlema). Küsimus nüüd selles et kus kohast viga otsida kui üldse vaja otsida. Ärge päris näkku lööge. Mu lolli küsimuse peale kuna see mu esimene diisel auto.
Tänud neile kes viitsivad süübida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.14 13:55 Tsiteeri


Sellel autol peaks juba vist saama arvutiga veakoode lugeda, kui nii siis leia mõni kaabliga sõber või klubiline ja las vaatab veakoodid üle. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.14 14:13 Tsiteeri


Targem vist oleks seda teha jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.14 21:46 Tsiteeri
Audi 100 (C4) Avant 2,5 Tdi 85kw 1994a Jorma901



Tegin mõned ilusamad pildid vahepeal.


http://static4.album.ee/files/1158/87/large_28971853_LkWg.jpg

http://static4.album.ee/files/1158/87/large_28971855_u2Ea.jpg

http://static4.album.ee/files/1158/87/large_28971857_k7sI.jpg

http://static4.album.ee/files/1158/87/large_28971859_YAsd.jpg

http://static4.album.ee/files/1158/87/large_28971861_Umqa.jpg

http://static4.album.ee/files/1158/87/large_28971863_BZYS.jpg

http://static4.album.ee/files/1158/87/large_28971865_XPBM.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.14 10:56 Tsiteeri


Ahoi. Küsimus suurele ringile. Kus kohas on audil ees otsas vee ära voolu augud. Augud tunduvad olevat umbes kuna osa aknaklaasi puhastus vedelikust on juhikoha jalge alla tulnud. Kuskohast neile aukudele kõige paremini ligi saab et saaks naad läbi puhuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 26.10.14 14:15 Tsiteeri


Võta see klaasipuhastite all olev plastikkate ära ja seal all on kaks auku, kummikuttidega. Üks kõrvalistuja poolel, kus igast jama ette topitud inseneeride poolt, teine juhi poolel. Näha neid näletamist mööda pole, pead sõrmedega kompama.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jorma901
suletud konto



Registreerunud 27.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.14 17:15 Tsiteeri


Ahoi rahvas.
Vee probleemi sain lahendatud leidsin vigase koha ülesse. Muidu on olnud kalla ja talla. Rohkem on vaja olnud tallata, kuna autol kütuse kulu nii väike siis ei mäletagi millal viimati tanklas käisin. Kahe nädala pärast hakkab puhkus siis tuleb autole suurem hooldus ära teha.

Do To List

* Parem küljekarp välja vahetada + krunt+mastiks+kivikaitse jne.
* Vasaku poole vee ära voolu kohal uus punn panna külge. (Muidu tuleb kõik vesi salongi)
* Esiamordid ära vahetada.
* Auto mehaaniku kätte kes auto üle vaatab korralikult ja likvideerib muud vigased asjad kui peaks midagi ilmnema.
* Korralik raadio paigaldada.

Tuleviku plaanid (Ehk mida tahaks enne jaanipäeva veel ära teha)

* Heli süsteemi uuendamine. ( Uued kõlarid, kaabeldus, võim.)
* Teine paar valuvelgi uute suvekatega.
* Mingi edevam rool.
* Pikk kellade plokk
* Nahk istmed.
* Mingised teistsugused esi ja tagu pamper.
* Alumised liistud ära kaotada ustelt.
* Märgid ära kaotada tagu luugilt ja kapotilt
* Auto tervenisti üle värvida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 09.11.14 17:54 Tsiteeri


Esistange on S versioonidel laiem ja ka vahe on S4 ja S6. Kinnitused teistsugused.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.8% - SQL: 70.2%]