| Lehekülgi: 1 2 |
greedy
huviline
Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4, coupe otsingul
|
|
postitati 15.03.05 18:49
|
|
|
üleskutse(eesti teed)
Teeks siis ühe teema,nimelt Eesti teedel valitsev olukord- see puudutab nii teede korrashoidu kui ka teede kvaliteeti üldiselt... Confused Ühes teises
foorumis hakkas teema juba liikuma, nüüd oleks vaja asi saada sinnamaani, et see jõuaks ka kõrgemate instantside kõrvu... Teedele jõuab ainult 20%
kütuseaktsiisist... Asi on ju jama Eesti teedel ja kui midagi ette ei võeta siis paremaks kindlasti midagi ei muutu, pigem halvemaks!!!
Teemad ise siin;
profid.ee
biker.ee
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=10689
Seda teemat võiks ka siin foorumis edasi veeretada ja ka teistesse klubidesse suunata, äkki saaks kuidagi asja edendada, mis arvate, võitluskaaslased?
Igasugused kommentaarid ja arvamused oleks siia oodatud.
|
Kui keegi mind kihutamas näeb siis teadke mul spido valetab.
|
|
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
|
postitati 15.03.05 20:29
|
|
|
Igatahes nõus. Eesti teed on ikka kuradima halvas olukorras. Igapäev hoian hambaid ristis, et kas täna lõhub tee midagi ära või ei. Neid kõrgemaid
ametnikke peaks lausa noomima. Me nyyd Euroopa Liidus ja valitsus vist loodab, et teede jaoks tuleb raha ainult sealt. Ühesõnaga tõesti sitad lood.
|
Audi - Oma ja Hää
|
|
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
|
postitati 15.03.05 20:51
|
|
|
suurem osa teid on räigelt s*ttas olukorras. olen seda omal nahal ikka kõvasti tundnud. mis neil suurtel sakstel viga pappi remondi jaoks küll.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
postitati 15.03.05 21:05
|
|
|
Teed on jah nii nagu nad on 
|
|
|
|
Mutjuki
huviline
Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
|
wauzzz
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 ABK
|
|
postitati 16.03.05 05:48
|
|
|
Teema suund on minuarust väga õige, aga olen ise suht skeptiliseks siukestest asjadest muutunud, kui vaadata meie poliitikute asjaajamisi siis
miskitest kirjadest, avaldustest, allkirjadest vaevalt kasu on. Eks nad ole ju ise ka teede olukorraga kursis .. pigem on asi selles kas nad tahavadki
teada.
Ise oman eriti "toredaid" kogemusi peterburi mnt.elt (minuarust üks hullemaid!). Mis peaks siis teatavasti suur transiidi tee olema? Selle peal
sõidad nii et hammastest killud väljas ... ühe augu laksuga kukkus mul automakk ka armatuuri sisse!
Aga eks me kõik oleme aru saanud et Meie maksumaksjad kuuleme siledatest maanteedest ainult valimisreklaamist ...
Tervitused kaaskannatajatele ! 
|
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
|
Rinx
huviline
Registreerunud 11.06.04
Asukoht: TARTU
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 16.03.05 08:28
|
|
|
Teed on ikka jõhkralt nutuses seisus,ei raatsigi suuremat velge alla panna ei
tea eks näis kas teede olukord muutub kah kunagi.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
postitati 16.03.05 08:44
|
|
|
Jama ei ole mitte ainult selles, et teedele-tänavatele seda aktsiisiraha vähe jõuab, vaid ka selles, kuidas seda vähestki seal kasutatakse. Teede
aluskiht ei huvita kedagi, freesitakse 5 cm vana asfalti maha ja lajatatakse uus peale. Paari aasta pärast on rekkad selle jälle rööpasse sõitnud ja
augud hakkavad ka jälle sisse tekkima. Teiste põhjamaadega võrreldes on meil muidugi omajagu viletsamad täiteained - kui neil seal on kasutada
graniitkruus, siis meil on suht pask paekivikruus, mis niiskuse ja koormuse mõjul läbi vajub.
100% kütuseaktsiisist peab teedele-tänavatele jõudma! Miks peaks autoomanik kogu kuradi sotsiaalhoolekannet ülal pidama?
Peterburi tee pidigi kuuldavasti lähiajal remonti minema.
|
|
|
|
|
|
wauzzz
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 ABK
|
|
postitati 16.03.05 09:46
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Peterburi tee pidigi kuuldavasti lähiajal remonti minema. |
Tõde ta on jah et hetkel on Kuusalu ja Tallinna vahel mingi 5-10 km lõik ühes suunas kinni pandud ja remont käib .. eks siis aeg näitab kas tehakse
sealt siis hiljem edasi ka ikka ja kuidas tulemused ka on, sellegi poolest pole se veel ainuke lõik mis remonti vajab ...
sellel suvel jälgisin veel tee "paranduses" siukest vägevat uut moodi kus siis üks auto pritsis pigi ja teine lasi kastist siis killustiku peale ...
noh kiire ja mugav eksole ... tõde et natuke sai asi ka paremaks peale mõnenädalast kinnisõitmist ... aga enamus kive lendas vast ikkagi rataste alt
tee serva ja se pigi kord mis auto peal on noh mina pole muidugi mingi tee
remondi spets et siin teiste tööd arvustan, aga lihtsalt tore näha et maksuraha ikka õigesse kohta läheb 
|
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
|
postitati 16.03.05 15:25
|
|
|
niipalju kui mina kuulnud olen (ja sõnumitoojast lugenud) tehakse peterb mnt maardust kuni valgejõeni enam-vähem terves ulatuses korda (vahepeal on
ka helgemaid paarikilomeetriseid lõike)
aga mis saab maardu ja tallinna vahelisest kuumaastikust, ei ole ma kuulnud
tahaks teada, kes see ametnik oli, kes rahvaalgatusõiguse Eesti seadustest välja võttis-jättis
|
|
|
|
margus.us
huviline
Registreerunud 05.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: autota
|
|
postitati 16.03.05 15:31
|
|
|
Mul ka üks väikene teadaanne miks eesti teed nii kehvad on kuna eestis pannakse paekivi enam jaolt asfalti hulka. aga paas ei ole eriti
vastupidav.Tean kuna sõber töötab teedeehitajana.
|
|
|
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
|
postitati 16.03.05 15:38
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: margus.us
Mul ka üks väikene teadaanne miks eesti teed nii kehvad on kuna eestis pannakse paekivi enam jaolt asfalti hulka. aga paas ei ole eriti
vastupidav.Tean kuna sõber töötab teedeehitajana. |
sool pidi jah seda paekivi sööma, lisaks väiksem vastupidavus
sellepärast paar aastat tagasi oligi aktuaalne tallinn-helsingi tunneli ehitamine, sealt saaks aasta(kümneteks) graniidivaru teedeehituse jaoks
samas on süüdi ka konkurents. odavalt ehitades (teisiti ausalt riigihankeid ei võida) kvaliteetset teed ei saa. Minuarust on siin näiteks Haapsalu
maantee, mis oli esimene nn eurotee (parandage kui eksin) Eestis, kuid mille kvaliteet näitab paari aasta vanustele teedele silmad ette
|
|
|
|
darkSlide
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8
|
|
postitati 16.03.05 22:16
|
|
|
olukord on ikka jõhker, käisin siin mingi kuuaja eest rakveres ja lasin ka osa piki Peterburi maanteed ja õhtul lumetormis tagasisõidul ei olnud
kahjuks võimalust auke jälgida, kuna vaevalt nägi teedki ja nüüd on olemas, parem sarniir on nii kutu kui vähegi olla saab, sellist häält pole veel
ühegist veermikust kuulnud 
Nüüd pidid ju mingi hullu miljardi teede alla panema, eks ole näha kas raha läheb õigesse kohta või hakatakse mingit kõnniteed parandama ja kui nii
siis on kindlasti kõrgematel mõistusega hästi
|
|
|
|
|
|
Zan
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9tdi, quattro loomulikult. x2.
|
|
Dust Rocket
huviline
Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal
Auto: avataris on mälestus!!!!
|
|
postitati 18.03.05 02:06
|
|
|
Mina olen jälle kuulnud, et Peterburi mnt. pidi Väo baasist kuni Maarduni saama miski 4 rada ja hull Euro papp pidi tee alla minema. Aga seniks
võiks selle juppi Susi hotellist kuni Faktoni küll õhkulasta, et keegi oma
autot sinna lõhkuma ei läheks
|
Satan will claim my soul.
|
|
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
|
postitati 18.03.05 06:10
|
|
|
no lõuna-eesti teede kohta ei tohi küll väga vinguda,eriti kui oled pealinnas tiiru ära käinud.Ja siis asi ilmselt selles,et siinkandis ei panda
paekildu sisse,kuid kruusa sees on seda küll.Graniitkildu tuuakse ukrainast siia.Üleüldse ma ei usu,et tänapäeval mingi teefirma saab nahka
vedada,kontroll on niipalju kõva.Nende vanade asfaldi tehaste aeg on ka otsas ja kasutatakse lääne tehaseid.Vastupidiselt teistele olen kuulnud pigi
kehvast kvaliteedist mida kasutatakse.Ja ka seda,et tehastel on oma laborid kus tehakse analüüsid komponentidele mis pannakse asfaldi sisse,kuid need
laborid ei saa pigi proove teha ja kasutatakse tootja firma serte.Ma ei usu,et sellest halast midagi aitab üleüldse,sest need haid kes seda raha
haldavad ei tee sellest küll välja.Mis prügi rongile teeb?
|
auto nr 27
|
|
|
|
|
EnDi
huviline
Registreerunud 05.03.05
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0E '92
|
|
postitati 18.03.05 09:33
|
|
|
Eks teede korrasolekut mõjuta lisaks kehvale killule ja soolale ka naastrehvid. Vahepeal käis kõlakas, et need keelatakse alates mingist X aastast
ära. Elame näeme! Maarahval on muidugi mööda kiilakat hea naelaga sõita, kuid linnas on naetega klõbistamine ikka väga mõtetu. Eriti hullud lood on
ristmikutega (Tallinn), kus kiirendamisest ja pidurdamistest rämedad vaod sisse küntud. Igaüks saab natuke panustada teede korrasolekusse, nii et kui
liigud enamjaolt linnateedel, siis eelista lamellrehve - nagu mina
PS. Huvitav, milleks siis ülejäänud aktsiis kulub?
|
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
|
postitati 18.03.05 10:01
|
|
|
jah..lamellrehvide(uute)pidamine juba sama hea kui naelal...aga ise eelistan ikka naastrehve.....kuidagi kindlam tunne on.
|
|
|
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
|
postitati 19.03.05 10:01
|
|
|
muidugi naast kulutab teed aga samas on näha , et roopad suunduvad ka ühistranspordi peatustesse. tegemist on suuremal määral puhtalt vajumisega.
elagu valimised
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
|
postitati 19.03.05 11:14
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Ise sõitsin kah kunagi naeltega, aga alates ~2000.a. ainult lamellid ja naelu enam alla ei pane... Vihkan naelte mühinat vahet pole mis autos ja
esimest päeva kah ei sõida, et naelata hakkama ei saa. Mis puutub teede ehitusse, siis pole pahatihti süüdi ka valitsus vaid tööde järelvalve. Kui
rahad on eraldatud, siis leitakse alati mingi hea moodus, kuidas materjali arvelt kokku hoida ja selle arvelt suuremat tulu saada. Vahet pole siis et
see tehtud töö laguneb vähem kui poole aastaga.
On nähtud kuuldud ja kannatatud sellepärast, et ette kirjutatud projekti raames vastavalt pakkumisele eraldatud summa ulatuses on lõpptulemuseks 1,5m
kitsam asfalttee valmis saanud ja edasi laiutatakse juba käsi . Tekib
küsimus, kuhu pandi 1,5m*4km ulatuses materjali ? |
kle kuda siis 1.5m kitsam tee üldse vastu võeti??? teede ehituses on suht karmid nõudmised minu teada, isegi laiemalt tehtud teid ei võeta vastu.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
postitati 19.03.05 11:43
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: meelisl
kle kuda siis 1.5m kitsam tee üldse vastu võeti??? teede ehituses on suht karmid nõudmised minu teada, isegi laiemalt tehtud teid ei võeta vastu.
|
Kontrolli ja järelvalve puudumine... Lipslane pani allkirja alla ja asi mutt, rohkem midagi... Kui karjuma hakkasime siis oli juba hilja, nüüd
protsessivad seda ei tea kui kaua juba Mind kah enam ei huvita mis sellest
saanud on...
|
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
|
postitati 19.03.05 11:51
|
|
|
Tallinnas on nüüd juba karmimaks muutunud järelvalve, ennem ei lubata asfalteerima hakata kui pole killupadja teostusjooniseid 
|
|
|
|
| Lehekülgi: 1 2 |