emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 07.10.14 15:21
|
|
|
1.9td võimsamaks?
Tere. Kuna plaan uus projekt ligi võtta ,siis tekkis väike huvi siin uurida. Kuna pole diislitega eriti kursis ,siis äkki keegi oskab midagi soetada
selle kohta. Lugusin mootori head ja vead läbi. Aga kuna olen selline stäänsi vend ja vaja kiiret öko pilli. Mille madalaks ja huvitavaks tegemine
peaks olema võimalikult odav ,siis oleks valikus vanemad diisel mootoriga auto.
Küsimus siis järgmine. Palju 1,9td kannatab võimu juurde keerata? Mõtlen just kuidas ta chippimisele ja suuremale turbole vastu peab? Kindlasti ka
muud vajalikud asja teeks ära et asi toimiks. Aga samas kardan üle pingutada. Äkki ei pea kompott pingele vastu? Äkki on siin teadjamad inimesed kes
on katsetanud või sõidavad teatud setupiga siin ringi. Kes kui rahul on?
Tervitades Mattias.
Project-Massacre
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.10.14 16:16
|
|
|
Saatsin sulle u2u.
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 07.10.14 16:38
|
|
|
Sõber plaanib enda 1,9 tdi-st kätte saada umbes 300 kw aga see nõuab suurt raha muidugi.Suur võimas turbo,võimsam kütusepump ja seadistamine muidugi
Soome asjatundjate juures.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.10.14 17:01
|
|
|
See oleneb millist 1.9 tdi mootorit kasutada. Pd mootori puhul piisab plokikaane portimisest suurematest pihusti otstest , 3.0tdi audi turbot,
soovituslik on ka kangem nukk ja cooler ja torustik tuleb vahetada välja sest originaal plastik vannidega kooler ei kesta sama lugu on ka torudega.
Kui need asjad tehtud siis soome seadistama javõi prj ja peaks olema 300hp käes.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 07.10.14 17:09
|
|
|
Ära ei tasu unustada, et kogu see ehitamine maksab raha ka. Kui mingi 300hp kätte tahad saada võiks eelarve ka kuni 2000 euri olla Selle sees oleks nii jupid kui seadistamine jne
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 07.10.14 18:12
|
|
|
Ühe silla veolistel peavad kastid vist vastu quattrol oleks soovitav 6k tugev kast alla panna?
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 07.10.14 18:19
|
|
|
Näe - pole siin vaja midagi ehitada. 2k euri eest saad valmis mootori 178kw, ja auto kauba peale. http://www.auto24.ee/used/1829540
-Sidur Spec Stage 2+ Usast
-Turbo pärit audi a4 2.7 tdi GTB1756VK
-Pihustid Bosio 0,260
-Suur Intercooler, silikoon lõdvikud
-Plunzer 11mm(Mitsubishi Pajero oma)
-Väljalase 2,5 tolli
-3bar map sensor
-EGR ja MAF ei ole( füüsiliselt ja ajul)
-Täis sport vedrustus
-Rõhkul 1.8 bar, oli 167kW, ja 500nM, praegu 1.9bar( jõud ja nM tundmatu, umbes 178 kW)
-Launch Control 2500rpm
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 07.10.14 18:40
|
|
|
Väga super. Valmis autot ei osta Nüüd siis rääkige milline 1,9 neist kõige
pädevam on ehitamiseks?
Project-Massacre
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.10.14 18:45
|
|
|
Kõige parem on pd mootoriga ehk siis 96kw või siis 110kw. Endal on juba tehtud suured pihustid +120%, turbo on gtb2260v ja sport nukk ja ilma
seadistuseta juba liigub väga mõnusalt edasi. Diislipuhul on aga raske leida õiget sidurit mis peaks need nm vastu.
Samas saab ka need 66kw ja 81kw vanakooli mootorid suht ära teha kui jääda mõistlikuse piiridesse.
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 07.10.14 18:53
|
|
|
Endal oli plaanis 150kw kanti asi jätta. Muidugi olen saanud sõita 3.0 td 170kw r6 mootoriga. Päris mõnus oli. Aga kuna plaan on kaalupoolest kergem
auto ,siis 150kw oleks juba piisav. Aga 66kw-isest mootorist seda välja ei pigista vist?
Project-Massacre
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.10.14 19:12
|
|
|
Kõik on võimalik aga oluliselt lihtsam on seda teha 81kw mootorist sest sellel on juba geomeetriaga turbo. Samas on osadel 66kw mootoritel ka aga seda
peaks siis ostes jälgima.
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 07.10.14 19:26
|
|
|
Aga palju mootori südames erinevust leida võib 66kw ja 81kw?
Project-Massacre
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.10.14 19:32
|
|
|
Väidetavalt on mingi pumba vahe, turbo ja pihustid. Ülejäänud asjad peaks olema samad. Soomes pidi olema mitu 66kw masinat mis juba on nii üles tehtud
,et sealt on 700nm väänet.
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 07.10.14 20:30
|
|
|
Selge. Tänud suured. Kallid foorumlased aitähh teile. Sellest teemast oli siin vägapalju abi. Jääme ootama kevadet ,siis peaks juba midagi valminud
olema äkki
Project-Massacre
|
|
|
|
kodanik88
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi
|
postitati 08.10.14 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Ühe silla veolistel peavad kastid vist vastu quattrol oleks soovitav 6k tugev kast alla panna? |
Vabandust, et vahele segan, aga millised 6 käigulised kastid on tugevad. Või võib kõik 01e kaste kasutada, või mingi eelis tdi omal Või mingi pensuka
kastil.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 08.10.14 16:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kodanik88
Või võib kõik 01e kaste kasutada, või mingi eelis tdi omal Või mingi pensuka kastil. |
Diislile ikka diisli kast.
Oskab keegi seletada kuidas diislile nos peale pannakse?
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.10.14 16:24
|
|
|
Ikka sama moodi nagu bentsukale. Aga parem oleks ikka meta pritse peale panna saab parem.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 08.10.14 16:47
|
|
|
Bensukal on nitro pihusti ja lisaks kütuse pihusti. Arusaadav.
Seepärast ei hammustagi lahti kuidas diislil käib. On siis ainult nitro pihusti ja kütet lisab mootori pihustite kaudu nö. suurenenud õhukogusele
vastavalt kütet lisaks?
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 26.03.15 07:42
|
|
|
Nii. Kuna mul oma audi müügis ,siis uuriks natuke edasi. Kui müüdud saab tuleks leida see õige auto mida ehitama hakata. Mis aasta kast peaks autol
olema. Ja mis aasta a4 peaks vaatama ,et seda ehitama hakata. Plaan siis 1.9 quattro ligi võtta.
Project-Massacre
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 26.03.15 11:11
|
|
|
1,9 TDI Q valik on muidugi olematu kui näiteks auto24 vaadata.
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 26.03.15 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
1,9 TDI Q valik on muidugi olematu kui näiteks auto24 vaadata. |
Paar tükki on. Üks jäi silma ka. Nahk tuba ,bose jne. Aga kas see on selle õige kastiga jne. Et just mis aasta a4 peaks vaatama.
Project-Massacre
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.03.15 15:42
|
|
|
No kõige kabedam oleks kohe 6 käiguline leida aga need enamus juba pumpihustitega 96kw mootoritega. Muidugi kui ehitada viitsida siis võtta mõni 2,5
tdi v6 mootoriga ja sinna 1,9tdi peale panna.
Pärnus muidu 1 kollane a4 1,9tdi Q müügis millel juba 6 kast all. Mootor samuti tehtud ja juba natuke juurde aidatud.
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 31.03.15 11:43
|
|
|
Kas 1.9 74kw kannatab ka ehitada?
Project-Massacre
|
|
|
|
BFK
huviline
Registreerunud 03.12.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9 td Q
|
postitati 17.11.16 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Saatsin sulle u2u. |
Ehk oskad aidata 1,9 81kw võimsamaks tegemise kohalt aidata?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 17.11.16 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: BFK
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Saatsin sulle u2u. |
Ehk oskad aidata 1,9 81kw võimsamaks tegemise kohalt aidata?
| Mida täpsemalt teada tahad ?
|
|
|