Lehekülgi: 1 2 |
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 04.10.14 18:39
|
|
|
Soovitage Audit, mis talub pikemat seismist
Tere!
Lugu selline, et sõltuvalt tööiseloomust sõidan autoga nädal aega, siis seisab kuu aega õues, sõidan nädal aega, seisab jälle kuu aega jne. Hetkel
oman Audi 80 B4 2.0 85 kW ja alatihti jäävad pidurid peale, ükskõik kui palju neid määrida ja hooldada. Tagumisi supporte vahetan igal aastal ja
seisupiduri olen juba üldse ära unustanud, kuna need lihtsalt kiiluvad kinni tänu õues seismisele. Seisupiduri olen lasknud korda teha vahetult enne
iga-aastast ülevaatust.
Ilma autota ka ei saa, sest sõita on vaja, kui Eestis olen. Tööl olen aga välismaal kuu aega ja auto seisab niikaua Eestis. Kui naasen ja autoga
sõitma hakkan, siis on alati kusagil mõni piduriklots peal ja peale sõitu mõni velg tulikuum.
Nüüd küsimus, kas leidub mõnda uuemat Audit, mis kannataks rohkem seismist ja mille pidurid korralise hoolduse korral peale ei jääks? Ühtlasi on B4
üsna vana ja väsinud ning tahaks midagi uuemat ja viisakamat. Kuidas on lood al. 2002. a. A4 või A6? Kuidas need seismisele vastu peaksid võrreldes
1993 a. 80 B4-ga? Või äkki A3? Sõidan autoga vähe, aga vaja teda ometi on.
Tänud ette!
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 04.10.14 18:57
|
|
|
Auto pole loodud seismiseks, müü vana maha ja kasuta lühikeste sõitudeks taksot ja pikemaks sõiduks rendi autot. Waste of money kui auto peab kuu aega
seisma ja maksma veel lisaks kindlustust jms.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.10.14 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Auto pole loodud seismiseks, müü vana mahs ja kasuta lühikeste sõitudeks taksot ja pikemaks sõiduks rendi autot. Waste of money kui auto peab kuu aega
seisma ja maksma veel lisaks kindlustust jms. |
Eeee, kindlustus vast mingi 5eur kuu?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.14 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Auto pole loodud seismiseks, müü vana mahs ja kasuta lühikeste sõitudeks taksot ja pikemaks sõiduks rendi autot. Waste of money kui auto peab kuu aega
seisma ja maksma veel lisaks kindlustust jms. |
Eeee, kindlustus vast mingi 5eur kuu? |
Võib olla ka vabalt 30 eurot kuu.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.10.14 19:14
|
|
|
2001+ a4, esiveoline, 1.6 mootoriga ja universaalkerega - lisad on oma maitse asi. Kui käsipiduri trossid uued panna ja koheselt kattekummid maha
tõmmata ja vedelamat määret vahele lasta siis tagumised alumiinkorpuses pidurisupportid kestavad sellist jama küll vastupidiselt eelneva mudeli
malmollustele. Mootor on lihtne ja lollikindel ning pole mingeid pritsemuresid, mis 93.a. b4 monopritsega võivad lõpuks tekkida. Kindlasti kasutada
kõige kõrgema oktaaniarvuga bensiini, mis käepärast on 98+ ja jätta paak ALATI võimalikult täis. Salongi poole pealt on seisma jätmisel ainult üks
vajadus - niiskusekoguja (kasvõi majapidamises kasutatav tabletiga variant) peaks olema masinas pikemalt seismise ajal, et niiskus salongi elektrile
liiga ei teeks ja midagi niiskuse käes idanema ei hakkaks. Midagi paremat ja hinnasõbralikumat ilmselt ei leia selliseks vajaduseks. A3 pole mõtet
vaadata, ülehinnatud kärakad ja lisaks on nende valik 10x kehvem turul kui eelpool mainitud isendil.
Edu!
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.14 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Auto pole loodud seismiseks, müü vana maha ja kasuta lühikeste sõitudeks taksot ja pikemaks sõiduks rendi autot. Waste of money kui auto peab kuu aega
seisma ja maksma veel lisaks kindlustust jms. |
Takso vaid siis kui elad mõnes suuremas linnas, milliseid eestis on, khm 4
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 04.10.14 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
niiskusekoguja |
Hästi hea lahendus (ja odav) on paar-kolm-neli topsi soola auto erinevatesse salongi otsadesse, väga väga hea niiskusekoguja. Aasta-paariga kogus nii
palju, et alles jäi vaid üks tahke topsikujuline soola"kivi", kiht vett peal veel.
vol2: Kevadel läksid rendiautos aknad jube kiirelt seest uduseks.
2x 0.2L joogitopsi teibiga peatoe jalgade külge (et umbes tagumiste akende juures oleks) ning järgmine päev ei läinud enam ükski aken uduseks.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 04.10.14 19:49
|
|
|
Mul sama töögraafik pea viimased neli aastat. Kord aastas küll supporteid ei vaheta ja otseselt nagu probleeme pole küll veel esinenud, seni käivitub
peale 30 päevast seismist nagu 3 minutilist äsja parklas pärast poest käimist probleemitult. Ära jäta autot seisma seisupidur peal ja aku klemmid saab
nii vanal mudelil muretult kuuks maha keerata. 1995 B5 2.6.
Uuemad mudelid ei taha seismist millel elektroonikat pungil täis topitud. Edu!
Edit: Niiskuse suhtes oleneb kuhu seisma jätad. Kuuris jäta aknad irvakile ja pole probleemi. Auto seista nii või teisiti ei armasta ja keret hakkab
närima nagunii tuntud kohtadest uss.
|
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 04.10.14 20:16
|
|
|
Kõigepealt tänud kiire vastukaja eest!
Olen mõelnud küll takso või rendiauto peale, aga kuna mul on tohutult kola ja kraami vaja vedada ning tihti ka suvilas käimist, siis ilma isikliku
autota ikkagi ei saa. Ainuke lahendus oleks jah sellise masina vastu välja vahetada, millel on pidurisüsteem lollikindlam kui vanal B4-l. Samas,
kuu-ajane seismine ei ole vast nii väga hull kui pärast seda nädal aega sõita saab ja pikemaid otsi teha.
Korra mõtlesin ka jaapanlaste peale kuna need on reeglina töökindlamad, aga Audi on siiani mu lemmik olnud ja tahaks sama margiga jätkata.
Kas mõistlikum oleks võtta A4 B5 II põlvkonna kerega, mida toodeti 1999-2001 VÕI võtta A4 B6 kerega, mida toodeti
2001-2004? (carplanner.eu andmetel)
B5 kere puhul A4 1.6 74 kW
B6 kere puhul A4 1.6 75 kW
http://www.carplanner.eu/v%C3%B5rdle/
Kumb neist mõistlikum oleks. Kere poolest meeldiks vaat et isegi B5 rohkem, aga kuidas tehnika? Kas on uuendusi palju?
B4 vahetaks ikka uuema vastu välja. Üsna jäik on teine. Käima läheb muidu ilusti peale kuuajast seismist. Algul veidi puterdab, aga pidurid on just
see peavalu koht.
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.14 20:38
|
|
|
Mudelipõhiselt mootori võimsusel ja piduriosade suurusel on korrelatsioon. Otsi suure mootoriga auto ja sellega vähendad automaatselt ka
pidurisüsteemi probleeme.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 04.10.14 20:42
|
|
|
Olenevalt omanikust võib kindlustuse hind olla ka näit. 3,8 eur kuus, aga ka 4-5X rohkem või veelgi rohkem.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 04.10.14 21:08
|
|
|
Ostsin just pea 2a. seisnud 1,9 B4 tdi avandi aastast 94, sõitsin pea kohe ülevaatus punkti, enne muidugi vahetasin hammasrihma rullikud ja tõukurid
ja õlid. Imekombel olid pidurid täiesti töökorras. Auto läks ülevaatuselt läbi puhta lehega, mainiti ära üks tagatuli millel uduka kõrvalt kild
väljas. Automaatkast toimetab täiesti ok. Püsika lüliti oli oksüdeerunud ja vajas puhastamist, nüüd se ka korras, el. aknad peeglid ka töötavad.
Kesklukk toimib. Kont on tühi eks sellega tegeleb kevade poole. Hallitanud olid turvavööd ja laepolster lahti vajunud. Kaitsmeploki puhastasin ka ära
ja panin kõik uued kaitsmed. Auto seisis väljas muruplatsil. Kompuuter andis ühe vea, sisse mineva õhu temp. andur, sellel oli pistik täiesti
roheliseks mädanenud. Algul põles airbagi tuli kahtlaselt Kaua aga kustus mingi minuti-paariga, nüüd kaob se tuluke ka suht kähku juba. Taga need
palju kirutud ketaspidurid, eks näis kaua kestavad, eks tänu pikale seismisele koorub sealt üht teist veel, näiteks üks tagalaager annab endast aeg
ajalt kerge undamisega märku, aga se pisiasi. Suurem mure on 1 silindi kolvisõrme laksumine, järgmine nädal saan jupid, siis uus kolv, keps,
kepsusaaled ja kindluse mõttes ka kõik rõngad, läbisõit kella järgi 340 000 km. Paagi kinnitus vitsad tuleks ka uued teha suht roostes, ülejäänud
põhjaalune on täiesti korras.
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 04.10.14 21:36
|
|
|
Ära neid tavalisi alla kahe liitriseid bensukaid selliseid küll vaata kui raha kütte maksmiseks palju pole.
Üldse kui kuuke tööl, siis kuukese puhkuse ajaks midagi erilisemat ei tahaks, jõulisemat mis ka sõidumõnu pakuks, kas ei? Elu liiga lühike et mingite
linnakulgurite mootoritega liigelda... aga see kõigest minu arvamus.
Ostad kasutatult lammutusest supporteid taha et kord aastas vahetad...ei anna rahu kuna ega see alguse aasta B5 B4st väga ei erine.
|
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 04.10.14 22:12
|
|
|
Bena jaoks raha ikka jagub ja minu poolest võib ta 2.8 Quattro ka olla või midagi sellist, aga arvasin, et seisva auto puhul oleks 1.6 vähe
lollikindlam variant. Muidugi seismise suhtes vist mootori kubatuuris vahet pole, ega? Käima läheb hooldatud kujul ikka sama edukalt, kas siis tegu
1.6 või 2x võimsama jõujaamaga. Quattroga pole ma elu sees kordagi sõitnud ja kui aus olla, siis huvi oleks küll mõne erilisema aparaadi vastu. Uut
liisinguautot ei taha kohe kindlasti mitte, sest pole mõtet ju maksta tühja liisingut ja auto seisab enamus aega, väärtus väheneb, aga sõita ikka ei
saa. S-versioone ei tahaks, aga mõni tavaline V6 quattro võiks olla küll. Sel ehk piduritega vähem muret.
Diisel oleks raudselt välistatud. Muidu võiks 1,9 TDI 81 kW Quattro poole vaadata, aga seda on vist peale kuu-ajast seismist oluliselt raskem käima
saada kui V6 bensukat ja talvel annab dislat soojaks saada lühikeste otste puhul.
Kumb V6 quattro puhul parem valik oleks, kas B5 2.8 142 kW Q või B6 3.0 162 kW Q ? Kuidas 1.8 TQ end õigustaks, erinevalt V6-st?
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 04.10.14 22:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madjs
Ostsin just pea 2a. seisnud 1,9 B4 tdi avandi aastast 94, sõitsin pea kohe ülevaatus punkti, enne muidugi vahetasin hammasrihma rullikud ja tõukurid
ja õlid. Imekombel olid pidurid täiesti töökorras. Auto läks ülevaatuselt läbi puhta lehega, mainiti ära üks tagatuli millel uduka kõrvalt kild
väljas. Automaatkast toimetab täiesti ok. Püsika lüliti oli oksüdeerunud ja vajas puhastamist, nüüd se ka korras, el. aknad peeglid ka töötavad.
Kesklukk toimib. Kont on tühi eks sellega tegeleb kevade poole. Hallitanud olid turvavööd ja laepolster lahti vajunud. Kaitsmeploki puhastasin ka ära
ja panin kõik uued kaitsmed. Auto seisis väljas muruplatsil. Kompuuter andis ühe vea, sisse mineva õhu temp. andur, sellel oli pistik täiesti
roheliseks mädanenud. Algul põles airbagi tuli kahtlaselt Kaua aga kustus mingi minuti-paariga, nüüd kaob se tuluke ka suht kähku juba. Taga need
palju kirutud ketaspidurid, eks näis kaua kestavad, eks tänu pikale seismisele koorub sealt üht teist veel, näiteks üks tagalaager annab endast aeg
ajalt kerge undamisega märku, aga se pisiasi. Suurem mure on 1 silindi kolvisõrme laksumine, järgmine nädal saan jupid, siis uus kolv, keps,
kepsusaaled ja kindluse mõttes ka kõik rõngad, läbisõit kella järgi 340 000 km. Paagi kinnitus vitsad tuleks ka uued teha suht roostes, ülejäänud
põhjaalune on täiesti korras. |
Tegu ilmselgelt isendiga, mis on õnnesärgis sündinud (ehitatud). 2
aastat tuulte ja vihma käes seismist teeb ikka oma töö.
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 05.10.14 07:49
|
|
|
Otsi võimalikult lihtsa ehitusega võimalikult uue väljalaske aastaga vabalthingava mootoriga Audi. B6't pakuti juba 2.0 96 kW mootoriga, mis peaks
kriteeriumitele vastama.
2.8, 3.0 ja 1.8T mootorid on küll head, kuid igal neist on mõni rumal viga(vead), millega alatasa tegeleda tuleb.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.10.14 10:23
|
|
|
Hetkel tuleb teha ikka otsus, kumba hing rohkem ihkab, kas lollikindlust või suurema mootoriga kõvatamist. Antud juhul läks teema vähe lappama kätte
ja üks pisut välistab teist. Samas tasub ikka otsida võimalikult uut ja värsket masinat pigem B6+ kui enam B5 facelift, millel on tõenäosus igasugu
elektrimuredele ja üldisele väsimisele väiksem just ajast räsimise tulemusena. Mainitud 2.0 96kw pole samuti paha valik, aga selle soetamisel peab
arvestama samaga, mis 1,8 mootoril varasemal kerel, et tegemist on ikkagi paljuklapilise mootoriga ja soetades võib väsinud asja otsa sattudes pisut
suuremad remondikulud üllatada. Igasugu V6'd on juba teisest puust ja need, kes ei lugenud esimest postitust läbi tasuks seda igal juhul teha, enne
kui soovitama hakata . Mis puudutab pidureid ja mootorit (suurem võimsam
stiilis) - kahjuks on soetamisel ka tõenäosus, et need on sadulate ja muu näol palju kõvemat vatti saanud ja neist pole lihtsalt järel enam väga
paljut. Lisaks kuidas saate seda väita, et parema mootoriga on paremad pidurid kui jutt käib seismisel "ikaldumisest"?. Lisaks näiteks soovitaksin
ma üldse, mitte täisautomaatse kliimaga masinat vaid konditsioneeriga, millel on klapid käsijuhtimisega jne. Lähtun siis ikkagi esimeses postituses
kirjutatust.
Mul on kahjuks selliseid situatsioone, kus lausa iseenda masinad seisavad ja mitte kuid vaid kohati pool aastat jne. Olen lausa vanakestele ehitanud
näiteks pidurisüsteeme ringi idanemise vältimiseks. Masinatel on küljes 15+.a. noorema isendi detailid jne. Huvitav, miks ma küll sellist asja tegin?
Vot just sellise situatsiooni pärast, mida teemaalgataja kirjeldab .
Mootorites on kõigis sees X1-R õlilisandid, mis tunduvad tõsiselt aitavat seisvaid masinaid käivitada, kütused on ainult 98E jne.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 05.10.14 11:00
|
|
|
Ühes reas asetsevad silindritega vabalt hingav mootor kõige mõtekam tõesti. E98ga terve kuu küll sõita ei jõua ikka.
Tegelikult tahtsin õelda, et suur mootor ei ole puhtalt ainult kõvatamiseks. Kuhu jääb mugavus ja sõidurõõm. (?)
|
|
|
|
KristoM
huviline
Registreerunud 12.09.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2.0 TFSI S-Line
|
postitati 05.10.14 11:51
|
|
|
võta parem rendiauto ...
Ma soovitaksin sulle pigem ikka rendiautot. Nädalane rendiauto kulu on umbes 100-130 eurot ning selle eest saad üpris hea sõiduki ja kindluse, et
autot töötab ja on korralikult hooldatud. Mina sinu asemel uut masinat ei soetaks, sest see lihtsalt ei tasuks ära - seda enam kui vaatad juba
selliseid masinaid, millest juttu olnud.
Rendi osas aitab 1autorent - soovitan.
AudioCity - Suurim audiotehnika valik!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.14 11:59
|
|
|
Ilmselt oled alles poole peal või-nii nende kogemuste saamisel. Ju siis liiga pisikeste mootorite pidurijubinad seni alles läbitud.
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Huvitav, miks ma küll sellist asja tegin? Vot just sellise situatsiooni pärast, mida teemaalgataja kirjeldab . |
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.10.14 12:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Ilmselt oled alles poole peal või-nii nende kogemuste saamisel. Ju siis liiga pisikeste mootorite pidurijubinad seni alles läbitud.
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Huvitav, miks ma küll sellist asja tegin? Vot just sellise situatsiooni pärast, mida teemaalgataja kirjeldab . | |
Ära minu kogemuste pärast pabista. Pole minagi papist poiss, kes võrridel
probleemkohti korrastab. Tuginen samuti praktikale mitte foorumi teooriale ja seda kahjuks oma enda nahal ja rahakotil. Lihtsalt tean, mida
teemaalgataja tunneb seisnud autosse istudes ja jälle mingi jama avastades, mis on tingitud just masinate mitte kasutamisest. Kõike on võimalik
leevendada, mis masinate seismisel idanemisse puutub, aga selleks on vaja aega ja raha või siis lihtsalt rohkem raha, et põhilised murekohad sellist
jama kannatavad .
Ma võiks palju paremaid variante välja pakkuda, mis antud tingimustes osta sobiks, aga seda pole kahjuks selles foorumis sobilik avalikult kirja panna
just patriootilistel kaalutlustel .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.14 12:34
|
|
|
Täiesti pabinavaba soovitus oli antud ja leidub ka Audi seas selline kubatuur, mille pidurijubinad kestavad (karjuvalt) kauem, kui pisikeste
veermikus. Mõned autod seisavad pool aastat ja enam, sest oma natuurilt on juba tegemist hooajalise tehnikaga ja pidurid on seal nn pseudoprobleem.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.10.14 13:09
|
|
|
No mida Sa keerutad ümarat mulli üles - paku inimesele konkreetne variant mõtteaineks välja. Ära ainult unusta sealjuures esimest postitust ja selles
kirjutatut .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.14 13:15
|
|
|
Seni, kuni inimene oma eelarvet ei nimeta, pole võimalik konkreetseks minna.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |