Lehekülgi: 1 2 3 |
mõnujaht
huviline
Registreerunud 11.08.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 02.10.14 18:46
|
|
|
10 000eur tuuning
Nimelt otsustasin oma lapsepõlve unistuse teoks teha ja olen kenasti raha kõrvale pannud ja kogun ka natuke veel. Investeerin oma 92kw B5 10 000eur.
Kas keegi teab väha hea hinna ja kvaliteedi suhtega tuuning garaa˛i, kes on huvitatud sellisest projektist. Ise tean vaid dp-hp aga tema hinnad on
päris kõrged. Oskab keegi öelda kuhu maani selle raha eest auto vedada saab? Välimus ei huvita, vaid tehniline seisukord, mootor, sillad, vedrustus
jne. TÄnan kena tagasiside eest!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.10.14 18:50
|
|
|
Hoia raha alles mõne aasta pärast tuleb paremaid mõtteid.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 02.10.14 18:53
|
|
|
Kogu juurde ja osta rs4 ja sa oled veel õnnelik, et oma raha ei raisanud.
|
|
|
mõnujaht
huviline
Registreerunud 11.08.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 02.10.14 18:56
|
|
|
Te ei tea, kes on kirglikud asjaarmastajad! Kahju kui Te must aru ei saa.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 02.10.14 18:59
|
|
|
Vaadates sünniaega, siis lapsepõlv kestab ju alles....
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 02.10.14 19:00
|
|
|
Elus asjad muutuvad...
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.10.14 19:12
|
|
|
Panustaks tuuningraha hoopis kinnisvara soetamisele.
Aga ma siiski küsiks hoopis sedamoodi, et mis on 10 000€ tuuningu eesmärk?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.10.14 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mõnujaht
Nimelt otsustasin oma lapsepõlve unistuse teoks teha ja olen kenasti raha kõrvale pannud ja kogun ka natuke veel. Investeerin oma 92kw B5 10 000eur.
Kas keegi teab väha hea hinna ja kvaliteedi suhtega tuuning garaa˛i, kes on huvitatud sellisest projektist. |
Nu sellise sandikopika eest saab ainult ehk ~900hp mootori, nii et kogu ikka veel tugevasti.
|
|
|
|
mõnujaht
huviline
Registreerunud 11.08.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 02.10.14 19:20
|
|
|
Eesmärgiks oleks auto tehniline seisund teha ringraja hobilise kasutuse kõlbulikuks. Kuna ei ole varem sellist asja teinud, siis kw ei oska nii
sihtida ja tahakski mõne kogenud garaaziga projekti koostada, see ongi põhjus, miks ma siia postitasin, mitte kuulata seda et ma olen idioot ja
kahetsen tulevikus väga. Mul pole ammu enam peas kõik korras, mis puudutab autosi, niiet mõnitage palju tahate, mina sellest end mõjutada ei lase.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.10.14 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mõnujaht
Eesmärgiks oleks auto tehniline seisund teha ringraja hobilise kasutuse kõlbulikuks. Kuna ei ole varem sellist asja teinud, siis kw ei oska nii
sihtida ja tahakski mõne kogenud garaaziga projekti koostada, see ongi põhjus, miks ma siia postitasin, mitte kuulata seda et ma olen idioot ja
kahetsen tulevikus väga. Mul pole ammu enam peas kõik korras, mis puudutab autosi, niiet mõnitage palju tahate, mina sellest end mõjutada ei lase.
|
Asi pole mõnituses, lihtsalt koomiline on.
Kui Sul on mingi kindel siht silme ees, siis pöörduks konkreetselt kogenud projektivalmistaja poole ja alustaks läbirääkimisi, mitte ei tuleks
leierdama, et nii ja naa, kuid too siiski kallis.
Lisaks Sinu nimetatule on veel VKM, Amper jne jne.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.10.14 19:27
|
|
|
Tavaliselt sellised teemad tulevad välja alles siis, kui see masin on valmis ja hulka raha/aega omanik ära raisanud.
Või on korralik kodutöö juba tehtud.
See et mul mingi raha ja tahan et keegi teeks näitab pigem seda, et endal puudub täpne arusaam asjast.
Enne peaks miski muna ikka ära munema, kui kireda.
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 02.10.14 19:29
|
|
|
No kui mõistusega kõik korras pole, siis kas tegu on quattro või pooletoobise A4-ga? Esiveolist pole ju kuigi mõtekas ehitama hakata. Pidamist nagunii
juurde ei tule, pigem läheb halvemaks. Kuid kui isu ikka on, saada u2u ja võin kontakte anda, kes võiksid sind aidata.
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.10.14 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tavaliselt sellised teemad tulevad välja alles siis, kui see masin on valmis ja hulka raha/aega omanik ära raisanud.
Või on korralik kodutöö juba tehtud.
See et mul mingi raha ja tahan et keegi teeks näitab pigem seda, et endal puudub täpne arusaam asjast.
Enne peaks miski muna ikka ära munema, kui kireda. |
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 02.10.14 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Panustaks tuuningraha hoopis kinnisvara soetamisele.
Aga ma siiski küsiks hoopis sedamoodi, et mis on 10 000€ tuuningu eesmärk? |
Millisele kinnisvara grupile keskenduksid? 10k ei saa eriti midagi. Eriti arvestades, et peaks selle ka välja üürima, et saada tulu. Muidu on veel
lisa väljaminekuid iga kuu.
Reegline võiks õelda, et tuleks valida parem mootor. Pisikest mootorit teha pole väga mõtet. Eriti, kui sama kere peal olemas ka paremaid valikuid.
Lihtsam on maha müüa ja osta sama kere peal võimsam siis. Siis saab pärast edasi vaadata, kas on jõudu juurde vaja.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
mõnujaht
huviline
Registreerunud 11.08.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 02.10.14 19:44
|
|
|
Mis tulust ja üürimisest sa räägid ja mootor ei jää niikuinii sama peale
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 02.10.14 19:50
|
|
|
On see sul ikka Quattro? Kui ei siis esiveoline rinkapill audi puhul pole mõtekas, arvestades et q püsib teel ikka oluliselt paremini ja jõu saad
reaalselt suunata ka maapinda. Aga jah eelnevad inimesed on juba öelnud ka, et tegelt endale teed asja lihtsamaks kui võtad s4 või rs4 ja toda aitad
juurde omakorda. Lihtsam ja saad kaugemale minna, samas on olemas juba sportlikum välimus, vedrustus, pidurid jne. Ehk ei pea 0 alustama ja on mingid
alustalad olemas. Pole mõttet jalgratast leiutada kui tegelt tehasest selline asi olemas.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.10.14 19:54
|
|
|
Teemaks olev auto on esiratta veoga.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mõnujaht
huviline
Registreerunud 11.08.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 02.10.14 19:58
|
|
|
Negatiivne kriitika annab alati jõudu, et end hiljem tõestada, aga läheb aega
Aitähh Teile!
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.14 20:09
|
|
|
Pane toorikust mõni pilt siia.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 02.10.14 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Reegline võiks õelda, et tuleks valida parem mootor. Pisikest mootorit teha pole väga mõtet. Eriti, kui sama kere peal olemas ka paremaid
valikuid. |
Möla!
1,8 on suht ainuke mootor b5l, millega üldse on midagi mõtet teha. Vahet pole kas ta on turboga või ilma tehasest.
Teemasse - 10k eest saab ca 450 hp mootori, mis on korralikult tehtud ja vedrustuse jaoks jääb ka veel pisut üle. Aga kogu tulemus on pooleveolise
puhul muidugi küsitava väärtusega.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 03.10.14 04:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Reegline võiks õelda, et tuleks valida parem mootor. Pisikest mootorit teha pole väga mõtet. Eriti, kui sama kere peal olemas ka paremaid
valikuid. |
Möla!
1,8 on suht ainuke mootor b5l, millega üldse on midagi mõtet teha. Vahet pole kas ta on turboga või ilma tehasest.
Teemasse - 10k eest saab ca 450 hp mootori, mis on korralikult tehtud ja vedrustuse jaoks jääb ka veel pisut üle. Aga kogu tulemus on pooleveolise
puhul muidugi küsitava väärtusega. |
Inimesed on erinevad. Mina müüks "konna" maha ja ostaks s4. 2.7bi on minu arvates igati norm asi ja piisava võimsusega. Kui ikka väheks jääb, saab
ülejäänud raha sinna kulutada. Hetkel näiteks müügis üks 300kw-ne s4. Link.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 03.10.14 10:18
|
|
|
Ma saan aru, et ka rajal pole teemaapgataja varem käinud, siis milleks ajada kohe juttu ainult mootorist? Paneme, aga suure mootori kapoti alla ja
paugutama? Enne võiks ikka veidi väiksemast klassist alustada? Kas sellele on kasutaja mõelnud? Kas on uuritud mingite võidusõidu klasside reegleid?
On ka vabaklasse kindlasti. Aga ikkagi räägime kasvõi sellest, et võiks esmalt vedrustuse ja pidurid uuendada. Seejärel sellest jurakast sisu välja
visata, rääkida puuri paigaldusest jne. Seejärel siis suhtleks mina klubilisega äss, kes neid mootoreid pisut rohkem näppinud on. Kui selle peale kogu
raha on ära kulunud, siis kas on ka mõeldud, et kuidas ja kus sõitmas hakatakse käima. Logistika, kas treila või ise sõitev. Edasi, kas vastavad
juhiload on kellelgi olemas, et saab treilat vedada. Vedukauto on piisava massiga jne. Võistluste osalustasudest rääkimata.
Aga nagu Yanekk ütles, siis enamasti tehakse auto valmis ja hakatakse siis asjast rääkima. Teisalt, kutt vähemalt küsib ja meie võimalus on õigem tee
kätte näidata.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.14 10:19
|
|
|
10000 euri eest saab korraliku remondi, mitte tuuningu.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.10.14 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Inimesed on erinevad. Mina müüks "konna" maha ja ostaks s4. 2.7bi on minu arvates igati norm asi ja piisava võimsusega. Kui ikka väheks jääb, saab
ülejäänud raha sinna kulutada. Hetkel näiteks müügis üks 300kw-ne s4. Link. |
Ilmselgelt pole sul 2.7bit olnud
Ma ei väida, et see paha mootor on aga vastupidavusega on nagu on.
Vahet pole kas siis originaal või järgi aidatud.
Ja seda peletist ei tahaks ka tavaauto hinnaga.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |