ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.14 18:45
|
|
|
2.5 132kw tdi ei käivitu- veakood 01268
A6 2,5 132kw, tdi, 2002aasta.
Ühel hetkel läks pikemalt järsult käima, kuid siiski lõpuks käivitus. Peale seda seisma jätmist läks veel ühe korra poolest pöördest käima ja veel
peale 50km sõitu ei läinud enam kuidagi käima.
Pikapeale tekkis kütusevoolikusse õhk vahele. Sai paaki surve sisse lastud ja samalajal keerasin kõrgsurvepumba küljest kütusevooliku lahti, et kogu
õhk kätte saada kuni pumbani. Kui õhku enam ei tulnud, keerasin vooliku pumba külge kinni. Edasi andis üks vend starterit ja samal ajal keerasin
pihustitorusid lahti(kokku keerasin 4tk lahti), nendest tuli kütet.
Käima ei saanud autot kuidagi. Mingi aja peale oli jälle õhk ka küttevoolikus. kuna kaks voolikut olid natuke kahtlased(ühel olid välisel vaatlusel
kerged mõrad vanadusest ja teine oli ka kahtlane- ostsin uued voolikud kindluse mõttes ja vahetasin ära, enam õhku kütusevoolikus ei ole,filter on
silmini täis, käima ei läinud algul ikka. Siis kuidagi läks, 30sek kuni minut käis, suri välja. Käima läks, lõi korraliku pahmaka suitsu välja. Kui
välja ära suri, peale seda ei võta jälle kuidagi elu sisse. Käimise ajal kütusevoolikus õhumulle ei liikunud ja ei liigu ka seistes ega starterit
andes.
Üks päris pädev vend tuli veakoode lugema ja kustutas kõik vead ära. Siis panime uuesti kaabli taha, süüde sisse ja starterit ning lõi ette veakoodi
01268.
Mille peale panustate- mis seda põhjustada võib?
Kevadel oli kõrgsurvepumba elektroonikaga probleeme ja lasti midagi seal teha,nii et mingi jubin veeti üldse pumbast eraldi välja.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.09.14 18:57
|
|
|
Kui neil pumba pea ära läheb, siis viskab sellist viga.
Sümptomite poolest meenutab küll seda, aga interneti teel ei saa kindel olla.
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.14 19:01
|
|
|
Jäi veel kirjutamata, et enne uute küttevoolikute panemist sain eelmisel päeval ka pika jamamise peale kuidagi masina käima, algul käis umbes minut
aega ilusti ühtlaselt kõik, siis hakkas paari püti pealt pödisema kohapeal ja gaasi pedaali vajutamisele enam ei reageerinud. Ning üsna varsti suri
ära.
Täna käima sain, siis pödisema paari püti pealt ei hakanud enne välja suremist, käis ühtlaselt ja korraga oli kõik.
Kuidas pumbapea korrasolekut kontrollida muidu või kuidas kindlaks teha ?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.09.14 20:19
|
|
|
Ise ei kontrolli sa seal suurt midagi.
Kahjuks ei oska soovitada, kus VP44 pädevalt remonditakse, ehk keegi teine.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.14 20:46
|
|
|
Interneti diagnostika 01268 kohta:
VAG Error Code: 01268
Fault Location:
Fuel quantity adjuster (N146)
Possible Cause:
Incorrectly set.
Wiring.
Fuel injection pump.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.09.14 21:15
|
|
|
"Incorrectly set" VP44 väga olla ei saa paraku, see pigem VP37 teema.
Sama teema juhtmetega, kuna sinna jookseb midagi CAN-i laadset sisse, mootoriaju N146-t ei juhi otse.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 30.09.14 04:30
|
|
|
Tartus DIA peaks remontima neid, kuulduste järgi umbes 200EUR, arvatavasti tuleb ise pump maha võtta ja sinna viia. Selle aasta autol peaks pump juba
immoga seotud olema, tuimalt ei saa teist pumpa ka proovida.
See veakood on muidu jah selles nimekirjas, mis pumbaaju riket tähendab.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.14 05:40
|
|
|
Krdi HITLERI KÄTTEMAKS !
Mingi juhe tuleb kõrgsurvepumbast välja(kellegi endi poolt veetud).
Kui telefoni teel õieti aru sain eelmise omaniku jutust, siis pidi too reguleerima kütusekogust mis peale tuleb. Muidu pidi asuma pumba sees, aga kuna
pumpa juba remonditud, toodi pumbast välja eraldi.
Ja alguses tuli kood 17583 ka tagasi, kuid taas kustutades see enam ei kordunud.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 30.09.14 06:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Krdi HITLERI KÄTTEMAKS !
Mingi juhe tuleb kõrgsurvepumbast välja(kellegi endi poolt veetud).
Kui telefoni teel õieti aru sain eelmise omaniku jutust, siis pidi too reguleerima kütusekogust mis peale tuleb. Muidu pidi asuma pumba sees, aga kuna
pumpa juba remonditud, toodi pumbast välja eraldi.
Ja alguses tuli kood 17583 ka tagasi, kuid taas kustutades see enam ei kordunud. |
Olen ühel opelil ka näinud sellist lahendust, et on juhtmega välja toodud. Huvipärast uurisin kunagi venemaa foorumitest ja seal nad vahetavad mingit
transistorit mis asub pumba sees. Tüüpi ei oska öelda kohe. Pidi olema tüüpviga. Aga see millepärast läbipõleb ei teatud seal ka ja põhimõtteliselt
võib kesta 3 tundi, 3 päeva või 3 aastat mingit garantiid keegi anda ei julge :d
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 30.09.14 07:08
|
|
|
Oisu diisel pidi ka neid pumpasid remontima. Kui leiad sama tähega pumba, siis saab neid vahetada. Pumba lõpus olevad tähed A ning D on omavahel
vahetavad, aga kui B lõpus siis sobib ainult B tähega pump(vähemalt 110kw). Lätis muidu remonditakse pumpasid, kogu jama maksis vist ~1000euri ja
antakse 2a garantiid. Enda V6-el ka pumbast mingid juhtmed välja toodud, jooksevad küttevooliku külge, mingi vasest toru lapikuks pressitud ja mingi
asi külge joodetud. Kas siis kütte temp. andur või miskit, ei tea.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.09.14 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Krdi HITLERI KÄTTEMAKS !
Mingi juhe tuleb kõrgsurvepumbast välja(kellegi endi poolt veetud).
Kui telefoni teel õieti aru sain eelmise omaniku jutust, siis pidi too reguleerima kütusekogust mis peale tuleb. Muidu pidi asuma pumba sees, aga kuna
pumpa juba remonditud, toodi pumbast välja eraldi.
Ja alguses tuli kood 17583 ka tagasi, kuid taas kustutades see enam ei kordunud. |
Ma arvan, et see jutt ei päde.
VP44-l ei ole seal midagi mingi juhtmega reguleerida. Mootoriaju saadab pumbale kütusekoguse mööda võrguprotokolli ning pumbaelektroonika liigutab
ülejäänud asju.
Kütusekoguse reguleerimine käib pumba kirjutamisega Boschi spets stendis.
Ehk siis ma ei tea, milleks see juhe seal hea on, kuid kütuse regullimiseks mitte.
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.14 08:59
|
|
|
quattrodiisel- mul ka vasest toru vahele pandud ja sinna külge juhtmed jooksevadki, kuid kuna andurit näha pole(miskit peale kuidagimoodi pandud),
siis sellest pilti teha ei saa
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.14 09:01
|
|
|
Diagnosti tegija ütles et ta ei tea täpselt seda süsteemi, kuid kui õhk vahel siis lööb ka äkki sellise veakoodi- on sel tõsi taga tõesti ?
Kuigi filtrist pumpa minevas voolikus ei ole õhumulle.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 30.09.14 09:07
|
|
|
Endal tööl oli ka probleem A4-jaga, et arvatavasti pump lõppenud. Lasime Brakecleanerit õhulugeja torust sisse ja masin töötas. Nii lasime käia üks
30sekundit, aga pihusti torud oli samal ajal lahti, ning sealt tuli kütust ainult nirena. Kasutatud uus pump läks peale ja masin elas taas.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.14 09:09
|
|
|
Peaks ka brake cleaneriga proovima, mõistlikus koguses lasta ei tohiks vast kuidagi liiga teha ?
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 30.09.14 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
quattrodiisel- mul ka vasest toru vahele pandud ja sinna külge juhtmed jooksevadki, kuid kuna andurit näha pole(miskit peale kuidagimoodi pandud),
siis sellest pilti teha ei saa |
Termokahanev rüü on seal peal, ma katkusin maha endaomal selle. Seal jah mingi transistori moodi asi külge joodetud, arvatavasti kütte temperatuuri
andur, vähemalt loogiliselt mõeldes peaks olema.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 30.09.14 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Peaks ka brake cleaneriga proovima, mõistlikus koguses lasta ei tohiks vast kuidagi liiga teha ? |
Mõistlikult kasutades see ei tee liiga, eeter teeb liiga. Keera pihusti torud lahti, ning vaata kas kütust hakkab lendama või mitte.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.14 10:45
|
|
|
Kuna hetkel kedagi pole teist abiks võtta, lasin lihtsalt törtsu cleanerit ja kiirelt salongi ning kohe lubas käima minna, kuid ei läinud, kuid lasin
väga vähe ka seda cleanerit. Aga kõrgsurvepumpa peaks tegelt saama ju veel nii ka testida, et keeran pihustitoru maha ja panen sinna näiteks kasvõi
suvalise pihusti otsa, kui sealt kütet läbi ei löö, peaks pilt selge olema.
Kunagi ühe 1.9 tdi 81kw audiga oli ka, et pihustitorust kütet pihustas, kuid läbi pihusti ei löönud. Siis tollel sai pumbakaant peale koputada, muutes
nii küttekogust ja kütet peale koputades hakkas pihustist läbi ka lööma.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.14 07:13
|
|
|
Proovisin veel enda lohutuseks et äkki teeb nii midagi, kui kütte panen pudeliga otse kapoti alla, äkki veab siis käima, kuid ei midagi.
Kas ise on kuidagi võimalik kindlaks teha, kas pumbaaju korras või mitte?
Ning kui paneksin peale teise kasutatud pumba. Kas ka siis tuleb immo asi mängu, kui pumbad on sama koodiga, või vaid siis peab immo ümber kodeerima,
kui uus pump teise koodiga ?
|
|
|