Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5 132kw tdi ei käivitu- veakood 01268 (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 4073)
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.14 19:45 Tsiteeri
2.5 132kw tdi ei käivitu- veakood 01268



A6 2,5 132kw, tdi, 2002aasta.
Ühel hetkel läks pikemalt järsult käima, kuid siiski lõpuks käivitus. Peale seda seisma jätmist läks veel ühe korra poolest pöördest käima ja veel peale 50km sõitu ei läinud enam kuidagi käima.
Pikapeale tekkis kütusevoolikusse õhk vahele. Sai paaki surve sisse lastud ja samalajal keerasin kõrgsurvepumba küljest kütusevooliku lahti, et kogu õhk kätte saada kuni pumbani. Kui õhku enam ei tulnud, keerasin vooliku pumba külge kinni. Edasi andis üks vend starterit ja samal ajal keerasin pihustitorusid lahti(kokku keerasin 4tk lahti), nendest tuli kütet.
Käima ei saanud autot kuidagi. Mingi aja peale oli jälle õhk ka küttevoolikus. kuna kaks voolikut olid natuke kahtlased(ühel olid välisel vaatlusel kerged mõrad vanadusest ja teine oli ka kahtlane- ostsin uued voolikud kindluse mõttes ja vahetasin ära, enam õhku kütusevoolikus ei ole,filter on silmini täis, käima ei läinud algul ikka. Siis kuidagi läks, 30sek kuni minut käis, suri välja. Käima läks, lõi korraliku pahmaka suitsu välja. Kui välja ära suri, peale seda ei võta jälle kuidagi elu sisse. Käimise ajal kütusevoolikus õhumulle ei liikunud ja ei liigu ka seistes ega starterit andes.
Üks päris pädev vend tuli veakoode lugema ja kustutas kõik vead ära. Siis panime uuesti kaabli taha, süüde sisse ja starterit ning lõi ette veakoodi 01268.
Mille peale panustate- mis seda põhjustada võib?
Kevadel oli kõrgsurvepumba elektroonikaga probleeme ja lasti midagi seal teha,nii et mingi jubin veeti üldse pumbast eraldi välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.09.14 19:57 Tsiteeri


Kui neil pumba pea ära läheb, siis viskab sellist viga.
Sümptomite poolest meenutab küll seda, aga interneti teel ei saa kindel olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.14 20:01 Tsiteeri


Jäi veel kirjutamata, et enne uute küttevoolikute panemist sain eelmisel päeval ka pika jamamise peale kuidagi masina käima, algul käis umbes minut aega ilusti ühtlaselt kõik, siis hakkas paari püti pealt pödisema kohapeal ja gaasi pedaali vajutamisele enam ei reageerinud. Ning üsna varsti suri ära.
Täna käima sain, siis pödisema paari püti pealt ei hakanud enne välja suremist, käis ühtlaselt ja korraga oli kõik.
Kuidas pumbapea korrasolekut kontrollida muidu või kuidas kindlaks teha ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.09.14 21:19 Tsiteeri


Ise ei kontrolli sa seal suurt midagi.
Kahjuks ei oska soovitada, kus VP44 pädevalt remonditakse, ehk keegi teine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.14 21:46 Tsiteeri


Interneti diagnostika 01268 kohta:
VAG Error Code: 01268

Fault Location:
Fuel quantity adjuster (N146)


Possible Cause:
Incorrectly set.
Wiring.
Fuel injection pump.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.09.14 22:15 Tsiteeri


"Incorrectly set" VP44 väga olla ei saa paraku, see pigem VP37 teema.
Sama teema juhtmetega, kuna sinna jookseb midagi CAN-i laadset sisse, mootoriaju N146-t ei juhi otse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 30.09.14 05:30 Tsiteeri


Tartus DIA peaks remontima neid, kuulduste järgi umbes 200EUR, arvatavasti tuleb ise pump maha võtta ja sinna viia. Selle aasta autol peaks pump juba immoga seotud olema, tuimalt ei saa teist pumpa ka proovida.
See veakood on muidu jah selles nimekirjas, mis pumbaaju riket tähendab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.14 06:40 Tsiteeri


Krdi HITLERI KÄTTEMAKS ! :D
Mingi juhe tuleb kõrgsurvepumbast välja(kellegi endi poolt veetud).
Kui telefoni teel õieti aru sain eelmise omaniku jutust, siis pidi too reguleerima kütusekogust mis peale tuleb. Muidu pidi asuma pumba sees, aga kuna pumpa juba remonditud, toodi pumbast välja eraldi.
Ja alguses tuli kood 17583 ka tagasi, kuid taas kustutades see enam ei kordunud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 30.09.14 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Krdi HITLERI KÄTTEMAKS ! :D
Mingi juhe tuleb kõrgsurvepumbast välja(kellegi endi poolt veetud).
Kui telefoni teel õieti aru sain eelmise omaniku jutust, siis pidi too reguleerima kütusekogust mis peale tuleb. Muidu pidi asuma pumba sees, aga kuna pumpa juba remonditud, toodi pumbast välja eraldi.
Ja alguses tuli kood 17583 ka tagasi, kuid taas kustutades see enam ei kordunud.


Olen ühel opelil ka näinud sellist lahendust, et on juhtmega välja toodud. Huvipärast uurisin kunagi venemaa foorumitest ja seal nad vahetavad mingit transistorit mis asub pumba sees. Tüüpi ei oska öelda kohe. Pidi olema tüüpviga. Aga see millepärast läbipõleb ei teatud seal ka ja põhimõtteliselt võib kesta 3 tundi, 3 päeva või 3 aastat mingit garantiid keegi anda ei julge :d


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 30.09.14 08:08 Tsiteeri


Oisu diisel pidi ka neid pumpasid remontima. Kui leiad sama tähega pumba, siis saab neid vahetada. Pumba lõpus olevad tähed A ning D on omavahel vahetavad, aga kui B lõpus siis sobib ainult B tähega pump(vähemalt 110kw). Lätis muidu remonditakse pumpasid, kogu jama maksis vist ~1000euri ja antakse 2a garantiid. Enda V6-el ka pumbast mingid juhtmed välja toodud, jooksevad küttevooliku külge, mingi vasest toru lapikuks pressitud ja mingi asi külge joodetud. Kas siis kütte temp. andur või miskit, ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.09.14 08:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Krdi HITLERI KÄTTEMAKS ! :D
Mingi juhe tuleb kõrgsurvepumbast välja(kellegi endi poolt veetud).
Kui telefoni teel õieti aru sain eelmise omaniku jutust, siis pidi too reguleerima kütusekogust mis peale tuleb. Muidu pidi asuma pumba sees, aga kuna pumpa juba remonditud, toodi pumbast välja eraldi.
Ja alguses tuli kood 17583 ka tagasi, kuid taas kustutades see enam ei kordunud.


Ma arvan, et see jutt ei päde.
VP44-l ei ole seal midagi mingi juhtmega reguleerida. Mootoriaju saadab pumbale kütusekoguse mööda võrguprotokolli ning pumbaelektroonika liigutab ülejäänud asju.
Kütusekoguse reguleerimine käib pumba kirjutamisega Boschi spets stendis.

Ehk siis ma ei tea, milleks see juhe seal hea on, kuid kütuse regullimiseks mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.14 09:59 Tsiteeri


quattrodiisel- mul ka vasest toru vahele pandud ja sinna külge juhtmed jooksevadki, kuid kuna andurit näha pole(miskit peale kuidagimoodi pandud), siis sellest pilti teha ei saa


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.14 10:01 Tsiteeri


Diagnosti tegija ütles et ta ei tea täpselt seda süsteemi, kuid kui õhk vahel siis lööb ka äkki sellise veakoodi- on sel tõsi taga tõesti ?
Kuigi filtrist pumpa minevas voolikus ei ole õhumulle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 30.09.14 10:07 Tsiteeri


Endal tööl oli ka probleem A4-jaga, et arvatavasti pump lõppenud. Lasime Brakecleanerit õhulugeja torust sisse ja masin töötas. Nii lasime käia üks 30sekundit, aga pihusti torud oli samal ajal lahti, ning sealt tuli kütust ainult nirena. Kasutatud uus pump läks peale ja masin elas taas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.14 10:09 Tsiteeri


Peaks ka brake cleaneriga proovima, mõistlikus koguses lasta ei tohiks vast kuidagi liiga teha ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 30.09.14 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
quattrodiisel- mul ka vasest toru vahele pandud ja sinna külge juhtmed jooksevadki, kuid kuna andurit näha pole(miskit peale kuidagimoodi pandud), siis sellest pilti teha ei saa


Termokahanev rüü on seal peal, ma katkusin maha endaomal selle. Seal jah mingi transistori moodi asi külge joodetud, arvatavasti kütte temperatuuri andur, vähemalt loogiliselt mõeldes peaks olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 30.09.14 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Peaks ka brake cleaneriga proovima, mõistlikus koguses lasta ei tohiks vast kuidagi liiga teha ?


Mõistlikult kasutades see ei tee liiga, eeter teeb liiga. Keera pihusti torud lahti, ning vaata kas kütust hakkab lendama või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.14 11:45 Tsiteeri


Kuna hetkel kedagi pole teist abiks võtta, lasin lihtsalt törtsu cleanerit ja kiirelt salongi ning kohe lubas käima minna, kuid ei läinud, kuid lasin väga vähe ka seda cleanerit. Aga kõrgsurvepumpa peaks tegelt saama ju veel nii ka testida, et keeran pihustitoru maha ja panen sinna näiteks kasvõi suvalise pihusti otsa, kui sealt kütet läbi ei löö, peaks pilt selge olema.
Kunagi ühe 1.9 tdi 81kw audiga oli ka, et pihustitorust kütet pihustas, kuid läbi pihusti ei löönud. Siis tollel sai pumbakaant peale koputada, muutes nii küttekogust ja kütet peale koputades hakkas pihustist läbi ka lööma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.14 08:13 Tsiteeri


Proovisin veel enda lohutuseks et äkki teeb nii midagi, kui kütte panen pudeliga otse kapoti alla, äkki veab siis käima, kuid ei midagi.

Kas ise on kuidagi võimalik kindlaks teha, kas pumbaaju korras või mitte?

Ning kui paneksin peale teise kasutatud pumba. Kas ka siis tuleb immo asi mängu, kui pumbad on sama koodiga, või vaid siis peab immo ümber kodeerima, kui uus pump teise koodiga ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.7% - SQL: 40.3%]