Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 4B 2.5TDI 132KW (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1700)
Johhaidii
huviline



Registreerunud 28.01.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.14 18:14 Tsiteeri
Audi A6 4B 2.5TDI 132KW



Tere,

Küsimus siis selles kas tasub osta selline auto? http://www.auto24.ee/used/1277854
Mootori mudel: AKE;BAU
Kas seda mootorit kimbutavad ka nukkvõlli vead?

Või siis selline: http://www.auto24.ee/used/1836298

Kas keegi äkki teab isegi nendest autodest midagi või on vaatamas käinud??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johhaidii
huviline



Registreerunud 28.01.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.14 15:24 Tsiteeri


Oskab keegi siis midagi soovitada äkki?!?! Suhteliselt kiire asjaga, ja foorumist pole kahjuks leidnud just spetsiifilisemat juttu BAU tüübi kohta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 01.10.14 16:34 Tsiteeri


Halvasti hooldad, või on hooldatud, siis ikka nuka probleem ja hullem kui vanal. Nukad lähevad pooleks, võrreldes vanaga mootoriga, millel need kuluvad.
Aga korralikult hooldad küll siis sõidab. Ise sõitsin 2.5tdiga 10 aastat (vanatüüp). Viimati oli 500t ees ja sõidab siiani. Kusjuures turbo on siiani tehase oma peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 01.10.14 16:54 Tsiteeri


Vanatüübi 2.5 hoopis teine teema, pommikindel loom.

BAU on rullnookuritega variant, ehk nukad ja nookurid sel ei kulu. Küll on palju juhuseid kus on nukad pooleks ja pole see remont odav.
AKE mootorit kimbutab nuka ja nookurite kulumine, st peab neid teatud aja jooksul siis uute vastu välja vahetama.
Ise eelistaks BAU mootorit, see uuem ja täiendatud versioon, korralikult hooldada siis peaks kestma küll.
Samuti on kōrgsurve pumbad neil probemaatilised, mis ajahamba tõttu kulunud ja nõuavad vahetust/remonti.

Sõidurõõmu on palju kui kõik töötab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johhaidii
huviline



Registreerunud 28.01.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.14 18:52 Tsiteeri


Aga sellest piisaks ka kui mingi kindla läbisõidu ajal BAU-l lihtsalt nukad ja värgid ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.10.14 04:38 Tsiteeri


Ei rääkinud vanatüübi mootorist. Vaid AKN mudelist 110kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 02.10.14 07:23 Tsiteeri


Pole mõtet töötaval asjal midagi vahetada, hooldused õigel ajal teha ja küll ta kestab.

Paljugi oleneb loomulikult ka roolitaga olevast tihendist ja kuidas on eelnevad omanikud asja hoidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]