Raidz
huviline
Registreerunud 01.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 14.03.05 17:33
|
|
|
Küsimus A6 kohta
Kas A6 esisilla konstruktsioon muutus paremuse poole (vastupidavamaks) 2000 või 2001a. mudelil?
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.03.05 18:09
|
|
|
Ei või küll mürki võtta aga olen kuulnud, et 99 aasta teisest poolest st. kui tehasetähises juba 2000 aasta täht sees. Äkki keegi teab täpsemalt.
|
|
|
Raidz
huviline
Registreerunud 01.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 15.03.05 14:32
|
|
|
On kellegil äkki mingit kataloogi või asja käe pärast.. mis täpsemalt fakti kinnitab?
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 15.03.05 15:24
|
|
|
Sama, juttu kuulnud 2000 aasta kohta, enne seda ei tea.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.05 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raidz
Kas A6 esisilla konstruktsioon muutus paremuse poole (vastupidavamaks) 2000 või 2001a. mudelil? |
Tasapisi nad paremaks läksid, täiendusi on olnud kõvasti...Alates jah u 00a autodel seda probleemi enam nii ei tähelda ja mida uuemaks seda paremaks
nad läksid...
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 15.03.05 15:58
|
|
|
Aga sisuliselt muudeti ju õõtshoobasi mitte autot, järelikult kui paned alla uuendatud detailid peaks sild samuti hästi kestma.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.05 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Aga sisuliselt muudeti ju õõtshoobasi mitte autot, järelikult kui paned alla uuendatud detailid peaks sild samuti hästi kestma. |
Just just!
Aga siiski uuendati ka autosid, näiteks S6'le ei lähe enam need tavalised õõtsad alla (alumiinium püstikud) ning uuematel autodel on ka väliselt kohe
näha suuri erinevusi...
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 15.03.05 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Aga sisuliselt muudeti ju õõtshoobasi mitte autot, järelikult kui paned alla uuendatud detailid peaks sild samuti hästi kestma. |
Just just!
Aga siiski uuendati ka autosid, näiteks S6'le ei lähe enam need tavalised õõtsad alla (alumiinium püstikud) ning uuematel autodel on ka väliselt kohe
näha suuri erinevusi... |
Jah olen tähele pannud küll neid massiivseid alumiiniumpüstikuid, kuid see ei tohiks otseselt mõjutada õõtshoobade vastupidavust vaid pigem juhitavust
(väiksem vedrustamata mass) ja mugavust. Selgelt märgatav vahe on nn. stabikavarda kontidel (tegelikult U-kujuline), uuemad on kummipuksiga aga vanad
sharniiriga - omavahel 100% vahetatavad.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.05 16:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Aga sisuliselt muudeti ju õõtshoobasi mitte autot, järelikult kui paned alla uuendatud detailid peaks sild samuti hästi kestma. |
Just just!
Aga siiski uuendati ka autosid, näiteks S6'le ei lähe enam need tavalised õõtsad alla (alumiinium püstikud) ning uuematel autodel on ka väliselt kohe
näha suuri erinevusi... |
Jah olen tähele pannud küll neid massiivseid alumiiniumpüstikuid, kuid see ei tohiks otseselt mõjutada õõtshoobade vastupidavust vaid pigem juhitavust
(väiksem vedrustamata mass) ja mugavust. Selgelt märgatav vahe on nn. stabikavarda kontidel (tegelikult U-kujuline), uuemad on kummipuksiga aga vanad
sharniiriga - omavahel 100% vahetatavad. |
Tegelikult neid nn stabika vardaid nimetataksegi al hoobadega varjandil u-rauaks, need munakatega asendati juba õige pea kummipuksidega varjandiga.
Ega jah erinev tüüp ei mõjutagi vastupidavust, eks need munakad ole kõik ühe tehnoloogiaga tehtud on vaid suuruse vahe...
Kunagi jah läks neid hoobasid nagu leiba aga nüüd pole nendega küll enam probleemi (siis alates kuskil 99a toodetud autotel), küll aga jätkuvad
probleemid neil, kes kasutavad mingeid odavamaid b-kati toodangut, korralik b-kat peab ka hästi vastu ja hinnad nii u 1300 tk (alumised) ning ülemised
veelgi odavamad...Kellel huvi siis antku aga teada, saab nii kasutatud originaali (väga korras isendeid) kui ka uut b-katti.
|
|
|
|