Audi A8 D2 4.2 Q - 1998 - djquattro
Tervitused.
Sai siis ostetud suve hakul pühapäeva-autoks Audi A8. Otsisin just quattrot ning vähe võimsamat mootorit.
Õnneks/kahjuks sattus ette see isend. Meeldis!! Kuna see masin pole igapäeva liikur siis ei põe kalli remondi ja varuosade pärast.
Teeks väikese ülevaate ja niiöelda päeviku.
Autost infot:
Mark: Audi
Mudel: A8 D2
Mootor: 4.2 v4 220 kw
Käigukast: tiptronic
Vedav sild: nelikvedu
LS: 258000 km ostuhetkel (LS tundub olevat originaal kuna service raamat, saksa tüv ning eestisse jõudmisel olev km klapib)
Värvus: roheline metallik
Lisasid jagub nagu ikka a8:4*el akent, el.luuk,püsikiirusehoidja, abs, el.peeglid soojenduse ja kokkuklappimisega, xenon, kliima, el.reg.
istmed(esimesed/juhi oma mäluga), istmesoojendused 2*, bose audio, 6*cd box, orig. gps, taga klaasidel rulood, parkimisandurid taga jne. Ja veel 16"
originaal potikaaned/valuveljed.
Tehtud tööd: klapikambrikaante tihendid, õli, kõik filtrid, esimesed ketad/klotsid, roolivarda ots, parem õõts, sillaregull, tagasillas liigendid
määretatud. Vahetatud mõlemad küljepeegli klaasid.
Originaal Concert1 makk hakkas ostust järgmisel päeval "volüüminupu probleem" jamama ja sai netist teine töötav asenduseks 25 euriga ostetud.
Toimib!!!
Plaanis: Esiklaasi vahetus(ostes suur mõra), mootoririhma vahetus kõige sinna juurde kuuluvaga, käigukasti õli vahetus.
Eks neid vigu vanal autol ole ja edaspidi teemas kajastub.
Originaal potikaante asemel sai ostetud A8 Bolerod.
Pildid:
Diislis peitub jõud!
|
|