Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 Design edition 1.8 82kw - 1991 - Axzik (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2692)
Axzik
huviline



Registreerunud 23.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 91' 82 kw bens+gaas

postitati 23.09.14 18:02 Tsiteeri
Audi 80 B3 Design edition 1.8 82kw - 1991 - Axzik



Varustus
Turva- ja ohutusvarustus

roolivõimendi
kesklukustus
ABS pidurid
signalisatsioon
turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus

1x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
peeglid (x1 päikesesirmides)

Sisustus
tekstiilistmed
taskud esiistmete seljatugedes
nahkkattega rool
nahkkattega käigukanginupp
käetugi taga
iluliistud salongis
jalamatid (kummist)

Audio, video, kommunikatsioon

stereo (originaal)

Rehvid ja veljed
Nankook 13 tolli M/S

Tuled

päevasõidutulede automaatne lülitus (led)
Sõidutuledesse paigaldatud releedega 100W pirnid
udutuled taga

Muu varustus

kärukonks
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
reisiarvesti

Tehnilised näitajad

Kere: sedaan
istekohti: 5
uste arv: 4
pikkus: 4403 mm
kõrgus: 1397 mm
Laius: 1695 mm
Kütus
kütus: bensiin
kütusekulu linnas: 8 l/100 km
kütusekulu maanteel: 5,6 l/100 km
kütusekulu keskmine: 7,1 l/100 km
gaasikulu keskmine 7,5 l/100 km

Mootor

võimsus: 82 kW DZ täispritse
mootori maht: 1781 cm³
1 generatsiooni gaasiseade


Nüüd autost endast- Käisin sellel järel siis Võrumaal Võru linnas. Igati aus tegelane pisut pisikeste vigadega. Küll päris täpselt ei tea mida tähendab design edition,aga kuulujuttude poolest siis taha aknalauale lisatud 2 lisa kõrgeheli kõlarit. Lisaks olemas siis reisiarvesti, eraldi nupuke ABS väljalülitamiseks ning peeglisoendused koos tagaakna soendusega. Kere kohta ütleks 5 palli süsteemis kõva 3. Eks roostet ole ustel ja pisut mujal ka. Pagass on eriti kannatada alt saanud kuna tagatuli katki ning sealt vesi koguaeg sisse voolanud ning siis pagassi põhjas kenasti oma töö teinud. Sellegi poolest on kere hea. Kere kohta lisaks veel,et on kunagi ahtri pauguga olnud ning taastatud siis.
Rääkides nüüd veermikust. Eks buksid ole ikka väsinud, pisut ujub teepeal siit-sealt, hetke seisuga veermikus juba vahetatud siis õõtsabuksid ees ( vanad olid nii kinni roostetanud,et tuli rauasaega välja saagida). Tulevikus tuleks veel vahetada vasak šarniir ning raamibuksid, seejärel võiks ajada selle väikese lahkujooksu ka sillastendis juba jonksu. Ülevaatuse läbis kusjuures puhtalt, öeldi veel et tuleks vahetada tagant ka 1 kiigebuks. Minu silmis vajaks veel uuendamist ka kõik vedrud ja amordid ( minu petantsus veermiku suhtes). Kindlasti on veel tulemas ka üllatusi veermikus,aga eks see selgub tulevikus. Tean,et endine omanik on vahetanud kõik laagrid eelnevalt mis teeb selle auto tühijooksu ülimalt heaks. Lisaks veel jutu kohaselt salongi radikas 5 aastat tagasi, jahutusradikas 2 aastat tagasi, klapisääre tihendid 9000km tagasi, tutikas bensupump koos filtritega eelmine aasta, klapikambrikaane tihendid ning muud hooldused ( mootori õlid,käigukasti õlid ja rihmad).
Jõudes nüüd mootori ehk probleemi punkti juurde. Ostes kohe oli probleem,et mootor puterdab. Müüja oli siis keegi ülikooliharidusega elektriteadlane kes oli siis sõrmepidi vene foorumitest taga ajanud kuidas saada autol kütusekulu ja asju ideaalseks. Küll ma ei mäleta millest oli alguse saanud mootori pöörete kõikumine (ligi 600 pööret siia-sinna),kuid tean et ta oli ise paigaldanud universaalse lambda sumpasse ning voltmeetri järgi lausa seda õigeks kruttinud. Asi tundus iseenesest igati õige olevat,aga ei meeldinud see pöörete kõikumine. Maanteel ikkagi bensu autoga kütusekuluks saada 5,4-5,6 liitrit sajale on sama mis lausa õhu peal sõita. Üsna kohe hakkasin ka mootoris asju vahetama, läksid kohe vahetusse piibujuhtmed ( no need jäid sõnaotseses mõttes piibuküljest lahti võttes juhtmena pihku), siis spetsiaalselt tellitud bensu-gaasi küünlad ning lõpuks rootor koos jagajakaanega. Probleem jätkub veel siiani peale seda. Üritasime autol segu natukese paremaks teha,et jääks ära see "raske töö" ning väljasuremine käivitamisel ning ka muidu. Kusjuures jamab süsteem ka gaasirežiimil kuid asi tunduvalt parem kui bensuga. Lisaks sellele täheldan siiani,et pedaali põhja vajutades tõmbab lihtsalt autol hinge kinni ning ei liigu ta kuhugi. Kohapeal mootoril töödata lastes ning ka sõites on aegajalt tunda bensiini ja gaasi lõhna ( koha peal kohe kindlasti).
Proovisin eile ka gaasisegu ajada paika. See hea lihtne 1 kruvi mis siis muudab gaasi peale andmist. Sain üsna hea koha peale pidama, läks juba kohapeal pöördesse ning kõik tundus hea olevat kuni seni kui 90 pealt sõites nagu tavaliselt tõmbasin käigu välja,et tühikäigul lasta veereda. Jäi siis tühikäiku lausa 1600 pöörde peale hoidma ning siis hakkas vaikselt langema. Pannes korraks käigu sisse ning pedaali mitte puutuda ja kohe välja käik võtta pöörded laabuvad 1100 kanti. Reaalselt haruharva kui asi töötab alla 1000 pöörde,siis on tunne nagu traktoris istuks. Noo nii raske on töö,et võtab keregi värisema. Isegi siis kui pöörded ei kõigu.
Mootoril muidu puudub originaalis lambda ning katalüsaator. Samuti õhulugeja olevat vist hoopis magnetklapp vms. ning on mehaanilise täispritsega.
Ühesõnaga spetsialist ei ole,aga mure on suur. Tean,et praegu sai siia maha kirjutatud ainult probleemidest,aga üritan seda asja viimistleda üsnagi pea piltide ning edusammudega.

Hetke prioriteet on saada mootor käima nagu kellavärk. Seejärel läheb vahetusse elupäevi näinud esiklaas, peale seda võtan veermiku ette. Tuleviku visioon peaks olema see auto jätta võimalikult originaaliks ning kui veel tahtmist üle jääb autot säilitada ning edasi sõita,siis kirsiks kompoti peale tahaks värvida auto "enzo" punaseks.

Pildid tulevad peagi ! :) Senikaua leidkem sellele vaevlevale südamele ravi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 23.09.14 18:37 Tsiteeri


On olemas comfort edition, aga design kindlasti mitte. Olen näinud müügis autot mille tagaakna lauale oli pandud karvane nahk, ning nimetus "gorilla edition"...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.09.14 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kulufield
On olemas comfort edition, aga design kindlasti mitte. Olen näinud müügis autot mille tagaakna lauale oli pandud karvane nahk, ning nimetus "gorilla edition"...


Kui ei eksi, siis siiski Design Edition olemas, limiteeritud kogus, nii sedaan(B3-B4), kui ka avant kerel (B4), samamoodi on olemas Young Edition B3 kerel ja Sport Edition, B3-l.

E: Design Edition väidetavalt B4 kerel eksiteeris rohkemal (või ka ainukesel kujul ) TDI varustusel, lisaks isiklikult tundub, et järgneval fotodel nimetatud Comfort Edition ja Quattro Edition on rohkem Audi 90 kapsaaeda, mitte Audi 80, olgugi, et baaskere on B3.

Aga see selleks.
OT. lõpp ja jääb pilte ja probleemi lahendust ootama.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 23.09.14 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: kulufield
On olemas comfort edition, aga design kindlasti mitte. Olen näinud müügis autot mille tagaakna lauale oli pandud karvane nahk, ning nimetus "gorilla edition"...


Kui ei eksi, siis siiski Design Edition olemas, limiteeritud kogus, nii sedaan, kui ka avant kerel.


B3 avant? Minuteada B3 avanti pole tehasest välja veerenud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 23.09.14 19:04 Tsiteeri


https://b-a.d-cd.net/8b74ba8s-960.jpg

Ja veel on siis olemas:



https://b-a.d-cd.net/e3b8f84s-960.jpg


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Axzik
huviline



Registreerunud 23.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 91' 82 kw bens+gaas

postitati 23.09.14 19:37 Tsiteeri


Olgu Gurud. Me tegime selgeks,et mis veel olemas on, aga millest tulenevad nimetused? Comfort edition seepärast,et mugavamad istmed? Young vast on veel kõige noorem, okei aga trend? Minu guugel ei anna miskitpärast mulle vastuseid, on kellegil äkki parem guugel? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.09.14 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Axzik
Olgu Gurud. Me tegime selgeks,et mis veel olemas on, aga millest tulenevad nimetused? Comfort edition seepärast,et mugavamad istmed? Young vast on veel kõige noorem, okei aga trend? Minu guugel ei anna miskitpärast mulle vastuseid, on kellegil äkki parem guugel? :)

Comfort editionil on lisaks parematele istmetele ka veel pikk tagatuli, värvitud stanged ja peeglid, tihti automaatkast (ma ei ole kindel, et see on reegel).


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 24.09.14 05:59 Tsiteeri


No vot, mida kõike teada ei saa. Aga comfort edition siiski B3.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.09.14 06:26 Tsiteeri


Sport edition vist ka b3-mel olemas. Vabandused teemaalgataja ees, et natuke liiga palju kõrvalist teksti siin, aga sul vast endal ka huvitav teada saada:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 24.09.14 07:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Sport edition vist ka b3-mel olemas. Vabandused teemaalgataja ees, et natuke liiga palju kõrvalist teksti siin, aga sul vast endal ka huvitav teada saada:)


Midagi sellist vast oli:

http://thumbnails109.imagebam.com/35334/a47902353334267.jpg

SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 24.09.14 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Axzik
Olgu Gurud. Me tegime selgeks,et mis veel olemas on, aga millest tulenevad nimetused? Comfort edition seepärast,et mugavamad istmed? Young vast on veel kõige noorem, okei aga trend? Minu guugel ei anna miskitpärast mulle vastuseid, on kellegil äkki parem guugel? :)



Põhimõtteliselt siis oli tehasest välja veeredes sinu autol peal järgmine pakett:
Audi Gamma koos 6 kõlari ja aknalaual oleva DuoSound kõrvaklapi pesa(d) tagumise akna laual.
Nahatatud rool
"Graffity" stiilis riidega istmed ja uksepostrid.
195/60 R14 Rattad tehasepoolt

Muu oli juba lisavarustus

SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Axzik
huviline



Registreerunud 23.09.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 91' 82 kw bens+gaas

postitati 24.09.14 18:39 Tsiteeri


Prantslased väidavad,et neid editioneid on veelgi. Vaadake ise- http://bunnik.perso.sfr.fr/aud08005.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.09.14 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Axzik
Prantslased väidavad,et neid editioneid on veelgi. Vaadake ise- http://bunnik.perso.sfr.fr/aud08005.htm

Jutt siiski vist b3-mest, seega see link õigem: http://bunnik.perso.sfr.fr/aud08004.htm


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]