Lehekülgi: 1 2 3 |
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 16.09.14 04:27
|
|
|
endine Audi 90 USA 2.3 - 1989 - TigeTikker
Tervist! Teen väikse teema ka enda 90nest. Auto sain oli ta vägagi räämas seisus, 14 tolline säästu vallar all ehk plekk koos ilukilbiga. salong
leebelt määrdunud, kapott ning vasaku poole poritiib teist tooni. Kuid praeguse seisuga ootab üle värvimist ja liistude kohendamist.
Auto jõudis minu kätte selle aasta alguses 10ndal Jaanuaril.
Kere veab edasi 2.3 liitrine 5ne rida mootor, mis on heas seisukorras, kuna hooldamist on saanud õige aegselt.
Suve lõpus sai 90 alla 15 tollised speedline vallarid.
Möödunud nädalavahetus teostasin käigukasti vahetuse. Alla läks 2.6 V6 kast.
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 19.09.14 04:25
|
|
|
Valuveljed lihvisin ja värvisin ise ära. Esimest korda tegin, kuid tulemus jäi enam vähem
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 10.10.14 04:47
|
|
|
Sügisene muudatus, Autol jäänud veel teha Esilla remont, Sillatalapukside vahetus, õõtshoovapuksid ning rooliotsad ja siis võib muretu kolksude
vabasõit alata ning 90ne kõrvalt käib ühe 80ne ehitamine 90neks.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.14 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TigeTikker
Möödunud nädalavahetus teostasin käigukasti vahetuse. Alla läks 2.6 V6 kast. | 90'ega sõites pöörded suurenesid või vähenesid? Edu
autoga!
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 12.10.14 06:29
|
|
|
Kusjuures 90nega sõites kukkusid pöörded ikka allapoole vana kast koodiga
ALP vahetus CDXi vastu nagu vahe on märgatav , et 5ndaga saab 2400 pöördega 90nega sõita, kuid vana kastiga oli 5ndaga 2600 pööret
Mida oligi tarvis.
Tänan.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 13.10.14 10:45
|
|
|
Tore lugeda, et keegi veel ka nende vanakestega viitsib tegeleda, muidu muud ei loegi kui b5, b6, c6 jne. Aga, kui tagumised luugituled ära lõhud, sis
mul olemas korralikud punased ameerika luugituled. Aga edu autoga.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 13.10.14 12:30
|
|
|
Ega õpilane endale uut autot lubada saa, kusjuures, kui neid vanakesi hoida saab nendega muretult sõita. Tänan pakkumast, püüan meeles hoida. Ega
antud 90t USA stiili poolset on väga vähe siin Eestis liikumas, hobiautona sobib ideaalselt
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 13.10.14 13:01
|
|
|
Kuidas ülevaatusel on läinud, heitgaasid andsid normi välja?
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 13.10.14 13:31
|
|
|
Ja olgem ikka ausad, tegu täiesti tavalise euroopa B3ga, millele on lihtsalt kaks ameerika variandi tuld külge pandud.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 13.10.14 16:08
|
|
|
Kärukonks on küll ise külge pandud. Enne laiasid tulesid olid mingi euroopa luugituled 90ne omad ja tegu on USa stiiliga. Kuid huvitav, mis sealt veel
puudu on ja mille pärast välja ei mängi USA väljanägemise poole?
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 13.10.14 21:01
|
|
|
Eks näeb, kaugele ma selle 90nega jõuan. Aga taastan seda edasi.
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 13.10.14 21:07
|
|
|
Tagauste sisse läks Audi originaalkõlaritega ukse polstrid, väheke originaalsem ja parem väljanägemine, kui algul, mis polstrite sisse ehitatud
oli.
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 18.10.14 21:20
|
|
|
Tegijatel juhtub, purunes siis mootori kerkimist piirav kronsa ning selle põhjuseks oli mootoripadi, mille raudsüdamik seest kummiosa küljest ära
murdus ning kõige toredam oli see, et kohe väljalaske kolde külge minev toru osa purunes korralikult.
Uus mootoripadi läheb ainult 20 euroraha maksma, kuid praegu sai ajutine lahendus tehtud, et murdunud südamikule keevitasin 12nese keermelati külge
ning puurisin padjal augu läbi ja jäigalt kinni. Autot käivitades auto hüppab väheke.
Leegitoru sai alla pandud Audi coupe alt 2.3-se oma, pilti kahjuks jagada ei ole
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 25.10.14 19:13
|
|
|
19.10.2014 Pühapäeva õhtu poolik tabas välk selgest taevast siis audit, lagunes laiali käigukast veaks oli ühe hammas ratta nõellaagri võre purunemine
ja tänu sellele paiskas need tüütused käigukastis hammasrataste vahele niiviisi, et hammasrattad defektiga lahendus antud käigukastile on kuusakoski.
Sellega seoses kadus ära taguripidi käik ja edasi käigud ulgusid ja ragisesid.
Kuid nüüdseks on all Audi 80 B4 2.0 85 kW käigukasti, koodiga CCF vahe on märgatavalt tunda CDX kasti ja nüüdse CCF vahel, kuid CCFiga on masinal
jõulisem minek, kuna ülekanne on lühemaks viidud võrreldes CDXiga.
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 18.11.14 19:16
|
|
|
Olen siis jõudnud antud autoga nii kaugele, et aasta hakkab täis tiksuma ning soov oleks sellest lahti saada, vahetus kas mõne liikuri või õiglase
euroraha vastu.
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 05.12.14 22:04
|
|
|
Täis sai üks imeliku numbri kombinatsiooniga läbisõit, selleks ajaks pidin kohe seisma jääma ja jäädvustama hetke, see juhtub kord elus, eriti kord
selle auto elus, kuid huvitav oleks teada, palju tal reaalne läbisõit oleks, ma kardan, et praegune võib vale olla, see peab olema rohkem, kuid
kahjuks väga välja raalida seda ei saa.
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 08.12.14 07:16
|
|
|
Järgmise aasta plaan on selline, et teha korralik värskendus auto välja nägemisele ehk plaan ülevärvida ning mõttes ümber ehitada turbokaks või siis
panen peale vähe kangema mootori. Sõltub kõik, kuidas eelarve on.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.14 07:58
|
|
|
Teist tooni või jääb samaks?
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 08.12.14 08:00
|
|
|
Tumedam metalliku teraga sinine, kuid mõtteainet on palju siin selle värvitooni suhtes. Variante on palju
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 24.12.14 09:02
|
|
|
Häid jõule!!!
Kätte jõudnud siis talv ja auto oluliselt muutunud ei ole, kuid hirmutas üks eurokraavi katuse peale keeramine, õnneks pääsesin.
Talveks sai siis vihane 14 tolline plekk alla lükatud ning auto lõtkuga parempoolne sisemine veovõlli ots ära vahetatud, ainuke murenurk on veel
käigukast oma diffri lõtkuga ning veovõlli otsad ....
Lisaks on subwoofer maha müüdud, kuna hakkas isu täis saama sellest ning pagasi ruumist tuli puudu, kui vedada oli vaja midagi. Antud 1200w salongi
kõlarite võimust piisab ja mängib enamvähem, et pole subwoofri järgi isu.
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 05.01.15 06:37
|
|
|
4.01.2015
Head uut aastat! Viimase seisuga on autol tehtud paar muudatust veel. Vahetasin keskmise suure resonaatori pauna välja väiksema ja väheke otsema
resonaatori vastu. Mulle jäi tunne, et väljalaskesüsteem on poole kergem nüüdseks.
Nüüdseks annab märku ka väsinud pritsepea....
Sümptomid, niiske ilmaga kukub käes detoneerima- minu poolne lahendus, pritsepea otsas olev elektrooniline piirajaklapil pistik lahti ning mõne aja
pärast läheb jälle üle, kuid viimasel ajal on eriti argipäevane see jama olnud ...
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 15.01.15 08:36
|
|
|
Eelmise nädala reedese seisuga juhtus selline äpradus audile, et järsku auto edasi minna ei jaksanud ja pööret lõppu ei arendanud...
Viga oli keskmise resonaatori lagunemise tagajärjel tekkinud sõela ja villatükid toru painde kohas.... Lahendus, kaotasin keskmise resonaatori ära,
katalüsaatori lõin tühjaks ning lõpupaunana kasutan MB 190 2.0 77 kwse püti. Teise kasutatud pritsepea soetasin ka 100kw-se. Eilse testisõidu
tagajärjel auto arendab nüüüd tõmmet, et minek on kuni piirajani ennem minek lõppes 3 kuni 4 tonni pöörde juures ära.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TigeTikkerEilse testisõidu tagajärjel auto arendab nüüüd tõmmet, et minek on kuni piirajani ennem
minek lõppes 3 kuni 4 tonni pöörde juures ära. | Korras 2,3 omab jah korralikku tõmmet. Hea, et korda said. Peaks endale ka midagi
muud kapoti alla aretama. 2,3 iseenesest ei saaks, kuna mootorikinnitused teised aga ACE eelkäija 6A moto saab (103kw 2,0 DOHC). Varuosafoorumil ja
muudel pakkumistel silma peal hoidma
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 15.01.15 21:51
|
|
|
Vaata stopperiga palju 80-120 kiirendus on, siis ütlen kas tõmme on ok, ja 0-100 võid ka teha. Niimoodi, et sõidad stabiilselt 80-ga ja siis hakkad kütma. Ma huvi pärast tegin mõningaid taoliseid teste
hiljuti, 0-100 km/h ka et vaadata kuidas tehase andmetega kokku läheb.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |