Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.2T Quattro - 1988 - MartenTe (Vastuseid: 158 | Vaatamisi: 26620)
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.14 08:02 Tsiteeri
Audi 100 2.2T Quattro - 1988 - MartenTe



Tervist!

Võtsime ligi Audi 100 nö sigari, mille väljalaske aasta on 1985. Mootoriks 2.2 turbo ja ilmselt MC1(cooleril samadelt pooltel toruväljundid). Auto ise on vana ja sõitnud ligikaudu 210000 kilomeetrit. Seisnud viimased 3-4 aastat ja sellest tingituna tekkinud roostet põhjale. Piduri torud on enamus läbiroostetanud ja mingi osa juba vasktorude vastu vahetatud. Interjöörist, autol on väga korralik nahksisu, originaal raadio, puhas põhjamatt ja palju muud.

Tehtud töödest siiamaani - Hakkasin natukene teda laiali võtma, et jõuda selgusel, kust lekkis mootori õli, põhjustaja leidsin ka üles. Põhjustajaks oli rooste, mis oli läbi hammustanud õliradika sissemineva toru :(. Eest on võetud stange, tuled ja natukene ka mootori asju. Eemaldades cooleri ja teda natukene erinevat pidi keerates avastasin jalge ees õliloigu - Cooler ja kõik muud sisselaske poolsed lõdvikud on PAKSULT õli sees!
Cooleri pesin puhtaks, puhusin läbi ja värvisin õiget värvi tagasi spray värviga. Turbol ei ole pikkilõtku, kuid kergelt tuntav ristilõtk on. Eile õhtul pesin veel mootori puhtaks, kuna ei olnud võimalik leida üles asju, mida otsisin taga. Turbot alguses ei olnudki näha, korralik "kultuuri"kiht oli peal... Täna eemaldan veel küünlad, jagajakaane ja vaatame mis elu nendega toimub. Küünlad, õlid, filtrid ja kõik muud võimalikud asjad tulevad uued. Siiamaani on olnud väga korralik hooldus, hooldatud on autot Urmo Aava servic-es ja üle on käidud kõik vajalikud asjad, näiteks hammasrihm jms.



Küsimused. 1) Miks on sisselaske torudes väga palju õli? 2) Mis jublakad võib välja jätta piduri süsteemist (nt regulaatorid jms.)? 3) Kust saab odavalt kõik korralikud originaal lõdvikud, just sisselaske poole pealt? 4) Kuidas tõsta boosti? Eesmärk ei ole mingid ulme rõhud nagu näiteks 2.2bari või 2 bari. Originaal seadest kasvõi natukenegi rohkem. 5) Tahhomeeter paneb aiateibaid, koha peal seistes tühikäigul näitab et pöördeid on 5000rpm ja sõites umbes 5000rpm-iga näitab 1000, kuidas saada korda? 6) Kõik aknad peale juhi oma, ei toimi, kuidas saab sellegi korda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainma123
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Elva ja Norra
Kasutaja on eemal

Auto: 100 TQ avant,5000,200 20V Avant,Audi A6 C4 2,5TDI Avant,S6 Avant

postitati 13.09.14 13:38 Tsiteeri


Aknad ei toimi see pärast et ukse lõõtsa sees võivad juhtmed katki olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.14 18:37 Tsiteeri


Kõik kolm korraga? Ei taha hästi uskuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.14 19:18 Tsiteeri


Täna sai puhastatud erinevaid tuulutuse voolikuid ja asendatud vaakumvoolikuid uute vastu. Üllataval kombel olid kõik tuulutuse torud justkui tahma täis, kruvikeerajaga urgitsedes tuli ainult maha, ei aidanud seal ka bensiin ja muud pesemise vahendid. Äkki on ka tingitud sellest sisselaske torude ülepeakaela õline olek? Kontrollisin küünlaid ja piipe, tunduvad enamvähem, mõrasi ei esine. Piibud on küll natukene "väsinud", kuid töötavad. Käisin kõik lõdvikud ja muud kummist ja plastikust materjalid silikoon sprayga üle. Alustasin ka esimeste piduriketaste ja sadulate liivapritsitamist. Lähiajal võtan ette ka esimesed lääbad jms.
Kui ükskord tehniline pool korda saab(umbes 3 nädalavahetust veel) siis hakkan tegelema ka keretöödega. Plaanis on eemaldada kõige enam silmapaistvamad ja kriitilisemad kohad ning peale kanda põhjale mingisugune kivikaitse vms...on ehk paremaid varjante? Hetkel ongi plaanis üle käia tehniline pool ja siis võtan ette kere. Tehniline pool kindlasti kahel põhjusel - tehniline pool on rohkem käpas kui kere tegemine ja tehniline segab kõvasti rohkem sõitmist kui kere. Kerel pole mitte ühtegi läbi mädanenud kohta peale tagaklaasi pealse, see saab olema ka kõige raskem tegevus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 13.09.14 20:38 Tsiteeri


See peaks olema ju tsingitud ja karbid ning põhi ei tohiks läbi olla. Tagaklaasi pealne on paljudel C3'del probleemne koht.
Paar pilti ei teeks ka paha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 14.09.14 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartenTe
Kõik kolm korraga? Ei taha hästi uskuda.


Enda sigaril oli sama teema. Juhiuksest jooksvatest juhtmetest, oli üks puruks, mis arvatavasti andis signaali ka teistele tõstukitele.




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.14 16:49 Tsiteeri


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10646898_722437531127309_6573567022361189907_n.jpg?oh=b659f3a81b6a 9a7fb887ee3541179ade&oe=54179510&__gda__=1410829830_2bdbd30ddffa9a8bcc6a7388142b7d8d mootori poolelt sai värvitud ja vahetatud kütusefilter, kkk tihend ja pestud väliselt puhtamaks. Puhastatud jagaja kontaktid ja küünlad.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10660246_722437551127307_3610076873174908600_n.jpg?oh=768de30a12f5 e0c77d7daefad791c482&oe=5417B2AE&__gda__=1410839352_90daa3384aa7446723ed6ad2b54fcc22
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10625075_722437384460657_1466593210555069843_n.jpg?oh=6dd842f378bb 1d4c66eb68e8f262d2d1&oe=54189987&__gda__=1410833464_e8ce44a94468c0ba1ee9b63ff17a56e7 Auto ise on selline. Ainult üks ratas on all ja selle põhjuseks on see, et mingid sepikud on ühel poldil kõik kandid maha keeranud...

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10689561_722437311127331_3684332274358722153_n.jpg?oh=c73aceffda93 2b2a4815f81a18d93277&oe=5418BB6A&__gda__=1410829628_362a9528b332bbb4006bacd03ab98956 murelaps.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10672218_722437634460632_2453560680649532307_n.jpg?oh=fa0b23dfbd52 fdc04e4d8f1e92d57d5f&oe=5418A844&__gda__=1410829714_7a1eb789672a8b785e3e161e55d01efc nahktuba.

Selleks nädalaks siis kõik. Homme isa viib õliradika peale tuleva toru tegemisse ja kui see valmis siis järgmiseks oleks vaja õhufilti kopsiku peal see ümar lõdvik, mis jookseb turbosse on vaja peale saada. Olen proovinud 2x30minutit umbes ja närv on väga väga väga must juba...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.14 19:33 Tsiteeri


Selline küsimus on ka veel, et targad mehed rääkisid tagasilla nö blokeerimissüsteemist, et väidetavalt läheb peale 30km/h reduktor täiesti lahtiseks ja selle vastu pidi aitama mingi juhtme läbi lõikamine. Kui keegi teab, siis milline juhe nimelt? Pakuti, et sinine valge triibuga, aga seda S4-ja puhul. On kellegil kogemusi Audi 100 puhul? Süsteem ise on üldse vaakumiga. Talvel on natukene mage kui peale 30km/h reduktor lahtiseks muutub :(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 14.09.14 19:35 Tsiteeri


See auto küll aastast 1985 pole, ikka tunduvalt uuem!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
treilop
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.11
Asukoht: Sindi linn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 TQ Sport/ Audi 100 2,5 TDI Sport Avant

postitati 14.09.14 19:37 Tsiteeri


Ikka sini-valge!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.14 19:49 Tsiteeri


Tõesti, oli meelde jäänud eelmise omaniku jutust, et auto on aastast 85, kuid passi piiludes leidsin aastaarvu 1988. Andestust! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 15.09.14 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartenTe
Tõesti, oli meelde jäänud eelmise omaniku jutust, et auto on aastast 85, kuid passi piiludes leidsin aastaarvu 1988. Andestust! :D

Muutsin teema pealkirjas ka aastaarvu õigeks. :)
Tsitaat:
Algselt postitas: rainma123
Aknad ei toimi see pärast et ukse lõõtsa sees võivad juhtmed katki olla.

Tsitaat:
Algselt postitas: MartenTe
Kõik kolm korraga? Ei taha hästi uskuda.

Aga nii võib olla. Sigaritel ja ka uuematel C4-del peaks käima kõikide el. akende vool läbi juhiukse lingi sees oleva lülititeploki. Välistatud pole ka, et mõni juhe, mis plokist edasi läheb on end vastu ukse plekki katki teinud.

EDIT: Kuid suurem tõenäosus on, et Sul on ülejäänud kolm mootorit lihtsalt kinni jäänud. Aknatihendi vahelt läheb ikka veidi vett sisse ja sealt leiab see tee, mööda aknatõstuki trossi, mootorisse. Aitab lahti võtmine, korralik puhastamine ja määrimine. Aga olen kahelt autolt nüüd leidnud ka moodsat lahendust 5x5cm prussi näol, mis on ukse sisse pandud akent üleval hoidma. :D
Tsitaat:
Algselt postitas: MartenTe
Üllataval kombel olid kõik tuulutuse torud justkui tahma täis, kruvikeerajaga urgitsedes tuli ainult maha, ei aidanud seal ka bensiin ja muud pesemise vahendid.


Mõtlesid karterituulutuse vollasid? Need võiks seletada küll õli "cooleris", kuid see võib ka turbost endast olla.
Küünlajuhtmed soovitan kindlasti ära vahetada, koos küünaldega, eriti kui hiljem veidi jõudu juurde tahad saada. Välistad sellega vahelejätmised jne. Muidu otsid tükk aega taga, miks auto ei käi rõhu all vms.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.14 15:33 Tsiteeri


Tänud vastamast! Klaaside teemat juurdlen natukene hiljem, kui on auto sõitmas jälle. Boosti tõstmisega on alustuseks see mure, et kõik lõdvikud jms on murenenud ja on mõradega (need siis cooleri omad kõik) ja neid oleks hädasti minu uusi ja teiste vanu vaja, mis oleks ka korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.09.14 09:20 Tsiteeri


Kui leiad korraliku on muidugi hea, teine variant on kasutada silikoonlõdvikuid.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.14 10:57 Tsiteeri


Isa ajab mingit originaalsuse rida, et peaaegu originaalina hoida siis on väärtus suurem, ehk siis oleks vaja originaale ikkagi. Mis hinnaga ja kust need silikoonid kätte võiks saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 16.09.14 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartenTe
Isa ajab mingit originaalsuse rida, et peaaegu originaalina hoida siis on väärtus suurem, ehk siis oleks vaja originaale ikkagi. Mis hinnaga ja kust need silikoonid kätte võiks saada?



Selliste masinate hinnad jah ei lange, vaid tõusevad.
Mida originaalsem, seda ihaldusväärsem.




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.09.14 13:25 Tsiteeri


Siis tuleb hoolikalt otsida ja siin turu alamfoorumil silm peal hoida. Aeg-ajalt meil neid 100/200 ikka liigub.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.14 20:12 Tsiteeri


Täna kella poole kuuest kuni kella kümneni tegelesin sildade eemaldamisega. Võtsin maha nii esimese kui ka tagumise silla, lähevad liivapritsi ja värvi. Sillad saavad plastikpuksid, uued piduri voolikud(eest taha välja). Pidurikettad on ka nüüdseks treitud, treial tegi juba eile või üleeile ära. Tagumised olid rohkem kõveramad kui esimesed. Kuradima suur töö oli, et ära saada mõlemad sillad - Küll olid mutrid ümaraks kulunud jne. Nüüd on õnneks rohkem ruumi, et koobastes eemaldada mastiks ja keevitada augud kinni. Eemaldan homme veel bendupaagi ja reduktori selle risti tala(täna seda enam teha ei viitsinud, kuna mutrid on nii võrd mädad). Nüüdseks langetasime ka otsuse, et originaalsust on mõtetu taga ajama hakata. See oleks tohutult suur töö, et saada seda kõike ideaalsesse korda originaal osadega. Hetkel on prioriteediks kolksude ja läbi vajumisteta sillad, teiseks kere. Homme eemaldan kogu mastiksi ja teen eeltöid, et keevitada plekki kuskile. Peale seda Florin RS+krunt+värv ja viimane komponent on üks suur küsimus. Millist mastiksit või kaitsvat ainet teie soovitate? Tavaline kivikaitse? Mis toodangust?

Üks küsimus veel, nimelt mis värvi värvida sillaosad? Valge määrduks liiga kiiresti.

Pilte lisaks ka, kuid linkidena oleks see jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.14 07:46 Tsiteeri


Mastiksiks kasuta Dinitrol 4941 või UBS (suts odavam), mõlemit saab püstoli või pintsli variandina. Alla kihiks tuleb lasta Dinitrol ML, see on karbiõli mis sobib ka muudese õõnsustesse. Üldiselt soovitan püstoli varianti kuna pinstliga on väga tüütu mökeldada. Sillaosad on kenad ikka musta värvi, selleks olen kasutanud Rilak 2K polüuretaan värvi, jääb piisavalt tugev tulemus. Üldiselt on mõtetu eemaldada mastiksit mis on kenasti kerel kinni mitte lahti koorunud, see on lihtsalt lisatöö. Piisavalt tüütu töö et teha 1x ja korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.14 21:49 Tsiteeri


Tänud vastamast! Järgmise nädala teises pooles ostame vastavad krundid ja kõik muu ära. Täna puhastasin teist koobast ja eemaldasin bensupaagi ära. Paagi alt tuli veel lisakas üllatusi, pagasniku põhja kinnitus raam on üleni roostes ja ligipääs on väga halb. Teise koopa (paagi kõri poolne) on ikka tohutult mäda, ilmselt siis bensiini aurudest ja kõigest muust. Esmaspäeval hakkab meie treial keretöid tegema ja mõlke välja sikutama kerest. Treial ise on keretööde alal töödanud ligi 20+aastat, peaks käpas olema küll. Muret tekitavad tagumised lääba kinnitus otsad, mis on küljekarbi ligidal. Üsna roostes ja juhipoolsel on lausa 2 auku sisse mädanenud :(. Homme tuleb sõber appi ja hakkame kahe relakaga korralikult mastiksit eemaldama taguosa põhjalt, õhtuks võiks saada 2 kihti roostesurma peale juba. Roostesurmaks kasutan Florin RS. Florin tundub olema siiani väga ilusti ennast tõestanud, tuttavad kes on enda roostekäkkidest teinud autod ja nendel kohtadel kuhu on Florin kantud - 0 roostet. Problemaatiline on veel tagaklaasi ülemises servas olev rooste ja auk. Ilmselt selle eemaldame lokaalse liivapritsiga + Florin + auku läheb klaasiliim ja lõpuks krunt ja värv. Hetkel ei tundu selle rooste eemaldamine olema eriti otstarbekas, auto on niigi üsna laiali ja see tähendaks veel laepolstri ja klaasi eemaldust.

Kasti ja tagareduktori õli oleks ilmselt ka mõistlik ära vahetada, tunduvad üsna vanad olema ja ei ole eriti määriva omadusega (näpu vahel libistades reduktori õli vs uus õli.). Mis õli oleks mõistlik kasutada? Kindlasti peab olema LSD-le mõeldud, või mitte? Mis süsteem seal reduktoris on üldse, kas kuidagi vaakumiga lukstatav lsd, või ...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
otto
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal

Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990

postitati 20.09.14 21:58 Tsiteeri


Kastis näeb tehas ette kasutada 75-w90 ning tagumises difris 80-w90 õli, kuid ise vahetuse aegu oma 200-le panin sisse 75-w90 mõlemisse.


Audi OOOO - Lord Of The Rings
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 21.09.14 07:52 Tsiteeri


Sul tundub olema väga häid kontakte. See tuleb vägagi kasuks kui ümber on inimesed, kes oma ala tunnevad. Siiski eemaldaks mina klaasi ka juba. Kuigi jah, seda saab ka hiljem, kere värvimise eel teha. Tundub, et sinnapoole asi liigub? Hea lugeda kindlasti.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.14 17:51 Tsiteeri


Tõesti, kontakte/tutvusi ja kõike muud on väga palju. Isa tegeleb Estfieldidega ja vend peab samasugust firmat mis toodab Performereid, ise tegelen veel rallikrossi ja ringrajaga, millele aitavad isa ja vend ikka tohutult kaasa. Nüüd aga mõtlete, et huvitav, rallikrossis pole kedagi Martenit. Tõepoolest, veel mitte, ehitame uut autot (BMW e36 compact touring car klassi tarbeks nii Eestis kui ka Euroopas.) Täna sai alustatud koobaste korda tegemisega. Lõikasin kõik mädad plekid ära ja tegin valmis ka uued plekid. Homme tuleb teeb mees kes seda tööd oskab veel viimase lihvi ja keevitab kinni ära. Üleni värvi lähiajal veel ei plaani, seda umbes 2 aasta pärast. Praegu on lihtsalt tohutu rooste valangu peatamine, kuigi jah, roostet ei peata miski saab vaid aeglustada protsessi. Nüüd jälle nädalavahetus läbi ja jälle kooli. Selle nädala sees ei jõua kuidagi garaazi ka. Kui kerel saab suurem rooste eemaldatud ja uued puksid silda treitud siis saaks hakata juba komplekteerima, kuid kõik asjad nõuvavad raha ja aega. Eile õhtul käis ka üks tuttav garaazis vaatamas, jutuajamine kestis ligi 2 tundi ja sain STROKERI ehitamiseks know how-d väga palju. Jah, on plaanis ehitada sellele autole kunagi vahele stroker ja uus väljalaske kollektor, võib-olla ka sisselase ja suurem turbo. Aju poolest poleks hetkel küsimust, riiulis on seismas üks VEMS.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.14 17:03 Tsiteeri


Täna korraks sattusin garaazi ja värvisin ära tagapõlle pintsli ja valge värviga, ning leidsin tohutu kasutult seisnud asjade alt sellised veljed : https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10616609_726053197432409_5136186355811421789_n.jpg?oh=7961abcc0107 69421f28237f9cef6148&oe=5423BC6E&__gda__=1411677201_47e92394e0dca04f8f4bae7c425d9c56 15tolli ja 7 tolli laiad. Leiaks teised kaks ka, siis otsin mingid rehvid peale ja lähevad need alla. Keretöödega ei ole veel tegelema hakatud, kui nädala lõpuks ka miskit veel sündinud ei ole siis võtan ise käsile. Värvi erinevust on märgata siin: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10649680_726053167432412_1108771974909989263_n.jpg?oh=7ea4a8cb780e 0ac08784ded836dbce07&oe=54249747&__gda__=1411608337_1edf7e2f9c67c4c546f03cbeaa26e3d1 Pole muidugi kõige parem pilt, kuid annab mingi aimduse. Kuidas saada üldse neid valgeid latakaid tumedamaks, ehk rohkem kere värvi? Üks mõte oli, et ostaks selle spray, mis on kindla värvikoodiga, kuid värvikoodi ei tea ja ei tea ka kust osta seda spray-d. Ehk oskab keegi aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartenTe
huviline



Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.14 17:35 Tsiteeri


Silla detailid käes ja värvimise peame ise tegema, kuna mingi arusaamatuse pärast ei värvitud seal ära. Liivapritsi töö on selle eest aga väga korralik ja tuli välja ka üks läbi mädanenud tagasilla tala koht. Keevitan asjad ära, trein mõned puksid ja siis võib juba kokku panema hakata. Vaja veel mõned roostekohad eemaldada ja siis valmis kere poolest. Ootan juba väga seda aega mil sõita saab :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]