Audi A4 Quattro 2.5 tdi - 2003 - ziimukaz
Nüüdseks mõned nädalad olnud omanikuks 11/2003 Itaalia päritolu B6 A4-le.
Sai piilutud küll 1.9 diislit, kuid kuna A6 4.2 pealt üleminek, siis olid suuremad nõudmised ka lisavarustusele, mida väiksema mootoriga isenditel
kipub väheks jääma.
Seega jäi pilk peale A4-le, tegu quattro ja tiptronic automaadiga, mootorikood BAU.
Auto Eestisse toodud selle aasta aprillis, nii et soola pole kere veel tunda saanud. Läbisõit ostuhetkel 179 000, mis vastab ka tõele. Sai audi
esindusest ajalugu võetud ning kõik tundub klappivat.
Lisadest RNS-D, xenon, sportvedrustus, multifunktsionaalne rool koos tiptronicu ja raadio nuppudega, täiselektrilised nahkistmed
peeglid ja aknad, kliima, bose heli, cd box, klaasist el. katuseluuk, parkimisandurid ees ja taga, värviline kompuuter.
Meeldib see, et auto on täiesti stock konditsioonis ning mingit pornot pole välimusega tehtud. All 17 tollised tehasest alla pandud veljed.
Ostes vaevas autot vibratsioon kiirendamisel. Sellest sain lahti vasakpoolse pooltelje vahetusega.
Tehtud sai ka kogu rihmamajanduse vahetus. Kusjuures peal olid tehase rihmad, ehk siis 179k läibsõitnud ning 11 aastat kestnud. Hammasrihmad olid kui
uued, kuid rullikud tegid juba häält ning lamerihmad olid ka üpris närtsinud olekuga.
Varuosad sain tuttava kaudu ca 400 euriga 14 detaili, tööraha 150 euri.
Meeldivalt üllatunud olen kütusekulu osas. Hetkel keskmine 7,7. Saab sõidetud nii maanteed kui ka külma mootoriga lühikseid linnasõite. Leian, et
quattro ja automaadi kohta hea tulemus. Kütusekulu oligi peamine, miks oli vaja 4.2 mootoriga autost lahti saada ning pärast seda 2.5 diisliga sõites
tunne selline, et kütust ei kulugi
Plaanis teha
õlivahetus
toonklaasid
kastiõli vahetus
Pilte pole veel ise teinudki autost, kuid eks need tulevad ka. Et teema tühja lobana ei jääks, seniks paar pilti kuulutusest.
|