Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 Allroad 132kw 2002.man.Vilgutas eelsüüte küünalde tuld ja käima ei lähe.!? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2701)
mecl
huviline



Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad/Coupe2.6

postitati 10.09.14 14:38 Tsiteeri
A6 Allroad 132kw 2002.man.Vilgutas eelsüüte küünalde tuld ja käima ei lähe.!?



Nii ja nüüd siis Hitleri needus minuni jõudnud...:)!!
Täna mingil hetkel hakkas nagu hakkima ja kaasi andes pooma ning ohutuld vilgutama. Lasin siis hoo maha ja proovisin rahulikult edasi sõita.kõik oli nagu jälle korras ja siis hakkas vilkuma eelsüüte küünalde tuli, sõitsin paar km veel ja kilomeeter enne kodu jätsin igaksjuhuks seisma ja suretasin välja. peale seda kurrrrat käima enam ei lähe.
Diislitega pole eriti kodus,seega on kellegil mingeid ideid kustotsast midagi tegema hakata.
Eelnevalt on vahest põlema löönud ka abs,veojõu kntr ja tõste ohutule. Peale süüte väljakeeramist on jälle kõik korras ja kompu ühtegi veakoodi ei näidanud. Tänase probleemiga pole komput taha saanud.Filtrid 1000km tagasi vahetatud.
Küsimus veel selline kas sellel isendil on juba see vee andur kütusefiltri all ja kas piduri pedaali anduri viga põhjustab ka mitte käima minemise.Tegemist siis manuaalkastiga. Aga ega enne vist pole midagi leiutada kui juhtme järgi saab,lihtsalt jube masendav on seda kümneid km-d nööriotsas ja läbi linna vedada.:)
Ah jaa ja kas on võimalik ka selline teema,et mingi paagi andur paneb segast,paak oli suht tühi aga tuli veel põlema ei hakanud...Auto aga arvab,et küte otsas. Kas peale tankimist piisab vaid käijamisest või peab ikkagi tuulutama hakkama.!?

Tänud arvamuste eest ja parimat.
Mel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 10.09.14 14:53 Tsiteeri


Kas auto arvas ,et küte otsas või oli otsas? Kui küte otsas polnud siis õhutamise pointi pole(õhutamine mitte tuulutamine). Kui kütus otsas oli võib olla oht kõrgsurve pump otsas. See ei kannata kuiva ja elektroonika põleb maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mecl
huviline



Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad/Coupe2.6

postitati 10.09.14 18:45 Tsiteeri


Tänud Rain.!

Küte ei olnud otsas,seier oli punase alguses ja tuli põlema ei olnud hakanud. Tegelikult ma ei teagi kas ta üldse põleb kuna alati olen enne peale võtnud.
Niipalju siis on selge,et kütet filtrisse ei jõua.Muud teha ei osanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.09.14 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mecl
Tänud Rain.!

Küte ei olnud otsas,seier oli punase alguses ja tuli põlema ei olnud hakanud. Tegelikult ma ei teagi kas ta üldse põleb kuna alati olen enne peale võtnud.
Niipalju siis on selge,et kütet filtrisse ei jõua.Muud teha ei osanud.

Esmalt ikka tee kindlaks, kas paagis kütust on, mitte ära usalda pimesi seda, mida seier näitab.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mecl
huviline



Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad/Coupe2.6

postitati 10.09.14 19:36 Tsiteeri


Paagis oli kütet ja kohe sai ka 20l juurde valatud ja filtrisse ikkagi midagi ei jõua. Aga juhul kui alguses oligi küte otsas,mida peaksin järgmiseks ette võtma. Diislitega kokkupuude olnud siiani vaid uute autodega,mis pole remonti vajanud,seega pean tunnistama,et loov mõtlemine puudulik.:) :)

Tänud!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 10.09.14 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mecl
Paagis oli kütet ja kohe sai ka 20l juurde valatud ja filtrisse ikkagi midagi ei jõua. Aga juhul kui alguses oligi küte otsas,mida peaksin järgmiseks ette võtma. Diislitega kokkupuude olnud siiani vaid uute autodega,mis pole remonti vajanud,seega pean tunnistama,et loov mõtlemine puudulik.:) :)

Tänud!!


Tundub nagu paagi sisene pump ei tötöa, või ei saa elektrit peale. Võib proovifa filtrit täis valades ja ka kaitsmed üle vaadata.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mecl
huviline



Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad/Coupe2.6

postitati 11.09.14 11:08 Tsiteeri


Tänud jällegi kaasa motlemast.
Ma seda ise ka loodan,et on see paagisisene pump aga saan aru,et seda vaja vaid siis kui paak tyhjaks hakkab saama,et pumbata yhelt paagipoolelt teisele kui paak täis voi pooltäis siis seda nagu vaja pole. Kui ära minestas siis oligi kyte otsakorral aga korra tegi ta sarnast nalja poole paagipeal ka ainult ilma eelsyytekyynalde tuleta.Ei lubanud kiirendada ja vilgutas ohu kolmnurka.
Parimat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teijo
huviline



Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.14 15:30 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 16.09.14 08:37 Tsiteeri


Paagisisene pump ei ole selles süüdi, pigem kõrgsurvepump. Diagnostika ütleb sulle kindlasti milles viga on aga enamasti kõrgsurvepump nii otsa saabki.
Tsitaat:
Algselt postitas: teijo
Mul sama viga täpselt ainult alla 2000 pöörde suht jõuetu. eelsüüde vilgub vahelduva eduga ( vahel on , vahel mitte. Vahepeal kui masin kaua seisnud siis tahab rohkem käijamist ~2 seki, soojalt poolest pöördest. Vahepeal viskab Abs ohukolmnurga ja tõste ohutule põlema, vahepeal ei viska ka. Korra sai käidud diagnostikas ka Nevocar Pärnus aga sealt midagi tarka ei osatud öelda. Peab ikka tallinna kuskile asjalikku kohta ära viima.
Üks hommik ei läinud tööle. Sai siis tagasivooluklapi tihend ära vahetatud kuna see oli kehvasti eelmise omaniku poolt vahetatud. Tööle iseseisvalt ei saanud. Tõmmates läks hetkega. Aga probleem on ikkagi et jõuetu ja vilgutab eelsüüdet.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mecl
huviline



Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad/Coupe2.6

postitati 18.09.14 17:47 Tsiteeri


Nii minuoma ärkas audiklubi abiga selle sunnipäeva hommikul uuesti elule.:)
Viga oli-on väga lihtne: Paak mingit jama täis ja filter oli umbes.Vahetatud sai enneseda umbes 1000km tagasi ja nüüd siis uuesti ja käima ta hakkas.
Protseduur oli siis järgmine:Mingeid pihusti torusid ma lahti ei keeranud,puhusin torust kütte tagasi paaki,vahetasin filtri,suure süstlaga pumba voolik kütet täis,filter samuti,siis paar suutäit diislit sai ka imetud paagist,ots kinni ja u.300m vedamisejärel läks käima. Pea 5-7min käib nagu pudrupada ja kaasipedaal ei toimi,siis aga aina ühtlasemaks läks ja siis oli kõik korras. Kui keerukas on selle isendi paagi kättesaamine.!? Kodus tõstukit pole ja igasugune ettekujutus puudub.
Vedas seekord. Tänu muidugi foorumile ja selle kasutajatele,väga palju näpunäiteid sain siit.
Parimat kõigile.!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teijo
huviline



Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.14 07:37 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.10.14 18:14 Tsiteeri


Pigem on auto uimane nende teiste veakoodide tõttu. Need võivad alles proovisõidul tagasi tulla, seega kui lihtsalt ära kustutasite need, siis oli see diagnostika natuke kehv. Nii turborõhku kui pritsehetke oleks lihtne kontrollida arvutiga muidu.
Selle G210 puhul võiks mõõta takistust paagi küljes olevast pistikus. Äärmised näidud olid mälu järgi umbes 100 ja 400 oomi, sinna vahel võiks asi jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teijo
huviline



Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.14 19:30 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.10.14 14:54 Tsiteeri


Koodide järgi on need ju mõned tüüpilistest vigadest mis varem või hiljem sihukesi masinaid kimbutavad. :D
Väljasuremise põhjus on jh paagipumbas ainult, ülejäänu mootorit päris seisma ei jäta.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teijo
huviline



Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.14 17:14 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.10.14 05:01 Tsiteeri


See G210 on ikka omaette andur, see pole seotud tasemeanduritega, mis kütusenäidikutele infot annavad. Peab olema eraldi väike kahe juhtmega pistik suurema kõrval, äkki sul polegi olemas seda andurit seal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teijo
huviline



Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.14 08:38 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.10.14 15:14 Tsiteeri


See G210 peaks olema ehitatud selle "kopsiku" sisse, kus asub ka paagipump ja eraldi ainult anduri vahetust pole ette nähtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teijo
huviline



Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.14 08:04 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]