Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 B8 vs. Audi a6 C6 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2639)
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 02.09.14 20:48 Tsiteeri
Audi a4 B8 vs. Audi a6 C6



Tere foorumlased,

Vaatluse all 2 järgnevat isendit:

A4: http://www.auto24.ee/used/1772680
A6: http://www.auto24.ee/used/1771908

Teab keegi antud masinatest midagi?

Kui pole infot antud isendite kohta siis muu info ja arvamused teretulnud.
Otsin ökonoomset ja töökindlat masinat. Kumb nendest võiks nendele kriteeriumitele vastata?

Kui keegi teab siis võib pakkuda ka mingit muud konkreetset linki.

Aitäh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.09.14 02:54 Tsiteeri


Konkreetseid isendeid näinud pole, aga mainin kohe ära, et üks kuulutus on pisut petlik - pole seal tiptronicuga midagi pistmist. Mõlemal multitronic kast ilmselt mootori otsas.
Edasine on nüüd küll juba enda maitse asi, kas ise mahud a4 sisse ja hiljem mahutavusest puudust tundma ei hakka. Keerulisem on ehk tagaistujatel kui juht on liiga pikakoivaline. Töökindlus selliste aastate juures sõltub samuti juba pigem ikkagi masinate reaalsest hetkeseisust ja eelnevatest hooldajatest. Mis ehk kõige murelikum on see, et neid masinaid proovides ei näita käigukastid külma kastiõliga eriti muresid välja ja veakoode need füüsilisel lihtsal kulumisel samuti mingeid ei väljasta. Kui aga kasti õli on juba soojenenud, vot siis hakkavad veidrused ilmnema. Hooldusajalugu (nii reaalne kui see üldse saab olla) tasuks kindlasti jälgida, millises vahetusvälbas on kasti õli vahetatud. Mootori kohta leiab siit foorumist ehk ka tehnilise alt infot (nii kaua on hea kui töötab ja värskendamine tahab lihtsalt pisut raha saada ning jälle muretu mõneks ajaks). Kui ehk pisut muretumat elu tahta, siis on ka manuaalkast üks võimalik variant (siduri vahetus on pisut odavam kui multitronicu värskendamine).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.09.14 06:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Konkreetseid isendeid näinud pole, aga mainin kohe ära, et üks kuulutus on pisut petlik - pole seal tiptronicuga midagi pistmist. Mõlemal multitronic kast ilmselt mootori otsas.
Edasine on nüüd küll juba enda maitse asi, kas ise mahud a4 sisse ja hiljem mahutavusest puudust tundma ei hakka. Keerulisem on ehk tagaistujatel kui juht on liiga pikakoivaline. Töökindlus selliste aastate juures sõltub samuti juba pigem ikkagi masinate reaalsest hetkeseisust ja eelnevatest hooldajatest. Mis ehk kõige murelikum on see, et neid masinaid proovides ei näita käigukastid külma kastiõliga eriti muresid välja ja veakoode need füüsilisel lihtsal kulumisel samuti mingeid ei väljasta. Kui aga kasti õli on juba soojenenud, vot siis hakkavad veidrused ilmnema. Hooldusajalugu (nii reaalne kui see üldse saab olla) tasuks kindlasti jälgida, millises vahetusvälbas on kasti õli vahetatud. Mootori kohta leiab siit foorumist ehk ka tehnilise alt infot (nii kaua on hea kui töötab ja värskendamine tahab lihtsalt pisut raha saada ning jälle muretu mõneks ajaks). Kui ehk pisut muretumat elu tahta, siis on ka manuaalkast üks võimalik variant (siduri vahetus on pisut odavam kui multitronicu värskendamine).

Palju siin foorumis siis CR 2,0 kohta ja selle aja multitronicu kohta vastupidavuse ja värskendamise vajaduse juttu on?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.14 06:53 Tsiteeri


Kõvasti. 2.0 osas oled isegi kõvasti sõna võtnud, võiks ju mäletada :)


Multitronicu ost on loto. Kui töötab on väga hea ja mugav sõita, aga võib ette hoiatamata läbi minna ja siis võib arvestada min 1.5k suuruse väljaminekuga.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SiimHH
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.14 07:16 Tsiteeri


Parandage, kui eksin, kuid 2,0TDI 100kw ei ole Common Rail, vaid pumpdüüs pihustitega mootor. Töökindluselt peaks CR vähe asjalikum olema, kuid lõppude lõpuks taandub ikkagi sellele, kas ja kuidas hooldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.14 07:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimHH
Parandage, kui eksin, kuid 2,0TDI 100kw ei ole Common Rail, vaid pumpdüüs pihustitega mootor. Töökindluselt peaks CR vähe asjalikum olema, kuid lõppude lõpuks taandub ikkagi sellele, kas ja kuidas hooldatud.


Mõlemat tehti nii 103kw kui ka 125kW.

Facelift C6-le ja A4 B8-le ainult CR-i pandigi.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.09.14 11:44 Tsiteeri


2.0 ja 1.6 vs 1.9 mootorite vahe on veel ka klappide arvus, millest veel lisamuresid hooldamatuse puhul. Kütte etteande süsteem polegi ehk see mida väga kartma peaks. Või noh jah, ikka taandub asi eelnevale läbisõidule, hooldusele ja küttekvaliteedile. Ja multitronicu kohta pole tegelikult paha juttu kestvuse osas vaja rääkida. Kui hooldatud, siis kestab ja on palju mugavam kui tiptronic. Paraku on reaalsus selline, et näidake mulle masinaid, mille hooldustes on selle kasti tüübil õlivahetus 60tkm tagant tehtud, kui on siis enamusel 120tkm ja see on tegelikult juba selline "kriitiline" vahetusvälp. Kui hooldusajalugu pole üldse, siis mingi aimduse saamiseks on isegi omaette probleem proovisõiduga üldse mingit anomaaliat "peetundega" tajuda (esimeses postituses kirjutasin, mida see eeldab). Elu näitab, et vigasid ajus pole, aga kast juba veiderdab töösoojalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.09.14 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: SiimHH
Parandage, kui eksin, kuid 2,0TDI 100kw ei ole Common Rail, vaid pumpdüüs pihustitega mootor. Töökindluselt peaks CR vähe asjalikum olema, kuid lõppude lõpuks taandub ikkagi sellele, kas ja kuidas hooldatud.


Mõlemat tehti nii 103kw kui ka 125kW.

Facelift C6-le ja A4 B8-le ainult CR-i pandigi.


Minu b8-l on 100kw CR mootor ja ainult head võin rääkida. Minek hea, väga vaikne, sõidad nagu bensukaga. Üliöko masin, lihtsalt uskumatu. A6-te ma ei ostaks selle mootoriga, aga see on minu arvamus.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.09.14 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kõvasti. 2.0 osas oled isegi kõvasti sõna võtnud, võiks ju mäletada :)


Multitronicu ost on loto. Kui töötab on väga hea ja mugav sõita, aga võib ette hoiatamata läbi minna ja siis võib arvestada min 1.5k suuruse väljaminekuga.

Ei ole mina CR 2,0TDIga sõitnud ja sõna siis ammugi võtnud, samuti ei ole selle vastupidavuse kohta midagi erilist leidnud lugeda siit foorumist, ju siis kestab, kui ei kurdeta. Vana 2,0 PD mootorist on juttu palju olnud.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.09.14 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Minu b8-l on 100kw CR mootor ja ainult head võin rääkida. Minek hea, väga vaikne, sõidad nagu bensukaga. Üliöko masin, lihtsalt uskumatu. A6-te ma ei ostaks selle mootoriga, aga see on minu arvamus.

Mul heal tuttaval a6 c6 2.0 103kw 2007.a. manualkastiga esiveoline ja ei kurda ka tema midagi - masin on hooldatud, töötab, öko ja vaikne salongis. Ka ise sõitnud ja ei ole nagu midagi toriseda, vajadusel saab ka kõigist maanteel mööda 6 käiguga. Kuna tagarattad lohisesid järgi, siis pole just minu maitse jaoks masin :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.09.14 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Minu b8-l on 100kw CR mootor ja ainult head võin rääkida. Minek hea, väga vaikne, sõidad nagu bensukaga. Üliöko masin, lihtsalt uskumatu. A6-te ma ei ostaks selle mootoriga, aga see on minu arvamus.

Mul heal tuttaval a6 c6 2.0 103kw 2007.a. manualkastiga esiveoline ja ei kurda ka tema midagi - masin on hooldatud, töötab, öko ja vaikne salongis. Ka ise sõitnud ja ei ole nagu midagi toriseda, vajadusel saab ka kõigist maanteel mööda 6 käiguga. Kuna tagarattad lohisesid järgi, siis pole just minu maitse jaoks masin :D.

Aga 2007 vist ei ole veel common rail? 2008 koos faceliftiga tuli CR mootor, enne seda pumpdüüs ja nende kohta on foorumis juttu palju ja mingil põhjusel neid ka palju odavalt müügis, tõsi, pigem tootmise algusaastate omad. Mõned remondimehed on seda lausa teiseks Hitleriks nimetanud.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.09.14 14:21 Tsiteeri


Nii ta on, CR 2,0TDi tuli A6-le 2008a.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaigoAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW

postitati 03.09.14 21:52 Tsiteeri


Kui ruum pole nii oluline siis võiks just nagu a4 poole vaadata eks. Kuulutus nagu väidab et täielik hooldus ajalugu olemas. Kindlasti viin masina ka kontrolli. Ka esinduse mehed ei suuda käigukasti olukorda tuvastada? See ostu test peaks ju ka nende poolt proovisõitu sisaldama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 04.09.14 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Aga 2007 vist ei ole veel common rail? 2008 koos faceliftiga tuli CR mootor, enne seda pumpdüüs ja nende kohta on foorumis juttu palju ja mingil põhjusel neid ka palju odavalt müügis, tõsi, pigem tootmise algusaastate omad. Mõned remondimehed on seda lausa teiseks Hitleriks nimetanud.

See oligi pigem stiilis - ka see töötab :). Väljendasin ennast pisut väheselt.
Teemaalgatajale soovitaks mitte ühe masinaga ennast ära pimestada lasta - tekita endale võrdlusmoment samalaadsetest a4'jadest, sel juhul on ka Sul endal palju parem pilt silme ees hinna ja asja suhtest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]