Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.3 100kw quattro - 1990 - epicfail (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3841)
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.14 17:30 Tsiteeri
Audi 100 2.3 100kw quattro - 1990 - epicfail



Tere!

Otsustasin ka siia teemasse oma maasikast teema teha, et vajadusel abi küsida ja head nõud saada remondi kohta.
Tegemist on siis nelikveolise sigariga, mis ootab prillikiviks tegemist. Ostetud sai ta juba mõni aeg tagasi ning tööpärast viibis teema tegemine.

Varustus: katuseluuk, el. peeglid, konks, udukad ees ja taga

http://www.upload.ee/image/4240084/DSC_0355.jpg
http://www.upload.ee/image/4240085/DSC_0356.jpg
http://www.upload.ee/image/4240088/DSC_0357.jpg


EDIT:
ja küsiks siis kah kohe mõned küsimused:
1. kiirendamisel on kuulda tugevat kobinat kõrvalistuja jalge juurest. Ja just äkilisemalt kiirendades on tugevam, kui väga rahulikult minna on kobin minimaalne. Kohapeal gaasi andes ei kostu midagi.(Korras: Summuti trippe oli puudu)
2. vahepeal jäävad pöörded peale umbes 2000 peale, kord nõks rohkem, kord vähem. Esineb seda ainult sooja mootoriga.(Korras: Diagnostik vahetas lambda ja keeras pritsepea paika)
3. Kusagilt tuleb tuppa vett, põhjavaip on märg. Esimesed matid on täiesti märjad, tagumised on kergelt niisked. Kas kahtlustada katuseluuki või võib tulla kapoti alt vett sisse?(Viga leitud, esiklaasi vahelt tuleb vesi sisse, korda pole veel saanud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahti221
huviline



Registreerunud 31.05.05
Asukoht: Tartu-Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 2 korda Audi 200 Quattro 20V

postitati 02.09.14 12:39 Tsiteeri


Esimese punkti vea välja selgitamiseks peaksid minema kanalile ja käigukasti otsast ülesse ja alla liigutama, samal ajal jälgi mida esimesed poolraamipuksid teevad ja sama käib ka käigukasti patjade kohta. Mul 200-l olid poolraami tagumised puksid nii läbi, et need seal oma tööd küll ei teinud ja kiirendamisel kostus ka kahtlane kobin põhja alt.

Vesi pääseb salongi mitmest kohast. On jama nende luugi äravooludega ja ka selle osaga kus alla on salongiahi, mis jääb selle plastikkatte alla. Kui sealt pole ammu lehti ära koristatud siis on seal suure tõenäosusega juba kompost ja see ummistab kõik äravoolud. Neid augukesi kust vesi salongi pääseb on palju võimalikud juhtme läbiminekud mootoriruumist salongi ja kellegi omaaretused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.14 18:26 Tsiteeri


Olen jõudnud nüüdseks autoga ka natuke tegeleda. Ära vahetasin süüteluku ning avastasin, et vesi pääseb tuppa peegli pealt ning tilgub käigukangi peale. Paar nädalat olen autoga sõitnud nüüd pidevalt ning hetke seisuga pole vigu juurde tulnud. Eile sai natuke kaapsu teha, mis peale arvas tagumine rehv, et temale aitab ja läheb katki. Et kui kellelgi on pakkuda Goodyeari ultragrip extreme rehvi/e võiks pakkuda. Autosse panin ka natuke parema raadio kui enne oli, juhuks kui ei taha koguaeg mõnusat mootori müdinat kuulata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.14 15:56 Tsiteeri


Nüüd olen mõne vea avastanud:
1. Salongivalgustus on kõik pime. Pole veel uurinud, kus viga võiks olla
2. Kellade plokis on midagi tuksis. Kompuutri valgus kaob ära, kui panen tuled põlema. Ning kella ei näita, taga valgustus põleb, aga numbrid on kadunud.
3. Signaal ei tööta. Kaitsmeni vool jõuab.
Ette tänades, juhuks kui keegi teab millest alustada probleemide lahendamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 10.09.14 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epicfail
Nüüd olen mõne vea avastanud:
1. Salongivalgustus on kõik pime. Pole veel uurinud, kus viga võiks olla
2. Kellade plokis on midagi tuksis. Kompuutri valgus kaob ära, kui panen tuled põlema. Ning kella ei näita, taga valgustus põleb, aga numbrid on kadunud.

Ette tänades, juhuks kui keegi teab millest alustada probleemide lahendamist.


2. Vaata kellaploki jooted üle. Tavaline viga.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.14 16:59 Tsiteeri


Käisin autoga paar nädalat tagasi ülevaatusel. Probleeme oli palju: heitgaasid, rooliots, õõtshoova sarniir, käsipidur, esitule kinnitused katki - tuli näitas valesti ning klaasipesuri pump ei töötanud. Ülevaataja ütles heitgaaside kohta niipaljut, et arvatavasti mootor palju näinud ja tööd teinud, sellest gaasid ära, rohkemat ei osanud öelda. Siis käisin diagnostiku juures, kes keeras pöörded paika ning süüte paika ja ütles et lambda tahab vahetamist. Mõne päeva pärast vahetas lambda ka ära ning ütles,et ta poleks uskunud, et see mootor nii ilusti käib. Tänase seisuga tahab veel summuti natuke keevitamist, uut esituld ja siis uuesti ülevaatusele.
Panen ühe pildi ka, värskelt pestud teine:
http://www.upload.ee/image/4298823/DSC_0430_1_.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 09.10.14 07:03 Tsiteeri


Kui vesi peegli pealt tilgub on viga katuseluugi äravooluga. Seal on neljas nurgas kanalid, mille otsas on plastist/kummist torud. Nende kaudu peaks vesi ära liikuma A ja C piilarite seest. Arvatavasti need umbes või lahti. Pigem umbes. Seega pead laepolstri maha võtma ja torud puhastama, õhuga läbi puhastama ja saad samal ajal kohe vett torudesse lastes kontrollida, kas vesi a-piilari alt maha tilgub.

Ilmselt on sul saanud salongivalgustuse ahel ka vett ja niiskust ning tulede lülitamisel on lühis. Samuti võib lühis olla ka tulede lüliti taga endas. Kas sul on uuema või vanema tüübi armatuur? Uuem vist?

Põhjamatt võta ka kindlasti välja ja puhasta ära. Muidu on hiljem palju roostetõrjet teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.14 13:53 Tsiteeri


Hommikul sain doonorilt uue klaasipesu pumba, vana oli kinni jäänud. Avastasin pesupaagi küljest mingisuguse kobaka, mille külge lähevad 2 jämedat juhet(umbes 3-4mm). Kas seal võib olla mingisugune küttekeha vms? Sai keevitatud ka natuke summutit ning siis keerasin rattad ülevaatuspunkti poole. Läks hästi ning sain puhtalt läbi. Nüüd on hea sirge seljaga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 09.10.14 17:03 Tsiteeri


Väga viiskas sigar, edu autoga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.14 07:01 Tsiteeri


Tegelesin ükspäev katuseluugi lekete otsimisega. valasin luugi äravooludest läbi 3l vett, aga salongi ei jõudnud sellest tilkagi. Siis valasin natukese vett ka esiklaasi ülemise ääre vahele ning sealt tuli praktiliselt kõik vesi sisse. Nüüd sai mõistus otsa - klaasi ei hakka hetkel ära võtma, et puhastada. Mõtlesin, et sinna peale tõmmata teibi riba, mis teeb küll palju pornoks, või siis silikooniga riba tõmmata, mis ei ole ka väga palju parem variant. Oskab keegi veel midagi soovitada ehk ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 31.10.14 10:37 Tsiteeri


Parem oleks ikka esiklaas eest võtta ning vaadata akna raam üle. Ehk lihtsalt halvasti klaas kinnitatud.
Halvimal juhul tihendi alt läbi roostetanud.(Ei usu väga sellesse)
Muu pornotamine, on lihtsalt probleemi edasi lükkamine ning see võib ka süveneda.





SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.14 18:27 Tsiteeri


Pole ammu kirjutanud. Suurt pole muutunud, aga tellisin uued esisuunad ja vasaku laterna, kohale jõudes otsustasin kohe, et enne ei vaheta ära, kui on parem latern ka tellitud. Kui juba hakata tulesid vahetama, siis kõik korraga. Vasaku laterna tellisin algul sellepärast, et seal reflektor oli must. Täna lasin veel naelrehvid alla panna, natuke julgem sõita. Kuigi seoses rehvivahetusega kadus suur osa sõidulõbust. Enne olid all lamellid ning küla vahel oli väga lõbus. Nüüd on üks hetk külg ees ja järgmine hetk hoog suur. Kas velje lumekogumisse on ka rohtu ? Tuttav mehaanik rääkis, et BMW-l on selle jaoks ümmargused piludega plekitahvlid, mis käivad velje taha. Kas audil ka midagi sarnast on ?
Panen ühe lumise pildi ka
http://www.upload.ee/image/4435611/DSC_0492_1_.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.12.14 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epicfail
Täna lasin veel naelrehvid alla panna, natuke julgem sõita. Kuigi seoses rehvivahetusega kadus suur osa sõidulõbust. Enne olid all lamellid ning küla vahel oli väga lõbus. Nüüd on üks hetk külg ees ja järgmine hetk hoog suur.

Siis tuleb mune kusagilt laenata. :) Aga ilma naljata, harjutada, harjutada ja veel harjutada. Otsi jää ja lumeradu ja keegi, kes Q-ga sõitmise nippe lahti seletaks. Siis kaob see nn. "alajuhitavus" või õigemini oskad seda vältida ja ka suurel kiirusel pole nii hirmus. :D Kõige selle juures on kohustuslik mainida, et tehtagu seda kõike ikka turvaliselt ja eemal liiklusest. No nagu see alkoholireklaami teade. :)
Tsitaat:
Kas velje lumekogumisse on ka rohtu ? Tuttav mehaanik rääkis, et BMW-l on selle jaoks ümmargused piludega plekitahvlid, mis käivad velje taha. Kas audil ka midagi sarnast on ?

Ei ole. Sul on viie kodaraga veljed. Neid ju hää puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
urgaa
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: ur-s4,cadillac bls

postitati 31.12.14 09:35 Tsiteeri


Kas see on Viljandist ostetud auto ? Kui jah, siis ise vahtisin ka seda mingiaeg, aga siiski jätsin ostmata. Väga ilusaks oled teinud. Edu ja paksu rahakotti sulle. Sigarid näevad ikka head välja. Mis puutub nendesse velgedesse, siis ma ühed veljed vahatasin seest ära. Oli kasuks küll, kui puhastasin siis kukkus ilusti lumi maha.


Keep going and never stop!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.15 14:52 Tsiteeri


Auto on viljandist toodud tõesti. Kuna ma käin alles koolis, siis auto tegemine venib nii aja kui ka raha puuduse tõttu. Lihtsamate asjadega siiski natuke nokitsen. Salongivalgustusega on nii et sõitsin metsa vahel, august läbi ja hakkas üks tuli põlema, siis näppisin lülitit natuke ja jälle kustus ning enam pole põlema läinud. Esimesed kõlarid tahavad ka vahetust, krõbisevad mõlemad. Kas kellelgi on aimu kõlari diameetrist mis sinna sobib?
Uurisin natuke tulede vahetamist: tule 2 alumist kinnitust on stange taga peidus, siit ka küsimus: kuidas stange kätte saab?

Muidu sõitmine on väga mõnus ja mugav. Kõik üleliigsed kolinad on ära kaotatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.15 17:26 Tsiteeri


Ühel päeval otsustas genekas laadimise lõpetada. Võtsin vana geneka maha ja lahti, mähised olid kõrbenud ning otsustasin uue kasutatud geneka seotada. Nüüd olen uue geneka peale saanud, kuid ei hakanud ikka laadima. Siis mõõtsin ergutust, sealt vool peale ei jõua. Kui vedasin otse akult ergutuse proovi mõttes, siis hakkas kohe laadima. Nüüd huvitab kust kohast peaks ergutusvool tulema? Kas on ainult läbi süüteluku või on seal midagi veel mängus. Süüteluku põhja vahetamisega ei muutunud midagi, samas pole ka kindel, et teine põhi on töökorras. Kas ergutusvoolul võiks olla ka mõni kaitse kusagil vahel ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 15.02.15 17:51 Tsiteeri


Kas ergutusvool ei tule mitte läbi kelladeplokis asuva laadimistule? Tuluke põleb, kui süüte sisse keerad?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 15.02.15 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Kas ergutusvool ei tule mitte läbi kelladeplokis asuva laadimistule? Tuluke põleb, kui süüte sisse keerad?


Vaata kapotialt lisa kaitse üle.



Maa Mees


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epicfail
huviline



Registreerunud 17.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.15 08:03 Tsiteeri


Suvel oli ka probleeme korra ergutusega, aga siis oli juhe lahti tulnud. Peale juhtme ühendamist hakkas kellades akutuli õigesti toimetama. Nüüd jälle akutuli põlema ei hakka. Ergutus on ühendatud, aga multimeetriga mõõtes ei tule ergutusele voolu peale. Millise kaitsme alt võiks ergutusvool tulla üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 18.02.15 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epicfail
Suvel oli ka probleeme korra ergutusega, aga siis oli juhe lahti tulnud. Peale juhtme ühendamist hakkas kellades akutuli õigesti toimetama. Nüüd jälle akutuli põlema ei hakka. Ergutus on ühendatud, aga multimeetriga mõõtes ei tule ergutusele voolu peale. Millise kaitsme alt võiks ergutusvool tulla üldse?

Peaks olema lisa kaitse, mis veidi teistest eraldi.


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.15 08:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epicfail
Suvel oli ka probleeme korra ergutusega, aga siis oli juhe lahti tulnud. Peale juhtme ühendamist hakkas kellades akutuli õigesti toimetama. Nüüd jälle akutuli põlema ei hakka. Ergutus on ühendatud, aga multimeetriga mõõtes ei tule ergutusele voolu peale. Millise kaitsme alt võiks ergutusvool tulla üldse?

Üks neist kaitsmetest, mis kaitsmeploki servas auto sõidusuunas paiknevad. Mingi 5-6 pesa peaks seal olema.
Näidikuplokis laadimistule pirni ja trükkplaadi võid üle vaadata. Ergutusjuhtmel on üks ühenduskoht kuskil esitule/pritsepea kandis. Vaata see ka üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]