Wilbur
huviline
Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.14 16:03
|
|
|
Audi 100 (C2) 2,1 100kW – 1982 - Wilbur
Tervitus!
Võtsin pikalt hoogu, aga lõpuks sain oma teemaga alustamisega hakkama.
Lugu selline, et pikka aega kasvas peas mõte, et vanemas eas pean sõitma vanemat tüüpi (stiilse) autoga. Mulle uued autod nimelt eriti ei istu.
Pidevalt aga vemmeldas see, et aga äkki sellel ajahetkel ei ole enam kerge sellist autot leida. Hakkasin vahetevahel just vaatama vanu autosid ja
leidsin midagi, mida ei saanud ostmata jätta. Omanik oli lahkelt nõus auto üsna soodsa hinna eest mulle maha müüma ja nii see Audi 1. augustil minu
maja ette treileri peal jõudis.
Enne uue omaniku juurde sõitmist:
Uue kodu juures:
Ma olen küll noor mees, aga sellist Audi't ei ole vist kunagi kuskil liiklemas kohanud.
2,1 sissepritsega mootor (ilma katalüsaatorita), 100kW, originaalsed valuveljed, originaalmakk, veokonks ja varustus, mida igal autol sel ajastul ei
olnud (udutuled ees ja taga, esitulede pesurid, püsikiirushoidja, 4x elektrilised aknad, elektrilised peeglid, elektriline antenn, 3x sigaretisüütajat
ja manuaalne katuseluuk).
Eks tööd tuleb väga palju. Pikast seismisest (aastast 2000) on kõik pidurid kinni ning seisma jäi, kuna tekkis probleem külmkäivituspihustiga ja sai
uus auto ostetud. Roostet on ka ikka üksjagu (esitiivad, uste alumised servad) ja muid väiksemaid vigu. Käima teda ei ole veel saanudki. Pean alles
plaani, mis järjekorras ja mida peaks tegema - siinkohal võib soovitusi jagada.
Ilmselt alustan mootori ja paagi puhastamisest ning kontrollin, kas kütusepump pumpab. Ühtlasi vahetusse vedelikud ja rihmad ning süütesüsteem.
Nokitsemist ilmselt aastateks.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 30.08.14 16:27
|
|
|
Jõudu! Sellise auto elule toomine pole päris naljaasi, aga kui hakkama saad, siis müts maha. Automaatkast on muidugi selline asi, mida sooviks enda
200-le kunagi leida.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 30.08.14 16:42
|
|
|
Kindlasti märk maha, tõeliselt huvitav masin! Jõudu vanakese taastamisel ja ellu äratamisel!
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 30.08.14 17:12
|
|
|
Kuidas põhi on? Auto oli ju sildadeni maa sisse vajunud pikalt.
|
|
|
Wilbur
huviline
Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.14 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Auto oli ju sildadeni maa sisse vajunud pikalt. |
Nägid sellist vaadet? Mina nägin, et rehvid olid täiesti tühjad ja auto oli sel põhjusel tavapärasest tunduvalt madalamal. Põhi ei tundu väga mäda.
Küljekarbid on mõlemad aga täiesti läbi.
Aga seda ka, et mina olen väidetavalt kolmas omanik üldse ning läbisõit ca 180 000 pidavat ka õige olema (kui see nüüd enam oluline on ).
Nalja ka - auto oli ARKi eelmises andmebaasis ja kuna tõsteti uude andmebaasi, läks tehnilisse passi kirja nõnda: registreerimine Eestis
01.08.2014.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 30.08.14 18:31
|
|
|
Ütleme nii, et vaatasin ka seda autot mitmed aastad tagasi enne kui enda 200-ja leidsin, pildid sain naaberfoorumi kasutajalt ja seis oli toona
selline:
|
|
|
tagakumm
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C3Q ,C4 s4 V8,C5,C6Q
|
postitati 30.08.14 19:01
|
|
|
Just sellistest autodest need kõige paremad autod uuesti sünnivadki.Kõik tuleb uuesti ise üle käia.
|
|
|
fm25
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Viljandi Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.14 19:03
|
|
|
Vägev masin eriti arvastades varustust, lihtsalt mõteks, et kui siuke projekt siis ise vist teeks selle kere vähe värskema tehnika peale, hunt
lambanahas aga muidugi originaal jätta ka väga väärt mõte!
|
|
|
fm25
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Viljandi Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.14 19:16
|
|
|
Kere tiptop korda ja S4-S6 tehnika
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 31.08.14 04:42
|
|
|
2.1 väga kehvasti igatahes edasi ei lähe ja tavaliselt läheb nende S4-ja mootori jne. stiilis plaanidega samamoodi nagu monoveoliste quattroks
tegemistega. Igaüks võib ise omad järeldused teha. Aga nagu teemaaluse masina kohta ütlesin, et kui sõitma saab, siis müts maha (olgu ta siis stock,
quattro, S4, või v8-ga koll).
|
|
|
Wilbur
huviline
Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.14 04:56
|
|
|
Tsitaat: | Ütleme nii, et vaatasin ka seda autot mitmed aastad tagasi enne kui enda 200-ja leidsin, pildid sain naaberfoorumi
kasutajalt ja seis oli toona selline: |
Väga huvitavad pildid. Kas on ka teada, mis aasta see umbes olla võiks? Mina sellest kohast, mis piltidel näha on, seda Audit küll ära ei toonud. Tean
aga seda, et eelmise omaniku jutu järgi pandi auto viimati käima aastal 2006. Ilmselt toimus kolimine.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 31.08.14 06:21
|
|
|
Pildid vast 2007 lõpp või 08 algus. Muud kahjuks öelda ei oska.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.14 07:53
|
|
|
Tere tulemast klubisse. Piltidelt tundub täitsa enamvähem veel. Lahe kui selliseid puskasid veel üles korjatakse ja elule putitatakse. Endal 3 tk
neid.. ehk kunagi saab 3-st 2 kokku .
|
|
|
Wilbur
huviline
Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.14 13:40
|
|
|
Nädal tagasi võtsin rattad alt ära ja panin auto tuhaplokkide peale seisma. Ratastelt vanad rehvid maha, veljed ning veljepoldid puhtaks ja siis veidi
uuemad rehvid külge.
Tundub, et uus esiklaas on ka päevakorras.
Katuseluuk viltu.
Auk juhiukse all.
Auk ja rooste teises küljekarbis.
Vanad küünlad ja küünlajuhtmed olen juba ära võtnud.
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 31.08.14 14:05
|
|
|
Vinge, vot selle auto arenemist tahaks jälgida küll. Ja jõudu ka minu poolt ning tahtmist ja vastupidamist lõpusirgele jõudmiseks.
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 31.08.14 17:35
|
|
|
Mis plaanid täpsemalt omanikul ka on?
Kas töökorda seada või korralikult taastada?
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
Wilbur
huviline
Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.09.14 07:54
|
|
|
Tsitaat: | Kas töökorda seada või korralikult taastada? |
Esmalt üritan ta sõidukorda saada, siis on lihtsam remondipunkti sõita ja siis hakkan ikkagi taastama ja üritan teha seda nii korralikult ja
originaalilähedaselt kui võimalik.
Teine variant on see, et mu kodulähedusse (300m kaugusele) tekkis suht sõbralik remondikoht. Pole võimatu, et organiseerin auto sinna ja siis hakkan
keretöödeks lahti võtma.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 19.09.17 08:04
|
|
|
Mis sellest saanud on? Omaniku kontakti on kellegil?
|
|
|