Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B6 1.9 Tdi (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2390)
pikksilm
huviline



Registreerunud 24.08.05
Kasutaja on eemal

Auto: Vaesemehe Audid

postitati 25.08.14 22:01 Tsiteeri
Audi A4 B6 1.9 Tdi



Sooviks infot antud mudelikombinatsioonist:
" Audi A4 B6, 1.9tdi, käsikast ja esivedu" ning selle sobivust ökoliikuriks tudengist naisterahvale.

Millele tähelepanu pöörata ja mida normaalseks pidada.

Teab keegi näiteks nende autode kohta midagi ?
http://www.auto24.ee/used/1322431
http://www.auto24.ee/used/1723906
http://www.auto24.ee/used/1766541

Sai vaatamas käidud ühte esiveolist ja käsikastiga 1.9 96kw, kuid selle edasiminek ei tundunud küll võrreldav olevat näiteks lahjemate (1.9 74kw ja 1.9 85kw) Golf 4 omadega.
Millegipärast oli ka EGR'i juurest üks vaakumivoolik küljest ja pimedaks tehtud, kuid minekut selle tagasipanek ei muutnud.

--------------------
Ühtlasi oskab keegi kommenteerida, miks auto24.ee "autoostuabis" vin-koodi järgi sõidukite andmete päringut kasutada ei saa. Automüüjad on Auto24 peale pahaseks saanud, et nad enam rahus läbisõite kerida ei saa ? :D Ühel vaadataval autol tuli omaniku "40t on keritud" jutust hoopis "100t on keritud" välja

http://www.auto24.ee/ostuabi/?t=soiduki-andmete-paring


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 25.08.14 22:09 Tsiteeri


https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf

Ma küll LS järgi ei vaataks, pigem sisu ja tehniline seisund (ntks lasta kuskil pädevamas töökojas kontrollida).
Aga esimene ja kolmas tundub ok, kuid esimene vast kindlam kui ta on igapäevaselt kasutusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pikksilm
huviline



Registreerunud 24.08.05
Kasutaja on eemal

Auto: Vaesemehe Audid

postitati 25.08.14 22:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf

Ma küll LS järgi ei vaataks, pigem sisu ja tehniline seisund (ntks lasta teha kuskil pädevamas töökojas kontrollida).
Aga esimene ja kolmas tundub ok.

Siinne küsimus on pigem küsitud aja kokkuhoidu silmas pidades, et eraldada terad sõkaldest, millega mehhaanikust sõpru üldse varukast sikutama minna ning ise võimalikult palju kodutööd ära teha ;)

B6 pidavat sisu järgi raske hinnata olema, sest juba 100000 km sõitnud masinatel on tuledenupu ja veel mõnest kohast värv maas.

Suured tänud väga hea lingi eest. Põhjalikum kui Auto24.ee oma oli :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 25.08.14 22:22 Tsiteeri


Nt pedaalid ja juhiiste. Saad ka margiesindusele kirja saata ja küsida mis viimane läbisõit oli (muidugi nad hooldusajaloo väljavõtte ei väljasta ilma tehnilise passita).
Samas võib ka tühjas kohas proovsõitu teha (kiirendamine, rooliga vasakule-paremale jms) ning visuaalne kontroll / pöörduda tehnoülevaatuspunkti (lisaks saab kanalis käia ja uurida).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pikksilm
huviline



Registreerunud 24.08.05
Kasutaja on eemal

Auto: Vaesemehe Audid

postitati 25.08.14 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Nt pedaalid ja juhiiste. Saad ka margiesindusele kirja saata ja küsida mis viimane läbisõit oli (muidugi nad hooldusajaloo väljavõtte ei väljasta ilma tehnilise passita).
Samas võib ka tühjas kohas proovsõitu teha (kiirendamine, rooliga vasakule-paremale jms) ning visuaalne kontroll / pöörduda tehnoülevaatuspunkti (lisaks saab kanalis käia ja uurida).

Selliseid lihtsamaid auto ülevaatamise asju tean ja olen kursis, kuid ootan pigem antud autole eripäraseid asju, millele tähelepanu pöörata ja mida vältida.

On see tõsi, et B6 kere peal sobib ostmiseks/pidamiseks vaid kolm mootoritüüpi:
1.9TDI, 1.8T ja V8.
Olles kõigiga sõita saanud on mul pigem kurb tõdeda, et need sakslased nii rafineeritud kujul neid jõulisemaid asju tehasest välja lasevad :D

Lisavarustuses tundub ka vaid kaks varianti olevad: Täisplank või kõiklisad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.08.14 23:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pikksilm

Teab keegi näiteks nende autode kohta midagi ?
http://www.auto24.ee/used/1322431

Selle Valgas oleva autoga on seis selline, et see nüüd meie pere valduses.
Väljast oli paar pisemat iluviga, salongis ka paar nurinat + salong tahaks puhastust (hele sisu ju ikka määrdub), mootori poolelt hakkas silma üks leke, mis asukohalt oli gaasiklapi juures ja aegamisi on valgunud summutisukale.
Käima läks ilma anomaaliateta ja koheselt, edasi käib törgeteta ja erksalt ning ei suitse, ehk kohapeal järsult piirajasse andes esimese satsina kerge must pilveke, teiskordsel oli see pilveke örnalt näha, ei mingit sinist ega veidrat kärsakat, koormusel kiirendades kardinat teistele maha ei jäta.
Eks elementaarne hooldus tuleb nagunii ära teha.
Ahjaa, mootori poolelt ehk see on hetkel puudus, et söiduga ei keri kellal temp. 90 vaid jääb 70-80 piirimaile, enne talve ikka korralik termostaat ja asjad sisse.
Veermik ka suht loksuvaba, örn kobin kusagilt küll tuleb, kuid seda terasel kuulmisel.
Tagumised pidurid käib ka üle, vasak pidur kipub olema puudulik, sest ketta höördepind roostes, ainult pisikese töötava triibu jätab, käsipidur rakendub viisakalt. Üritab teha ka arvutiga ülevaate läbi tuttava ja siis ehk selgemad pildid, kohapeal jäi tegemata, kuna ei suutnud proget ja kaablit kodus suhtlema saada.
Hetkel ost tundub olevat positiivne.



Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]