Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.6 1995 - Liisal (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1378)
Liisal
huviline



Registreerunud 03.04.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.14 20:07 Tsiteeri
Audi A4 1.6 1995 - Liisal



Tervist

Sai siis omale soetatud oma esimene Audi. Kunagi tahtsin saada Audi 80 b4 aga alati on see kõige muu taha kinni jäänud. Küll on keegi kuskilt midagi muud head leidnud ja soovitanud või siis pole olnud vastaval hetkel midagi müügis. Ka nüüd algul vaatasin neid, ühte sai isegi vaatamas käidud Tartus, aga oli suhteliselt halvas korras ja sai edasi otsitud. Sõber leidis järgmine päev facebooki grupi vahendusel ühe A4, mis välimuselt mulle meeldis, sai siis omanikuga ühendust võetud ja kohale mindud õhtul. Koha peal uurides ja vaadates tundus täiesti ok auto ja saigi ära toodud oma esimene audi.

Tavaline sedaankerega Audi A4, millel tuksub vahel 1.6 mootor 74kw, väljalaskeaastaks on 1995. Võrreldes eelmise autoga, mis oli 1997nda aasta Honda, siis hoopis teine asi ikka :)

Pisivigu tal jagub, juhiiste katki (plaan ise ära nahatada, kuna sai just lõpetatud sadulsepa eriala, siis ideaalne oleks oma autole uus sisu teha), kunde päikesesirm puru (kinnitused puru, sirm olemas), kerel igasugu kriipsud ja kraapsud, stange istub kudagi logisevalt küljes ja ka kunde poolne esituli. Varustust tal eriti midagi pole, el. peeglid on vaid. Muu täiesti tavaline ja lihtne. Mul oli peamine, et tehniline pool oleks hea ja korras, need pisivead ei häiri ja neid saab aja jooksul hakata eemaldama.

Esimene asi, mis hetkel on vaja teha on see, et auto on vaja kõrgemaks tõsta. Tehtud tal eelneva omaniku poolt nö Makita madaldus ja no enam jäigem ei saa olla lihtsalt :S kunagi sõitsin ühe väga jäiga ja madala opel astraga, millel põrus lahti maki pistik, mälupulk põrus juppideks ja ka uks kukkus küljest ära kuna ei pidanud väga vastu. Rohkem ei taha selliseid kogemusi :D Tahaks sõidust mõnu ka tunda, mitte mõelda, et mis nüüd ära kukub.

Siit siis ka küsimus, et ega kellelgi ei vedele üle amorte ja vedrusi, kuna kahtlustan, et need amordid seal all ka õhtal, kuigi võib olla ka mitte. Olen siit juba uurinud ja otsinud ka, aga vaid vedrusi, vaja oleks vist ikka tervet komplekti.

Tulevikus tuleb kindlasti ära vahetada ka esiklaas, kus on mõra + tahaks panna elektriaknad.

Pilte saab ka siis kohe kui need arvutisse saan :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.Lumi
huviline



Registreerunud 05.05.13
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.14 21:11 Tsiteeri


Sinna kundepoolde on äkki laksu saanud? Jutujärgi tundub et turu odavaima ostsid? Töökaaslasel samasugune auto. Korra oli müügis ka, kiloga vist, aga loobus, sest pank ei andnud liisingut. Tahtis uuemat osta. Üldiselt ta selle 1,6 mootoriga rahul pole. Töökindlus pole probleemiks, aga suhteliselt suur küttekulu küll. Temal on 8 keskmine, ja ta sõidab ökonoomselt. Minul oleks kindlalt 10 ;) Esisild pole ka just parimate killast, saad seda tihti remontida. Mina oleksin B4-ja ostnud. Ruumikam ja odavam. Aga mis amorte puudutab, siis kui õli neist väljas pole, siis käib küll. Siit foorumist ostad uued kasutatud vedrud ja lased ära vahetada.
Aga muidu muretuid kilomeetreid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 21.08.14 21:13 Tsiteeri


Pole sellel esisillal ka häda midagi kui normaalselt sõita ja kõik kaikad korraga vahetada ja kvaliteet osade vastu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Liisal
huviline



Registreerunud 03.04.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.14 08:40 Tsiteeri


Mnjaa... Esimene auto oli mul numbrimärgiga TFR ja nüüd ja see ja tundub vaikselt, et sama rada. Ainult remondi :D Nüüdseks tehtud uued vedrud + amordid, et saada normaalsele kõrgusele auto, uus kütusefilter, süütelukupõhi, akuklemmid, plusskaabel. Reedel äkki saab sumpa keevitusse.

Üleeilne üllatus oli see,et stange kukkus eest ära, aga see veel talutav, sest teada, et niikuinii peab välja vahetama ja uue panema, ehk siis hetkel sai ta lihtsalt sinna kinni pandud kuidagi.

Pärast seda sai õhtul uue üllatuse. Hakkas käima korralik kolksumine kõrva järgi ees paremal. Kolksub vaid siis kui on käik sees, käik väljas ja vaba veeremine, siis on vaikus. Nüüd siis peab hakkama nuputama, mis seda põhjustab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.0% - SQL: 78.0%]