Lehekülgi: 1 2 3 4 |
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.14 17:55
|
|
|
Audi A6 C4 1.9TDI -> 1.9TDIQ - 1995 - Karly
Teen ka siis oma aretusest siia teema.
Nimelt alguses sai ostetud 1.9 66kw mootoriga avant C4. Mõtlesin küll esimese hooga et taastan selle ära aga vaatasin seda kere ja vaeva mis läheks
selle alla siis tulid mõtte muutused. Näha oli ka et peale mingisugust avariid ei ole antud kere väga sirgu tõmmatud sest kõrvalistuja ratas on rohkem
koopas kui juhipoolne ja alt on näha ka et on stabika varrast treitud et õõtsa saaks rohkem ette poole tõmmata et ei oleks vastu koopa serva.
Sai siis mõtet mõlgutatud et kuhu mootor edasi siirdada ja natukene otsimist leidsin hea hinnaga 2.6 V6 mootoriga Avant C4 Quattro. Pikalt ei mõlenud
ja saigi ära toodud, eks see kere tahab ka reaalselt akendest alla poole värvimist saada aga seda on märksa lihtsam taastada kui teist kere. Quattrolt
on juba mootor koos juhtmestikuga eemaldatud ja varsti hakkan diislit rappima.
Diisli enda kerel suurt väga lisasid ei ole peale el. katuseluugi, 2*el. aknad, 2* valgustid päiksesirmides ja ise peale pandud püsikas.
Quattro- 4* el. aknad, 2* istmesoojendused, el. katuseluuk, el. peeglid, tulede regulaator, usa parktule pesad ees suundades( Juhtmestik tundub
originaal aga ei ole veel tehase listi kontrollind).
Ära on tellitud ka 1.9 mootorile kaane remondiks kõik vajalik sh. hammasrihm. Enne uuele kerele peale panekut tahaks asja muretult põlvepeal ära teha
ja muretult edasi kulgeda.
Mõni pilt ka jutu kõrvale.
Doonor (diisel)
Quattro
Varsti on saadaval kõik jubinad mustast kerest(va. mootoriga seonduv).
Varsti tulevad ka uuendused.
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 20.08.14 18:24
|
|
|
Oooo siit on üks huvitav teema tulemas mida jälgida. Jõudu ja vastupidavaid närve ehitamisel.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 20.08.14 19:19
|
|
|
Sellel a6 quattrol on huvitav ajalugu olnud. Kuidas sel isendil katuse seisukord on?
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.14 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ggsizask
Sellel a6 quattrol on huvitav ajalugu olnud. Kuidas sel isendil katuse seisukord on? |
Katusega ei ole täheldanud mingeid võõraid nähtusi. Mnt lehelt uurisin siis seal on olnud 1 avarii ja ilma vastas osapooleta ja vast ta kusagil ikka
käinud on.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.14 07:50
|
|
|
Kasutaja ggsizask-u käest sain siis teada et antud Quattro kere on korra langend tuleroaks aga seda õnneks vähesel määral ja sellepärast on ka audi
100 sisu sisse pandud.
Lisan ka ühe kirjavahetuse siia :
Oskan nii palju rääkida et umbes kaks aastat tagasi pandi see auto põlema. Löödi parem taga aken katki ning süüdati põlema. Õnneks saadi kiirelt jaole
ja suudeti päästa. Aga sisu oli täiesti rikutud ja päästeameti poolt läks sinna ka kuhjaga vett ja tänu sellele läks ka auto aju peeti.Peale seda pani
audi 100 sisu. Mina tegin sel autol katuse korda kuna kuumusega oli värvi lahti löönud ja kõveraks tõmbunud. Nägin katusega kurja vaeva et saada enam
vähem heaks kuna kuumusega oli plekk päris pehmeks muutunud. Lõpp tulemusega ise väga rahule ei jäänud. Ideaalis oleks pidanud uue katuse panema.
Aga muidu ülejäänud osa oli autol hea. Tookord oli kere täitsa hea. Sõber temaga suurt ei sõitnud. Müüs ta maha päris hea summa eest. Võrreldes
sellega millega ostis. Järgmist omanikku teadsin ka. Tema lihtsalt sellega sõitis pani 17 tollised veljed alla ja müüs ka maha kellegile ja nüüd on
see sinu käes.
Hetkel on näha antud olukorrast katuse tagaosas lohku aga õnneks midagi hullu ei ole ja projekt pooleli selletõttu ei jää
|
|
|
Ka1do
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: vtec
|
postitati 21.08.14 09:46
|
|
|
Kas käigukast ja tagumine differ jäävad bensuka omad? Endal on üks sarnane mõte peas bensukas diisliks ümber ehitada.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.14 09:53
|
|
|
Esialgu katsun jah vana komboga masina liikuma saada aga tulevikus panen ikka diisli kasti alla.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.09.14 15:12
|
|
|
Küsimus ka laiale ringile, ehk keegi on kokkupuutund.
Nimelt on pakkuda B6-e 6-ne quattro kast ja siit siis küsimus, et kas istub C4-jale alla ja kas istub ka IZ mootorile otsa, ilma et hooratast vahetaks
?
E: Tegu siis 132kw 2,5 AKE mootoriga.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.14 19:44
|
|
|
Reedel käis üks B6 õnneks remondis ja kiikasin ka kasti. Käigu hoovastikul on ainult 1 lisa hoob mis kinnitub kasti korpuse külge. Ehk siis peaks
teoreetiliselt olema võimalik antud isendi kast alla sokutada.
Mõni uuendus siis, nimelt sai eile mootor maha tõstetud diislilt ja täna võtsin ka juhtmestiku maha.
Nüüd tuleb hakata vaikselt asju teise kerepeale sättima hakata.
Salongi ahjust võtsin ka lisa küttekeha välja mis rändab edasi teise ahju sisse, muidugi juhul kui see töötab.
Antud isendile sai veel võetud peeglid koos kroom katetega ja sisse läheb ka Navi Plus RNS-D.
Varsti lisan ka uut pildi materjali.
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 06.09.14 20:04
|
|
|
Ideeliselt peaks jah kast sobima, enda omal kasutasin ka v6 kasti küll, aga 110kw-se oma. 6manuaal tegi sõidu päris heaks ning ökonoomseks. Hoovastik
sai peaaegu täiesti homemade ja siiani töötab.
Edu!
Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 07.09.14 08:34
|
|
|
Vägev!
Aga tekkis lihtsalt huvitav küsimus- nimelt 1Z mootor ei tee A6-st ka esiveolisena mingit elukat liikumisomadustes, on teine ju selline rahulik
kulgur. Huvitav olekski teada, et kuidas ta nelikveolisena hakkama saab ja lisaks veel 6k kastiga. Kasti kohalt mõtlen just mootoripöördeid, 5-nda
käiguga 100km/h mälu järgi 1.9TDI 66kw A6 hoidis maanteel pöördeid 2000 kandis. 6-ndaga peaks ideejärgi olema need siis kuskil 1500-1600 kandis. Et
mitu käiku alla vahetama peaks möödasõiduks?
Aga eks see kõik selgub, kui asja ükskord valmis saad. Seniks jõudu ja jaksu!
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 07.09.14 10:48
|
|
|
Kella järgi 100km/h on pööret 2200rpm.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.14 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Vägev!
Aga tekkis lihtsalt huvitav küsimus- nimelt 1Z mootor ei tee A6-st ka esiveolisena mingit elukat liikumisomadustes, on teine ju selline rahulik
kulgur. Huvitav olekski teada, et kuidas ta nelikveolisena hakkama saab ja lisaks veel 6k kastiga. Kasti kohalt mõtlen just mootoripöördeid, 5-nda
käiguga 100km/h mälu järgi 1.9TDI 66kw A6 hoidis maanteel pöördeid 2000 kandis. 6-ndaga peaks ideejärgi olema need siis kuskil 1500-1600 kandis. Et
mitu käiku alla vahetama peaks möödasõiduks?
Aga eks see kõik selgub, kui asja ükskord valmis saad. Seniks jõudu ja jaksu! |
Mingi aeg ikka plaan mootorit vähe järgi aidata. Kuulujutud levivad et 2.5 tdi pihusti otsad panna ja natukene rõhku juurde siis, pidi juba natukene
liigutama hakkama ennast.
Peale avariid vist krutiti bensuka kast alla kuna antud isendiga oli 100km/h 2800rpm ja ma usun et see 1500rpm on sellele mootorile hea puhkus
Mööda minnes tuleks ideaalis 2 alla võtta aga eelneva bensuka kastiga oli küll nagu loom
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.14 18:44
|
|
|
Projekt on nüüd siis nii kaugel, et mootor peal ja sõidab.
Täna võtsin kaane maha ja homme läheb arvatavasti lihvimisse ja siis saab kõik uued jupid kaanekülge krudida ja tagasi peale panna.
Mingi aeg katsun ka digikale pihta saada ja mõned pildid teha.
Tegemisse läheb veel:
Esisild (rooliotsad ja õõtsad).
Tagsilda lähevad mõlemad uued laagrid (SKF) ja üks uus pooltelje ots.
Paak tuleb alt ära kruttida ja ära lappida.
Mingi aeg tuleb vist ikkagist sidurikorv ka ära vahetada, sest külge sai ka uus survelaager aga ikkagist sidurit all hoides hakkab kõhin pihta ja
ennist oli näha, et eelmine laager oli kinni jooksnud vahepeal ja korvi toetus pinna ka läikima lükanud.
Kasutaja HardiT käest sai võetud tagumine differ (Arvatavasti S4-ja alt, vaakum lukuga) koodiga AAT 02091.
Nimelt veel väliselt vaatluselt vast selle ülekande arvu kusagil näha ei ole ? Nüüd tuleks vaadata kast mis selle diffriga kokku sobiks.
HardiT rääkis et temal oli see 2.5 TDIQ all.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.14 09:53
|
|
|
Linnavahel liiguva jutud et antud pihustitele saab sisse panna ka 2.5 85/103kw isendi otsad panna ?
Keegi proovind ? Antud juhul kui sisse sobivad siis prooviks isegi järgi mis juhtuma hakkab.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 08.10.14 10:01
|
|
|
AAT lukuga diffrit kasutati jah S4 mudelitel, ülekanne on 4.11, levinum variant selle kastiga kokku ühendamiseks on muidugi 01E. Samas kui on 4.11
ülekandega 01A kast, siis võiks see ka sobida, kardaani otsad peaks neil samad olema.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.14 10:07
|
|
|
01A leidub ka 2.8 ACK küljes aga ma kardan et diilsi jaoks jäävad sellega vast pöörded kõrgeks ?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 08.10.14 12:13
|
|
|
Pihusti otsad sobivad tõesti 103kw omad ja minek läheb paremaks tossab rohkem. Väga paljud 1.9tdi mehed kasutavad neid otsasi ja kui väheks jääb saab
alati suuremad panna.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 08.10.14 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
01A leidub ka 2.8 ACK küljes aga ma kardan et diilsi jaoks jäävad sellega vast pöörded kõrgeks ? | B4 kerega 1.9TDI mudelil olid
100Km/h juures pöörded 2300-2400 kanti, kui leiad mõne bensiinika 01A või 01E kasti mis seda sama saavutab siis võiks ilmselt rahule jääda. Päris
diisli 01E kasti ei soovitaks, 100km/h juures on pöörded 1900, nii pisikesele mootorile võib see väheks jääda.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.14 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
01A leidub ka 2.8 ACK küljes aga ma kardan et diilsi jaoks jäävad sellega vast pöörded kõrgeks ? | B4 kerega 1.9TDI mudelil olid
100Km/h juures pöörded 2300-2400 kanti, kui leiad mõne bensiinika 01A või 01E kasti mis seda sama saavutab siis võiks ilmselt rahule jääda. Päris
diisli 01E kasti ei soovitaks, 100km/h juures on pöörded 1900, nii pisikesele mootorile võib see väheks jääda. |
C4 1.9 tdi-l minu mäletamist mööda oli orig. diisli kastiga 100km/h 2100/2200 vms. Eelmise kerepeal bensuka kastiga oli sellel 100km/h 2800.
Hetkel peast ei mäleta mis antud kast oli.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.14 17:03
|
|
|
Korra googeldasin ja leidsin mõned 01A 4.11 ülekandega kaste.
http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_01a_(4wd)/technical_data/gearbox_identificatio
n/code_letters_mechanical_unit_assignment_transmission_ratios_capacities/
Teemakohaselt rääkides siis täna sain kaane lihvimisest kätte ja maha võeti 0,15 mm.
Õhtul veel jõudsin klapi juhtpuksid ära vahetada ja homme katsun klapid ära sooveldada, ning kaane kokku tagasi saada ja kui uued poldid kätte saan
siis äkki jõuab isegi peale kruvida.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.14 17:16
|
|
|
Mõni hägune pilt ka jutule juurde.
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 08.10.14 17:49
|
|
|
Mul 103èse pihusti otsad ja 1bar, ei tossa aga jõudu rohkem.
Mul ka mõte peas selline swap teha, aga pole olnud pealehakkamist, vaatan huviga.
Jõudu
Auto hakkab A tähega
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.14 17:52
|
|
|
Palju siis vahe on võrreldes originaaliga ?
Rõhku keerasid lihtsalt wastegate klapi varrast ? Selle 1Bar-iga ei tohiks veel limp-i ka lüüa.
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 08.10.14 18:11
|
|
|
Kuskil 1,5 läheb avariisse.
Panin kunagi A4 turbo peale, sellel oli wg hoob teise nurga all ja keevitasin ringi, sellise nurga alla preload settingust umbes mm lühemaks.
Enne vs peale otste vahetust oli peedüno järgi koormusel rohkem jõudu, erksus jäi sama.
Rõhku on olnud uue ja vana turboga kogu aeg 1-1,1
Auto hakkab A tähega
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |