Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.0TDI - 2006 - siim1314 (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4122)
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 18.08.14 21:24 Tsiteeri
Audi A6 3.0TDI - 2006 - siim1314



Sai ka endale peale kahte Opelit Audi muretsetud. Tegemist 2006a A6ga, 3.0 diisel 171kw avant quattro. LS näiduks oli ostu hetkel (4. aprill) 333 1xx km ja auto veebruari lõpus Saksamaalt toodud.
Kuna olen seisukohal, et enne olgu auto natukene vanem, aga korraliku varustusega siis nii ka on.
Väike loetelu mugavamatest ja huvitavamatest lisadest: vihmasensor; sees ja väljas tumenevad peeglid(elektrilised, mäludega); distantsihoidjaga püsikiirusehoidja; parkimisandurid ees ja taga; LED valgustuspakett; Coming-/Leaving-Home funktsioon; nahksisu; tume lagi; ees elektrilised istmed (juhiiste mäludega); elektriline rool+ roolisoojendi; katuseluuk; BI-xenon kurvituled; Bose heli; 4x istmesoojendused; elektriline tagaluuk, teisaldatav "elektriline" veokonks; puldist Webasto; akustiline esiklaas jne.

Ainuke asi millest ehk puudust tunnen, et mälupulka ei saa makiga ühendada, seda pistikut kindalaekas ei ole, mis mõndadel on. Tean on seadmeid, millega saaks selle toimima, aga nii tähtis ta ka nüüd ei ole.

Paar nädalat peale ostu esimeseks ehmatuseks oli, et õli tundus kuidagi palju. Sai foorumit hoolega loetud ja autot uuritud, ning üleliigset õligi kord välja imetud, et teda seal liialt üle normi ei oleks. Müüja väitel oli õli 1500km tagasi vahetatud.
Lõpuks otsustasin taas alustada õlivahetusest, kuna ei olnud kindel mis sinna sisse on pandud. Kuna ühes teemas oli juttu ka õhukulu lugejast siis tellisin sellegi lammutusest uue. Noh nii moepärast, et millestki tuleb ju alustada. Ptüi ptüi ptüi, nüüd 6000km peale õli, filtri ja MAFi vahetust on sellega kõik nagu timmis.

Üks esimene parkimisandur ja GPS antenn andsid ka veateadet. Parkimisanduritega oli lihtne- üks juhe oli autopoolse pistiku juurest katki. Ja gps-i sain ka uue antenniga taas satelliite leidma.

Suvel otsustas üks rehv katki minna, seega tulid alla kõik neli uut rehvi. Küll odavad hiinakad, aga selle hinna eest olen ma üllatavalt rahul nendega isegi.

Augusti algul sai ette uus klaas. Kuna B-osana sellist klaasi õnneks ei ole, siis pandi originaal.

Miski kolin kostus kusagilt, sillakontroll ja ülevaatus miskit hullu ei leidnud nagu, mõned mõrased puksid ainult. Seega said mõlemal pool ülemised õõtshoovad ära vahetatud ja sillatala puksid. Nüüd ei saagi aru kas see kolin on alles või mitte, enne ta ka midagi hullu ei olnud. Kohati on ja kohati pole, kuna ülevaatuse mehed ei leidnud miskit, siis kästi veel sõita :)

Teema rohkem enda jaoks tehtud, et saaks kirja kuna ja mida vahetatud, seega sellelaadset infot hakkab siia kogunema.

Erilist fotoseeriat tehtud pole, aga midagi siiski alustuseks.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/429/30/01072650594c558.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 22.10.14 16:19 Tsiteeri


Hõbenooles käidud, kastile dünaamiline õlivahetus ja ülekanded said ka uue mehu sisse- nii hoolduse mõttes, mingeid probleeme ei esinenud. Läbisõiduks näitas 343 800 ja mehhaaniku sõnul polnud kasti filtrit veel vahetatud- krdi sakslased :)
Nüüd vähemalt tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dUBZ
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI

postitati 22.10.14 16:28 Tsiteeri


Päris sile pill tundub olevat, aga võiksid rohkemate piltidega kostitada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ReimsR
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta

postitati 23.10.14 18:56 Tsiteeri


Mis selline õlivahetus seal maksma läks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 23.10.14 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Mis selline õlivahetus seal maksma läks?

400€ + kui vaja, siis 30€ soft'i vahetus.

Tsitaat:
Algselt postitas: siim1314
Hõbenooles käidud, kastile dünaamiline õlivahetus ja ülekanded said ka uue mehu sisse- nii hoolduse mõttes, mingeid probleeme ei esinenud. Läbisõiduks näitas 343 800 ja mehhaaniku sõnul polnud kasti filtrit veel vahetatud- krdi sakslased :)
Nüüd vähemalt tehtud.

Kõik asjad on "eluaegsed" - kasti-, roolivõimu jne. õlid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 23.10.14 22:16 Tsiteeri


Sellepärast ma seal käisingi, et nad "eluaegsed" on :) Aga kast+soft+ülekanded läks mõned kopikad üle 500. Ei ütleks et midagi muutus, aga süda on nüüd rahul vähemalt- mitmeid kuid plaanisin sinna minna juba.

Täna sai ka salongiõhufilter uuega asendatud. Mootoriõli ja eelsüüteküünlad ootavad veel ees.

Piltidega on nii, et kas on auto must või pole sobivat ilma või sobivat kohta :D Eks ma ise tahaks ka mõne korraliku klõpsu teha, aga siiamaani pole suutnud ette võtta seda retke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristoK
huviline



Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.14 07:28 Tsiteeri


Mida see akustiline esiklaas endast kujutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 24.10.14 14:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KristoK
Mida see akustiline esiklaas endast kujutab?


Müra peaks vähendama, tuule vuhinat jne, solar effekt ka lisaomaduseks veel. Hull teema oli selle klaasivahetusega, kindlustus tahtis mind Tartu esindusse saata, aga väidetavalt seal ei vahetata klaase. Carglassis vahetati lõpuks ja klaasi hinnaks öeldi, et umbes 800€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 24.10.14 14:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siim1314
Läbisõiduks näitas 343 800 ja mehhaaniku sõnul polnud kasti filtrit veel vahetatud- krdi sakslased :)


Järelikult pole alla 300k mõtet sellele mõelda, sinu masina puhul on see mõiste "eluaegne" ennast õigustanud. Aga muidu C6 on viisakas ja äärmiselt populaarne auto. Plussiks veel see, et remonditöökodadele toob päris hästi sisse :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 18.11.14 14:47 Tsiteeri


Eile tehti jälle pisike talve eelne hooldus. Kõik eelsüüteküünlad (beru), õnneks tulid lihtsalt maha (Y). Õli (mobil 1 esp formula 5w-30) ja õlifilter ning kütusefilter. Homme veel mootori õhufiltri ka ära vahetama, selle olin maale unustanud.

LS hetkel 344 000

Kasti õli käisin vahetamas hoopis 342 800 pealt- üks tuhat oli palju sattunud :)

Talveks vaja teised veljed ja uued rehvid veel leida.
Keegi rehvirõhuandurite kohta oskab midagi tarka rääkida? Teised veljed, teiste anduritega lähevad- siis auto peaks neist ise aru saama?
Kas või mis rolli mängib anduri koodi taga olev täht? Osadel pole seal üldse midagi, ja osadel on mingid tähed...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 03.02.15 10:31 Tsiteeri


Mis vahepeal juhtunud on?
Eelmisel nädalal andis drosselklapp saba, mis nüüdseks on vahetatud pronksist hammasratastega klapi vastu :)
Üleeelmisel nädalal otsustas kütusenäidik üks hetk, et ei tööta enam- lisasin natukene kütust (umbes poole paagini), esialgu see ei aidanud, aga kui jõudsin toast arvuti võtta ja veakoodide jahti minna siis juba kõik toimis. Siiamaani on muretu olnud sellega jälle, ei hakka ennem susima kui ta mitmeks päevaks ebaadekvaatseks jääb.

Sügisel sai autole alla 17" velg koos Ultragrip Ice Arctic 225/55/17 rehviga, pole küll originaalmõõt, aga sobib ilusti alla. Meeletut libedust olen tundnud ainult täiesti kiilasjääl kui vesi ka veel peal.

Kõik muu seoses autoga on hästi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 03.02.15 10:35 Tsiteeri


Kui saladus pole kus drosselklapile pronkist hammasrattad teha lasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 03.02.15 10:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Kui saladus pole kus drosselklapile pronkist hammasrattad teha lasid?


Foorumis kasutaja "alts20" tegeleb nende taastamise/remontimise/müügiga, mingi 2013a postitus on ka selle kohta tal varuosade teemas.

Tartus on üks huvitav mees Kahur Speed Shop kes oli ka valmis mulle neid hammasrattaid ükskõik mis materjalist tegema. Ütles, talle meeldibki nikerdada veidi keerukamaid asju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 22.02.15 11:52 Tsiteeri


Uue silla avamise käigus suutsin pildile saada/jääda autoga :)

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/347/010817350343b18.jpg

Vahepeal olen vaatanud ja mõelnud, miks mul on uste klaasid nagu kahekordsed kui klaas alla lasta ja pealt vaadata? Täpselt nagu kahekihiline oleks. Olen paari tuttava klaase ka vaadanud, neil tavaline ühe kihiline. Kas tõesti pakett klaasid? Või on seal vahel lihtsalt mingi "solar-i" teema?

Pildilt natukene keeruline aru saada:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/347/010817350131b93.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ziimukaz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0 Q

postitati 22.02.15 12:04 Tsiteeri


Pakettaknad jah.
Räägi sellest drosselist lähemalt, kas enne tegi sellist häält auto välja suretades ja uute hammakatega enam ei tee? Tuleb see hääl üldsegi drosselklapist, keegi teab?
https://www.youtube.com/watch?v=ZV4zljy4EUQ


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.15 13:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ziimukaz
Pakettaknad jah.
Räägi sellest drosselist lähemalt, kas enne tegi sellist häält auto välja suretades ja uute hammakatega enam ei tee? Tuleb see hääl üldsegi drosselklapist, keegi teab?
https://www.youtube.com/watch?v=ZV4zljy4EUQ


Selles hääles ma ei ütleks miskit halba tegelikult, et ta nö piniseb.
Kui hambad maas, siis võiks olla viga sees või lausa mootorituli.
Kui viga sees, lased toru klapi otsast lahti, liigutad käega siibrit, kui see vahel tühja nagu käib, siis hambad maas.
Kuna sees on ka asjal potekas, siis kontrollitakse siibri asendit.
Usun, et see pinin tekib lihtsalt sellest, kuna mootoriga püütakse hoida siibrit kindlas asendis, avaldades siis vedrule vastusurvet, mis püüab klappi lahti hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 23.02.15 00:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ziimukaz
Pakettaknad jah.
Räägi sellest drosselist lähemalt, kas enne tegi sellist häält auto välja suretades ja uute hammakatega enam ei tee? Tuleb see hääl üldsegi drosselklapist, keegi teab?
https://www.youtube.com/watch?v=ZV4zljy4EUQ


https://www.youtube.com/watch?v=rDG3Koe0jLA mul ajas samamoodi need asjad lolliks, lisaks veel see drossel ka ikka kõvasti plõksus koguaeg. Alustuseks läks eelsüüteküünalde tuli põlema ja sellele järgnes ka mootorituli.

Sul ilmselt lihtsalt sätib seal mingit asendit. Mu arust minu oma teeb ka peale seisma jätmist veel midagi (mõnipäev kontrollin üle selle väite).
Kindluse mõttes võid ta ju maha võtta ja ära puhastada, midagi keerulist iseenesest pole. Vahetasin endal linnas kortermaja ees seda :D
Aga pead uurima kas on vaja peale puhastamist ka uuesti ära adapteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 14.09.15 18:12 Tsiteeri


Vahepeal palju aega mööda läinud.
Midagi märkimisväärset polegi juhtunud õnneks :) Üritan vaikselt meenutama hakata, mis vahepeal toimunud on.
Kevadel hakkasid klotsid kulumismärguannet andma, ajapuudusel vahetasin esialgu ainult esimesed.
Elektriline rooli kõrguse muutmine toimis ainult üliväikse nõksu, alguses arvasin et audi insener on ikka umpa küll olnud kui nii väikse muutmise võimaluse teeb. Lõppudelõpuks ei teinud ta enam seda nõksu ka mul, hakkasin otsima milles asi. Tuli panna arvutiga enda ülemist ja alumist asendit õppima ning korda ta saigi, nüüd on kohe mugavam autost väljuda kui rool alati üles sõidab.
Juulis käisin ülevaatusel. Mulle endale tundus jälle et midagi koliseb esisillas, nemad ei suutnud midagi avastada- eelmine suvi käisin täpselt sama murega veermiku kontrollis- ka ei suudetud midagi leida. Nii ma siis sõidan enda arvates koliseva autoga, eks kui asi hullemaks läheb, peab ta ennast näitama ka hakkama. Ühtegi viga ei avastatud. Käsipiduril esialgu üks pool ei töötanud, ülevaataja seal tegi 3-4 katset ja sai lõpuks selle ka toimima. Arvas, et oli kinni kiilunud.
Kindalaeka luuk kukkus vanasti hooga alla, see amort oli katki mis enamuselgi otsa saab. Natukene liimi ja loovat mõtlemist sai vana asi korda tehtud. Õliga mina seda normaalselt liikuma ei saanud- paar korda käis hästi siis oli jälle tuuga, augu puurimine taha otsa ka ei aidanud eriti. Lõpuks lasin käia peal selle kummitihendi natukene väiksemaks ja olen tulemusega rahul. Otseselt ei kuku lahti aga avaneb mõistliku kiirusega (Y).
Augustis sai lõpuks tagumiste klotside vahetus ka ette võetud, materjali seal veel oli aga kuna andurid taga puuduvad otsustasin koos esimestega vahetada (paari kuuse hilinemisega).
Mingi päev oli õhkvedrustuse punane tuli põlema läinud, järgmise käivitamisega kustus jälle ära. Arvuti näitas, et mingi klapp ei toimetanud hästi- hetkel pole rohkem viga andnud.
Üleeile oli õhufiltri, õlifiltri ja õli vahetus (358 800).

Mõned vigastused ka olnud :S Suvel järve ääres käies sõitsin stange nurgaga veidi kännu otsa- stange nurga kinnitus andis järele, natukene sai painutada ja pisikese mõlgi ka aga üldjoontes läks siiski hästi.
Kuri rahe tegi hoopis rohkem haiget. Õnneks kõige hullemast pääsesin, aga pisikesi mõlgikesi leiab ikka kogu autolt. Eeldatavalt järgmisel kuul läheb sisuliselt ülevärvimisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]