Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
postitati 18.08.14 15:16
Audi a4 2,5tdi 110kw 1999a.
Tervist.
Ei leidnud kusagilt infot milles see probleem võib olla. Täna tuli autol hirmus lagin mootorisse hääl on täpselt selline. https://www.youtube.com/watch?v=V5dpYeaYOso
Millest see jama tuleb kas kõik nookurid on minema lendand või on milleski muus probleem?
Autoks on audi a4 2,5tdi 110kw 1999a. Hääl tuleb vasakust klapikambri kaane alt.
Tänud ette kes viitsivad vastata.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
jsv
huviline
Registreerunud 12.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro ,00
postitati 19.08.14 13:52
tõenäoliselt on kas nukad läbi või osad nookurid lahkunud. õhufiltrist tuleb selline pot-pot hääl. just sai endal vahetatud. sain teada ka mis asja
põhjustas. nimelt oli õlipumbal üks tihend katki ja ei löönud korralikult õli üles. nüüd on ilusti näha õli korgi alt kuidas õli kaar üle nuka
jookseb. muidugi sai ka mootor korralikult läbi pestud. samamoodi oli läbi vasak (juhipoolne) kaas.
elu on elamiseks
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
postitati 11.09.14 17:45
Viga leitud autol olid nookurid minema lendand ja üks nookur oli kuidagi niimodi minema lendand, et mingi osa toetas hüdrotõukuri peale ja see ajas
klapi vahe suureks. Sellest ka see lagin mootoris.
Käisin ostsin kõik 24 hüdrotõukurid ja nüüd ootab vahetust.
Nookurid hakkavad sellest minema lendama kui hüdrotõukurid surnud on.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 11.09.14 19:29
Alati ei pruugi nii lihtsalt pääseda. Olen näinud päris mitut mootorit, millel on klapid kolviga kokku saanud ja pikalt edasi sõites on nii kolvi kui
ka plokikaane puruks peksnud. Mõned arvavad, et nookur läheb paigast ja kiilub kuidagi klapi ja nukkvõlli vahele ning klapp jääb lahtisesse olekusse.
Kahtlane see tundub, aga muud selgitust nagu ka ei oska anda sellele.
Igal juhul tuleks kompressioon üle mõõta pärast remonti või vähemalt arvuti abil käiguühtlust kontrollida.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]